![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb wel een goed ideetje gezien, ik ga dit ook maken: ![]() ![]() ![]() Ik heb nu 2 losse, verschillende kattenbakken en ik stoor me er al een tijdje aan, vooral omdat het het eerste is dat je ziet als je hier binnenkomt. Op deze manier is het mooi weggewerkt én heb ik gelijk ruimte om er een mandje met de sleutels/handschoenen e.d op te zetten. Alleen wel even een groter gat maken voor dikke Koen. |
![]() |
|
Dat is ook de reden dat ik in 4 maanden nog nooit heb afgezegd. Nu ben ik echter ook misselijk en heb buikpijn en spierpijn
![]() ![]()
|
Ik viel ook al bijna in slaap net bij college. Moet toch nog wennen aan dat vroeg opstaan.
![]() Maar nu ben ik lekker thuis, heb in nommie noodles op m'n bordje en wacht ik op Man bijt hond en de appearance van mijn mama. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik kreeg zo'n krant aangeboden van zo'n jongen die je daarna een abonnement wil verkopen. Ik neem dan altijd de krant, want ik kom meestal heel snel van ze af. Maar deze jongen stotterde heel erg, waardoor ik heel lang moest blijven staan. Ik had ont-zet-tend veel moeite om mijn lachen in te houden. Echt dat je je mondhoeken omhoog voelt gaan en je hand voor je mond moet houden, en de hele tijd fronzen en knikken en zeggen: 'ja... ja...'
Ik was zo blij toen het afgelopen was.
|
ik had net een zeer coulant Greenpeace-figuur aan de deur.
- dingdong - - open doet - "Halloooo!! Ik ben Klaasje en wil u namens Greenpeace iets vragen!" "Helaas Piet, ik heb geen interesse. Succes verder vanavond!" "Ok, fijne avond meneer!"
|
Greenpeacemensen zijn tuig van de richel!
Btw, ik kijk nu dat programma over pesten op BNN en dat ze Arie Boomsma als presentator hebben snap ik nog wel, want dat is best een begrijpende en zachtaardige man, maar wie de fuck is die popiejopie kutmongool met dat warrige kutkapsel, oneerbiedige vraagstellingen en totaal ontoepasselijke intonatie? Gast, je presenteert een programma over jongeren die zelfmoord hebben gepleegd, niet één of ander Boulevard-achtig programma. ![]()
||
Citaat:
Natuurlijk kun je erlangs zappen, blabla. Maar ik vind tv over het algemeen niet zo interessant. //Nou, de tandarts is weer overleefd. Nu nog één afspraak voor deze kies, en dan zijn we klaar.
||
Citaat:
![]()
|
Oh late trein maar Etmakas, taalwetenschap is echt gaaf! Ik heb het een jaar gestudeerd (toen ik uitgeloot was) en ik vond het echt megainteressant. Wel weinig studiejaar trouwens, maar dat zal wel per universiteit verschillen. Ik ben in ieder geval nog een andere studie er half bij gaan doen, ondanks mijn bestuursjaar. En alle studiegenootjes van toen die ik nog op Facebook heb, hebben een baan. Vaak hebben ze dan wel iets extra's gedaan en ligt het niet precies in het taalwetenschapstraatje, maar toch. Weet je al naar welke universiteit je wilt?
En Qimm, wat voor werk doe je? Fysio?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|