![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Of nou ja, bij mij was het probleem dus het gebrek aan een behulpzame jongeman ![]() Maar dan weet ik het nu voor een volgende keer, dankjewel behulpzame jongesann! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() of een goede koffie+douche combo! Niet tegelijk; dat is wat lastig.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Oh btw wisten jullie dat Yogi tea - Sweet Chai echt héél erg lekker is? ![]() |
![]() |
|
Moet je eens voorstellen, dat is een aardige tijdsbesparing; gewoon een soort installatie die gaat pruttelen zodra je onder de douche staat, en dan via een rietje ofzo kan je je koffie naarbinnen slurpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
> "Jaaa, je hebt ook weleens een jongen van dertien geneukt, toch?"
< "Ja, maar dat wou 'ie zelf." > "Nou, da's ook verboden." ![]() ![]() 1a) Dat Peter het woord 'geneukt' gebruikt. 1b) En niet 'misbruikt' of 'mishandeld'. 2) Dat hij die zin begint met 'jaaa' en hem afsluit met 'toch?'. 3) Dat die man vindt dat je best dertienjarigen mag neuken als ze daar zelf om vragen. 4) De 'ik wil een ijsje' - 'haha mag niet'-format. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar regel het, ik word grootverbruiker als ik op een redelijk normale koffie onder de douche kan drinken ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1497 Saai = 589.37 inch Martiño | 500 | 16-09-2011 19:48 |