Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik nodig er dan ook geen mannen met baarden in uit. Eigenlijk heeft er maar 1 ander persoon ooit in mijn bed geslapen en dat was een goede vriend van me die zonder wat te vragen gewoon mijn nest in kroop en in slaap pleurde. Verder nooit iemand. En nu ik er over nadenk heb ik maar met 5 mensen ooit een bed gedeeld... die ene vriend, exdude, 2 vriendinnen van me en m'n zus. Als ik bij vrienden blijf slapen en ze zeggen dat ik wel bij hun in bed kan reageer ik altijd vrij raar en paniekerig 'eeeeh, ik slaap wel op de bank/zitzak/grond ![]() ![]()
|
Dit is het vierde bed dat ik heb ik mijn hele leven. Het eerste was het ledikantje waar ik als (nog) klein(er) Miekje in lag (ik heb nooit in een wieg gelegen), het tweede was een witte hoogslaper met een trapje en kasten eronder, het derde was het oude bed van mijn overleden oma (een hoog seniorenbed met verstelbare beddelen die ik nooit gebruikte, ik haatte dat bed echt hard en heb er dan ook niet lang in geslapen) en mijn huidige bed. Eentje met spijltjes, dus.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben al 27 jaar een fatty, dus het zal me inmiddels aan m'n dikke aars oxideren. *pakt zelfgebakken chocolade-kersencake die voor me op tafel staat*
||
Citaat:
![]() Dit is aan jou en aan alle andere vrouwen: Als je er zo mee zit, doe er dan wat aan. Huilen heeft geen nut. Jezelf minderwaardig voelen ook niet. Dus ga dieten of prop je lekker vol, maar hoe dan ook, zeur er niet zo over. ![]()
||
Ik heb 'r irl gezien, dus ik weet dat ze 't niet is.
Citaat:
Maar het is allemaal bullshit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is trouwens de vrouw die ik bedoelde rechts: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, natuurlijk generaliseer ik hier en bla. No need to point that out, really. Er zijn vast plenty uitzonderingen, yadayada. Dat weet en onderschrijf ik. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik kan ook wel chagrijnig worden als ik vrouwen zonder vet hoor klagen over hoe dik ze zijn, zeker als ik er naast sta. Wtf, dat slaat gewoon nergens op! Doe dat dan iig als ik 't niet hoor ofzo. Fucking onbeleefd. Natuurlijk heb ik ook dagen dat ik mezelf een lelijke, dikke trol vind, maar daar kan ik hormonen de schuld van geven. Over 't algemeen vind ik mezelf wel ok. Het gebeurt ook vrijwel nooit dat mensen commentaar op me hebben ofzo, en de dronken gasten die wel wat roepen krijgen een grote muil terug. Ik merk serieus zo'n groot verschil tussen dikke, onzekere puber-ik en nog dikkere, idgaf twintiger-ik. Als je er zelf niet mee zit, zit de rest van de wereld er ook niet mee. De mensen die wel wat te zeiken hebben zouden ook wel wat te kankeren hebben als ik slank zou zijn, dus fuck hun. ![]()
|
Ik schommel tussen "ach, het valt allemaal best mee en ik heb in ieder geval een goede kont" en "waarom zie ik er naakt zo vadsig uit en bah ik wil niet zo'n rol op m'n buik". Maar ik zeur er eigenlijk nooit over tegen anderen, misschien alleen af en toe tegen m'n moeder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Nu er dan toch een gewichtsdiscussie bezig is: ik moest een paar keer lachen om deze.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik was tot 4 jaar geleden mager/dun/slank, en dan heb ik ook nog eens een zusje die ongeveer net zoveel weegt als Miekje, en een (vrij) slanke moeder. Dus ja, af en toe is het wel gewoon balen. (Hoewel het natuurlijk m'n eigen schuld is, heb het er zelf aangegeten, en vooral, aangeluierd, dat weet ik best) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|