Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Goooed het weekend is alweer voorbij, ik vind zondagavond misschien wel de lekkerste avond van de week. Ik hoef nog niet echt iets te doen, immers het is nog weekend. Maar als ik dan toch wat heb gedaan voelt het gelijk goed. Daarbij is het morgen weer maandag en begint de week weer <3.
En ik moet echt keihard gaan blokken om mn tentamens nog te halen. Want A ik moet nog veeel lezen en herhalen voor planologie en B ik snap nog niet zo veel van statistiek. *schop onder kont geeft* oh en mn nieuwe laptop is zo fijn (L) |
![]() |
|
![]() |
Weer een weekend zonder haar te hebben gezien, en weer een weekend zonder haar te hebben gesproken. Het voelt nog steeds zo gek dat ik haar anderhalf jaar lang zo goed als ieder weekend gezien, gesproken en geknuffeld heb en dat dat nu niet meer zo vanzelfsprekend is. Het voelt helemaal gek dat ik hem in het laatste half jaar zó vaak tegen kwam als ik weer eens bij haar vandaan kwam, en dat dat helemaal niet meer kan. Ik kan er niet aan wennen, maar ik geloof ook niet dat ik het wil.
En ik vraag me zo af wat er gister voor zorgde dat ik niet geraakt werd door dat 'projectiel' waardoor ik nu dus niet hartstikke dood ben, want wat moet ik hier nu nog? *dipje.. ![]()
||
Citaat:
Ik heb hoofdpijn, maar ik vertik het om een paracetamol te pakken. Sowieso doet alles zeer, dus het komt van de stress. En misschien heb ik ook wel te weinig gedronken vandaag. Ik ben wel tevreden over de wedstrijd, maar ik hoop dat ik door mijn aanwezigheid geen andere mensen voor het hoofd stoot. Als ik beter ben dan een aantal andere dames, zorg ik er misschien wel voor dat zij minder vaak mee mogen met wedstrijden, en dat wil ik niet. Sowieso niet omdat ik vooral train voor het trainen zelf en minder voor de wedstrijden, maar ook omdat ik weet hoe vervelend het voelt als je afvalt omdat er een betere buitenstaander ineens bij je ploeg komt. Misschien moet ik het er binnenkort toch maar eens met de trainer over hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus, van harte!!! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind dat de hele zondag afgeschaft mag worden en gewoon een tweede zaterdag moet worden. ![]()
|
![]() |
Secret Agent,
![]() IcedEarth, hehehe. Cool van je ouders! Zoo, er is een eind aan de ruzie om geld en stroom met de buren. We hebben een goede afbetalingsregeling. Hij en zijn huisgenoot en ik met een paar huisgenoten hebben eindelijk een goed geprek gehad. Geen ruzie, geen gescheld, we hebben eindelijk wat bereikt en dat voelt heel goed. Ik heb besloten de stroomrekening te nemen, nu degene die dat had in Mexico zit. Iemand moest het overnemen, anders worden we over een maand afgesloten. Heb een goede afspraak met de buurman gemaakt. Als hij een keer niet betaald ga ik er direct naartoe om te vragen waarom niet en een oplossing te zoeken. Als er onduidelijkheden zijn meteen naar elkaar toe gaan. Communicatie, goede communicatie, zodat het eindelijk een keer goed loopt. Het is een hele grote verantwoordelijkheid, als het fout loopt kom ik in de schulden, maar niemand wou die rekening op naam nemen en de meeste huisgenoten van mij willen allemaal verhuizen. Alleen ik wil sowieso blijven en ik wil stroom. Onder het gesprek zaten hij en ik steeds te flirten. Knipoogjes, een hoofdbeweging maken van 'kom, laten we hem smeren', gewoon lachjes. Na het gesprek liepen hij, zijn huisgenoot en ik even naar boven. Ik kreeg het nummer van zijn huisgenoot, toen ging 'ie weg. Hij bleef nog even om me kusjes te geven. Ook vroeg hij of ik nog uitging vanavond. Ben net even bij mijn moeder geweest om wat voor school te doen, ga nu hem maar bellen of hij nog in de kroeg zit. Lekker biertjes drinken en lief zijn voor elkaar. Alles is goed, alles is geregeld. Ik ben superblij.
|
![]() |
leerlingenpresentatie was leuk! Alleen balen dat er zo weinig mensen waren.
En ik ben net een half uur thuis, en beginnen ze hier te zeuren dat voor morgen mijn troep opgeruimd moet zijn. Ja hallo, zij willen die hoek verven waar al mijn instrumenten staan, en ik ben ongeveer de hele week weggeweest ![]() |
![]() |
|
Het weekend was leuk<3 Veel gedaan, samen naar de VU kijken voor een studie voor haar, mijn ouders die langskwamen, ze heeft veel geleerd. Alleen het is zo kort
![]() ![]() Oh en mijn phonerekening was 111 euro ;x
|
Ik vind de zondagavond niet leuk want dan zit ik of weer als eerste avond alleen op m'n kamer zonder m'n vriend of we moeten heel vroeg naar bed omdat we er allebei weer vroeg uit moeten.
![]() Ontopic: Familieweekend bij m'n vriend gehad. Was erg leuk, zijn familie is echt leuk. Ik vond het heel gezellig allemaal ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik kreeg hem niet te pakken, maar hij belde mij net. Ging nu naar de kroeg, maar er was jam, dus hij ging een beetje drummen. Ik blijf maar thuis, heb dan toch weinig aan hem. Het is leuk hem te zien drummen, ik heb nog nooit naar hem gekeken, al wou hij dat vroeger wel vaak. Maar ik weet niet of er dan nog andere leuke mensen zijn en het is ook al laat.
Hij zei dat we vlug wat moesten afspreken, hij het gezellig vond gister, misschien iets te gezellig. Hehehe, achja, een keertje zo bezig zijn in de kroeg mag best. ![]()
|
![]() |
Binnen 2 uur 4 keer hoog nodig moeten plassen is echt niet leuk meer...
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
haha, wat krijgen we nou, kríebels!
![]() ![]() ![]() beetje raar van mezelf maarja, gevoelens kan je niet sturen. bizar. ik .. zij .. tsk, repel toch .. ![]() ![]() o en neopets <3 en ik voel me gelukkig. ![]() ik kan namenlijk wel janken. ja, snap je het zelf nog repel, je doet moeilijk, accepteer jezelf nou gewoon, je bent altijd zo eerlijk, laat dat gevoel nou maar toe, dan ebt het misschien ook weg, de kans dat het wederzijds is is toch miniem, hoe graag je ook alle opgespaarde dromen wilt delen. sorry jochie. maar ik zal niet te hard zijn, want niet geschoten is altijd mis. geef het de tijd, het is nu goed, en hoemeer je probeert normaal te doen, hoe stommer je overkomt, wees jezelf. zúcht.. ![]() maar ik ben wél gelukkig ![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd, Sonho en MeelFriek!
*gooit taarten in jullie richting* ![]() omg, veel te vroeg. :\ Dit soort stages zijn niet geschikt voor iemand die geen ochtendpersoon is (hi thar!). ![]() Zometeen weg met frisse tegenzin. ![]() gvd, gekloot. Mijn sleutels zijn weg. Gewoon nergens te vinden terwijl ik ze net nog had. 't Is weer zo'n dag. -_-' Gevonden. Aangezien ik weg moet, copy paste ik mijn klunzigheid maar. [06:12:00] Ninja Rob says: ...Sigh [06:12:20] Ninja Rob says: Apparently, in my groggy state, I put them in a pocket of my bag where I never put anything, at all. So it never occured to me look there until just now. En dat gebeurt dus wel vaker. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 05:15. |
![]() |
|
Gvd, ik ben chagrijnig.
![]() Gisteravond f*cking laat thuis, door die kut-ns of die kut-lui die een ongeluk veroorzaken. Toen kwam de bus ook nog niet eens niet, echt grrr! En vanmorgen gaat het ook niet lekker. Kun je allergisch zijn voor soja-melk? 't Voelt niet echt goed namelijk. ![]() Bah, ik ga vandaag op tijd naar bed en geen gekke dingen meer doen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dank jullie wel! En gefeliciteerd @ MeelFriek en Leonoor!
Ik voel me helemaal niet jarig, werd echt niet blij wakker en voel me nog steeds heel somber. Gatver. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@sonho en MeelFriek: Jullie ook gefeliciteerd!
![]() ![]() sonho, maar veel naar je cadeautjes kijken, misschien komt er nog iets van een verjaardagsgevoel naar boven. Ik voel me ook niet echt jarig trouwens...vier het ook niet en misschien hoort het ook wel bij de leeftijd ofzo...? 'Vroeger', toen ik klein was, keek ik er altijd weken naar uit, werd ik 's ochtends om 6 uur wakker, was beneden de kamer en mijn stoel versierd, kreeg ik 's ochtends cadeautjes, daarna op school trakteren en 's avonds mocht ik kiezen wat ik wilde eten. Het was de hele dag echt feest naar mijn gevoel. Nu is het een dag als andere andere dagen, gevuld met huiswerk en verder bijzonder weinig. Alleen het kiezen van het avondeten houd ik persoonlijk in stand. ![]() ![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd, Leonoor!
![]() Okay, genoeg zo. Nu maar 's werken. ^_^ Ik heb meer zin dan vanochtend. Soms is motivatie echt een enorme bitch om te verkrijgen. ...Of ben ik nou gewoon zo lastig te motiveren? <_<
|
Verwijderd
|
@Leonoor, Sonho en MeelFriek: Proficiat! Fijne dag vandaag, ondanks het ikbennietjariggevoel. Geniet dr maar van, je wordt maar een keer <vul je eigen leeftijd in>.
![]() ot: EN EN EN EN EN EN EN EN EN JEEEEEEEEEUUUUUUUUJJJJJJJJJ! Ik ga misschien een weekend weg met mijn allerbestigste lieve vriend(innet)jes ennnnnnn we gaan waarschijnlijk naar Les Miserables. Jeuj! Oh man, ik kan nu al niet wachten, te geniaal. Weetje hoe lang ik dat al wil? Eindelijjk alles in het echt zien en meezingen en janken en meeleven en en en en en hoeraaaaaaaaaa! ![]() |
![]() |
|
Gefeliciteerd Leonoor!
![]() @ Duivelaartje: ja je hebt gelijk, ik had kcv daarnet en het was teh easy. En dat noemen ze dan schoolexamens. ![]() @ Missy: Ik ken het gevoel. ![]() En hahahaha. Ik heb dezelfde trui als mijn zusje en ik vind het geniaal ook al issie rose. En ik ken mijn vriendje een jaar en een dag vandaag. En als alle schoolexamens zo makkelijk blijven ben ik nu al benieuwd naar mijn cijfers. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Jij ook heel veel succes! Om half twee nog even mijn best doen voor AK.
|
Wowie, het is verjaardags-dag vandaag! Van harte gefeliciteerd sonho, MeelFriek en Leonoor!
![]() OT: Dit weekend was tof maar nu ben ik moe. Dus maar goed dat ik vandaag vrij heb. En vanavond met vriendinnetje bij andere mensen eten die ik niet ken en dat wordt vast gezellig. Mijn vaste voornemen is om dit blok niet achter te gaan lopen zodat ik alles relaxed op tijd af heb voor m'n tentamen. Dus dan moet ik nu wel een beetje beginnen. Schiet niet op als al mijn weekenden zo vol zitten ![]()
|
@ Missy: Dat is helemaal niet stom, dat denk ik ook altijd.
![]() ![]()
|
Meelfriek, Sonho en Leonoor gefeliciteerd!
![]() @ Little_lady: misschien toch nog een keer naar de dokter gaan? Het klinkt niet echt goed, helemaal niet als je net een kuur achter de rug hebt. OT: Weekend was leuk. Zaterdag wezen stadten en nog wat Sinterklaasideetjes opgedaan. En gister niet veel gedaan, nog even naar m'n ouders gegaan en bij hen in de buurt in het bos gewandeld. Ik vind de herfst dit jaar voor de verandering eens leuk! Alle bomen zijn nu zo mooi en het is gewoon nog redelijk weer ook. En toen gisteravond met m'n vriend mee naar zijn huis gereden, nog even langs zijn ouders gegaan, het gaat enorm goed met z'n vader, na zijn operatie. Alleen dan zijn ze weer zo negatief, dat er vast nog wel een terugslag komt, want het gaat eigenlijk veel te goed. Mag het dan nooit goed gaan? Maar we zullen wel zien. En vanaf vandaag ga ik een snoeploze periode instellen. Gister spande echt de kroon. Gelukkig heeft m'n vriend amper snoep in huis en ben ik nog net niet zo erg dat ik er speciaal voor naar de winkel ga. En nu aan de studie, ik moet weer Plato doen ![]() |
![]() |
|
@ MeelFriek, Sonho en Leonoor: gefeliciteerd allemaal!
![]() OT: Dat was SE 1. Het ging kut. Ik voel me een randdebiel, ik snapte niets. Kon van geen enkele opgave echt iets maken. Nja, dan maar herkansen. En nu weer leren voor morgen ![]() Ik wou dat ik het verstand van Roosje had, een week lang alleen maar hoefde te slapen, dvd's kon kijken en kilo's chocolade naar binnen kon werken zonder aan te komen. En ik wil sigaretjes en glaasjes wijn op een terrasje ergens ver weg met mijn vriendinnetjes. En ik wil taart. Maar dat kan allemaal niet want ik heb SE's. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik weet niet wat ik wil. Wil ik dit niet omdat ik het niet durf? Of wíl ik het gewoon niet? Argh, ik dwing mezelf gewoon en dan zien we wel.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Iedereen dank je wel.
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() @indigo: Lekker kleuren. ![]() ![]() @Nijn*: En zo zou ik jouw verstand wel weer willen hebben. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gefeliciteer allemaal!
happy birthday to you happy birthday to you happy birthday happy birthday happy birthday to you er is er een jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat zijn zij (zij zij zij) dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij (blij blij blij) zij leven lang hoera, hoera, zij leven la-ang hoera, hoera zij leven lang hoera, hoera ei ei ei en we zijn zo blij want er zijn er weer 3 jarig en dat vieren wij ei ei! lang zullen ze leven lang zullen ze leven lang zullen ze leven in de gloria in de glooooorieieieiejaaaaa in de glooooorieieieiejaaaaa! hierperdepiep, hoera! hierperdepiep, hoera! hieperdepieperdepiep, hoeraaaaaaaaa! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb nu groene vrijheden, dat betekent dat ik van de afdeling af mag wanneer ik wil. wel fijn dus. vandaag de laatste dag seroxat. Ik hoop dat ik niet weer van die afkickverschijnselen krijg, maja, ik zie wel. verder moet ik beslissen of ik de risperdal terug wil. Ik probeer het nog even zonder, maar het is wel gigantisch druk in mijn hoofd. ze zingen steeds liedjes enzo, en dan zing ik mee endan ben ik weer druk. nouja.... echt geweldig voel ik me niet. Ik ga zometeen maar even dat foldertje over schizofrenie doornemen, kijken of ik daar iets mee kan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ de jarigen: Gefeliciteerd!
OT: Ik heb een middagje vrij en dat is eigenlijk wel erg lekker rustig voor een keertje. Lijstje: - een docent mailen over mijn voorkeuren voor een opdracht - mijn administratie regelen - agenda voor de vergadering schrijven - boodschappen doen - was doen - strijken?? - sporten vanavond, ik ga iets nieuws doen, een combi van dans en yoga ofzo - gesprek - afwassen Dit is geen 'ieder een andere kant op', we mochten nooit hetzelfde pad. En geen 'ineens liet ik jouw hand' los, nee ik heb jouw hand nooit vastgehad. Ik zal je jaren ver van hier, misschien vertellen hoe verliefd ik op je was. Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 14:43. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|