| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En mwah ben nu wel even klaar met studeren (gelukkig is het vakantie!), maar ik heb nog minder zin om te gaan werken dus in september start ik gewoon met de master moderne kunst.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Bezoek gehad van mijn lieve collega die nu weer tijdelijk bij d'r ouders woont in dit durp.
Superchille avond gehad. Lekker veel wodka en sjips en halve liedjes luisteren en praten over nerdshit en kleren passen enzo. <3 Ik was alleen even vergeten dat normale mensen om half 4 best wel moe zijn, dus ik stuiterde rond terwijl zij zo 'zzzzzz' op de bank zat. oeps.
|
|
|
Verwijderd
|
Ik waardeer vandaag, en dat ik een supermooie haast ongedragen nette broek kreeg van een vriendin. Ze komt hem ooit voor een begrafenis, kreeg toen ineens een ander figuur en liet 'm vijf jaar in een kast liggen. Mij zit 'ie als gegoten.
![]() Laatst gewijzigd op 04-08-2011 om 16:37. |
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn Geschwister zijn tegenwoordig fan van Keizer. En dat mag ik eigenlijk ook wel.
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 18:46 | |
| De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 10:55 | |