Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben er trouwens achter dat cooppen heel leuk maar ook HEEL kut kan zijn. Met een aso barbarian die overal doorheen rusht en alles kapot slaat voordat ik ook maar de kans krijg om iets te doen. Ja dag, dan solo ik wel hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-05-2012 om 11:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omdat ik zo'n mafkees ben vind ik dat niet zo'n probleem verder, maar er zijn genoeg mensen die het spel maar één keer willen uitspelen en helemaal geen behoefte hebben aan alles opnieuw doen. Ik kan me niet voorstellen dat die personen diablo 3 erg bijzonder vinden qua game. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is altijd al de opzet geweest van de Diablo serie. Met als bijkomstigheid dat ik genoeg mensen hoor huilen en klagen dat het zo moeilijk is op hogere niveaus :') |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is retarded dat Blizzard de elective mode bedacht heeft. Waarom is het by default niet gewoon 'elective'? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik geloof dat ik het wel gezien heb. De itemisation is kut. De moeilijkheidsgraad is volstrekt ongebalanceerd. Dialogen en zo zijn retarded maar daar koop je Diablo niet voor. Maar toch.
Le edit: ik vind het ook waardeloos dat je geen talent points hebt. En dat je niet offline kunt spelen. En dat Blizzard ongetwijfeld Inferno gaat nerfen zodat de harde gearcheck ook voor mensen zonder veel te veel tijd en/of geld te doen is. Ook mis ik tactieken in gevechten. Laatst gewijzigd op 30-05-2012 om 11:21. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Error 37?? (Diablo 3) Sluschkebubber | 7 | 01-06-2012 18:05 | |
Games |
Diablo 2 revisited. Verwijderd | 1 | 21-04-2010 15:07 | |
Games |