Oud 08-01-2013, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Pip heeft die van haar ook jaren gehad en die is pas gaan wiebelen na 545457 keer uit elkaar halen en in elkaar zetten met verhuizen enzo. Het is inderdaad ook een beetje wat je ermee doet
Pip had een kankergoede, die maken ze niet meer Die tweepersoons met 't dikke frame, toch?

Citaat:
Mijn vriendje slaapt ook heel veel bij mij en ik heb een éénpersoonsbed. En we houden heel veel kietelgevechten in mijn bed En voor mijn huidige vriendje sliep mijn ex ook altijd bij mij in bed, hoewel niet vaak.
Eenpersoonsbedden zijn sowieso niet te vergelijken met tweepersoonsbedden, qua hoeveel steviger die zijn.

Maar zelf weten, hoor Ik vind ze wiebelig.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Daar zat ik ook al aan te denken, ja

Para naamoek, ik weeg ongeveer 53 kilo. En jij?
Zeg dat soort dingen eens niet hardop in mijn bijzijn
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik denk dat jij ook stukken lichter bent dan ik. Maar het hangt er wel vanaf wat je ermee doet, ja. Ik spring graag met een aanloopje in de mijne en ik nodig er allemaal grote mannen met baarden in uit enzo. En die willen dan natuurlijk ook met een aanloopje erin, als die zien hoe leuk dat is. Circus. Mijn metalen spijlenbed was na een jaar al aan het sterven.
Ik heb een 2-persoons hoogslaper en die stond ooit vastgeschroefd aan de muur, maar ik draai me blijkbaar zo agressief om in m'n slaap dat die haakjes allemaal zijn gebroken. Dus als ik beweeg hoor je m'n bed tegen m'n muur slaan, maar verder is 'ie na een jaar of 5 nog best stabiel...
Maar ik nodig er dan ook geen mannen met baarden in uit.

Eigenlijk heeft er maar 1 ander persoon ooit in mijn bed geslapen en dat was een goede vriend van me die zonder wat te vragen gewoon mijn nest in kroop en in slaap pleurde. Verder nooit iemand.
En nu ik er over nadenk heb ik maar met 5 mensen ooit een bed gedeeld... die ene vriend, exdude, 2 vriendinnen van me en m'n zus.

Als ik bij vrienden blijf slapen en ze zeggen dat ik wel bij hun in bed kan reageer ik altijd vrij raar en paniekerig 'eeeeh, ik slaap wel op de bank/zitzak/grond '

Oud 08-01-2013, 20:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Twijfelaar

Ik ga eens kijken of mijn gerecht überhaupt te vreten is, tschuss.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Door mijn bed zijn al vier mensen heengezakt op afzonderlijke gelegenheden, mijn vorige bed is binnen twee dagen volledig in twee gebroken.
Dit bed heb ik zelf gerepareerd met een houten plank
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godver, ik ben gewoon 2 keer Miekje.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zeg dat soort dingen eens niet hardop in mijn bijzijn
Ja zeg grumpy, ik ben ook maar een ukkepukkie
Oud 08-01-2013, 20:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Tweederde van die mensen zijn familieleden
Oud 08-01-2013, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Godver, ik ben gewoon 2 keer Miekje.
*huilt samen met Trimm uit, met chips, bier en taart*
Oud 08-01-2013, 20:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Miekje, ik dacht dat jij veel lichter was eigenlijk, ben jij heel lang dan ofzo?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AHAHAHA DAAR GAAT FIZZLE WEER Sorry jongens. Maar ik dacht dat Miekje echt maatje 28 had en 160 lang was maar dan had ze lichter moeten zijn
Verwijderd
Citaat:
Miekje, ik dacht dat jij veel lichter was eigenlijk, ben jij heel lang dan ofzo?
Get real nu hoor

Misschien moet ik nu maar weggaan uit dit topic voor ik een vrouwen-gewicht-tantrum krijg.
Oud 08-01-2013, 20:22
Verwijderd
Huh, ik dacht dat Miekje zwaarder zou zijn.

Het was verder niet mijn bedoeling om een gewichtsdiscussie te ontketenen.
Verwijderd
Ik weeg ook tien kilo meer dan Miekje.
Miekje*
Miekje* is offline
Dit is het vierde bed dat ik heb ik mijn hele leven. Het eerste was het ledikantje waar ik als (nog) klein(er) Miekje in lag (ik heb nooit in een wieg gelegen), het tweede was een witte hoogslaper met een trapje en kasten eronder, het derde was het oude bed van mijn overleden oma (een hoog seniorenbed met verstelbare beddelen die ik nooit gebruikte, ik haatte dat bed echt hard en heb er dan ook niet lang in geslapen) en mijn huidige bed. Eentje met spijltjes, dus.
Oud 08-01-2013, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, ik ben maar klein Je hebt me toch gezien, gekkie. Toen woog ik overigens nog 5 kilogram minder.
Citaat:
AHAHAHA DAAR GAAT FIZZLE WEER Sorry jongens. Maar ik dacht dat Miekje echt maatje 28 had en 160 lang was maar dan had ze lichter moeten zijn
Nee, ik heb maar 34/36
Citaat:
Huh, ik dacht dat Miekje zwaarder zou zijn.
Zo zie je maar.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*huilt samen met Trimm uit, met chips, bier en taart*
Ik hoef er niet om te huilen hoor.
Ik ben al 27 jaar een fatty, dus het zal me inmiddels aan m'n dikke aars oxideren.

*pakt zelfgebakken chocolade-kersencake die voor me op tafel staat*
Verwijderd
ik zag een advertentie op internet, met een vrouw die ongeveer net zo dik was als ik. Dus ik dacht, oh, chill, dat is dus blijkbaar acceptabel.

Ging het over WeightWatchers
Oud 08-01-2013, 20:25
Verwijderd
Vrouwen en gewicht; ik zal dat nooit begrijpen.
Oud 08-01-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef er niet om te huilen hoor.
Ik ben al 27 jaar een fatty, dus het zal me inmiddels aan m'n dikke aars oxideren.
Maar ik was vroegah dun, en pas 4 jaar een beetje een fatty, dus het valt me zwaar (huhu).
Oud 08-01-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
ik zag een advertentie op internet, met een vrouw die ongeveer net zo dik was als ik. Dus ik dacht, oh, chill, dat is dus blijkbaar acceptabel.

Ging het over WeightWatchers

In mijn voorstellingen ben je een slanke den hoor!
Oud 08-01-2013, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Dit bed heb ik trouwens:

Oud 08-01-2013, 20:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar ik was vroegah dun, en pas 4 jaar een beetje een fatty, dus het valt me zwaar (huhu).
Pleurt toch op, jij bent helemaal geen fatty!
Dit is aan jou en aan alle andere vrouwen: Als je er zo mee zit, doe er dan wat aan. Huilen heeft geen nut. Jezelf minderwaardig voelen ook niet. Dus ga dieten of prop je lekker vol, maar hoe dan ook, zeur er niet zo over.
Oud 08-01-2013, 20:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet niet of Stefenootje een fatty is, want ze post nooit foto's
Oud 08-01-2013, 20:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 'r irl gezien, dus ik weet dat ze 't niet is.

Citaat:
Vrouwen kunnen gemene shit zeggen over elkaar. Als je van jongs af aan wordt aangeleerd dat dik=goor, dan krijg je vanzelf een complex...
Maar het is allemaal bullshit.
Oud 08-01-2013, 20:31
Verwijderd
Ik ben een kilo of vijftien Miekjes meerdere. Tevens is 53 kilo niet direct veel te mager, maar toch zeker wel licht genoeg om rustig te kunnen aannemen dat de meeste mensen zwaarder zijn.
Oud 08-01-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Pleurt toch op, jij bent helemaal geen fatty!
Dit is aan jou en aan alle andere vrouwen: Als je er zo mee zit, doe er dan wat aan. Huilen heeft geen nut. Jezelf minderwaardig voelen ook niet. Dus ga dieten of prop je lekker vol, maar hoe dan ook, zeur er niet zo over.
Er staat ook een BEETJE een fatty. Ik zit qua BMI tegen overgewicht aan/net erop. En ik zeur niet echt. Ik word alleen een beetje vrouw-ish als mensen hun gewicht posten dat veul lager is dan ik en/of erover zeuren.

Dit is trouwens de vrouw die ik bedoelde rechts:

Oud 08-01-2013, 20:32
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had me Paranoide altijd als een heel klein, iel meisje voorgesteld Geen idee waarom.
Oud 08-01-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zeur niet echt. Ik word alleen een beetje vrouw-ish als mensen hun gewicht posten dat veul lager is dan ik en/of erover zeuren.

[afbeelding]
Is dat niet bedoeld als na-plaatje?
Oud 08-01-2013, 20:35
Carn
Carn is offline
Citaat:
och, volgens mij heb je de categorie: "het zal wel en /care", deze zeurt er niet over en de categorie: "buwwwuuu wuuuu hoe moet ik nu verder" en heeft het er te vaak over maar doet er niets aan. En als ze lekker labiel zijn dan zit schommelt het tussen die twee op en neer .
Oud 08-01-2013, 20:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het is verdorie nog lekker ook!
Oud 08-01-2013, 20:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
och, volgens mij heb je de categorie: "het zal wel en /care", deze zeurt er niet over en de categorie: "buwwwuuu wuuuu hoe moet ik nu verder" en heeft het er te vaak over maar doet er niets aan. En als ze lekker labiel zijn dan zit schommelt het tussen die twee op en neer .
Jij hebt wel een positief beeld van vrouwen he
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet bedoeld als na-plaatje?
Dat hoop ik dan maar
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg chocola met butterscotch <333333
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen kunnen gemene shit zeggen over elkaar. Als je van jongs af aan wordt aangeleerd dat dik=goor, dan krijg je vanzelf een complex...
Maar het is allemaal bullshit.
Yeah, dat snap ik. Maar wat me steeds blijft verbazen is dat vrouwen zich spiegelen aan het geschapen beeld van wat 'mooi' is en wat 'hoort', terwijl voor mijn gevoel dat ideaalbeeld juist geschapen wordt door vrouwen zélf en/of homoseksuele mannen (in de modewereld) en dat de voornaamste doelgroep niet echt ter zake doet.

Oh, natuurlijk generaliseer ik hier en bla. No need to point that out, really. Er zijn vast plenty uitzonderingen, yadayada. Dat weet en onderschrijf ik.
Oud 08-01-2013, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik had me Paranoide altijd als een heel klein, iel meisje voorgesteld Geen idee waarom.
Misschien omdat ik 't er nooit over heb (want /care en saai), dus dan neem je in je beeldvorming vanzelf iets aan wat je 'neutraal' vindt.
Oud 08-01-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Het is verdorie nog lekker ook!
Er kan weinig misgaan met aardappels en kaas. Behalve je cholesterolgehalte, natuurlijk ;d;;
Oud 08-01-2013, 20:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yeah, dat snap ik. Maar wat me steeds blijft verbazen is dat vrouwen zich spiegelen aan het geschapen beeld van wat 'mooi' is en wat 'hoort', terwijl voor mijn gevoel dat ideaalbeeld juist geschapen wordt door vrouwen zélf en/of homoseksuele mannen (in de modewereld) en dat de voornaamste doelgroep niet echt ter zake doet.

Oh, natuurlijk generaliseer ik hier en bla. No need to point that out, really. Er zijn vast plenty uitzonderingen, yadayada. Dat weet en onderschrijf ik.
Maar los van wie dat beeld creëert, het is toch niet bepaald zo dat de gemiddelde man niet het allerliefst een dunne vrouw met mooie borsten heeft. Toch?
Oud 08-01-2013, 20:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik schommel tussen 'yay ik heb een fourpack' *in supermanshirt voor spiegel poseer* en 'godverdomme ik moet maar weer eens naar de fitness' *huilend voor tv zit met warme chocomel en instantpuree*
Oud 08-01-2013, 20:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ach, ik ben alsnog ongezond met mijn hoge vetpercentage :')
Oud 08-01-2013, 20:44
Verwijderd
Nou ik ben het laatste jaar zo ongezond bezig geweest dat ik nu 10 kilo meer. Dat is niet goed voor een ex-anorexialichaam.
Oud 08-01-2013, 20:46
Qimm
Qimm is offline
volgens mij heb ik net een forummer gespot in de IKEA

en gewicht laat ik me maar niet over uit...
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er staat ook een BEETJE een fatty. Ik zit qua BMI tegen overgewicht aan/net erop. En ik zeur niet echt. Ik word alleen een beetje vrouw-ish als mensen hun gewicht posten dat veul lager is dan ik en/of erover zeuren.

[afbeelding]
Maar dat is toch gewoon een standaard reclame die iedereen te zien krijgt? Malle Stef!

Ik kan ook wel chagrijnig worden als ik vrouwen zonder vet hoor klagen over hoe dik ze zijn, zeker als ik er naast sta. Wtf, dat slaat gewoon nergens op! Doe dat dan iig als ik 't niet hoor ofzo. Fucking onbeleefd.

Natuurlijk heb ik ook dagen dat ik mezelf een lelijke, dikke trol vind, maar daar kan ik hormonen de schuld van geven. Over 't algemeen vind ik mezelf wel ok. Het gebeurt ook vrijwel nooit dat mensen commentaar op me hebben ofzo, en de dronken gasten die wel wat roepen krijgen een grote muil terug. Ik merk serieus zo'n groot verschil tussen dikke, onzekere puber-ik en nog dikkere, idgaf twintiger-ik. Als je er zelf niet mee zit, zit de rest van de wereld er ook niet mee.
De mensen die wel wat te zeiken hebben zouden ook wel wat te kankeren hebben als ik slank zou zijn, dus fuck hun.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik schommel tussen "ach, het valt allemaal best mee en ik heb in ieder geval een goede kont" en "waarom zie ik er naakt zo vadsig uit en bah ik wil niet zo'n rol op m'n buik". Maar ik zeur er eigenlijk nooit over tegen anderen, misschien alleen af en toe tegen m'n moeder.
Oud 08-01-2013, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Maar los van wie dat beeld creëert, het is toch niet bepaald zo dat de gemiddelde man niet het allerliefst een dunne vrouw met mooie borsten heeft. Toch?
Nou, voor de mannen die ik ken en moi incluis valt dat echt reuze mee hoor. Sterker nog, 'imperfecties' zijn vaak juist heel charmant en op een bepaalde manier mooi. En wat 'vollere' vrouwen genieten sowieso mijn voorkeur.
Oud 08-01-2013, 20:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een vrouwentopic.

Neem nog een biertje, een chipje, een chocolaatje, en ga lekker Friends kijken ofzo, ipv huilend op een weegschaal aan de wortelsap zitten.

Dat gemiep om gewicht altijd.
Oud 08-01-2013, 20:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, voor de mannen die ik ken en moi incluis valt dat echt reuze mee hoor. Sterker nog, 'imperfecties' zijn vaak juist heel charmant en op een bepaalde manier mooi. En wat 'vollere' vrouwen genieten sowieso mijn voorkeur.
Oud 08-01-2013, 20:48
Verwijderd
Ik wil wel wat afvallen, maar liever een beetje later, als ik weer wat meer kracht heb. En nu, ja, ach. Ik kan mijn figuur meestal wel goedkeuren.
Oud 08-01-2013, 20:50
Verwijderd
Nu er dan toch een gewichtsdiscussie bezig is: ik moest een paar keer lachen om deze.
Oud 08-01-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch gewoon een standaard reclame die iedereen te zien krijgt? Malle Stef!

Ik kan ook wel chagrijnig worden als ik vrouwen zonder vet hoor klagen over hoe dik ze zijn, zeker als ik er naast sta. Wtf, dat slaat gewoon nergens op! Doe dat dan iig als ik 't niet hoor ofzo. Fucking onbeleefd.

Natuurlijk heb ik ook dagen dat ik mezelf een lelijke, dikke trol vind, maar daar kan ik hormonen de schuld van geven. Over 't algemeen vind ik mezelf wel ok. Het gebeurt ook vrijwel nooit dat mensen commentaar op me hebben ofzo, en de dronken gasten die wel wat roepen krijgen een grote muil terug. Ik merk serieus zo'n groot verschil tussen dikke, onzekere puber-ik en nog dikkere, idgaf twintiger-ik. Als je er zelf niet mee zit, zit de rest van de wereld er ook niet mee.
De mensen die wel wat te zeiken hebben zouden ook wel wat te kankeren hebben als ik slank zou zijn, dus fuck hun.
Ik snap jouw houding hoor, als je altijd al dikker bent geweest dan de rest is het prima te handelen (op een gegeven moment).

Maar ik was tot 4 jaar geleden mager/dun/slank, en dan heb ik ook nog eens een zusje die ongeveer net zoveel weegt als Miekje, en een (vrij) slanke moeder. Dus ja, af en toe is het wel gewoon balen. (Hoewel het natuurlijk m'n eigen schuld is, heb het er zelf aangegeten, en vooral, aangeluierd, dat weet ik best)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten