Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar wilde je basisschoolleraar worden? Want in Nederland is de verklaring van goed gedrag wel makkelijk te krijgen maar in sommige landen is dat nogal een kluif. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En bepaalt de directeur ook de pedagogische koers? Krijg je daar min of meer de vrije hand in? Uiteraard heb ik het niet over slaan en zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
PM maar ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Morgen mijn manager maar eens informeren over mijn besluit. Weet nog niet zo goed of ik dat überhaupt moet doen, maar in het kader van beleefdheid en inwerken van vervanging lijkt dat me wel netjes. Ben wel benieuwd naar zijn reactie en of-ie nog troeven heeft om me te houden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
jezusneten, mijn moeder keek net het zesde zintuig ofzo en ik keek mee
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar nu weten we wel een beetje hoe we dat kunnen vermijden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Paragnosten moeten gewoon fijn op 't vreugdevuur. Volksverlakkerij. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Laat ik het anders formuleren Volkert; ik ben inmiddels in staat om, wanneer je geen gekke oogproblemen hebt, je een passende bril aan te meten en van begin tot eind er voor te zorgen dat jouw bril gemaakt wordt precies zoals-ie moet zijn. Vanaf de oogmeting tot aan het afstellen van de pootjes over je oren en alles wat daartussen komt kijken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar met de nieuwere generaties machinery zijn mijn komputahskills wel handig. Vaak zat dat de technische dienst mij ter "assistentie" vroeg met het oplossen van problemen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar wat ik nu doe staat niet zo heel gek ver af van komputahs hoor. Proces- en regeltechniek maakt veelvuldig gebruik van PLC's et al. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||