Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
He Kat en Pip, ik denk dat jullie dit wel kunnen waarderen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mocht je je willen ziekmelden zonder ziek te zijn, zeg dan 'migraine'. Dat duurt 12 tot 36 uur, het kan zo pijnlijk zijn dat je ervoor thuis moet blijven maar ook dan is er niets aan je te zien, en je kunt het bijna maandelijks zeggen zonder dat iemand zich afvraagt of je daar niet eens voor onderzocht moet worden.
Weet wel dat ik je dan een luie donder vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha ik had echt even ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus soms sta ik in de keuken en hoor ik heel hard 'mieeew mieeeeew' en dan zitten de p00zen naar binnen te gluren en te roepen om een stukje vleesch. En m'n buurvrouw kreeg pas bijna een hartaanval toen er ineens een p00s bij haar achter de bank vandaan sprong, want die beesten glippen dus ook zo je huis in als je even niet oplet. Zo zat er ook eens een voor m'n kamerdeur te wachten toen ik even de post was gaan halen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier was dus laatst een abandoned buurkat in mijn kat bevallen en die is nu in het asiel. Maar een tijdje terug drong het ineens tot me door dat er achter het huis altijd twee katten rondlopen die wel verdacht veel lijken op die kat. Die twee zijn altijd buiten. Waarschijnlijk heeft said kat eerder een nestje gehad in de bosjes ofzo en hebben die twee dus geen huis.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ha klerenkamer ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |