![]() |
||
Citaat:
![]() PM +2 vandaag ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
He zowaar 3 oude hattrick-rotten tegelijk in t topic. ![]()
||
Citaat:
Hoezo geen kwalificatie? ![]()
||
Citaat:
Spelmaken = Positiespel
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
M'n trainee staat op het moment opp 1.1M, heb een nieuwe trainee gekocht voor bijna 700k. 17 jaar redelijk pm/verdedigen, onvoorspelbaar.
Er is overigens een hatrick-wikipedia: http://wiki.hattrick.org/Main_Page |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn pull btw: Frens Bongers (93177015) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 090 Loon: 820 €/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Gezondheid: in orde Conditie: zwak Keepen: rampzalig Spelmaken: uitstekend Passen: waardeloos Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: slecht
||
Citaat:
VIII.407 trouwens
||
Citaat:
- Kampioen worden. - Zover mogelijk in de beker, 6e ronde (vanavond winnen) zit erin... - Ik laat al mijn trainees spelen in de bekerwedstrijden. Maar die zijn van dusdanig niveau dat het niet eens zo'n groot verschil is met mijn vaste verdediging.
||
Citaat:
![]() Maar eerst eens zien of ik hem binnen kan halen voor 3 miljoen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Robert Maciejewski (4929407) 28 jaar, goed in vorm, gezond Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft uitstekend ervaring en is een redelijk leider. Nationaliteit: Polska Total Skill Index (TSI): 425 200 Loon: 362 832 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: VV Noordwijk Waarschuwingen: 0 Fysiek: fit Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: goddelijk Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: matig Voor 2,7 miljoen binnen gehaald ![]() Staat nu alweer te koop omdat ik geen zin heb om zondag zijn salaris te moeten betalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nouja, numer9 er ook uit. Volgens mij zijn nu in 1 klap alle s.commers uit de beker gekickt.
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|