Oud 22-10-2009, 14:04
Verwijderd
Nee, want als ik heel kort slaap (3-6 uur) dan wil m'n lichaam ook gewoon 20+ uur wakker blijven. Als ik toch eerder naar bed ga duurt het heel lang (1-2 uur) voor ik in slaap val. En als ik heel kort wakker ben (14-16 uur) en toch naar bed ga dan duurt het in slaap vallen nog langer (2-3 uur). De enige manier om een beetje normaal in slaap te vallen en wakker te worden is door 24 uur wakker te blijven en 12 uur te slapen. Mijn biologische klok draait gewoon dagen van 36 uur in plaats van 24 uur. Bioritmestoornis ftw :')
Advertentie
Oud 22-10-2009, 14:07
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

omg do want
wut
Oud 22-10-2009, 14:09
Verwijderd
Ik heb ongeveer 8 tot 9 uur nodig om me goed te voelen, maar in de zomer minder. eergister ging ik om 9 uur 's avonds naar bed en stond om half 8 op. toen heb ik s'middags nog een paar uurtjes geslapen en ging ik weer braaf om half 10 naar bed maar vanmorgen was ik echt naar klote.
In de winter ga ik ook vaak in de middag naar bed.
Oud 22-10-2009, 14:27
Verwijderd
He Kat en Pip, ik denk dat jullie dit wel kunnen waarderen.
Oud 22-10-2009, 14:29
Verwijderd
huhu fuuu dit broekje/rokje zit mijlenver in zijn/haar ass <3

Oud 22-10-2009, 14:30
Verwijderd
En dat is niet de enige parel die er tussen staat!
Oud 22-10-2009, 14:31
Allure
Allure is offline
tis een haar denk ik
Oud 22-10-2009, 14:32
Verwijderd
deze is ook mooi heel gewoontjes, alleen ontbreekt er iets HMMM

Oud 22-10-2009, 14:32
Allure
Allure is offline
hee para als je van de 36 uur 12 uur slaapt is dat 1/3, dus hetzelfde als 8 van de 24 uur slapen.

dat had je vast zelf ook al bedacht.
Oud 22-10-2009, 14:33
Allure
Allure is offline
hier in de supermarkt liep een keer iemand zonder broek, alleen een bjornborg onderbroek had zeker geen geld meer over
Oud 22-10-2009, 14:33
Verwijderd
en nu chop chop boodschappen gaan doen
Oud 22-10-2009, 14:35
Verwijderd
Haha, ja. Zie je, m'n ritme is eigenlijk heel normaal!!1
Allure
Allure is offline
heb ik je op dat idee gebracht katje
Verwijderd
Citaat:
heb ik je op dat idee gebracht katje
nee het stond al in de planning
Verwijderd
goede site
Allure
Allure is offline
ow

pip je zit ertussen
Oud 22-10-2009, 14:36
Verwijderd
ik ga even verder kijken terwijl ik in bed lig.
Oud 22-10-2009, 14:36
Allure
Allure is offline
smakelijk
Oud 22-10-2009, 14:43
Verwijderd
ziezo.
Oud 22-10-2009, 14:46
Verwijderd
de faptop is te gaar om die plaatjes allemaal binnen een schappelijke tijd te laden.
Oud 22-10-2009, 14:53
Verwijderd
vanmiddag moest ik een vrouw in een elektrische rolstoel naar haar kamer begeleiden, en toen ze de lift inging zei ze 'pas op voor je tenen' net toen ze me voorbij reed riep ik heel hard 'auw auw m'n tenen m'n tenen' vrouw schrok zich dood, dat gezicht, ik lachen ;d;;d;d;:;d;d;d;
Oud 22-10-2009, 15:09
Verwijderd
Citaat:
vanmiddag moest ik een vrouw in een elektrische rolstoel naar haar kamer begeleiden, en toen ze de lift inging zei ze 'pas op voor je tenen' net toen ze me voorbij reed riep ik heel hard 'auw auw m'n tenen m'n tenen' vrouw schrok zich dood, dat gezicht, ik lachen ;d;;d;d;:;d;d;d;
omg gemeen
Oud 22-10-2009, 15:17
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 22-10-2009, 15:23
Verwijderd
Mocht je je willen ziekmelden zonder ziek te zijn, zeg dan 'migraine'. Dat duurt 12 tot 36 uur, het kan zo pijnlijk zijn dat je ervoor thuis moet blijven maar ook dan is er niets aan je te zien, en je kunt het bijna maandelijks zeggen zonder dat iemand zich afvraagt of je daar niet eens voor onderzocht moet worden.

Weet wel dat ik je dan een luie donder vind want als je minder wil werken had je maar een kleiner contract moeten nemen.
Oud 22-10-2009, 15:24
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
He Kat en Pip, ik denk dat jullie dit wel kunnen waarderen.
Oud 22-10-2009, 15:44
Verwijderd
aww bij het loempiakraampje zat een lieve kleine magere p00s die heel hard miauwde naar iedereen. Toen aaide ik de poes.
Oud 22-10-2009, 15:45
Verwijderd
en nu heb ik lekkere vietnamese loempia's als ontbijt <3
Oud 22-10-2009, 15:46
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
aww bij het loempiakraampje zat een lieve kleine magere p00s die heel hard miauwde naar iedereen. Toen aaide ik de poes.
Aw
Oud 22-10-2009, 16:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Awww. Afgelopen week zat er hier een kat op de galerij heel hard te mauwen. Toen had ik eerst iets van hoe komt die kat hier???, maar toen zag ik de deur ergens openstaan. Ik ben maar naar die kat toegelopen, maar net op het moment dat ik haar op wilde pakken, kwam haar eigenaar aanlopen. Blijkt dus dat de ene kat de deur openmaakt en de andere dan naar buiten glipt en vervolgens verdwaalt op de galerij.
Oud 22-10-2009, 16:12
Rivka
Rivka is offline
Ik heb een nieuw mobieltje!

Oud 22-10-2009, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Awww. Afgelopen week zat er hier een kat op de galerij heel hard te mauwen. Toen had ik eerst iets van [afbeelding]
hoe komt die kat hier???, maar toen zag ik de deur ergens openstaan. Ik ben maar naar die kat toegelopen, maar net op het moment dat ik haar op wilde pakken, kwam haar eigenaar aanlopen. Blijkt dus dat de ene kat de deur openmaakt en de andere dan naar buiten glipt en vervolgens verdwaalt op de galerij.
hihi
Oud 22-10-2009, 16:18
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb een nieuw mobieltje!

Ik heb een nieuw abonnement!

Oud 22-10-2009, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Verder ligt het huis vol diverse artikelen waarvan ik niet weet wat ze zijn en een deel daarvan is vast kapot.
Wat zijn dat voor mysterieuze artikelen, Katje?
Oud 22-10-2009, 16:28
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Väterchen dein Glas ist leer, doch im Keller ist nog mehr ha ha ha ha ha hey! ♪♫
Zit jij ook Moskau te luisteren?
Oud 22-10-2009, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn dat voor mysterieuze artikelen, Katje?
Voornamelijk electronica. Snoertjes en allerlei kastjes. Settopboxen () bijvoorbeeld. En dingen die nog geen naam hebben omdat ze nog in het ontwikkelproces zitten.
Spoiler
Oud 22-10-2009, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Zit jij ook Moskau te luisteren?
Op dit moment toevallig niet, maar een aanzienlijk deel van de tijd wel.
Oud 22-10-2009, 16:33
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Voornamelijk electronica. Snoertjes en allerlei kastjes. Settopboxen () bijvoorbeeld. En dingen die nog geen naam hebben omdat ze nog in het ontwikkelproces zitten.
Spoiler
aaaaawh *aai*
Oud 22-10-2009, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Oud 22-10-2009, 16:41
Martiño
Martiño is offline
Ik leech stiekum van Maartens bandbreedte.
Oud 22-10-2009, 16:43
Verwijderd
http://eternal-earthbound-pets.com/Home_Page.html

:')
Oud 22-10-2009, 16:46
Verwijderd
Oud 22-10-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Hahaha settopboxen. Kan Jaap-Jan () niet een aparte knutselkamer krijgen?
Oud 22-10-2009, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Hahaha settopboxen. Kan Jaap-Jan () niet een aparte knutselkamer krijgen?
In theorie wel want we hebben 3 slaapkamers Maar 1 daarvan is al klerenkamer, en de andere hmm dat is eigenlijk al zijn knustelkamer. Die waar jij in geslapen hebt is dat! Daar staat de server en nog wat shit. Maar hij heeft de tv nodig voor zijn werkzaamheden en die staat in de woonkamer.

Haha ik had echt even wat een goed idee eigenlijk! En toen ging ik van oh nee toch niet.
Oud 22-10-2009, 16:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er zitten bij mij altijd buurtp00zen voor de deur. Die waren van mijn vroegere buurman, maar hij is overleden en toen zijn de katten op straat gegooid. Nu zijn er een aantal mensen, waaronder mijn buuven, die elke keer voer buitenzetten.
Dus soms sta ik in de keuken en hoor ik heel hard 'mieeew mieeeeew' en dan zitten de p00zen naar binnen te gluren en te roepen om een stukje vleesch.
En m'n buurvrouw kreeg pas bijna een hartaanval toen er ineens een p00s bij haar achter de bank vandaan sprong, want die beesten glippen dus ook zo je huis in als je even niet oplet. Zo zat er ook eens een voor m'n kamerdeur te wachten toen ik even de post was gaan halen.
Oud 22-10-2009, 16:57
Verwijderd
heuh in dit recept staat dat je een kilo kool 20 minuten moet stoven in 1 dl bouillon. Dat kan toch helemaal niet.
Oud 22-10-2009, 16:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
heuh in dit recept staat dat je een kilo kool 20 minuten moet stoven in 1 dl bouillon. Dat kan toch helemaal niet.
Kool krimpt toch als je 't kookt? Dan moet dat vast wel passen.
Oud 22-10-2009, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Er zitten bij mij altijd buurtp00zen voor de deur. Die waren van mijn vroegere buurman, maar hij is overleden en toen zijn de katten op straat gegooid. Nu zijn er een aantal mensen, waaronder mijn buuven, die elke keer voer buitenzetten.
Dus soms sta ik in de keuken en hoor ik heel hard 'mieeew mieeeeew' en dan zitten de p00zen naar binnen te gluren en te roepen om een stukje vleesch.
En m'n buurvrouw kreeg pas bijna een hartaanval toen er ineens een p00s bij haar achter de bank vandaan sprong, want die beesten glippen dus ook zo je huis in als je even niet oplet. Zo zat er ook eens een voor m'n kamerdeur te wachten toen ik even de post was gaan halen.
huhu gemeenschappelijke poezen
Oud 22-10-2009, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Kool krimpt toch als je 't kookt? Dan moet dat vast wel passen.
Hm. Maar 1 dl is echt een bodempje. Dat verdampt wel binenn 20 min lijkt me
Oud 22-10-2009, 17:03
Verwijderd
Hier was dus laatst een abandoned buurkat in mijn kat bevallen en die is nu in het asiel. Maar een tijdje terug drong het ineens tot me door dat er achter het huis altijd twee katten rondlopen die wel verdacht veel lijken op die kat. Die twee zijn altijd buiten. Waarschijnlijk heeft said kat eerder een nestje gehad in de bosjes ofzo en hebben die twee dus geen huis.
Oud 22-10-2009, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Hier was dus laatst een abandoned buurkat in mijn kat bevallen en die is nu in het asiel. Maar een tijdje terug drong het ineens tot me door dat er achter het huis altijd twee katten rondlopen die wel verdacht veel lijken op die kat. Die twee zijn altijd buiten. Waarschijnlijk heeft said kat eerder een nestje gehad in de bosjes ofzo en hebben die twee dus geen huis.
Aww, arme poezen. Misschien kunnen zij ook naar het asiel? Hoewel, ze zijn inmiddels vast al verwilderd, dus weinig kans dat ze goed geplaatst kunnen worden. De meeste mensen willen toch een dikke knuffelkat en geen lief schuchter beestje.

Citaat:
In theorie wel want we hebben 3 slaapkamers Maar 1 daarvan is al klerenkamer, en de andere hmm dat is eigenlijk al zijn knustelkamer. Die waar jij in geslapen hebt is dat! Daar staat de server en nog wat shit. Maar hij heeft de tv nodig voor zijn werkzaamheden en die staat in de woonkamer.

Haha ik had echt even wat een goed idee eigenlijk! En toen ging ik van oh nee toch niet.
Hallo, dan haal je toch voor 30,- een ouwe tv op marktplaats en voor 3,50 een extra digitenneontvanger voor op die kamer? Of moet hij een groot scherm hebben voor die werkzaamheden?

En ha klerenkamer
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten