Oud 08-02-2013, 21:56
Verwijderd
Ja! BABY DO WANT nu enzo . Maar nee, eerst maar eens klaar zijn met studeren. Of eigenlijk überhaupt samenwonen en trouwen met mijn vriendje
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Als je drie keer 'baby' zegt, verschijnt Andijvie in het topic
Verwijderd
Citaat:
Als je drie keer 'baby' zegt, verschijnt Andijvie in het topic
Misschien moeten we ook drie keer 'seks' zeggen, dan komt sann.
Verwijderd
Blijkbaar
Oud 08-02-2013, 21:57
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nooit warme gevoelens gehad voor kinderen. Als ik een baby vast hou, wil ik hem zo snel mogelijk weer kwijt Getver. Wat móet je ermee. Misschien komt het nog, maar zoals het er nu uit ziet, wil ik geen kinderen. En mijn vriendje en ik gekruist wordt denk ik een hele rare combinatie. Arm kind.

Ik heb wel heel erg dat ik heel, heel, heel graag een eigen hond wil. Maarja, dat kan nog wel even duren
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gezellig!
Verwijderd
Ik wil sinds een tijdje geen kinderen meer.
Oud 08-02-2013, 21:58
Verwijderd
Ik heb nooit een hekel aan kinderen gehad maar herken ook helemaal niet de rammelende eierstokken en het gevoel van babycravings terwijl het helemaal niet kan. Ik ben gewoon geleidelijk een beetje van 'meh, kinderen van anderen zijn wel oke, maar zelf weet ik het nog zo net niet' naar 'hmja misschien is ooit kinderen wel leuk' naar 'ohja gezellig en dan en dan zou wel mooi zijn' gegaan
Verwijderd
Citaat:
Hey, gaat 't over baby's?
Hee Andijvie! Het weerwolfspel is net afgelopen en als ik weerwolf denk ik meestal aan het spel toen wij samen liefjes waren
Verwijderd
Hmmm, zin in seks heb ik ook wel. Nog 17 uur.
Verwijderd
Met een 'vreemde' baby kan ik ook niet veel. Vind ze wel leuk over het algemeen, maar ook vrij snel saai.
Oud 08-02-2013, 21:59
Verwijderd
Heb ik ook bijna nooit.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit een hekel aan kinderen gehad maar herken ook helemaal niet de rammelende eierstokken en het gevoel van babycravings terwijl het helemaal niet kan. Ik ben gewoon geleidelijk een beetje van 'meh, kinderen van anderen zijn wel oke, maar zelf weet ik het nog zo net niet' naar 'hmja misschien is ooit kinderen wel leuk' naar 'ohja gezellig en dan en dan zou wel mooi zijn' gegaan
Handig!
Verwijderd
Citaat:
Hee Andijvie! Het weerwolfspel is net afgelopen en als ik weerwolf denk ik meestal aan het spel toen wij samen liefjes waren
Dat was gaaf
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook bijna nooit.
Dat lijkt me ergens enorm praktisch.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik had gisteren heel veel zin in seks. Tijd van de maand enzo. Gelukkig kon mijn vriendje dat ok wel waarderen
Oud 08-02-2013, 22:01
Verwijderd
Ik heb ook geen tijd van de maand meer echt

Ik lees dit topic echt zo van, heb ik allemaal niet
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Hmmm, zin in seks heb ik ook wel. Nog 17 uur.
Citaat:
Ik had gisteren heel veel zin in seks. Tijd van de maand enzo. Gelukkig kon mijn vriendje dat ok wel waarderen
Zo Sann, waar blijf je?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit warme gevoelens gehad voor kinderen. Als ik een baby vast hou, wil ik hem zo snel mogelijk weer kwijt Getver. Wat móet je ermee. Misschien komt het nog, maar zoals het er nu uit ziet, wil ik geen kinderen. En mijn vriendje en ik gekruist wordt denk ik een hele rare combinatie. Arm kind.

Ik heb wel heel erg dat ik heel, heel, heel graag een eigen hond wil. Maarja, dat kan nog wel even duren
Ik vermijd dan ook graag geboortefeestjes. Niet dat ik nu zóveel uitnodigingen daarvoor krijg, maar ze duwen dat in je handen en verwachten dan dat je complimenten maakt over zoiets lelijks Idem voor babyfoto's.

gaat heel erg goed op voor mij eigenlijk.
Verwijderd
Citaat:
Dat was gaaf
ik las laatst nog een keer alle pm's door, wat een klefferts waren we
Verwijderd
Citaat:
Met een 'vreemde' baby kan ik ook niet veel. Vind ze wel leuk over het algemeen, maar ook vrij snel saai.
Dat heb ik dan ook weer, inderdaad. Lief en ik waren laatst eten bij een collega van hem (ja ja burgerlijk) en hij was echt veel kleffer en leuker met hun acht maanden oude baby dan ik, terwijl hij altijd claimt helemaal niet van de kinderen te zijn.
Oud 08-02-2013, 22:02
Verwijderd
En over seks: mijn libido is gelukkig niet dood
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zo Sann, waar blijf je?
Misschien heeft ze wel seks, op dit moment ;dDD

Verwijderd
Citaat:
ik las laatst nog een keer alle pm's door, wat een klefferts waren we
Ik vond het toen ook telkens zoo spannend! Was echt super leuk *krabt achter wolvenoortje*
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoef trouwens niet heel veel kinderen. Ik denk dat één wel genoeg is.
Oud 08-02-2013, 22:03
Verwijderd
Ik weet bijna zeker van niet, waarschijnlijk is ze aan het werk, of bier aan het drinken.
Oud 08-02-2013, 22:03
Miekje*
Miekje* is offline
Als mijn vriend en ik een kind zouden krijgen, zou dat een ongelukje zijn. We hebben al wel besloten dat het een jongen moet zijn, dan
Oud 08-02-2013, 22:04
Verwijderd
Als mijn nichtje in Enschede is, is het altijd vechten om haar vast te mogen houden mijn ouders willen haar ook steeds, en ze moet ook nog af en toe slapen enzo. Ik moet altijd vooral mijn best doen om te zorgen dat Theodoor haar ook af en toe krijgt, want die is ook erg gek op haar maar durft (?) niet zomaar als het bijvoorbeeld tijd voor de fles is te zeggen 'ja dat wil ik doen'.
Oud 08-02-2013, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Ik hoef trouwens niet heel veel kinderen. Ik denk dat één wel genoeg is.
Eentje vind ik een beetje zielig.
Oud 08-02-2013, 22:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Baby's zijn superschattig. Als ze ouder worden, zijn ze helaas niet meer leuk.
Oud 08-02-2013, 22:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat vind ik ook wel, maar op dit moment weet ik zelfs niet of het überhaupt goed gaat met één kind. Dat is iets waar ik me echt soms zorgen over maak zware zwangerschap+bevalling+slapeloze nachten met gillende baby, oef
Oud 08-02-2013, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Zo tegen de tijd dat je er een semi-zinnig gesprekje mee kan voeren begint de pret pas
Verwijderd
Citaat:
Ik vond het toen ook telkens zoo spannend! Was echt super leuk *krabt achter wolvenoortje*
Ik zie dat ik je ook nog advies vroeg voor mijn nickchange En ik vond dit pareltje van je, toen we allebei dood gingen.

Citaat:
Het licht wordt steeds feller en de stem wordt steeds duidelijker... volgens mij ben jij het die mij roept! Ja, ik zie je puntige wolvenoren al duidelijker worden in de verte... Mijn liefste, ik kom naar je toe! Volgens mij gaan wij samen naar een prachtig paradijs <33
Citaat:
Dat lijkt me ook wel. Ik heb een paar enigskind-vriendinnetjes, en ze hadden allemaal wel graag nog iemand gehad, geloof ik.
Verwijderd
Ik heb een beetje schrik voor 1 kind. Mijn nichtje is alleen, maar die praat echt super volwassen en lijkt af en toe echt heel erg vervreemd van andere kinderen van haar leeftijd. Maar goed, dat ligt natuurlijk heel erg aan de opvoeding ook.
Verwijderd
Citaat:
Als mijn nichtje in Enschede is, is het altijd vechten om haar vast te mogen houden mijn ouders willen haar ook steeds, en ze moet ook nog af en toe slapen enzo. Ik moet altijd vooral mijn best doen om te zorgen dat Theodoor haar ook af en toe krijgt, want die is ook erg gek op haar maar durft (?) niet zomaar als het bijvoorbeeld tijd voor de fles is te zeggen 'ja dat wil ik doen'.
Wel handig als mensen in de rij staan om een fles te geven
Oud 08-02-2013, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik weet bijna zeker van niet, waarschijnlijk is ze aan het werk, of bier aan het drinken.
Ging ze niet naar een of ander disputenfeest ofzoiets? Met verkleden of was dat iemand anders?

Citaat:
Als mijn vriend en ik een kind zouden krijgen, zou dat een ongelukje zijn. We hebben al wel besloten dat het een jongen moet zijn, dan
Ongelukjes worden hier niet getolereerd.

Citaat:
Ik was niet zielig hoor! Ik ben eigenlijk wel heeeeeel erg blij dat ik enig kind was ^^ Nou ja, sowieso moest mijn biologische vader niet nog meer kinderen op de wereld zetten waar hij toch niet naar omkeek (als je dit leest, ja lul, ik heb het over jou!) en daarna was de mogelijkheid er niet meer voor mijn ouders.
Ik vond het al lang best ^^
Oud 08-02-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik zie dat ik je ook nog advies vroeg voor mijn nickchange En ik vond dit pareltje van je, toen we allebei dood gingen.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een beetje schrik voor 1 kind. Mijn nichtje is alleen, maar die praat echt super volwassen en lijkt af en toe echt heel erg vervreemd van andere kinderen van haar leeftijd. Maar goed, dat ligt natuurlijk heel erg aan de opvoeding ook.
En het karakter, natuurlijk. Ik had, zeker aan het eind van de basisschool en de middelbare school ook het idee dat de meeste mijn leeftijdsgenootjes in een andere wereld leefden.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou erg veel van mijn broertje hoor, maar of ik vroeger nou zoveel aan hem heb gehad, neuh. Hij is vier jaar jonger en heeft eigenlijk altijd gedragsproblemen gehad. Maar misschien dat het toch nuttig is in het opzicht van rekening houden met anderen ofzo.
Oud 08-02-2013, 22:10
Verwijderd
De mensen die ik ken die enig kind waren, vinden dat zelf niet erg.
Oud 08-02-2013, 22:10
Verwijderd
Ik wil wel nog meer kindjes, maar niet per se omdat dat anders zielig is voor mijn dochter. Meer omdat ik gewoon meer kinderen wil
Oud 08-02-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Geef mij maar tieners! Vroeger toch, van die moeilijke jongens rond de 15 Ik zat bij het Jeugdwerk en de onhandelbare gevallen werden altijd in mijn maag gesplitst omdat ik de enige was waar ze naar luisterden Blijkbaar vonden ze me zo tof dat er meerdere tienerverliefdheden zijn geweest op mij destijds, als 21-jarige.

Citaat:
Dat lijkt me ook wel. Ik heb een paar enigskind-vriendinnetjes, en ze hadden allemaal wel graag nog iemand gehad, geloof ik.
Ik dus niet
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel nog meer kindjes, maar niet per se omdat dat anders zielig is voor mijn dochter. Meer omdat ik gewoon meer kinderen wil
Hoe heet ze ook alweer? Ik weet nog dat het iets met een J en een A was en dat ik het een mooie naam vond, maar ik weet het niet meer precies
Verwijderd
Overigens heb ik echt een haat-relatie gehad met mijn zus, dus toen ik jonger was wou ik super graag alleen zijn, maar ik vind het toch wel chill dat ik een zus heb. Ook al heb ik amper contact met haar.
Oud 08-02-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is wel enigszins waar geweest bij mij, maar daarvoor heb ik geen slechtere jeugd gehad hoor!
Oud 08-02-2013, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet ze ook alweer? Ik weet nog dat het iets met een J en een A was en dat ik het een mooie naam vond, maar ik weet het niet meer precies
Een J met anna erachter
Oud 08-02-2013, 22:15
Verwijderd
Alles brengt mij aan het zingen vandaag!

Oud 08-02-2013, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Een J met anna erachter
Ohja <3
Oud 08-02-2013, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik ook wel, maar op dit moment weet ik zelfs niet of het überhaupt goed gaat met één kind. Dat is iets waar ik me echt soms zorgen over maak zware zwangerschap+bevalling+slapeloze nachten met gillende baby, oef
Hmm ja dat is reëel. Mijn moeder had het ook niet gered zonder mijn vader.
Oud 08-02-2013, 22:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ongelukjes worden hier niet getolereerd.
Ik was eigenlijk ook een ongelukje.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten