Advertentie | |
|
![]() |
|
Het slechte nieuws: mijn vriendje is ziek en ligt al op bed. Het goede nieuws: wij (twee vriendinnen van me en ik) gaan tijdens de kerstactiviteit van de kinderboerderij een zanggroepje doen. En ik heb Sir Edwards
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, ik vond het eerst heel jammer dat ik niet mee kon doen, maar nu ik het zo zie, pff.
Ik ga maar eens koken. Zit het steeds uit te stellen omdat ik niet wil afwassen daarna, maar ik kan mezelf ook niet uithongeren omdat ik lui ben.
|
Verwijderd
|
Sann, hoe is het met je mandarijnenverslaving? http://goedgezond.wordpress.com/2013...z-een-vandaag/
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn school slaat alles. We kregen een toets waar op stond dat we er 90 minuten voor zouden hebben. Na 45 minuten zegt de lerares "Nog 10 minuten!" en toen wees ik haar er op dat er 90 minuten stond. "Ja eh, ik kan het niet verantwoorden als jullie hier 90 minuten voor krijgen hoor, daar kan ik niks aan doen, de rest heeft er ook maar 60 minuten voor gekregen." Dus een dele van mijn klasgenoten heeft een aantal vragen niet gemaakt omdat ze daar te weinig tijd voor hadden. Daarna zou het punt van deze toets en het punt van een verslag samengetrokken worden tot een gemiddelde en dat zoiu je punt zijn. Dusch een groot deel van de onvoldoendes, werden rechtgetrokken door het verslag. Daarna kregen we een mail dat dat toch niet waar was. De lerares had aangenomen dat dat weer zo zou zijn, want vorig jaar was dat ook zo. Dat is dus niet zo, dus nu moet alsnog een groot deel van mijn klasgenoten de toets opnieuw doen. Daarnaast is de eerste periode twee weken geleden afgesloten en ik heb nog steeds niks gehoord van mijn stage-docent, waar ik een maand geleden een evaluatiegesprek mee had moeten hebben. Een lerares zei met een strak gezicht tegen een groep volwassenen "Ja, ik moet jullie wel een beetje onder de duim houden, anders kan ik jullie helamaal geen les geven. Ik ga jullie ook de powerpoint niet sturen, want dan hoef ik mijn les helemaal niet meer te geven." Een andere lerares zei "Je moet ook niet vragen waarom!"
oifahwigohwoigjIODJGOIJFDJOIJSADOFIJOIGJEMC Ik word een beetje gestoord van mijn opleiding ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|