Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Mensen, ik ben een faalhaas. Ik ging gisternacht redelijk vroeg slapen omdat ik m'n ritme wat wou verschuiven, had m'n wekker om 8 uur gezet en sliep gewoon weer lekker verder tot half 2. Tuurlijk joh.
Ik ga het morgen heel moeilijk krijgen, want ik moet invallen voor een collega en dat betekent dat ik om half 5 m'n bed uit moet. ![]()
||
Citaat:
Die schoolleiding moet er toch van hebben geweten dat die examen gejat waren, want dan was het zegel zichtbaar gebroken? Dat ze dan niet aan de bel hebben getrokken zegt al genoeg over die lui. "Een jaar later deed het ministerie van Onderwijs aangifte tegen Ibn Ghaldoun. De islamitische scholengemeenschap had op kosten van de overheid met bijna tweehonderd personen naar heilige plaatsen in Saoedi-Arabië gereisd. Volgens de onderwijsinspectie hadden de reizen geen educatief karakter en gingen naast personeel en leerlingen ouders en buitenstaanders mee. Ook werden facturen vervalst." :') Opdoeken die handel.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2013 om 18:47. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik tot groep 6. En we moesten elke dag verplicht een Weesgegroetje opzeggen als we naar huis gingen en naar school kwamen. Vreselijk was dat.
Daarna ben ik naar een openbare school gegaan, dat was wel 3km verderop. Die katholieke school was omdat die 1 straat verder lag en andere bassischolen te ver weg waren. |
![]() |
|
ik eerst 1 jaar op een roomskatholieke met heel veel domme kindjes en een gebedje ochtends (waar ik nooit aan meedeed) en slechte leraren omdat dat nu eenmaal de dichtstbijzijnde school was, en daarna op een openbare basisschool met heel veel slimme kindjes en leuke leraren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 8! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wauw een 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |