Oud 30-12-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
OMG, Peter <3

[filmpje]

Die discussie.

"Het is buitengewoon schunnig!"
"Vind je dat normaal?"
"Wat wou je dan gaan doen? Een sprookjesboek voorlezen?"
"Nee, dat moest er nog bijkomen, dat je hem aan ging raken. Dat zou helemaal fijn geweest zijn, maar niet heus."

Zo práát je toch niet met zo iemand. <3<3

Moz Paranoide naamzoek.
Ahahahaa Wat prachtig <333333333
Advertentie
Oud 30-12-2010, 15:31
Uice
Uice is offline
Hoe die man ook zo doorloopt en zegt 'nergens heen, meneer de Vries.'
Oud 30-12-2010, 15:38
Verwijderd
Ik ben maar eens internet in de trein aan het proberen. Ik vind ´m vooral traag en frustrerend.
Oud 30-12-2010, 15:39
Verwijderd
Bij mij deed ie het laatst niet, internet in de trein.
Oud 30-12-2010, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Hoe die man ook zo doorloopt en zegt 'nergens heen, meneer de Vries.'
Wat blijft hij kalm.

Peter is meer opgefokt dan diktrom.
Oud 30-12-2010, 15:42
Geel
Geel is offline
"Achteraf ken ik me wel voor de kop slaan."
Oud 30-12-2010, 15:43
Verwijderd
Zo, ze zijn weer weg. Nu weet ik niet of het slim is te gaan slapen, omdat ik officeel vanaf een uur of tien alweer moet slapen. Humtiedledum.
Oud 30-12-2010, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Bij mij deed ie het laatst niet, internet in de trein.
Ik had een behulpzame jongeman die me vertelde dat ik eerst naar internetindetrein.ns.nl oid moest en daar een vinkje moest zetten om akkoord te gaan met de voorwaarden. Misschien was dat ook het probleem bij jou?
Oud 30-12-2010, 15:44
Verwijderd
nstrein.ns.nl was het.
Oud 30-12-2010, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Zo, ze zijn weer weg. Nu weet ik niet of het slim is te gaan slapen, omdat ik officeel vanaf een uur of tien alweer moet slapen. Humtiedledum.
Wie zijn weer weg?
Oud 30-12-2010, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Wie zijn weer weg?
Citaat:
Hoooooi. Ik ben zo moe dat er soms dingen lijken te bewegen terwijl ze dat niet doen, maar ik kan niet gaan slapen want over 40 minuten staan er twee studiegenoten op de stoep om lekker aan een opdracht te werken. Dus ik voel me even fml en dat wilde ik even delen.
Oud 30-12-2010, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Ik had een behulpzame jongeman die me vertelde dat ik eerst naar internetindetrein.ns.nl oid moest en daar een vinkje moest zetten om akkoord te gaan met de voorwaarden. Misschien was dat ook het probleem bij jou?
Waarschijnlijk
Of nou ja, bij mij was het probleem dus het gebrek aan een behulpzame jongeman

Maar dan weet ik het nu voor een volgende keer, dankjewel behulpzame jongesann!
Oud 30-12-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Gewoon even kopje thee drinken/forumen/boek lezen/boodschappen doen. Even iets anders en alles vooral rustig aan. En dan vanavond gewoon goed slapen!
Oud 30-12-2010, 15:49
Verwijderd
Aha. Ik zou trouwens niet gaan slapen en proberen een beetje ritme te krijgen.

Ik leef mijn eigen advies alleen voor geen meter na en heb het meest crappy ritme in tijden te pakken.
Oud 30-12-2010, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk
Of nou ja, bij mij was het probleem dus het gebrek aan een behulpzame jongeman

Maar dan weet ik het nu voor een volgende keer, dankjewel behulpzame jongesann!
Oud 30-12-2010, 15:52
Verwijderd
Oud 30-12-2010, 15:53
Verwijderd
Citaat:

Ik leef mijn eigen advies alleen voor geen meter na en heb het meest crappy ritme in tijden te pakken.
yeh beter trek je inderdaad even door tot 10 uur ipv nu slapen. ergens rond 0.00 redelijk uitgeslapen wakker worden is ZO kut
Oud 30-12-2010, 15:53
Miekje*
Miekje* is offline
Een vriend op msn vraagt wat er op twaalf rijmt . Van de hele Nederlandse vocabulaire moet hij per sé twaalf uitkiezen .
Oud 30-12-2010, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Gewoon even kopje thee drinken/forumen/boek lezen/boodschappen doen. Even iets anders en alles vooral rustig aan. En dan vanavond gewoon goed slapen!
Hmmmmmja. Maar éigenlijk moet ik nog studeren.

Citaat:

Ja hu hu, ritme lukt niet meer dit jaar. ;DlDLD

Citaat:
jongesann!
Die ga ik onthouden.
Oud 30-12-2010, 15:55
Verwijderd
Citaat:
yeh beter trek je inderdaad even door tot 10 uur ipv nu slapen. ergens rond 0.00 redelijk uitgeslapen wakker worden is ZO kut
Nouja, dat was ik ook niet van plan hoor, more like, een uurtje. Maar blijkbaar is de consensus dat ook dat niet slim is, dus ik blijf wel wakker. Als ik om negen uur al in slaap val is dat ook niet erg, moet toch om 6:00 weer op.
Oud 30-12-2010, 15:55
Carn
Carn is offline
Citaat:

of een goede koffie+douche combo! Niet tegelijk; dat is wat lastig.
Oud 30-12-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Hmmmmmja. Maar éigenlijk moet ik nog studeren.

Ja hu hu, ritme lukt niet meer dit jaar. ;DlDLD

Die ga ik onthouden.
Ok, maar dan hou je even pauze Even een iets langere pauze dan normaal.

x 2
Oud 30-12-2010, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Nouja, dat was ik ook niet van plan hoor, more like, een uurtje. Maar blijkbaar is de consensus dat ook dat niet slim is, dus ik blijf wel wakker. Als ik om negen uur al in slaap val is dat ook niet erg, moet toch om 6:00 weer op.
Verstandig
Oud 30-12-2010, 15:58
Verwijderd
Citaat:

Dat wil ik nu proberen
Oud 30-12-2010, 15:59
Carn
Carn is offline
koffie in de douche. Gat in de markt. Potverdomme ik heb echt veel goede ideeën de laatste tijd.
Oud 30-12-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:

Slappe bak koffie zou dat zijn!
Verwijderd
Citaat:
Boek lezen lijkt me nog wel vrij riskant.
Verwijderd
Citaat:
koffie in de douche. Gat in de markt. Potverdomme ik heb echt veel goede ideeën de laatste tijd.
Oud 30-12-2010, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Als je er nou gewoon zo'n deksel overheen doet als bij de kiosk op het station enzo. Volgens mij moet het dan best te doen zijn.
Verwijderd
Citaat:

Nú koffie drinken is nog onverstandiger dan een paar uur gaan slapen, dan ga ik me echt heel elledig voelen. Maar douchen is wel een goede, dat moet sowieso nog gebeuren.

Citaat:
Ok, maar dan hou je even pauze Even een iets langere pauze dan normaal.

x 2
Ehm, nou van een pauze houden word ik niet wakkerder dus ik denk dat 't 'm gewoon niet meer wordt vandaag. Dan morgenmiddag maar weer 'extra hard' aan het werk of zo, we redden het uiteindelijk toch wel voor maandag. *wishful thinking*

Oh btw wisten jullie dat Yogi tea - Sweet Chai echt héél erg lekker is?
Verwijderd
ik heb een hertog jan, om mezelf te plezieren en tevreden te houden tijdens het schrijven van dit monsterlijke stuk.
Oud 30-12-2010, 16:02
Carn
Carn is offline
Moet je eens voorstellen, dat is een aardige tijdsbesparing; gewoon een soort installatie die gaat pruttelen zodra je onder de douche staat, en dan via een rietje ofzo kan je je koffie naarbinnen slurpen.
Oud 30-12-2010, 16:03
Verwijderd
koffie drinken in de douche, dat kan niet hoor. Daar moet gezongen worden.
Oud 30-12-2010, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, dingen onder de douche. <3 Tanden poetsen onder de douche zodat je tijd 'spaart' en dus langer 'mag' douchen. Radio onder de douche. Ander mens onder de douche.
Oud 30-12-2010, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Moet je eens voorstellen, dat is een aardige tijdsbesparing; gewoon een soort installatie die gaat pruttelen zodra je onder de douche staat, en dan via een rietje ofzo kan je je koffie naarbinnen slurpen.
Koffie met een rietje?
Verwijderd
Citaat:
Via een rietje. Dan mis je de geur en alles, en verbrand je je tong.
Verwijderd
> "Jaaa, je hebt ook weleens een jongen van dertien geneukt, toch?"
< "Ja, maar dat wou 'ie zelf."
> "Nou, da's ook verboden."

Hier zijn de dingen die ik grappig vind aan dat stukje dialoog:

1a) Dat Peter het woord 'geneukt' gebruikt.
1b) En niet 'misbruikt' of 'mishandeld'.
2) Dat hij die zin begint met 'jaaa' en hem afsluit met 'toch?'.
3) Dat die man vindt dat je best dertienjarigen mag neuken als ze daar zelf om vragen.
4) De 'ik wil een ijsje' - 'haha mag niet'-format.
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, dingen onder de douche. <3 Tanden poetsen onder de douche zodat je tijd 'spaart' en dus langer 'mag' douchen. Radio onder de douche. Ander mens onder de douche.
<3
Oud 30-12-2010, 16:05
Verwijderd
Ik heb dat filmpje nu drie keer gezien en ik vind 'm met iedere keer grappiger worden.
Oud 30-12-2010, 16:06
Verwijderd
Citaat:
QFT voor alledrie <3
Oud 30-12-2010, 16:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
Koffie met een rietje?
jaaaaaaaaaaa hallo. Conceptfase. Ik ga hier nog even over brainstormen.
Oud 30-12-2010, 16:07
Verwijderd
Oke ik heb me bedacht, zo'n internetverbinding in de trein is toch best wel win.
Verwijderd
bestaan die echt, mensen die hun tanden poetsen in de douche?
Carn
Carn is offline
Citaat:
-raises hand-
Oud 30-12-2010, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Oke ik heb me bedacht, zo'n internetverbinding in de trein is toch best wel win.
Ik dacht: internetverbinding onder de douche. Verslaving ftw.
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaaaaaaa hallo. Conceptfase. Ik ga hier nog even over brainstormen.
Slecht concept! Ik had er meer van verwacht! En je gaat lekker brainstormen met jezelf?

Maar regel het, ik word grootverbruiker als ik op een redelijk normale koffie onder de douche kan drinken
Verwijderd
Ik poets m'n tanden ook nooit onder de douche, want dan kwijl ik mezelf alleen maar onder met tandpasta en dat is zo.. contraproductief.
Oud 30-12-2010, 16:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En dan een waterdicht hoesje ontwerpen voor een iPad die je aan een speciaal haakje in de douche op kunt hangen .
Verwijderd
Citaat:
Elke dag

Citaat:
Verwijderd
en tuf je dan alles uit in het doucheputje of?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten