De meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard dat hij het niet meer laten zien dat het een beetje een Messiaanse speech van Obama en Poetin bellen over veiligheid Sotsji verdubbelen prijzen tijdens spelen met de naam van de pers en voorlichting.
Hallo het is warm zat vandaag de dag van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom
De meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard dat hij het niet meer laten zien dat het een.
Superkut dit.
De meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard dat hij de hele dag door te klikken op het gebied van de pers en voorlichting en advies en begeleiding van een aantal van de pers en voorlichting en advies en begeleiding van een aantal van de pers en voorlichting en
De meeste mensen die je hebt opgegeven is ongeldig verklaard dat hij de hele dag door te klikken op het gebied van de pers en voorlichting en advies en begeleiding van een aantal van de pers en voorlichting en advies en begeleiding van een aantal van de pers en voorlichting en
Hallo het is warm zat vandaag de dag van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom en de rest van de slagroom
De 3 oktober festiviteiten zijn begonnen en ik haat het nu al. Ik wil niet wonen in een kermis.
En dan moet ik tm maandag nog werken ook.
Drukte en dronken malloten en zelf niet mee kunnen doen...
Ik ga vanavond voor het eerst in duizend jaar uit.
01-10-2016, 18:36
Verwijderd
Bingo?
01-10-2016, 18:49
Verwijderd
Uiteraard. Wilder dan dat kan ik niet aan.
01-10-2016, 18:55
Verwijderd
01-10-2016, 19:10
Verwijderd
Naar een pann feest hier in de Atak. Met drie collega's. Ben benieuwd.
01-10-2016, 19:19
Verwijderd
Bestaan die Pann feesten nog steeds?
01-10-2016, 19:25
Verwijderd
Blijkbaar! Collega is biseksueel en is wel eens eerder geweest. Ben benieuwd, ben ook al echt anderhalf jaar niet meer uitgeweest terrassen/uiteten wel, maar naar dat soort feesten.... Heb er wel zin in!