Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je oortjes in hebt voor muziek, en ze dacht dat het voor muziek was en je zegt dat het is omdat je het te druk vind in de klas, verontschuldigt ze voor haar "fout" en ze probeert altijd zo lief mogelijk te zeggen dat je naar het forum moet, en dat ze er echt niks aan kan doen ![]() ze is als een ontzettend lieve oma, maar als lerares is ze ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat 'ie nog eens herdrukt wordt en dat de latere editie glanspagina's krijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet nog steeds stomme boodschappen doen maar de stomme supermarkt gaat al over vijf stomme kutminuten dicht
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik moet morgen weer naar school. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() misschien morgen is proberen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() In november is het precies 20 jaar geleden dat ie overleed, ik weet nog precies waar ik was! Nee, eigenlijk heb ik daar niet zoveel van meegekregen ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Binnenkort ga ik iets extreem lekkers maken, want ik heb eindelijk Liquid Smoke kunnen bemachtigen. Dus ik ga een marinade maken met, weet ik veel, rode wijn en knoflook en ui en liquid smoke en nadat m'n lapjes vlees daar voldoende in hebben gechilld ga ik ze ook nog eens sudderen. Het wordt het malste vlees dat de wereld gekend heeft. HET MALSTE VLEES. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||