![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mss moet je zorgen dat je op ongeveer 1000-1250 calorien per dag zit, dan val je ook af en eet je wel goed. Ik zou dit nog geen dag kunnen volhouden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Dit weekend gezondigd (heb me over laten halen door m'n vriendje na enige discussie, gelukkig was hij er heel blij mee
![]() ![]() Citaat:
![]() 90-60-90 wordt wel als ideaal gezien, maar dat geldt lang niet voor iedereen en het figuur moet ook maar bij je passen. ![]() vraagje: hoe zwaar en lang ben je nu dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
.....-75-90 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Naja, dit weekend dus gezondigd. Maar volgende week wil ik weer (vrolijk) verder gaan.
En toch m'n heupomtrek kleiner krijgen. Ik heb het net gemeten, 95 cm, ik wil liever 90-92. ![]() (misschien is het m'n bouw niet helemaal, maar met sporten moet het toch wel lukken?) M'n buik is redelijk okay, al wil ik die eigenlijk ook dunner, maar dat is geloof ik niet nodig. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
daarnaast is vel over been in mijn ogen niet bepaald mooi... en als je al een tijdje probeert af te vallen, zal het overtollige vet onderhand wel weg zijn en zal het erg lastig worden er nog meer weg te krijgen. Waarschijnlijk is dat je borsten eerder kleiner worden dan je heupen slanker...
|
Zo en nu even serieus
![]() Vanochtend: 1 licht knackebrodje met halvajam 1 licht knackebrodje met sandwichspread komkommer 1 licht knackebrodje met slankie smeerkaas 1 appel halve liter water Ik heb even gekeken en die knackebrodjes zijn maar 26 kc per stuk. Wel iets te licht ontbeten dus (rond half 9 en heb nu ook alweer een beetje trek). Ik ga zo even langs de albert heyn grapefruitsap en karnemelk kopen; calcium schijnt heel goed te werken als je wilt afvallen (heb ik gisteren iets over gelezen, weet t nu niet precies meer. Bovendien dronk ik altijd karnemelk gewoon als onderdeel van het gezonde eetpatroon dat ik vroeger (ooit ![]() Vanavond jaarclubeten, dat is nooit heel erg gezond, maar ik hou me gewoon in. En geen alcohol voor mij deze week! + ik ga 4 keer sporten en veel bewegen. Yeah ![]() Iedereen heel veel succes en als iemand wil mailen voor wat extra motivatie, laat t even weten want daar ben ik voor in!
|
Gisteren had ik 2 verjaardagen.. Bij de eerste heb ik alleen 2 koppen thee naar binnen kunnen krijgen, aan taart moest ik echt niet denken op dat moment!
(had maar 3 uur geslapen die nacht, want wegens nogal vervelende omstandigheden was ik die ochtend pas om 7 uur thuis van t uitgaan..) Bij de tweede verjaardag die ik had voelde ik me wat beter, daar een klein stukje vlaai op, dat mocht van mezelf! 's avonds moest ik samen met mn broertje eten.. Hij dacht dat we wel naar de Mac zouden gaan (mn pa en ma waren uit eten), maar hij kwam even bedrogen uit.. Ik had namelijk gekookt.. (dat leek me een stuk gezonder dan de Mc Donalds ![]() Ik moet zeggen dat het 'niet snoepen' me snel went!! Ik eet nu alleen wat ik echt nodig heb en zorg dat ik geen honger heb.. Veeeeel drinken (water of thee) scheelt ook al een hoop. (wel veel naar de wc, maarja, logisch) Maar soms is het wel even lastig hoor! Het is af en toe zo verleidelijk om iets lekkers of iets 'makkelijks' te pakken! Hoe lukt het jullie om 'het vol te houden'? Is het gewoon een kwestie van wennen, of heb je soms echt moeite om jezelf 'in bedwang' te houden? Vind je het moeilijk om het vol te houden of gaat het je makkelijk af? Vertel ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Na een stuk of 7 serieuze pogingen lukt het me niet eens meer om te beginnen!!
Ik weeg nu 70 en ben 1,70 lang.. Dat is net wel/ net niet te veel dus (bmi zit bijna op 25, dat is officieel overgewicht). Vraagje, nog wat tips om vol te houden? Veel water drinken, goed ontbijten en lunchen zodat je geen trek hebt, veel fruit en groente eten. Die ken ik allemaal. Maar misschien vernieuwende ideen? Wat ik heb geprobeert: montignac, puntendieet, modifast, slimfast, maaltijdvervangers van de hema, gewoon zo met veel fruit, gewoon zo en dan veel te weinig eten, overdreven veel gaan sporten enz. enz... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
eet gewoon gezond, 3 maaltijden per dag, fruit tussendoor. en veel water drinken en goed bewegen. Ik heb het 40-punten dieet ook wel eens gedaan, dat was wel redelijk vol te houden, maar ook irritant steeds dat tellen. En je eet dan eigenlijk te weinig. kijk is op www.dieetidee.nl voor dieten. Maar een bmi van 25? Ik kom uit op 24.2. suc6 iig |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Nou tot nu toe gaat het redelijk goed
![]() ![]() Gisteren na mijn ontbijt nog geluncht met 4 van die lichte knackebrodjes, een glas grapefruitsap/karnemelk en een appel. Nog een appel tussendoor gegeten en twee zachte kersenkoeken (95 kc ps). Die laatste waren misschien niet zo goed maar anders kreeg ik echt een hongergevoel. Als avondeten niet teveel spaghetti gegeten met rode saus en groenten (geen vlees oid), en n heeel klein beetje geraspte kaas. Als toetje een schaaltje magere vruchtenyoghurt. Op de kroeg alleen cola light gedronken ![]() Vanochtend ontbeten met 3 lichte knackebrodjes, weer 1 met halvajam, 1 met slankiesmeerkaas en 1 met komkommersandwichspread. Een gouden combinatie ![]() Onder college een halve liter water gedronken (gaat steeds beter, ik raak steeds meer gewend aan de smaak van het water hier) en rond 12 uur een broodje met zalmfilet, sla en tomaat gegeten. Moet straks even kijken of ik geld heb dan ga ik nog wat fruit kopen en van die kopsoep dingen. En vanvond sporten! Powerkick ![]() K zit door omstandigheden even heel krap (mijn saldo is om onverklaarbare reden niet toereikbaar terwijl ik nog minstens 20 euro moet hebben en dingen die ik nog krijg komen maar niet binnen), dus misschien heb ik niet eens geld voor normaal avondeten ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk m'n buik en armen ook iets, maar dat maakt niet zo heel veel uit.
||
Citaat:
... En ik ben een vreselijke koekiemonster geweest vandaag ![]() Báh gevoel in buik. Ik vind dat ik wel eens meer fruit mag gaan eten, vergeet het steeds en Water water water water water!!!.(vergeet ik ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga weer beginnen, ik ben het helemaal zat me ontevreden en onzeker te voelen, en ik heb er zeker reden toe. Ik ben 61 kg en ben 1.65 ofzo, maar ik heb echt een buikje en dikke bovenbenen (ook deels spieren)
Ik ga veel water drinken, geen tussendoortjes (wel fruit, stukje komkommer, cracker ofzo) Ontbijten met drinkontbijt, fruit en soms een boterham. Goed lunchen met boterhammen, en goed avondeten, veel groente! Frisdrank heb ik zowiezo niet vaak. En koffie van 2 klontjes suiker naar 1. + Ik heb met mezelf afgesproken elke dag buikoefeningen te doen. (Ik sport zowiezo al 3 keer per week, en ik fiets best veel) |
![]() |
|
Hey ik had een vraagje: ik heb me maandag aangemeld bij de sportschool en ga ongeveer 3 keer per week fitnessen (ongeveer anderhalf uur per keer). Eerst een basistraining van 5 lessen en daarna gericht op afvallen. Ik heb best een buikje en een vette ass, denken jullie dat ik voor de zomer nog zoveel afval dat ik weer in bikini kan lopen? (Dat moet dus echt wel 5 a 10 kilo zijn!)
Groetjes Kim.
|
Blugh, ik ben nu al 2 maand 3 a 4 keer per week aan het sporten, elke dag buikoefeningen en volgens mij is het allemaal voor niks. Ik zie er niks van en de weegschaal laat ook weinig te raden over.... Blugh, vrouwelijke rondingen hebben sucks!
|
Verwijderd
|
Ik volg dit topic af en toe, maar ik heb toch een vraag: staan jullie elke dag op de weegschaal?
Ik heb ook een tijd zo'n tijd gehad. Elke dag minimaal 1 keer op de weegschaal. Nu heb ik er al meer dan een half jaar iig niet meer opgestaan en ik vind t heerlijk. Ik ben wel aan het afvallen, maar ik val gewoon af tot ik me weer lekker voel in mn lichaam.. |
![]() |
|
yeah, was vanochtend heel happy want er was weer een klein beetje vanaf!
![]() (hoewel ik daarna iets minder happy was omdat ik me toen realiseerde dat ik vandaag tentamen zingen en spelen had) ontbeten met een kom yoghurt met een peer, op school bijna halve liter water op en 1 boterham.. Ben nu net thuis uit school en ga nu middag eten (school viel vandaag echt op zo'n rottige tijd vind ik..) Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met redenen waarom ik wil afvallen. dat werkt wel motiverend.. Als ik de neiging heb om te gaan snoepen dan denk ik aan dat lijstje en dan hoef ik het eigenlijk al niet meer. (Werkt niet altijd zo makkelijk, maar vaak wel!)
|
Gisteren goed gegaan; gefitnessed en gejogged.
![]() Als je een keer zondigt, na hoeveel tijd zie je dat dan aan je gewicht? Ik vraag me eigenlijk af of je dat na 1 dag al ziet en of het niet wat langer duurt voor je lichaam dat eten heeft opgeslagen.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar hardlopen is altijd gezond. ![]()
|
Ik lees net een paar berichten en ik moet toch even het volgende kwijt:
* Je ontbijt is belangrijk voor je verbranding de rest van je dag, als je goed ontbijt heb je een goede verbranding en als je weinig ontbijt heb je dus weinig verbranding, je kan dus beter met 2 bruine boterhammen dan met een bak yoghurt ontbijten. * Van een keer zondigen kom je niet aan, als voor jullie zondigen al 1 koekje of dropje pakken is dan zondig ik elke dag toch regelmatig en ik val nog steeds af * Vaak gezegd maar je kan t ook niet vaak genoeg herhalen: 1.5 tot 2 liter vocht per dag heb je echt nodig, zeker als je wil afvallen * Je kunt niet oneindig blijven afvallen totdat je in je eigen ogen een perfect figuur hebt, je ziet namelijk altijd wel weer iets aan jezelf wat weeeeeer niet goed is, als je zo gaat denken moet je toch eens gaan denken wat de gevolgen zijn van anorexia. * Als je een aantal weken minder hebt gegeten en je vindt dat je genoeg bent afgevallen stop dan niet in een keer met je dieet maar bouw langzaam de hoeveelheid eten weer op, anders krijg je last van het jojo-effect (hoef ik niet uit te leggen denk ik) Ik hoop dat er een aantal mensen zo toch iets gezonder gaan afvallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo niet tegen mij --> heb niets gezegd ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |