Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ wup: wat heb je gedaan dat je hechtingen moet
![]() OT: Ha. Blijkbaar had hij alles gemist. Heel bezorgd en lief smsje. En kreeg zowaar nog antwoord toen ik terug smste. Maar daarna niet op de vraag of hij er morgen ook bij is. Ach. Hij is er 's morgens toch, dus desnoods sleep ik hem mee. Zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het gaat best goed. Dacht dat het moeilijker zou zijn om samen te wonen, maar na nu 4 maanden 'proefsamenwonen' (vriend heeft nog een eigen spacebox in amersfoort waar hij zelf ongeveer 2x per week alleen zit, 3 dagen zit hij bij mij en in het weekend gaan we samen weer naar zijn spacebox) gaat het eigenlijk erg goed. Geen ruzie over wie schoonmaakt etc, dat is allemaal vanaf het begin goed gegaan. Maar ik wil nog niet fulltime met hem samenwonen omdat ik bang ben dat het dan snel zo'n saaie boel wordt.
We moeten alleen leren ruzie te maken, omdat kleine ruzietjes altijd heel erg opgeblazen worden doordat we elkaar gaan negeren en dan allebei te koppig zijn om de ander als eerst aan te spreken en dan úúúren elkaar heel gezellig gaan negeren en het zo een heuse crisis lijkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja-a iets om me bezig te houden... er was gisteravond zo'n jongen, hele tijd oogcontact, maar pas gesproken toen hij en wij weggingen. Ging een beetje raar, was ik mijn vriendinnen opeens kwijt, en toen hij zijn vrienden weer, wel een beetje gezoend maar we moesten vooral om de situatie lachen. Maar ja eh, nu weet ik wel waar hij werkt en waar hij woont (nee ik ben er niet geweest, had al een hete chick in m'n bed
![]() ![]() ![]() Jaaaa echt weer zo'n Freyja-actie hoor, maar om de een of andere vreemde reden krijg ik juist déze de hele dag niet uit mijn hoofd. Vast omdat ik niks van 'm weet. Hmtjaverdorie. *peins* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Haha, niets ernstigs. Moedervlek verwijderd en ze hebben het nu netjes gemaakt ( met 10 hechtingen en nu maar hopen dat het resultaat een beetje normaal wordt) @ miekmuis: Ja! Ik was er. Stond beneden, die lange met buckshot shirt en vermoeid hoofd ![]() Verder alles redelijk wel. Hij is veel aan het spelen deze dagen, dus zie hem bijna niet. Ben er nog niet aan gewend ofzo... gister is me 3 keer gevraagd of ik alweer een vriendje had en ik heb 3 keer gelogen ![]() Verder hou ik erg veel van mijn zwager want hij heeft een lowlands kaart voor me gekocht <3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh gelukkig! Maar dat zijn er wel veel dan!
OT: Oh oh. Hij liep me toch echt een beetje uit te dagen vannacht. En daarna zo'n discussie gehad die je alleen kunt hebben als je dronken genoeg bent. Ik moet van hem kappen met zo onzeker doen en gewoon inzien dat iedere man zou mogen willen dat ie met mij zou eindigen. Dat verhaal kreeg ik een paar maand geleden ook al, maar toen zat er nog veel meer drank in en zat hij alleen maar kusjes te geven, om me heen te hangen en te zeggen dat ie van me hield ![]() Maar daarna heb ik nog een verhaal tegen hem gehouden over dat hij maar eens moest kappen met aandacht geven aan die bezette chicks. Dat viel niet helemaal goed. Maar na even was dat wel weer ok en hebben we gewoon verder staan praten. Maar nou neemt ie niet op terwijl ik wel serieus wat totaal anders te vragen heb ![]() Oh en als bewijs dat ik echt niet met mannen om kan gaan: het was ook weer ellende met meneer de ex. Wat denkt hij wel niet, dat ik nooit eens van me af mag bijten op zo'n moment ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ot: Erg goed. Gister voor het eerst naar de bios geweest. We zijn eigenlijk nog helemaal niet met zijn tweetjes uit geweest in de zes maanden dat we samen zijn, maar het was erg geslaagd. ![]()
|
Verwijderd
|
Bah, ik baal hier echt van.
We zien elkaar bijna niet meer en iedere keer als we wel willen afspreken wordt het later en later of gaat het helemaal niet door ![]() Ik heb zo echt geen zin meer om hem te zien of wat af te spreken want ik word er gek van dat ik iedere keer op hem reken. Ik snap echt niks van hem ![]() |
![]() |
|
Nou we hebben wel een beetje contact enzo, en hij zegt wel steeds dat hij me snel wil zien en ik wil hem ook zien, maarja dat kan natuurlijk niet
![]() Verder deze week tentamen en daarna allemaal leuke dingen! |
![]() |
|
Bewogen week
![]() Woensdagavond naar een vriendin in een andere stad gegaan en daar de hele avond gelachen met haar & huisgenoten, erg uitzonderlijk bijzonder gezellig. Daarna de stad in gegaan en daar zwaar ordinair met een onbekende kerel gezoend ![]() ![]() En vrijdag zowaar heel leuk gehad met klasgenoten, wat ik voornamelijk afschuif op de verdovende middelen maar ik heb me wel kapot gelachen en het was gewoon leuk. 's Avonds nog de kroeg in geweest met vriendinnen maar dat was heel kut omdat ik half stoned en chagerijnig aan de bar hing en de hele kroeg ons ging uitjoelen omdat we mooie liedjes meezongen. Rare mensen. Zaterdagnacht nog de stad in geweest toen hij niet op kwam dagen met een vriendin en dat was weer ouderwets kapot gaan. Ergens in een bar na veel te veel martini nog een kerel opgedoken maar er daarna maar snel weer vandoor gegaan en toen op straat een woest aantrekkelijke jongen lopen stalken, maar ik heb zijn nummer wel ontfutseld haha ![]() En gisteren een jongen opgebeld die ik al tijden niet had gesproken en volgende week ga ik naar hem toe en dan ga ik ook een jeugdvriendinnetje opzoeken, spannend wel. God, wat een gezelligheid ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoe gezellig het ook is, ik begin wel weer in te zien dat het tijdelijk is. Kreeg eerst toch het gevoel dat het misschien wel blijvend zou zijn, maar nee..
Zaterdagnacht na het werk bij hem in bed gekropen en dat was erg gezellig. Vanavond weer ![]() |
![]() |
|
Pfff ja. Aan de ene kant is hij echt lief, maar aan de andere kant erger ik me erop dat er in 1 ding maar geen verandering lijkt te komen. En ik weet niet hoelang ik het nog volhoud als het zo blijft zoals het is...hoop dus echt dat hij nu zelf het initiatief zal nemen om verandering te brengen daarin
![]() |
![]() |
|
Dikke prima hier.
![]() Alleen jammer dat sommige dingen maar niet veranderen. En ai ai ai, wat moet ik hiermee? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
3 years and counting. En eigenlijk begint het nu wel weer te jeuken.(Gadver, wat klinkt dat vies!)
Het hele gebeuren met meneer de beste vriend is over, want ik wist ook wel dat dat niks ging worden en dat ik goede vriendschap gewoon verwarde met iets anders. Hij had ook tegen m'n beste 'din gezegd dat 'ie wel dacht dat ik 'm leuk vond, maar dat 'ie niet wist hoe 'ie daarmee om moest gaan. Hij vind het blijkbaar niet erg, anders zou ik niet nogsteeds worden meegevraagd naar de bios en feestjes etc en zou 'ie ook geen geinteresseerde sms'jes sturen... Aber gut, mijn aandacht ga ik richten op alle andere mannelijke schoonheden.
|
Huisgenoot praat weer gewoon met me en dat is zó fijn, ik voelde me echt heel ongemakkelijk in huis. Ik vraag me nu af of ik m gewoon op een aantal slechte momenten heb getroffen en ik me de rest ingebeeld heb, of dat er echt iets was. Zn vriendin is hier echt niet vaak meer geweest de afgelopen twee weken en gister zat ie iemand uit te schelden voor bitch en eigenlijk zit ik nog wel een beetje te hopen (
![]() Gister met een vriendin besloten dat we maar eens een Zweed aan ons lijstje toe moeten voegen, dat hoort toch wel! Maar zo'n voornemen werkt natuurlijk altijd heel goed ![]()
||
Citaat:
![]() Als het antwoord vanuit jouw kant nou ja is, waarom probeer je dan niet om een keertje samen met hem te eten en daarna een filmpje te kijken oid? Ach wat ben ik toch een hopeloze romanticus ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |