Advertentie | |
|
![]() |
|
Boerengat № zoveel..
- 2500 inwoners - Boer'n jongens (met scooter, peuk, grote bek, nike air max) en boer'n meiden (Type TRUUS, MIEP of BreEzAh) die het niet accepteren als je niet zo plat praat als hun en een hoger IQ hebt als 30 - Dezelfde boer'n jongens en boer'n meiden die naar je roepen omdat ze je kennen en weten dat je in hetzelfde boerengat woont - Weer diezelfde boer'n jongens (meiden denk ik niet) die je kerstverlichting mollen omdat ze weten dat je in dat huis woont - Geen fatsoenlijke supermarkt behalve een miniscule spar die er sinds 2 jaar zit, voorheen 2 jaar geen supermarkt gehad - Geen winkels behalve 'n bakker, tabakswinkeltje en een bloemenwinkel - Bijna alles is hiervandaan ver weg of lang reizen: School, stageplek, normale mensen, (een andere) uitgaansmogelijkheid - Bingo-avonden in het dorpshuys - Markt die bestaat uit 3 kraampjes - Het kost net zoveel geld en tijd om hier te komen als van Utrecht naar Rotterdam, maar nog veel meer moeite en minder afstand. +/- Eindelijk breedband sinds juli 2003, waar ik lang op heb moeten wachten + Uitstekende busverbinding naar Utrecht (+/- 25 minuten) + Ook goede busverbinding richting Amersfoort + Ook een busverbinding op zondag + Groot huis met relaxte buren die het niet eens horen als je je muziek hard zet + Lachwekkende dorpsgenoten + Beste disco van NL in de buurt + Geen gereformeerde rotzooi hier + KOEI'N ![]() Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 19:23. |
![]() |
||
Citaat:
Dr wonen er wel een aantal in soest die hier komen.. angel_girl, jetteke (zit bij ons op school) substantial, .: piep :., darkstar Mathilde is hier ook heeeeeeeeel af en toe. (SlackerBitch) Nouja, nu ben je weer bijgepraat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
weet niet, ik ken niet zoveel uit harlingen... heb tot mijn 6e in midlum gewoond.. wie ken je uit franeker dan?
||
Citaat:
||
Citaat:
Ikzelf kom ook uit Soest. Kijk maar in Blanes in de kroeg 'De Klomp'
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |