![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarin een kleine mensheid groot kan zijn. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van een cursus voorlezen is dat niet te zeggen lijkt me zo. Ik kreeg daar een oorkonde voor in groep 3 van de basischool. Kennelijk zijn sommige nog niet zo ver en krijgen ze dat pas op de universiteit.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oh, trouwens Hookee: wat blink je weer uit in kleingeestigheid. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat komt erna? Hoogleraar 'praten met bomen'?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mja, volgens T_ID zijn alleen die dingen nuttig, die *hij* nuttig vindt. |
![]() |
||
Citaat:
Lekker ruzie maken over wat belangrijk is en wat niet, of over wat wel wetenschap is en wat niet. Je komt er toch niet uit ![]() Overigens, natuurlijk vind T_ID alleen de dingen nuttig die hij nuttig vind. Ja draagt immers ook alleen de schoenen die jij draagt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je een redelijke conclusie uit kunnen trekken. ![]() ![]() Mijn standpunt: Betastudies zijn handig voor de technologische vooruitgang, alpha-studies zijn handig voor de maatschappelijke en culturele vooruitgang. Maar goed, ik krijg nu alvast een beetje inzicht in hoe dezelfde mensen die de woordcombinatie 'reformatorisch' en 'wijbegeerte' belachelijk vonden gaan proberen dit onderuit te halen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder, zeiken wetenschappers onder elkaar ook constant, of ze zien een concurrent in een ander vakgebied of vinden het een zinloze studie. Doordat soms schotten veel te hoog zitten tussen verschillende studies, wordt het wiel meerdere keren uitgevonden, volgens mij. Maar nu beperk ik me puur tot de sociale wetenschappen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, wat moet ik me voorstellen bij gamma? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maatschappijwetenschappen en Gedragswetenschappen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Sociale_wetenschappen . Zo'n beetje alles dat nodig is, om de maatschappij te runnen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maatschappijen werden al gerund lang voordat sociale wetenschappen bestonden ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
* let op: het woord redelijk in deze context impliceerd dat er over nagedacht is en vervolgens voor redelijk word aangenomen.
||
Citaat:
![]() Het gaat ook om receptie-onderzoek, interpreteren van media'teksten', geven van verschillende betekenissen aan teksten, semiotiek, encoding/decoding, massacommunicatie, het concept 'public sphere', 'civil society', de grenzen daarvan en de relatie met de media, Verlichting, modernisme en post-modernisme, nieuwe media etc. En dan ook nog alle discoursen die daarover de afgelopen 100 jaar zijn gevoerd, alle discussies, alle wetenschappers en ook nog alle pro's en contra's van alle mogelijke vormen van mediaonderzoek doen. Aan eigenlijk onderzoek zou je zelf nog niet meer toekomen. ![]() Laatst gewijzigd op 05-12-2006 om 23:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() /trotse vader
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Enne, BFR heeft gelijk hoor, alleen die sociale wetenschappen baseren zich (soms) (deels) op die Griekse filosofieën. Zo zijn wij ook met Plato en Aristoteles bezig geweest. |
![]() |
||
Citaat:
Maar verder, het begin van de big boom van de gamma wetenschappen ligt in de jaren zestig, terwijl de andere takken dat al veel eerder beleefden.
||
Citaat:
(oeh, als ik niet in zo'n eigenaardige bui was had ik mezelf nu naief genoemd ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 30-06-2007 10:06 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 20-03-2007 12:05 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 18-07-2005 00:38 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 |