Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nja ik kom net terug van werk, daarna het WTC in R'dam geflashed (inspiratie van Blaggers op MTV) en daarna cafe Dudok onveilig gemaakt ![]() nu slapen ![]() vanavond DrumnBass in Nighttown <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moest smeken om genade ![]() Maja ik heb heel de dag geslapen ![]() En strax naar Nighttown ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Alle gekheid op een stokje, ik heb weer geleerd ![]() ![]() Vanavond ga ik ofwel naar de cinema ofwel kijken naar Panic Room ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar ben je nog geweest? |
![]() |
||
Citaat:
eh eerst in de palace maar stom en in de shadrak oid waar dus mn jas gejat is en toen in de &zo en dat was toffff.
||
![]() |
Citaat:
jammer dat k niet in Utrecht ben anders had k je even kunnen zien hee. Maar ik heb vanochtend mn ratje begraven, toen ben ik naar Nijmegen gegaan en heb ik 't huis opgeruimd, daarna alleen maar op de bank gehangen en tegen iedereen chagerijnig gedaan en nu doe ik eigenlijk nog steeds niks en chagerijnig.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Verwijderd | 500 | 21-01-2005 18:23 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |