Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vriendinnetje, die sinds de zomer in Spanje woont, heeft eindelijk internet en dat scheelt zó veel. Daarnaast komt ze over twee weken naar Nederland en dan wordt het zo geweldig!
Ze heeft belachelijk weinig les dus steeds als ik online kom is zij er ook, wel fijn om even makkelijk bij te praten zonder belachelijk hoge telefoonrekeningen te hebben.
|
Verwijderd
|
tentamen gemaakt en het ging op zich wel goed. in ieder geval de meerkeuze vragen gingen goed. Ik denk dat ik het wel gehaald heb. Maar sowieso, dat ik nog vrolijk rondloop, niet over mijn toeren ben, niet psychotisch of depressief ben, is al heel goed nieuws. Dit was een hele spannende periode zo die eerste weken op school en ik heb het goed doorstaan. Nu ben ik er ook wel klaar voor om met ontslag te gaan denk ik. Ik ga het leven vol frisse moed tegemoet.
![]() |
![]() |
|
we hebben vanochtend gym en muziek therapie gehad.
en dat ging goed op wat ergenissen na. en daarna ben ik naar de dietiste geweest en ik ben alweer aangekomen. dus nou heb ik vandaag helemaal niet gesnoept. en daar ben ik wel blij mee. en dat probeer ik zo door te zetten. want ik wil geen 100 kg wegen ofzo. en ik heb ook aan de dietiste uitgelegd waarom het lijnen niet lukte. zelf niet na 3 weken door al dit gedoe van de laatste week. dus over 2 weken heb ik weer een afspraak bij haar. en van 13:45 tot 15:30 hebben we onze eigen mis voor die vrouw voorbereid. en dat nemen we dan voor haar man op want die heeft dan haar begravenis. we hebben veel muziek en gedichtjes uitgekozen en er komen nog meer gedichtjes. en mischien gaan er 3 of 4 mensen van de opname zingen. we doen de mis met de opname en de dagbehandeling. na het voorbereiden en erover praten waren we wel allemaal moe. en daarna kwamen er nog meer ergenissen. doordat er iemand van de opname zei dat ik haar zou verklikken. wat ik helemaal niet van plan was. maar ze zat niet goed in haar vel blijkbaar. en een vrouw van de dagbehandeling zei dat het bij die vrouw haar ziekte zou horen. dus ik heb het verder maar zo gelaten. want iemand van de activiteiten begeleiding kwam ertussen. en ik heb nou al 2 dagen last van net onder me knie schijf bij dat bot. als ik druk zet op me rechtervoet. en ik ben er een beetje in paniek door en daardoor heb ik net weer gekrabt aan me been. en daardoor heb ik last van me enkel maar dat is me eigen schuld. ik moest van me moeder vandaag eigenlijk me been laten zien aan de verpleging. maar hun hadden het te druk met wat er nou speelt. dus ze zaten bijna alleen maar op het kantoor. dus dan ga ik het morgen maar laten zien. en nou ben ik bekaf.
|
Joehoe, ik heb voor het eerst zelf de internetpagina van mijn klas geupdate! Ik vind het zelf best leuk geworden, morgen eens kijken wat mijn duocollega er van vindt.
Verder vond ik de vergadering vanmiddag best vermoeiend. Ik heb het idee dat ik (van de 9 aanwezigen) verreweg het meeste huiswerk heb meegekregen. Nu zal dat ook wel bij mijn functie horen, maar ik zie er wel een beetje tegenop dat ik degene ben die alles moet uitzoeken. Daarnaast merkte ik wel dat ik het wel durf om mijn mond open te trekken tijdens zo'n vergadering. Wie had dat een paar jaar geleden ooit gedacht... Ik kom er wel! Oh, en ik hoop dat het gewoon aan de batterijen ligt dat ze zo snel leeggaan en dat het niet aan mijn (gemaakte) fototoestel ligt. Nu zitten ze in de oplader, dan kan ik ze morgen nog een keer proberen en anders leen ik overmorgen de batterijen uit het toestel van mijn vriend. Het is erg vervelend als je amper een uur foto's kunt maken met een setje batterijen... |
![]() |
|
Vriendje is nu echt ziek. Hij had aanvankelijk alleen keelpijn en dat leek vandaag zo goed als over te zijn, maar vanavond kwam het weer terug. Toen werd hij misselijk (hij is altijd misselijk als hij keelpijn heeft
![]() ![]() ![]() Ik heb weer het volle aantal uren gewerkt, daarna nog ruim een half uur gecollecteerd en ik heb nu 1 van de 3 straten gedaan. Ik hoop dat ik één van de komende dagen iets eerder vrij ben, dan kan ik de overige 2 straten in één keer lopen. |
![]() |
|
@ Missy1-0: Ja, die vermoeidheid werd ook elke keer weer opnieuw afgedaan als psychisch. Hij heeft me wel paar keer bloed laten prikken maar toen daar niets (nieuws) uit kwam, was het 'niets'. Heel veel van mijn klachten worden zo afgedaan door mijn huisarts, daarom voel ik me bijna nooit serieus genomen en wacht ik vaak te lang met een consult aanvragen. Omdat hij nou toevallig weet dat ik in therapie ben wil dat nog niet zeggen dat alles waar ik last van heb tussen mijn oren zit. Ik zou graag naar een ander gaan, maar volgens mij kan je niet zomaar van huisarts wisselen.. Ik wacht maar tot ik een kamer heb, dan zit ik in een andere gemeente en ga ik lekker naar een andere huisarts op zoek, als ik tegen die tijd nog niet dood ben gegaan aan mijn hersentumor
![]() ![]() OT: Leuke gezellige dag gehad. Geluncht met studiegenootjes en daarna (laatste) college, was echt leuk. Verder vanavond veel aan het lezen voor mijn paper, maar na 2.5 uur over eetstoornissen lezen moet ik zeggen dat ik uitgeput en klaar voor bed ben. Ik vind het heel interessant maar het komt toch ook wel binnen. Ah well, ik maak er vast wel iets moois van ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb met een broodmes op mijn werk nogal diep in mijn vinger en nagel gesneden en nu heb ik au
![]() En ik heb veel bekenden gezien vandaag en dat is altijd wel leuk. Houd je aan regels , volg je eigen zinnen. Laat die hand maar los of houd er juist een vast. Ga als je het zeker weet, maar als je aarzelt; wacht. |
![]() |
|
Soms heb ik van die dagen dat ik niet veel kan hebben en dat ik zelfvoldane, arrogante mensen graag eens een fikse klap op hun smoel zou willen geven. Maar dat doe ik niet, want dat is kinderachtig, sociaal onverantwoord en holbewonergedrag. *zucht* Toch, ik zou willen dat ik een holodek had zoals ze die hebben op de schepen van Starfleet in "Star Trek," dan zou ik me eens fijn kunnen uitleven. Dat zou wel fijn zijn, een grote opluchting inplaats van alles altijd maar te moeten opkroppen en slikken omdat het anders ongehoord is, of ongewenst of gewoon downright freaky.
|
Ik wist dat ik gisteravond een meteoor door de lucht zag suizen en uit elkaar zag spatten! En niemand geloofde me, het is toch maar mooi waar!
![]()
|
Ja, die meteoor, die heb ik gemist, terwijl ik op dat moment wel buiten was. Maar het was hier ook niet zo helder.Toch jammer!
Vriendje is ziek en ligt in bed. Hij kan niks binnenhouden, dus ik kan hem ook niet volproppen met vitaminen helaas. Hij hoopte dat hij morgen alweer zou kunnen werken...als het aan mij ligt niet. Hij ziekt eerst maar eens goed uit, anders blijft hij kwakkelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
@Heksjuh: hoe ging je tentamen?
Citaat:
![]() ![]()
|
vanochtend hadden we sociale vaardigheden.
en daarna zouden we met een groepje van vrouwen groep en net wie mee wou. een krans voor de mis in elkaar zetten. maar ik heb aangeven dat dat nou moeilijk voor me is. doordat ik dan ook aan me oom denk als ik aan haar denk en andersom. dus ik mocht met de mannen groep mee groenten snijden voor de erwten soep. voor morgen middag bij de koffie tafel. en dat vond ik wel even fijner en het was nog gezellig ook. en vanmiddag hebben we met gym vanalles met de bal gedaan. en ik had eerst nog even individuele. waarin we even gepraat hebben. alleen een jongen was lomp toen hij de bal met basketbal wou afpakken. dus die heeft me vinger om gebogen en dat voel ik nogal. en ik had al een paar dagen last van net onder me knie. en nou is het doorgeschoten tot in me knie. en als ik bepaalde bewegingen doe met lopen. lijkt het net of ik door me knie zak. en me enkel is ook pijnlijk bezig. en me moeder had eigenlijk vorige week op mijn bedrijfs feest. een gedetacheerde collega van mij uitgenodigd om op bezoek te komen. en die zou vandaag komen maar ik denk dat ik haar afbel. met een leugentje om best wil. want met die mis morgen enzo heb ik er geen zin in. en ze is vaak ook alleen maar negatief enzo. en ik ben nou al bekaf door al dat gedoe.
Laatst gewijzigd op 14-10-2009 om 14:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: werk werk werk...
|
Therapie is best wel zwaar en uitputtend. Er bestaat een ritueel waarbij je fysiek en verbaal moet laten zien dat je echt voor de behandeling gaat, voor 100%. Vandaag daarin mijn 2e kans gehad omdat het maandag niet gelukt was. Nu gelukkig wel, en ik merk nu ook wel dat dat anders voelt en ook wel kracht geeft op 1 of andere manier.
Gelukkig raak ik al wel een beetje gewend aan de structuur en daardoor ben ik al wel een stukje minder gestrest.. Maar nog wel ontzettend moe *gaap*
|
Jemig zeg, fiets ik terug naar huis tussen allemaal auto's door (rechts geparkeerde auto's, links auto's voor een stoplicht), rijd ik blijkbaar net langs iemand's spiegel, sta ik stil naast die auto voor het stoplicht, begint die vent ineens helemaal te schelden enzo
![]() ![]() ![]()
|
- Ik heb geen jaarcontract vanaf het moment waarop we de visumaanvraag in willen gaan dienen;
- hij heeft momenteel geen werk; - hij heeft ook geen bankrekening waarop minstens 50.000 RMB staat; - hij bezit wel een huis maar heeft vrijwel geen familie dus dat is een wat magere reden om voor terug te keren; - aanvragen voor toeristenvisa worden in eerste instantie vrijwel altijd afgewezen door de ambassade; - maar ik werk nu wel ergens waar we precies weten hoe we daar bezwaar tegen in moeten dienen; - en die bezwaren worden dan meestal wel weer ingewilligd; - we zijn allebei heel vastberaden elkaar in februari te gaan zien; - hij heeft vrienden die hem financieel willen (en hopelijk kunnen) steunen; - maar toch: aan de basisvoorwaarden voldoen we al niet; - dus zullen ze zoiets zeggen als: "Wij willigen uw verzoek tot afgifte van een visum kort verblijf niet in wegens vestigingsgevaar". Hoe moet dat ooit lukken als hij straks hierheen wil komen... Het moet gewoon lukken. En ergens heb ik het gevoel dat hij straks gewoon hier in mijn studiootje slaapt en mijn favoriete Chinese gerechten voor me gaat koken. Dat gevoel heb ik echt. Omdat het gewoon moet, omdat wij nu net niet twee mensen zijn die de boel besodemieteren, omdat hij echt niet hier gaat blijven. En omdat we elkaar zó graag willen zien...
|
Verwijderd
|
Goed. Enigszins uit kunnen slapen vandaag en nu aan de slag!
To do: - langs gemeente om VOG aan te vragen - twee cakes bakken - was draaien - sokken + panty kopen - artikelen doormailen - stofzuigen - afstoffen - tas pakken En als ik dan nog tijd over heb is er nog veel meer te doen ![]() Edit: en ik heb mijn tentamen van laatst vet goed gemaakt. Blijkbaar ben ik erg goed in blabla opschrijven die ergens op blijkt te staan, want ik had bij een paar vragen echt geen idee wat het moest zijn, maar ik heb toch een 8.4 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Feit is dat ik een lafaard ben. Ik ben niet suïcidaal meer, maar ik ben wel van mening dat het fout was om daarover te praten en dan niets te doen. Dat neem ik mezelf kwalijk en iedereen heeft het recht om me laf te noemen. Ik heb helden beledigd, sorry daarvoor, En respect voor deze helden!
Ik heb waarschijnlijk volgens de experts geen persoonlijkheidsstoornis en geen bipolaire stoornis. |
![]() |
|
Heb ruzie met beste vriendin omdat zij kerels van 16-17 was tegengekomen op msn die zeiden dat zij een daak was en ze gelooft dat half en half, en ik heb iets gemeens gezegd, dat ze de mensheid ging uitroeien, maar dat is dus egt niet serieus bedoeld. Zit nu momenteel in de knoop
![]() Heb haar nodig. Ze is alles voor me. |
![]() |
|
vanochtend heb ik fyshio fitness gedaan.
en daarna hadden we de mis en het was mooi. met veel muziek en gedichten. maar net zoals bij me oom had ik er bij haar ook totaal geen gevoel bij. ik voelde soms wel me ogen maar daar bleef het blij. ik zat er bij en ik keek erna. en het leek net of het niks was. en dat kan ik niet uitstaan. en s'middag's heb ik maar wat in de caroussel op het terrein gezeten. en daarna hebben we een film afgekeken op de afdeling. en toen ik thuis was had ik de hond uit gelaten. en me haren gewassen. dadelijk nog even me brood maken en dan ben ik klaar voor vandaag. en morgen ga ik werken. en dan zie ik wel hoe het gaat.
|
Indigo: lief dat je het vraagt
![]() Mijn tentamen ging redelijk goed, het is me echt heel erg meegevallen. Ik zag het 's ochtends echt niet zitten, maar het ging beter dan verwacht. Dinsdag met mijn zus naar een musical geweest. Het was in een klein theater dus we zaten echt heel dicht bij het podium (iedereen zat dichtbij het podium eigenlijk ![]() Verder voel ik me nog steeds niet helemaal goed. Ik weet niet of het nou door stress of komt of dat het toch puur lichamelijk is. Ik vlieg van de ene dip in de andere. Eerst relatiedip, toen studiedip en nu een beetje van allebei. Ik twijfel een beetje of het nou door mijn pil kan komen of niet, misschien toch vragen of ik een andere mag proberen. Het doet best een beetje zeer dat hier wel gevraagd wordt hoe mijn tentamen ging, terwijl mijn zusje me toen ik thuis wegging niet eens succes heeft gewenst. En mijn vriendje ook niet. Ik zit er echt aan te denken om een punt achter onze relatie te zetten. Ik wil het niet op deze manier, het kost me teveel energie, teveel tranen. Maar aan de andere kant is het wel fijn als we samen zijn en ik ben echt nog wel verliefd op hem. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Misschien toch eens echt open kaart spelen met hem. Edit: hij belde net en vroeg zelfs naar dinsdag en naar mijn tentamen. Dat valt me dan weer mee dan van hem. Maar ik zie hem dus weer de hele week niet en dat begin ik een beetje zat te worden. Ja ik zie hem zondag op trainen en daarna hebben we een verjaardag dus dan zie ik hem wel, maar dat is toch anders dan als we alleen zijn. Ik vind het echt irritant, we kunnen elkaar eigenlijk alleen in het weekend zien en ik snap best dat je niet altijd tijd kan maken, maar hij maakt echt nooit tijd voor mij. En ik ga niet heel moeilijk doen zodat ik hem morgen een uurtje kan zien. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil het niet uitmaken maar ik wil het ook niet op deze manier. En ik ben bang dat als we er over praten het net zo gaat als eerder, dat het dan weer een week goed gaat en daarna niet meer. Laat ik in ieder geval proberen met hem te praten, aan te geven waar ik mee zit. En hoewel zondag niet de meest geschikte dag is met een verjaardag, het moet wel zondag want anders gaat er weer een week overheen. Het voelt alsof het voorbij is tussen ons. En het dat doet echt zeer.
Laatst gewijzigd op 15-10-2009 om 19:17. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een huilweek.
Feitelijk heb ik niet meer te verduren dan normaal, maar ik beleef nergens plezier aan en daardoor heb ik niets om al het gedoe van thuis/studie/relatie te compenseren. Ik doe ook nog amper iets, zit de hele dag maar een beetje voor me uit te staren tot het weer tijd is om naar bed te gaan en dat is het dan. Ik weet dat het slecht is en dat ik mezelf ermee onderuit haal, maar alles lijkt gewoon zo nutteloos dat ik geen motivatie heb om ergens aan te beginnen. Het verbaasd me eigenlijk dat ik me nu zo voel, want dit heb ik al een hele tijd niet meer gehad. Sinds de middelbare school eigenlijk niet meer. Ik mis de passie gewoon, het genieten, het kunnen lachen. Zonder dat is 't het me niet waard. Ik voel me een zwakkeling. Mijn mentor zei dat m'n docenten me allemaal zo sterk vinden en dat ik zo goed bezig ben om te veranderen. Dat kwam voor mij echt uit de lucht vallen, want ik heb dat gevoel totaal niet en het is ook niet in me opgekomen dat iemand er zo over dacht. Sterk? Ik kan mezelf amper bij elkaar houden en ik zit uren te janken. Ik voel me zo ontzettend slecht. |
![]() |
|
Moest vandaag verplicht naar de huisarts van mijn mama. Ben zondag tegen mijn knie gemept met hockey, geen last van gehad alleen enórm veel vocht en vanochtend werd ik wakker en had ik geen vocht meer in mijn knie maar wel pijn.
En aangezien het mijn knie is waar ik ook al een nieuwe kruisband heb was mijn mama natuurlijk overbezorgd hehe. Ik zelf dacht dat het wel mee zou vallen maar helaas, mijn gewrichtskapsel heeft een enorme klap gehad waardoor ik nu weken absolute rust moet hebben. Mag eigenlijk ook niet naar school maar ik ben eigenwijs dus heb even krukken geregeld zodat ik morgen weer kan gaan. Hier had ik zó geen zin in zeg...
|
ik was me straks aan het douchen.
en ik zag telkens voor me hoe ze het heeft gedaan. en dat heb ik buiten de douche ook. en ik krijg er gewoon am neigingen van. voor het eerst deze week. zometeen maar ik bed tv gaan kijken. en vroeg gaan slapen.
|
Vandaag weer volle mep gewerkt. Morgen denk ik ook wel, dus heb ik weer m'n maximaal aantal uren deze week. Het is wel fijn, maar ik zou een keertje wat eerder klaar ook wel fijn vinden. Na het werk weer 1 straat gecollecteerd, ik moet nu alleen nog onze eigen straat, dat doe ik morgen en dan zaterdag de bus inleveren. Ik vind het wel vervelend dat ik m'n eigen straat moet doen, niet dat ik nou zoveel mensen ken, maar er zijn mensen waar ik gewoon liever niet langs wil gaan, bang dat ze zich verplicht voelen iets te geven omdat ik collecteer.
Vriendje is gelukkig weer wat beter. Hij is vandaag gewoon op geweest en hij kon gelukkig ook weer eten. Hij is alleen nog heel moe en nog steeds keelpijn ![]() En omg wat heb ik het koud, terwijl de verwarming aan staat en ik warme thee drink ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik werd net gebeld door een collegaatje, of ik haar huisgenoot wil worden in een freaking villa van 185 vierkante meter. De huur is 30 euro meer dan ik nu betaal, en de kamer waar ik nu zit is 170 vierkante meter kleiner. Echter heb ik hier de zekerheid dat ik lang kan blijven, de kamer in onderhuur kan zetten ga ik echt een halfjaar weg, en heb ik hier het 'echte' studentengevoel. Daar kan ik minimaal voor half jaar zitten, maar dan kan het ook gelijk afgelopen zijn. Ik weet momenteel echt niet wat ik moet doen. Maandag ga kijken, en dan moet ik echt snel de keuze maken. Tussen Dublin, de papers, werken en de mensen door. Iemand rationele ideeën hierover?
|
![]() |
|
@ Lantaarnpaal: waar hangt het vanaf hoe lang je daar kan blijven? Opzich klinkt het als een leuke maar niet echt stabiele kans namelijk. Wil je dan je eigen huidige kamer in onderhuur zetten als je in die villa zit of begrijp ik het nu verkeerd?
|
het werk was vandaag vermoeiend.
vooral door dat gedoe van de laatste 2 weken. en ik zat constant met me hoofd bij die vrouw en bij me oom. en ik zie ze constant overleden voor me. okal heb ik die vrouw niet gezien toen ze overleden was. ik zie gewoon voor me hoe ze erbij was toen ze het gedaan had. maar het werk was wel gezellig.
|
Vanmiddag een uur eerder begonnen met werken omdat ik gebeld werd of ik eerder kon komen omdat er zoveel werk was. Dus deze week 28,5 uur gewerkt.
Daarna m'n laatste straat gecollecteerd, waar ik snel mee klaar was, omdat er weinig mensen thuis waren of niks wilden geven. Ach, ik heb in elk geval m'n best gedaan. Morgen de bus inleveren en misschien ook wel tellen hoeveel ik heb opgehaald. |
![]() |
|
Pff, vrijdag tentamen dus ik ga echt even heel hard studeren. Ze maken ons allemaal bang met dat als je nu nog moet beginnen, je het echt niet gaat halen enzovoorts enzovoorts... en het heeft nog effect ook want ik ben nu ook echt bang
![]() Het is ook vooral de druk van dat ik al een jaar BMW heb gedaan en mezelf echt stom voel als ik dit niet zou halen, plus het feit dat dit de studie is die ik wil en ik bang ben dat ik het nu toch ga verknallen of zo ![]() PLUS! dat als je dit tentamen haalt, je een extra week kerstvakantie hebt, wat ik wel kan gebruiken! Ik ga nu beginnen met studeren, want ik ben al een uur + nogwat later dan ik eigenlijk wilde beginnen! Ik wil gewoon minimaal een zeven zelf halen, dan heb ik met het punt wat ik al bijeen heb gesprokkeld een acht ![]() ![]() O ja en ik mis mijn ouders en broertje een beetje ![]() Zooo wat een studiezorgen en waar gaat het eigenlijk over ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik ben een beetje moe. Mijn lichaam vindt heeft bedacht dat het nu om zeven uur wakker moet worden en doordeweeks is dat oké, maar niet als ik pas om één uur moet werken ![]()
|
Nienna: succes! Waar gaat je tentamen over?
Ik had me voorgenomen om dit weekend geen schoolwerk te maken, maar ik ben al sinds gistermiddag bezig met statistiek omdat ik het wel leuk vind. Ik vind het puzzelen met de getalletjes en uitzoeken wat je moet doen wel leuk, het is alleen irritant dat ik uit een paar dingen niet kom maar dat vraag ik volgende week wel dan. Ik ben blij dat ik alles altijd netjes bijhou en bewaar, ik heb er nu echt profijt van want alle statistiek dingen uit het eerstejaar kan ik zo nakijken. Maar morgen ga ik echt geen huiswerk maken want verjaardag. Verder veel gedoe en gezeur aan mijn hoofd. Bij de IB-groep sta ik opeens niet op het goede adres ingeschreven, ik hoop niet dat ik mijn stufi moet terugbetalen. Veel gezeur thuis, ik ben het gedrag van mijn zusje echt zat en de houding van mijn ouders ook. Ik heb geprobeerd normaal en aardig tegen mijn zusje te doen, maar het houdt een keer op. Als zij zo'n toon tegen mij (en mijn zus en ouders) blijft aanslaan is het voor mij klaar. Ik keur haar keuzes niet goed, maar dat zijn haar keuzes en dat moet ze zelf weten. Maar ik ga niet lief, leuk en aardig tegen haar doen. En mijn ouders zijn zo blind. Het is wachten tot het escaleert. Of zij loopt nog een keer weg, of ik ben er een keer klaar mee. Want zo welkom voel ik me thuis nou ook weer niet soms. En dan nog dat het niet zo lekker loopt tussen mij en mijn vriend. Al moet ik me op dat gebied misschien niet alles persoonlijk aantrekken. Dat hij niet kan afspreken betekent niet dat hij me niet wilt zien. En hij wilde zelf vrijdag naar me toe komen, maar het zou voor een uurtje zijn en ik had niet zoveel zin om daarvoor de hele dag te wachten en dan pas laat thuis te zijn. Maar ik voel me wel goed. Ik heb nog steeds hoofdpijn, maar ik heb eindelijk een keertje goed geslapen. En ik ben echt goed met school bezig en dat geeft me een goed gevoel.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|