Ik vond de meet erg grappig, zeker omdat ik nog nooit zoiets eerder had gedaan. Ik vond het wel een erg bedeesd gezelschap maar later op de avond kwam men toch wat meer los had ik het idee

Ik vond Stefenootje en LL gezellig aan tafel! Het grote nadeel met zo’n grote groep is dat ik maar heel kort met iedereen heb kunnen spreken, aber ja. Ik dacht overigens dat Martiño wel wat spraakzamer zou zijn. Ik verbaasde me ook over Paranoide die eigenlijk een heel lieve meisjesstem had, ik had haar altijd wat ruwer voorgesteld

Biertank’s accent was te machtig en Jaspers’ alcoholisme viel behoorlijk mee hoor. Sociale vaardigheden is Tink*’s sterktste kant geloof ik niet. Ecnelis was precies zoals ik had verwacht, echt een kunstenares

Dat is een compliment hoor. Absinthe heb ik niet echt veel mee gepraat maar volgens mij is ze heel gezellig dus dat is wel jammer. Oh en viel jullie de ferme handdruk van Pippeloen ook op, dat vond ik wel stoer

Goed ik ben duizend mensen vergeten maar ik ben nog een beetje brak van studio80