Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is natuurlijk vooral bedoeld voor overstromingen, chemische rampen en kleiner, plaatselijk spul. Zodra je iets destructiefs als een kernwapen ergens tegenaan gooit is het de vraag of er überhaupt op korte termijn op gereageerd kan worden. Afhankelijk van de grootte etc - een 'vuile bom' is te overzien, maar zodra er echt zelfs maar een klein tactisch wapen in het spel is... Yeah.... Tijdens de vuurwerkramp in enschede was er wat, 177 ton aan vuurwerk de lucht in gegaan? Nog niet eens echt tegelijk ook. Een relatief kleine 'tacnuke', zeg maar, 1 Kiloton is dus ruim 5 keer krachtiger en heeft bijkomende feestelijkheden als straling en de vuurbal in de lucht waar elke mongool naar gaat kijken. Ga er maar van uit dat je stad dusdanig ontregeld is dat het zichzelf niet meer adequaat kan redden. Dat is geen falen van het systeem, meer een gevolg van dat de hulpverleners ook 'squishy meatbags' zijn die slecht kunnen tegen in brand staan, opgeblazen worden en andere nare dingen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoorde in elk geval als eerste geluid een grote knal! Maar misschien heb ik de kleinere gemist omdat ik toen nog niet oplette |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|