Oud 15-03-2012, 20:55
Verwijderd
Heeft iemand hier toevallig ervaring met bestellen bij tweedehandsverkopers op bol.com ?
Advertentie
Oud 15-03-2012, 20:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, wel bij amazon. Wrs werkt dat ongeveer hetzelfde. Hoezo?
Oud 15-03-2012, 20:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heeft iemand hier toevallig ervaring met bestellen bij tweedehandsverkopers op bol.com ?
Ik BEN zelfs een tweedehandsverkoper!
Oud 15-03-2012, 21:01
Verwijderd
Oh ik moest van mijn docent maar een of ander boek kopen, gewoon, omdat het handig was. En het wordt tweedehands aangeboden op bol.com, en ik vroeg me af of mensen daar ervaring mee hadden
Oud 15-03-2012, 21:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh ik moest van mijn docent maar een of ander boek kopen, gewoon, omdat het handig was. En het wordt tweedehands aangeboden op bol.com, en ik vroeg me af of mensen daar ervaring mee hadden
Is vrij simpel hoor het duurt doorgaans iets langer voordat je je boek hebt (in vergelijking met gewoon van bol bestellen), maar als het goed is heb je 'm binnen twee weken. En je betaalt 1,95 aan bol als bemiddelaar.
Oud 15-03-2012, 21:05
Verwijderd
Naaah het kan onmogelijk langer duren dan mijn normale studieboeken die vanuit de rest van de wereld moeten komen
Oud 15-03-2012, 21:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Naaah het kan onmogelijk langer duren dan mijn normale studieboeken die vanuit de rest van de wereld moeten komen
Dan zou ik 'm maar gewoon bestellen
Oud 15-03-2012, 21:15
Verwijderd
Ja, heb ik net gedaan . Valt ook wel mee met levertijd, 1 tot 8 werkdagen. Dus dat is vrij snel
Oud 15-03-2012, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Nee, wel bij amazon. Wrs werkt dat ongeveer hetzelfde. Hoezo?
Ha, ik wilde misschien eens kijken of ik een beetje goedkoop series op dvd op de kop kan tikken op Amazon. Werkt dat goed met betalen enzo?
Oud 15-03-2012, 21:31
Verwijderd
Heb je voor amazon niet een creditcard nodig ?
Oud 15-03-2012, 21:42
Verwijderd
Ja, dat dacht ik ook...
Oud 15-03-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Vanochtend kwam er een monteur voor m'n internet en ik moest nog douchen enzo, maar was bang dat hij dan precies zou komen als ik onder de douche zou staan. Dus ik wachtte maar gewoon in m'n badjas tot 'ie er was. Ik verwachtte zo'n oudere man, was het een behoorlijk knappe jongen van mijn leeftijd en ik stond daar in m'n lelijke enorme badjas en vettig haar enzo Hij scheen overigens nogal onder de indruk te zijn van het feit dat ik een nieuwe wandcontactdoos had geïnstalleerd en dat dat ook nog goed was gegaan. Sukkel.
je noemt het een wandcontactdoos
Oud 15-03-2012, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat dacht ik ook...
Ja, de hoeren doen niet aan paypal concurrentie en zo
Oud 15-03-2012, 21:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yup, maar voor amazon keek ik mams altijd lief aan. Nu bestel ik m'n DVD's gewoon op ebay voor tantoe weinig.
Oud 15-03-2012, 21:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vanochtend kwam er een monteur voor m'n internet en ik moest nog douchen enzo, maar was bang dat hij dan precies zou komen als ik onder de douche zou staan. Dus ik wachtte maar gewoon in m'n badjas tot 'ie er was. Ik verwachtte zo'n oudere man, was het een behoorlijk knappe jongen van mijn leeftijd en ik stond daar in m'n lelijke enorme badjas en vettig haar enzo Hij scheen overigens nogal onder de indruk te zijn van het feit dat ik een nieuwe wandcontactdoos had geïnstalleerd en dat dat ook nog goed was gegaan. Sukkel.
Heeft hij je ook nog even laten zien hoe je een contactdoos moet installeren?
Oud 15-03-2012, 22:43
Carn
Carn is offline
Citaat:
Overigens is mijn vriendje beledigd omdat ik Firefly niet leuk vind en "al na een aflevering". En hij denkt dat het komt door ruimte = star wars = stom, maar ik vind alles in de ruimte stom en nu is ie beledigd whatever.
Die Pilot-aflevering is ook niet echt super. De rest wel. En verder is het een van de leukste series ooit dus iedereen moet het gewoon een keer kijken.
Oud 15-03-2012, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Die Pilot-aflevering is ook niet echt super. De rest wel. En verder is het een van de leukste series ooit dus iedereen moet het gewoon een keer kijken.
Je was de dvd kwijt he? Anders kon je hem meenemen morgen
Oud 15-03-2012, 22:45
Martiño
Martiño is offline
Niet alle SF is pieuwpieuw hoor. Ik denk serieus dat Star Trek: Deep Space Nine wel iets voor jou is, LP
Oud 15-03-2012, 22:48
Carn
Carn is offline
Firefly speelt zich grotendeels niet eens in de ruimte af; en zijn er niet eens piew-piews of zoefzoef-deuren
Oud 15-03-2012, 22:50
Verwijderd
Ik vraag me overigens af of ik het wel wat vind, maar goed
Oud 15-03-2012, 22:58
Carn
Carn is offline
Maar natuurlijk!
Oud 15-03-2012, 23:03
mollerator
mollerator is offline
Ik was net bij die zauberflote en het was erg leuk. Nu ga ik maar snel slapen. Trusten.
Oud 15-03-2012, 23:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ga het ook wel een keer afkijken
Citaat:
Niet alle SF is pieuwpieuw hoor. Ik denk serieus dat Star Trek: Deep Space Nine wel iets voor jou is, LP
Is dat de nieuwe? Ik vond de oude ook maar meh
Citaat:
Firefly speelt zich grotendeels niet eens in de ruimte af; en zijn er niet eens piew-piews of zoefzoef-deuren
Ik moest hier hardop om lachen
Oud 15-03-2012, 23:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah, ik heb ook alleen maar de eerste gezien, maar vond het wel ok. Ik heb alleen de aandachtsspanne van een ADHD'er on speed, dus ik heb altijd nogal moeite met afleveringen die langer dan 30 minuten duren.

Maar goed, ik moet het eigenlijk wel gezien hebben om indruk te maken bij mijn nerd-vriendjes.
Oud 15-03-2012, 23:07
Carn
Carn is offline
Die pilot duurt dan ook bijna anderhalf uur geloof ik; normale episodes maar 45 minuten.
Oud 15-03-2012, 23:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is dat de nieuwe? Ik vond de oude ook maar meh
Nouja, "nieuwe", hij is opgenomen in de jaren '90.
Oud 15-03-2012, 23:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kijk, dat is te pruimen.
En ik vind het hoofd van Alan Tudyk behoorlijk guitig. Ik kende 'm hiervoor alleen maar als trippende, Britse (naakte) kerel in Death at a Funeral.
Oud 15-03-2012, 23:16
Verwijderd
Ik moet een gedicht uit m'n hoofd leren dus ik was hem net hardop aan het voorlezen, en bij het laatste woord van de laatste strofe vloog er een reusachtige mot tegen mijn hoofd.
Oud 15-03-2012, 23:16
Carn
Carn is offline
tsk. Wash is een iconisch karakter
Oud 15-03-2012, 23:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
tsk. Wash is een iconisch karakter
Oh, dat geloof ik best. Ik ga binnenkort nog eens een kijk-poging wagen.
Alleen niet nu, want ik moet morgenochtend vroeg op ticketmaster kaartjes-hunt en mijn f5 vinger moet goed uitgerust zijn.
Oud 15-03-2012, 23:36
Carn
Carn is offline
gewoon de eerste drie of vier kijken, als je het dan niet kan waarderen dan heb je gewoon geen ziel en hou je van vies eten en stomme dingen doen enzo
Oud 15-03-2012, 23:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 15-03-2012, 23:59
Martiño
Martiño is offline
Niemand zei dat het leven makkelijk zou zijn, Trimm!
Oud 16-03-2012, 00:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jullie zijn grappig
Oud 16-03-2012, 01:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat doet m'n internet debiliterend
Oud 16-03-2012, 01:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
We zijn nog niet 12 uur wakker en gaan nu alweer slapen trusten!
Oud 16-03-2012, 06:27
Zeppelin
Zeppelin is offline
Vannacht heb ik voor het eerst espresso gedronken. Ondanks dat ik niet zo koffiefan ben viel het niet tegen. Meteen een stuk of 8 achterover getikt. Nou, daar blijf je wel wakker mee.
Oud 16-03-2012, 07:27
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 16-03-2012, 08:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat is er aan de hand met mijn internet :\ Sites zijn moeilijk of traag bereikbaar, plaatjes laden amper, maar het forum doet het wel.
Oud 16-03-2012, 08:19
Verwijderd
Martiño naamzoek, had jij toevallig plannen voor festival Cement? Aangezien dat komende week begint en het in Den Bosch is... Ikzelf weet het nog niet hoor, toen het ooit in Tilburg was kon ik nog mooi een passepartout voor 30 euro kopen waarmee ik een hele week onbeperkt theater kon zien, maar nu was één voorstelling al 20 euro zag ik Maar mocht jij ergens heen willen, dan wil ik het misschien wel overwegen.
Oud 16-03-2012, 08:21
Verwijderd
Oh wacht nee, ik heb verkeerd gekeken. Losse voorstellingen €15, dagpas €20, passepartout week €45.
Oud 16-03-2012, 08:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh! Ik was speciaal vroeg opgestaan om kaartjes te kopen via ticketmaster en dacht al 'hee, wat tof, ik zei tegen x dat 'ie kaartjes moest kopen, omdat ik 's ochtends moest werken, maar dat hoeft helemaal niet, dus nu kan ik 't zelf doen en hebben we dubbel kans. Yeah, f5!'...
Dus ik stuur hem een berichtje, krijg ik terug: "Huuh, dat is toch pas morgen?!"

Oh ja, morgen is pas de 17e.
Oud 16-03-2012, 08:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
je noemt het een wandcontactdoos
Hoe moet ik het anders noemen dan?

Bovendien, in de handleiding staat het zo

Citaat:
Heeft hij je ook nog even laten zien hoe je een contactdoos moet installeren?
Is dit serieus of dubbelzinnig?
Oud 16-03-2012, 08:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou gewoon stopcontact zeggen.
Oud 16-03-2012, 08:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar het is geen stopcontact, aangezien er geen stroom op staat enzo.
Oud 16-03-2012, 08:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik snap trouwens niet waarom ik tegenwoordig op vrije dagen ook al tussen 7 en 8 uur 's ochtends wakker word. Kan je eindelijk uitslapen, wil je lichaam niet meewerken
Oud 16-03-2012, 09:00
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Maar het is geen stopcontact, aangezien er geen stroom op staat enzo.
dan is het ook geen wandcontactdoos
Oud 16-03-2012, 09:15
Verwijderd
Hoi ik ben op Terschelling
Oud 16-03-2012, 09:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoi, waarom?
Oud 16-03-2012, 10:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dan is het ook geen wandcontactdoos
Volgens de handleiding wel hoor Hoe zou jij zo'n ding dan noemen?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten