Advertentie | |
|
![]() |
|
Moe
doorelkaar chaos in mijn hoofd hand is een ravage mn zelfvertrouwen trouwens ook.. morgen hebben ouders gesprek.. wat zal er gaan gebeuren? Medicijnen, weer een opname? ![]() onzeker.. ongelofelijk onzeker ben ik en egoistisch.. naar het schijnt (wilde geen 8 euro betalen omdat ik en mn vriend maar voor 6.25 gedronken hadden ![]() Ben echt bang voor dat gesprek morgen.. vooral omdat ik er zelf niet bij ben.. ![]()
|
jezus
![]() ik had zo'n goed gevoel tenminste kwas het zware van gisteravond kwijt heb ik een mail zo'n ongelooflijke klote mail ![]() goed bedoeld maar jezus rot toch op je snapt het niet je leeft in je eigen wereldje en zo langzamerhand heb ik hierin niemand meer rot toch op ![]() je snapt het niet en nu voel ik me weer klote terwijl ik zoveel moet doen en ik et nu allemaal niet meer zie zitten rot toch gewoon op ![]() ![]() |
![]() |
|
Gedachten
malen door mijn hoofd Geen concentratie Goede weg? Opruimen Straks even shoppen met zusje, als ze wil Wil alles en toch ook niks En ik zeur Dat vooral De wereld is raar Of ik begrijp hem niet Ik krijg er in ieder geval geen vat op En dat is rot En ik weet niet hoe ik me voel. Punt. |
![]() |
|
fiew.. geen opname..
wel nieuwe medicatie ![]() (ben daar niet zo'n voorstander van) broodje gezond nieuwe rok nieuwe schoenen olè Ik voel me toch wel redelijk vandaag. ![]()
||
Citaat:
![]() even ter informatie dan... gister een zeer moeilijk gesprek met mn moeder. Ze vroeg van; laat je arm es zien? en ik wilde niet... dus daarmee had ik eigenlijk al bekend. en toen.. toen werd het zo moeilijk. Ze zei van 'Ik ga NU de dokter bellen, zo gaat het niet langer gvd' en toen zei ik dat ik zelf al hulp had gezocht. ze was even stil en vroeg waarom ik dat niet had overlegd. dus ik vertelde haar dat ik zelf de stap wou zetten, en dat ik het haar heus nog wel had verteld. En toen, ze wilde het per se zien... en ze zei zulke moeilijke dingen. dingen die ik hier volgens het regelement neit mag vertellen denk ik... maar wel hetgeen wat juist het moeilijkst was. en ow... het gesprek duurde maar voort en ze moest alles weten. Wat er precies is gebeurd vroeger, en ook of ik toen, ooit, echt niet wist wie het geweest was. NEE, dat weet ik niet. Ik weet niet of hij hier woonde of niet. ik weet niet of ik hem misschien dagelijks tegenkom?!! geen idee... GVD, ik weet het echt niet... en eigenlijk, eigenlijk wil ik het niet weten ook. En nu, nu moet ik het mn vader ook nog allemaal gaan vertellen. Dat wil ze, ze wil dat ik hem ook vertel. help...
|
@ Spookie: *knuf*
Het zou wel heel knap zijn je ouders te betrekken in je problemen. Ik weet hoe moeilijk dat is. Uh presentatie vaag schrijfonderwijs werkt niet nouhou ![]() stom systeem ms werkt het thuis kopieën sheets? huh stom spss ook ![]() waar zijn mijn files nou??? opnieuw dus
|
Verwijderd
|
@~~Fantôme~~: Misschien een stom idee, maar kan je moeder hem dat niet vertellen ipv jij zelf als ze zo per se wil dat hij het ook weet? Of gaat het haar er echt om dat jij het hem verteld?
Steekwoorden: naar school geweest BS&W vond het leuk ik heb last van m'n buik erg koud last van m'n nek, rug en arm en de rest morgen drukke dag zondag polo'en moe |
![]() |
||
Citaat:
maar dat was niet als aanbod bedoeld oid. + voel me iets beter nu + vanaaf lekker uit eten + het gaat goed komen, je toch? +heb net gepraat ipv dat andere - maar die hulp moet wel opschieten... - want het gaat niet super - alleen het feit dat ik hulp krijg houd me nu ff op de been. een 5,8
|
gaat alweer wat beter
krijg weer wat meer zelfvertrouwen niet meer zo bang maar nog wel om alleen te zijn alleen met m'n gedachten vooral weekend ff uitrusten ff bijkomen van zo'n week nog maar drie en halve week school toetsrooster veranderd natuurkunde af (hele vak af!!!!!!!!!!!) school gaat wel weer goed nu waar is mn zelfdiscipline ben mezelf kwijt moet mezelf weer terug zien te vinden waarom wil iedereen nu weg? ik wil nog helemaal niet weg vind het nog wel leuk zo
|
Verwijderd
|
Een echte vrijdag
Iedereen was toe aan weekend Alleen maar gezellige lessen Jammer van die economie herkansing dan M'n cijfer zal wel weer bevriesbaar zijn ![]() Na school met vriendin gaan winkelen Heel gezellig ![]() Leuke nieuwe spullen En voor dit weekend niks staan, dus lekker rustig ![]() M'n dag krijgt een 9,5 (die halve aftrek is van economie) ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
beetjuh moe
moet nog wel schoolwerk maken geen zin vele kleine zorgen maken één grote moet nu echt luisteren naar mezelf gaat wel rustig dagje gelukkig, geen heibel leerzame reacties gekregen pa, wegwezen bah humeur komt met vlagen hoofd zit vol met ruis voel me toch leeg komt allemaal wel goed ![]() pa sjaggie getver blijven lachen liefdeloos verder nu waarom ben ik ook zo'n denker ![]() ieder z'n talenten al van 5 mensen gehoord dat ik egoistisch ben niet te geloven bah wel beetje zelfbeeld erbij nu ![]() warm voelt toch niet goed zoveel gedichten...kan ze niet opschrijven door ruis ![]() slaneigingen zie er echt niet uit wie beoordeelt me eigenlijk behalve ikzelf? ![]() ![]() rastamann vibes ![]() ![]() heerlijk Bob Marley aan't luisteren ![]() post word nu wel erg lang ![]() ik geef deze dag een 6.8 Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 16:41. |
![]() |
|
Verwijderd
|
jezus Marlies
doe toch eens normaal zeg. kaffer niet zo. je bent chagrijnig. nou en? rot op, zeg. zeik dan niet zo. Marlies, de rest kan er niet aan doen hoor. jij moet normaal doen. reageer je niet af. maar waarom zeurt iederen dan zo? waarom heb ik daar beslist geen zin in? discussie na discussie. moet dat echt? Marlies, dat is nou eenmaal zo. leer daarmee leven. en gedraag je gewoon. Mirror, Mirror, I can see a lonley child, she kinda looks like me...Staring out into infinity.. |
![]() |
|
*knufft Wen*
En de rest ook natuurlijk... gewerkt douchen A weer eens uit m'n msn kan ik hem nu eindelijk eens achter me laten?? Hij neemt A toch wel terug ik weet t gewoon ik ken hem... bibliotheek. Zou er wel een hele dag kunnen zijn. E zondag koffie stappen auto lief spulletjes terug en I gaat verhuizen.
|
Vandaag de dag begonnen met werken. Mijn fiets was gejat, waardoor ik de bus moest nemen. Helaas miste ik die net, dus moest ik lopend naar mijn werk.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
laaste periode poezie dag
best jammer 'gezellig' naar het riagg hehe het enige dat ze gedaan heeft is zichzelf verdedigen ze werd zenuwachtig van me, ik kwam vijandig over ![]() ![]() stom mens sorry, hoor de enige goede vraag die ze me de afgelopen weken gesteld heeft, stelde ze vanmiddag hoe ik het zelf vind dat mijn leven afhangt van een persoon jij ja maar ik wil jou hier verder niet mee belasten ik ben het allemaal zelf schuld ik ben blij dat je er verder niets van weet het vermoeden zelfs niet hebt en ik blijf hopen al weet ik dat het slecht is, dat het eigenlijk niet kan stomme kip mannen k*t waarom gaan de dingen nou zo kan ik jou maar niet vergeten verdomme je niet spreken heeft toch geen zin al denk jij dat wel ik begin weer weg te zakken was je er maar... sinds maandag niet meer ![]() ik wil niet meer wegzakken alsjeblieft somebody help me ik moet me niet zielig voelen, zelfmedelijden hebben gewoon lol maken, ja ik hou het me maar voor zondag misschien met bonne weg leuk al zorgt dat er niet voor dat ik me nu goed voel... ik mis je
||
Citaat:
knuff... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*aait mlies* shhhhtt maar *knuffel*
ik heb 2 hele leuke dagen gehad ![]() gisteren denk ik heel amsterdam gezien donderdag avond met zn 2en uit eten daarna nog wat gedronken "neuh hoor, dat hoeft niet ![]() gezellig ![]() water dat is nat *grinnikt* verloofd whahaha ik vind het geweldig ![]() pas trouwen over een jaar of 4 maar daar gaat het niet om ![]() amsterdam was erg leuk zere knie alleen nu, pokkezeer maar dat was het wel waard in vondelpark gegeten leuk daar '' eerste helmersstraat beneden " grappig eigenlijk eten 's avonds ook gezellig daarna nog wat gedronken in een cafeetje en niemand wil weten waar en niemand wil ook weten waar ik gisteren met mijn vriend overheen heb gelopen *grinnikt* cd'tje gekoopt van Michael Nyman mooimooimooimooi ik moet heeeel veeel doen vandaag en ik heb er helemaal geen zin in klotehuiswerk pffff moe You were wrong, you were right.. And you are gone tonight.. You were free so alive... You were wrong, you were right... Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 13:18. |
![]() |
|
Wat doe ik met een moeder die de hele dag huilt, die mij verteld dat ze het doel in de leven niet meer ziet, die mij vraagt wat ze met zichzelf aan moet, die het niet meer ziet zitten, die sterk moet zijn maar dat eigenlijk niet is, een moeder die niet meer slaapt, niet meer eet, alleen maar huilt? Hoe ga je daarmee om? En dan nog een vader die gaat flippen omdat ze maar niet stopt met huilen. *zucht* ik wou dat ik het hele verhaal neer kon zetten, maar dr komt niks uit... helemaal niks...
Moe Half 3 Eten..*zucht* .. Heb geen woorden meer.. ![]() @~~fantome~~ (met dakje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het gaat de laatste tijd best goed met me,het meisje waar ik verliefd op ben zoekt vaak contact met me en dan gaan de gesprekken verder dan "hoe was het op school?" etc. gister heb ik echt het vetste feest sinds tijden gehad....ben ook pas 3 uurtjes thuis ![]() bovendien moet ik straks voetballen,werken en vanavond weer de stad in,dus ik vrees dat ik morgen ook niet al te fit ben ![]() |
![]() |
|
help, wat moet ik nou?!
Ik kom beneden, ik moet vanavond voor me moeder koken..zij wil alleen niet eten.. (ik ook niet maar goed) IK heb besloten om zo'n salade te maken die me moeder altijd maakt.. Ik vraag haar wat dr in moet enzo.. begint ze weer te huilen.. nu zit ze overstuur op de bank... ![]() En vanavond zit ze alleen... IK heb afgesproken met een vriendin.. Maar ja.. mijn moeder alleen laten terwijl ze het nu van dr leven niet ziet... ![]() Wat moet ik nou? mr. Bolluijt vond mij sociaal.. nou, dat ben ik niet.. en dat zei ik hem ook en toen zei hij weer dat ik ook voor mezelf moest kiezen en dat ik dat woensdag heb gedaan.. ![]() *zucht* ik weet het niet meer... |
![]() |
|
Verwijderd
|
*kan dolce alleen maar heel veel sterkte wensen...*
mijn dag werd kwart over 1 's middags wakkergeschreeuwd..maar ben nog moe ![]() ![]() ![]() meteen na ontbijt kamer schoon moeten maken, daarna afwas van 3 dagen ... ![]() cola gedronken drink ik werkelijk NOOIT en alle zoete, zonnige, warme herrineringen van Parijs kwamen weer boven... ![]() is nu alweer 4 over 3 ! ![]() en moet nog werk maken voor volgende week woensdag wat maakt het ook uit Pa laat S. gelukkig met rust, ik offer me wel op vandaag zoveel gedachten, zoveel meer zorgen blijven lachen ![]() straks muziekje draaien ![]() ff lekker relaxxen eigenlijk ben ik gewoon lui ![]() kan gelukkig wel lachen om mezelf ![]() goed gesprek gehad gisteravond half 12 msn wel zwaar, moest alles weer omhooghalen ![]() buikpijn nu och, k moe niet zeuren morgen ook nog vakantie en voor maandag geen huiswerk en wel de eerste 3 uren vrij!!! ![]() ![]() ![]() Ik geef deze dag een 7.8 (kan nog veranderen) einde van post. |
![]() |
|
rustig dagje
saai ook best wel niet zo veel gedaan maar toch eigenlijk ook weer wel k zit in een overgangsfase terugvallen of overeind krabbelen? niet meer zo bang zijn rustig blijven maar wel doorgaan al twee vakken af is best relaxed idee alleen voor drie vakken nog heeeel veel doen ![]() en dat ligt niet aan mijn planning maar aan die van mn docenten ze jagen ons gewoon stress in op die manier hopelijk komt alles goed en anders is t pech dan doen we alles nog maar een keertje
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
bijbel vervalsd? k.m | 19 | 25-11-2004 08:57 | |
Christelijke Leugens [Deel II] Sweet_Hadar | 4 | 14-03-2004 21:29 | |
Christelijke Leugens [Deel I] Sweet_Hadar | 1 | 14-03-2004 21:29 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |