Oud 19-05-2003, 08:51
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-05-2003 @ 11:27:
--- soort van SPOILERS !! ---
Dat is wel ziek
Oud 19-05-2003, 13:29
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 15-05-2003 @ 16:40:
Dat had ik laatst ook met een aflvering van Charmed... Zeer irritant, en ik heb geen idee hoe het komt en wat eraan te doen valt...
codec downloaden.
divx.com
Oud 19-05-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 17-05-2003 @ 11:27:
--- soort van SPOILERS !! ---

ZOWww, op de pagina van WB staat wat over de laatste aflevering van everwood. Dan gaat Colin, Amy en Bright kidnappen !!!
Ziek hoor! Hij gaat dus echt helemaal door slaan blijkbaar. Naja....voor zover hij dat nog niet was

verklap nou niet...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:09
Pla
Pla is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 19-05-2003 @ 17:57:
verklap nou niet...
Daarom staat er heel groot spoiler boven, je hoeft het dus niet te lezen...
Oud 19-05-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Pla schreef op 19-05-2003 @ 19:09:
Daarom staat er heel groot spoiler boven, je hoeft het dus niet te lezen...
ja, maar ben nieuwsgierig...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 19:42
sublime
sublime is offline
reclame #1

Whaaa wordt dat een nieuwe verhaallijn? Ephram and Kate

en diner scene bij de abbott's was ook wel leukig met amy die het noorderlicht even fijntjes aan dr vader uitlegt

>some people do have brains< (of zoiets)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 20:30
Verwijderd
zo. die betsy lijkt wel op mn zusje toen die klein was zeg!
wel stoer dat dr abbot meteen een mep kreeg
en ephram blijft leuk, alleen vond dat ie t wel beetje overdreef..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 20:30
Ellun
Ellun is offline
Voor de Andy-fans (zijn die er?) : laatst zag ik m opeens in een film, ik ben vergeten hoe ie heet, maar samen met Michelle Pfeiffer en het ging over een zoontje dat ontvoerd was. Maar zoooo raar, wie Andy een stuk jonger wil zien moet maar eens kijken!

BTW ik heb het vandaag gemist bagger die rotexamens ook. en nog erger: ik ben het vergeten op te nemen
Oud 20-05-2003, 21:03
sublime
sublime is offline
hmm die kate/ephram verhaallijn zit er toch niet in geloof ik, jammer, had ik wel leuk gevonden.....

vond het wel weer een leuke aflevering, ik ben echt fan van dr abbott, die is zo grappig

kijk al weer uit naar volgende week

>hopelijk komt er stiekum toch een tweede seizoen <
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:57
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ellun schreef op 20-05-2003 @ 21:30:
Voor de Andy-fans (zijn die er?) : laatst zag ik m opeens in een film, ik ben vergeten hoe ie heet, maar samen met Michelle Pfeiffer en het ging over een zoontje dat ontvoerd was. Maar zoooo raar, wie Andy een stuk jonger wil zien moet maar eens kijken!
Ik ben dan wel geen Andy fan maar ik ken de film wel. Helaas weet ik ook niet meer hoe die film heet.. misschien kom ik er later nog op.

Nou wat een drama zeg, die zogenaamde 'relatie' tussen Matt en Kate. Toch zo voorspelbaar of was Ephram nou zo sloom.
Ik vond die Betsy echt grappig, zag je haar haar man slaan. En dat ze dr Abbott ook nog een dreun gaf. Dr Abbott wordt ook een leuker personage.
Edna is altijd . En vandaag geen Colin (behalve aan de telefoon dan), was ook wel te verwachten anders werd het 'Colin-drama gehalte' iets te hoog.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 21:43
G.T.C.
G.T.C. is offline
haha, ik vond het wel weer een coole aflevering hoor. En wat zat die bright trouwens melig te doen aan tafel
BEn ik nog steeds een maagd als ik door aliens word aangeraakt??

Jammer dat ze die Kate verhaal lijn niet verder konden uitbereiden. Leek me wel wat dat zij ephram dingen ging leren enzo. En dan kon Amy weer jaloers worden, hehe!!
En uhh, zat colin nog in deze aflevering...nee hè? Die was in het ziekenhuis. hhhm, eigenlijk wel jammer, want ik had wel willen weten hoe het verder ging tussen Ephram en Colin, en ook bright natuurlijk na die vechtpartij. Benieuwd of ze nog goeie vrienden zijn.

Mja....ik had me wel weer vermaakt in ieder geval
Oud 22-05-2003, 10:10
Verwijderd
Dat tussen Kate en Matt... wat is daar zo erg aan? Ik snapte Ephrams reactie echt niet...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 10:12
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 21-05-2003 @ 22:43:

En uhh, zat colin nog in deze aflevering...nee hè? Die was in het ziekenhuis.
Colin was gewoon thuis, Amy wilde toch naar hem toe gaan om hem met een proefwerk ofzo te helpen? Dat mocht toen niet van Edna... Hij was dus niet in het ziekenhuis (zou ook raar zijn; ze hebben juist Andy daarom ontslagen)... Maar goed, hij was ook niet in de aflevering.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-05-2003 @ 11:10:
Dat tussen Kate en Matt... wat is daar zo erg aan? Ik snapte Ephrams reactie echt niet...
Neeh, opzich had ik het ook niet zo raar gevonden. Maar volgens mij ging het ook niet echt om het leeftijds verschil.

Het was meer dat alles opeens duidelijk werd. Want ja.....het was natuurlijk vreemd dat Kate niet mocht afsluiten bij het concert. En als je Kate en Matt dan opeens ziet kussen valt alles natuurlijk wel op zijn plaats.
Maar ik geef je gelijk hoor. Hij werd wel heel erg boos om dat
Oud 22-05-2003, 17:16
sublime
sublime is offline
+ dat het in amerika volgens mij wat erger wordt gevonden als een man van eind twintig (goeie schatting?) wat heeft met een meisje van 17 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 17:36
Pla
Pla is offline
Citaat:
sublime schreef op 22-05-2003 @ 18:16:
+ dat het in amerika volgens mij wat erger wordt gevonden als een man van eind twintig (goeie schatting?) wat heeft met een meisje van 17 ofzo...
Inderdaad, en ik denk dat Ephram gewoon teleurgesteld was.. Hij zag Matt echt als een vriend, en misshcien hoopte hij wel wat met Kate te krijgen.. Je weet het niet
Oud 22-05-2003, 18:08
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pla schreef op 22-05-2003 @ 18:36:
en misshcien hoopte hij wel wat met Kate te krijgen.. Je weet het niet
Ik hoopte het stiekem wel . Maar helaas
Oud 22-05-2003, 19:49
cup a soup
cup a soup is offline
k vraag me soms af of er sowieso wel diepere gevoelens bij ephram te ontdekken zijn. want zelfs als hij die kate leuk vond issut nog errug overdreven... en als je dan kijkt naar de oh-zo-naieve amy.. zijn de emoties ook redelijk oppervlakkig gehouden.. waarom legt die vader niet gwoon uit wat die van dat colin-gedoe vindt??
enne...sinds wanneer woont colin zo ver weg dan??
Oud 22-05-2003, 19:52
cup a soup
cup a soup is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-05-2003 @ 18:05:
Neeh, opzich had ik het ook niet zo raar gevonden. Maar volgens mij ging het ook niet echt om het leeftijds verschil.

Het was meer dat alles opeens duidelijk werd. Want ja.....het was natuurlijk vreemd dat Kate niet mocht afsluiten bij het concert. En als je Kate en Matt dan opeens ziet kussen valt alles natuurlijk wel op zijn plaats.
Maar ik geef je gelijk hoor. Hij werd wel heel erg boos om dat
waarschijnlijk was kate niet zoveel beter dan ephram aangezien hij zichzelf beetje onderschat...en hij heeft talent like die gast zei...
Oud 22-05-2003, 20:53
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Heeee mensen, tijd niet gezien.. Mijn i-net was stuk... en mijn schotel ook dus ik kon everwood 3 keer niet zien, misschien wel 4 keer...

Kan iemand me even heeeeeeel kort bijpraten? Echt alleen de belangrijkste dingen aub.

dank je
Oud 22-05-2003, 20:57
Lilything
Lilything is offline
kkon me in het begin redelijk identificeren met amy
maar nu
vat er nix meer van!

ene moment is ze er voor ephram
dan weer niet

en die colin met zn rare agressiviteit

vind het een beetje onwerkelijk worden allemaal
begrijp er helemaal nix van!

alleen ephram blijft leuk en wordt steeds liever
Oud 23-05-2003, 08:32
Modelmaker
Modelmaker is offline
Ik vind het een geweldige serie, en over identificeren met iemand, ik kon me altijd wel vinden in Ephram. Ik vind het geweldig hoe hij speelt en hoe hij overkomt. Dit is ongeveer de enige serie waar ik voor thuis blijf.

Geweldig!

René
Oud 23-05-2003, 11:48
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 22-05-2003 @ 19:08:
Ik hoopte het stiekem wel . Maar helaas
Ik niet, ik vond haar maar vervelend Dat zusje van Colin was veel beter
Oud 23-05-2003, 13:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pla schreef op 23-05-2003 @ 12:48:
Ik niet, ik vond haar maar vervelend Dat zusje van Colin was veel beter
JAAAAAA......dat vond ik ook hoor!!!! Maar ja, die was er al niet meer. En dan leek mij het wel leuk als ephram het nou is bij haar ging proberen.

Maar idd, Ephram en Lainy (?) waren echt ZO'n leuk stelletje. Dat was echt lief. Ik vind het ook zo jammer dat zij er iet meer is
Oud 23-05-2003, 13:05
G.T.C.
G.T.C. is offline
HEy Paula (zo heet je toch pla?)......ik ging net is effe je profiel bekijken en zag dat je in monster woont !! KEn jij niet misschien heel toevallig , Daphne of Arianne Don?
Of misschien Chevon Stokhof?

wel grappig zeg dat jij daar woont

Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:29
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-05-2003 @ 14:00:
JAAAAAA......dat vond ik ook hoor!!!! Maar ja, die was er al niet meer. En dan leek mij het wel leuk als ephram het nou is bij haar ging proberen.

Maar idd, Ephram en Lainy (?) waren echt ZO'n leuk stelletje. Dat was echt lief. Ik vind het ook zo jammer dat zij er iet meer is
Ik zat ook al te klooien met die naam Daarom noemde ik het maar het zusje van Colin
Ik ken wel een Stokhof trouwens, alleen geen Chevon sorry En van die andere heb ik eigenlijk ook nog nooit gehoord
Oud 23-05-2003, 16:53
Briseïs
Briseïs is offline
Grrrrrrrrrrrrr, weer gemist.... Mijn moeder kan gewoon niet opnemen (was op survival).
Oud 23-05-2003, 17:01
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
sublime schreef op 22-05-2003 @ 18:16:
Het is idd een goede schatting, ze zeiden dat hij 28 was!

Trouwens, het zusje van Colin heet Laynie.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 18:19
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Wicked Witch schreef op 23-05-2003 @ 18:01:
Trouwens, het zusje van Colin heet Laynie.
NOuw, had ik het toch bijna goed . Mijn versie sprak je in ieder geval het zelfde uit
Oud 23-05-2003, 19:04
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 22-05-2003 @ 21:53:
Heeee mensen, tijd niet gezien.. Mijn i-net was stuk... en mijn schotel ook dus ik kon everwood 3 keer niet zien, misschien wel 4 keer...

Kan iemand me even heeeeeeel kort bijpraten? Echt alleen de belangrijkste dingen aub.

dank je
Mensen, plz????
Oud 23-05-2003, 19:41
Pla
Pla is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-05-2003 @ 19:19:
NOuw, had ik het toch bijna goed . Mijn versie sprak je in ieder geval het zelfde uit
Hoe ken je die mensen uit monster als ik vragen mag?
Oud 23-05-2003, 19:47
Pla
Pla is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 23-05-2003 @ 20:04:
Mensen, plz????
Er was sprake van een 'UFO' in Everwood. Heel Everwood stond op zijn kop wat doc Abbott niet echt relax vond. Amy had huisarrest omdat ze te laat van Colin vandaan kwam, maar ze mocht wel samen met Edna naar een plek waar ze het licht van de 'ufo' goed kon bestuderen.
Ephram had zijn uitvoering.. Matt vertelt hem dat dit zijn laatste les is voor Eph want hij gaat naar Londen voor een conservatorium werken. Op zo'n uitvoering mag de beste altijd afsluiten.. Vreemd genoeg mag Eph dat doen.. Er is een meisje Kate, die veel beter kan spelen.. Ephram ziet later dat Kate met Matt aan het zoenen is, en daarom gaat Matt dus ook naar Londen, omdat haar vader erachter is gekomen..
Ehm.. Ephram boos op Matt, Amy kwam kijken naar de uitvoering.. De "UFO" bleken insecten te zijn..

Tja.. dat wel het wel volgens mij.
Oud 24-05-2003, 10:37
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Pla schreef op 23-05-2003 @ 20:41:
Hoe ken je die mensen uit monster als ik vragen mag?
haha, nouw.....die daphne en Arianne zijn mijn lieve nichtjes. Maar ja, ik blijf daar echt TE vaak slapen en ik ga heel veel met ze om dus we zijn eigenlijk meer goeie vrienden van elkaar.
En die Chevon heb ik weer via hun leren kennen. Dat was ooit een buurmeisje van hun.

Gister avond was Arianne trouwens nog hier, maar zei kende ook verder geen paula
Oud 27-05-2003, 14:30
Hussler
Hussler is offline
Ik vind die muziek in het begin van everwood zo mooi......

Ik vind soms wel dat ephram een beetje overdrijft, wedden dat Colin vanavond weer wat of iemand gaat mollen.
Oud 27-05-2003, 16:42
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Hussler schreef op 27-05-2003 @ 15:30:
Ik vind die muziek in het begin van everwood zo mooi......

Ik vind soms wel dat ephram een beetje overdrijft, wedden dat Colin vanavond weer wat of iemand gaat mollen.
Heb veel gemist, is Colin aan het flippen?
Oud 27-05-2003, 21:00
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 27-05-2003 @ 17:42:
Heb veel gemist, is Colin aan het flippen?
hij heeft amy gedumpt en hij was in een soort shock..maar hoe dat afloopt zien we volgende week...
Oud 27-05-2003, 22:09
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 27-05-2003 @ 22:00:
hij heeft amy gedumpt en hij was in een soort shock..maar hoe dat afloopt zien we volgende week...
KUT KUT KUT !!!! echt waar?!?!?! Amy gedumpt.....WOW !
Waarom nou net deze aflevering!!!!!

Ik was vandaag vrij en ik was netjes huiswerk gaan maken enzo, en zat me al heel de dag te verheugen op everwood. Maar tijdens het eten zei mijn moeder ze opeens van; Je weet wel dat je vanavond dat theater hebt hè?.......Ik was dus vergeten dat ik vandaag naar Jesus Christ Superstar ging! Was ook helemaal super, daar niet van. Maar in mijn haast om me na het eten nog even snel klaar te maken ben ik everwood helemaal vergeten

En ik wilde zo graag zien hoe het met Colin ging enzo!!!...shit zeg

Wat is er verder met Ephram gebeurd deze aflevering? EN heeft brad nog aan iemand verteld dat ie door Colin is geslagen?!

hmm, nouw ik zal is kijken of iemand die aflevering voor me wil downloaden.....
Oud 27-05-2003, 22:25
Verwijderd
Gedumpt is ook overdreven, ze hadden gewoon ruzie..
Ze waren op een feest, Ephram was lullig behandeld door date en zat zielig alleen als enige. Toen wilde Amy naar hem toe, en werd Colin boos "Als je naar hem toe gaat, hoef je niet meer naar mij toe te gaan" . Toen is Amy toch naar Ephram gegaan, en Colin naar huis. En daar kreeg ie dus dat shock-iets. Ieh.

Ik was zoo dom, ik heb het eerste half uur gemist maar geukkig keek ik toen op mn horloge en dacht ik " waaaaaah everwood neeeeeeee" en rende ik snel naar de tv
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 10:30
Pla
Pla is offline
ik vond het leuk dat deze aflevering minder om Eph ging.. en meer om dr Brown en Delia enzo.. jaja hij was weer leuk
Oud 28-05-2003, 10:38
Verwijderd
Ik bedacht me ineens dat een tijdje terug iemand zei dat hij/zij niet begreep waarom het ineens zoveel over Colin ging ipv familie Brown -> de serie gaat over Everwood, met de familie Brown in het bijzonder, meer niet alleen de familie Brown

Ik vond het een leuke aflevering gisteren... wel zielig voor Kate... Maar eigenlijk denk ik niet dat die Matt zo'n hufter is, hij wist er immers helemaal niets van en die vader van Kate wilde hem maar al te graag weg hebben... Maar goed, misschien horen we daar wel meer over, ooit

Daarnaast vond ik die toeval van Colin echt eng... ben benieuwd wat z'n ouders nu zullen doen (ze zullen wel bosig zijn op Andy ofzo, zoiets stoms...).

Mja... en verder... vond ik Amy eindelijk eens wat leuker, omdat ze eens inziet dat ze niet alleen voor Colin leeft...

Wel ondertitelt zeg, het viel me ineens op.. Bright heette ineens Brett Maar goed, gelukkig versta ik Engels genoeg om me daar geen zorgen over te maken
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:18
Iduna
Iduna is offline
Hmm, ik vond de afl. van gister eigenlijk niet zo leuk.. Beetje saai enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef op 28-05-2003 @ 12:18:
Hmm, ik vond de afl. van gister eigenlijk niet zo leuk.. Beetje saai enzo.
Saai?! Ik vond dat Kate gedoe echt erg Had trouwens een beetje verwacht dat ze het kindje wilde houden na haar gesprek met Andy...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 14:37
Briseïs
Briseïs is offline
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Amy, hoewel ze gister nog wel een soort van normaal deed...

En Delia was , met die Penthouse
Oud 28-05-2003, 15:44
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-05-2003 @ 12:24:
Saai?! Ik vond dat Kate gedoe echt erg Had trouwens een beetje verwacht dat ze het kindje wilde houden na haar gesprek met Andy...
Mjah, saai als in niet spannend. er kwamen wel goede onderwerpen naar boven zoals die abortus, soort van seksuele voorlichting enz. Maar ik had gister liever meer Ephram stukjes willen zien.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 28-05-2003 @ 15:37:
Dat was echt super fantastisch
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 16:24
FireCracker
FireCracker is offline
ik kom hier niet zo vaak, maar ik hoorde een liedje dat me bekend voorkwam, maar ik weet niet welke het is, dus ik dacht, misschien weet iemand van jullie het? Het werd gedraaid op dat schoolfeest, toen Ephram drinken ging halen, en Amy en Colin er ook bij kwamen staan. Ik hou van jullie als iemand het weet
Oud 28-05-2003, 18:24
sublime
sublime is offline
kvond t een mooie aflevering... vooral het einde: dr abbott "bless me father for I have sinned (schrijf je dat zo? lijkt zo raar, zal wel niet dus)

maar goed, dat einde vond ik dus wel heel mooi

en die vader was echt vet evil

en op teletekst stond dat ephram heel erg af zou gaan, maar vond t nogal meevallen, het was niet zo dat iedereen hem massaal uitlachtte. en amy was , eindelijk weer eens... erg kewl

en de ondertiteling had het over brett ipv bright
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:18
Verwijderd
pokke pokke en nog es pokke, heb het gemist! ik was zo aant stressen op mun huiswerk dat ik het zelfs vergeten ben op te nemen!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 28-05-2003 @ 15:37:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan Amy, hoewel ze gister nog wel een soort van normaal deed...

Dat heb ik gemist..maar toen ze erover gingen praten had ik wel ongeveer door wat ze had gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 15:46
bette4ever
bette4ever is offline
Weet iemand nou hoe dat liedje heet die je bij de aankondiging van everwood krijgt???
Ik heb op Kazaa al gezocht onder ''everwood'' maar dan krijg ik de theme song en die bedoel ik niet
En de reden dat ik een nieuwe topic begonnen was is omdat ik deze niet kon vinden
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten