Oud 06-03-2006, 16:19
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 06-03-2006 @ 17:18 :
Sinds de vorige fb op d&a in tijdnood kwam (Vandaag aangesteld)
Oh, oké. Feli!

KutEngels. Ik kan het vast wel, ik ben er altijd goed in geweest, maar ik moet toch leren. Ooit.
Oud 06-03-2006, 16:52
ilse
ilse is offline
dat was nou het enige dat ie NIET moest zeggen
Oud 06-03-2006, 16:53
Verwijderd
Ik ben het relativeren nog niet verleerd, net als het typen van inhoudelijk goede stukken tekst over dingen die ik niet interessant vind

Maar misschien wil ik toch wat sneller op kamers dan ik in eerste instantie had voorzien.
Oud 06-03-2006, 17:24
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 06-03-2006 @ 17:53 :
Ik ben het relativeren nog niet verleerd, net als het typen van inhoudelijk goede stukken tekst over dingen die ik niet interessant vind

Maar misschien wil ik toch wat sneller op kamers dan ik in eerste instantie had voorzien.
Irritaties thuis?

OT: moe en druk, hoe krijg ik het allemaal af deze week?
Oud 06-03-2006, 17:27
Verwijderd
Ja zoiets, niets ernstigs, maar ook niet echt gezellig om er tussen te zitten
Nijn*
Nijn* is offline
OMG, mijn concentratievermogen is echt gezakt naar -7. Werkelijk alles is interessanter dan m'n examenstof nu, ik ben zo vreselijk afgeleid heb echt totaal geen zin meer. Het erge is dat ik niet alleen voor morgen moet leren maar ook alvast voor woensdag, omdat ik het anders nooit afkrijg. En mijn god, wat is het sáái, niet gezond meer. Jezus, ik word echt gek van mezelf gewoon, waarom kan ik me niet meer gewoon concentreren, hallo ik moet morgen een voldoende halen? Ga eens wat doen doos! *schopt zichzelf aan het werk*
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 06-03-2006 @ 18:27 :
Ja zoiets, niets ernstigs, maar ook niet echt super om er tussen te zitten
Ik ken het. God, wat had ik het daaom gehad vorige week.
Oud 06-03-2006, 17:33
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik kan het niet meer. Ik wil in mijn bed gaan liggen, slapen. Niks voelen. En er niet meer uitkomen.
Ik kan het alleen mijn ouders niet aandoen, ik doe ze al zoveel verdriet met al mijn problemen.
Maar dom doorleven dan.
Oud 06-03-2006, 17:38
Verwijderd
Laat me niet alles herbeleven.
Oud 06-03-2006, 17:49
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 06-03-2006 @ 18:33 :
Ik kan het niet meer. Ik wil in mijn bed gaan liggen, slapen. Niks voelen. En er niet meer uitkomen.
Ik kan het alleen mijn ouders niet aandoen, ik doe ze al zoveel verdriet met al mijn problemen.
Maar dom doorleven dan.
De enige tip die ik je kan geven is het toch met je ouders erover hebben.. Ze vinden het waarschijnlijk fijn als je ze zulk vertrouwen toont
Oud 06-03-2006, 17:53
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Doavid schreef op 06-03-2006 @ 18:49 :
De enige tip die ik je kan geven is het toch met je ouders erover hebben.. Ze vinden het waarschijnlijk fijn als je ze zulk vertrouwen toont
Dat wel, maar ik merk dat mijn moeder met gemak ook op het randje van instorten staat. Door mij.
Oud 06-03-2006, 18:57
Verwijderd
Geen cijfers terug gehad.
Oud 06-03-2006, 19:01
Verwijderd
Als ik het dan toch kwijt kan hier....

Twas een klote dag vandaag.....

Tbegon al gister avond ik wil graag iets met een meisje, maar zij wist het niet, na veel praten eerst nog maar een keer afspreken, nou hebben we gedaan was die dag erg tof, en nu wilde ik vragen of ze al beetje had nagedacht maar durfde dat niet dus vroeg het omleidend. en snapte ze me verkeerd blijkbaar toen zei ze ja je hoeft niet dingen te vragen die ik al weet..... blabla dus ineens moet ze weg, dus ik zeg tot morgen weltrutrusten dag...sorry voor alles , raar denken en zo kan het nu dus wel helemsal vergeten denk ik

Dan vandaag

Belangrijke papieren ineens weg
Overval op station waardoor we niet weg konden(een gek bedreigde een ander met een wapen... ik had geen 2 min eerder op het perron moeten komen)

Kennis overreden
Een iemand van de snackbar die ik goed ken hersenbloeding gehad
pfffffffffffff ben helemaal van slag

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 19:04.
Oud 06-03-2006, 19:21
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-03-2006 @ 19:57 :
Geen cijfers terug gehad.
wel uberhaupt cijfers?
Oud 06-03-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-03-2006 @ 20:21 :
wel uberhaupt cijfers?
?
Oud 06-03-2006, 19:44
Verwijderd
Hele dag doodgegaan bijna van de hoofdpijn. Blegh, ik kan wel janken erom. En ik voel me verdomd beroerd. En ik moet mijn baas nog bellen. En ik moet nog tentamens leren. En ik moet nog uitkijken ook.

Dit is een aanzoek zonder ringen,
en ik vraag niet om je hand, maar om je vingers..
die me wijzen op mezelf
Oud 06-03-2006, 19:53
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-03-2006 @ 20:25 :
?
of je wel je cijfers teruggehad hebt? Of niet? Of vielen ze tegen?
Oud 06-03-2006, 19:53
kroot
kroot is offline
wel lekker gewerkt vandaag, en net een halfuurtje slagwerk gespeeld. Nu nog piano, zang en gitaar en nog meer slagwerk en dan komt alles wel goed
Oud 06-03-2006, 19:57
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb geen zin om te leren, ik hoop echt dat dit het zwaarste jaar is anders heb ik echt een probleem. Ik kom er wel doorheen. Kutproefwerken. Kutschool.
Ik bedoel, ik vergeet het tóch allemaal wel! Het is n-u-t-t-e-lo-s.
Waarom moet ik weten wat negotiable is?
Oud 06-03-2006, 20:08
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-03-2006 @ 11:19 :
Betalen ze het ook?
Ze zouden me vandaag terugbellen over hoe nu verder. Ik de hele dag braaf bij mijn telefoon zitten wachten, want de überaardige meid van de rijschool beloofde me dat ik haar op haar woord kon vertrouwen.

(Het verhaal was namelijk eigenlijk ook nog dat ik iemand aan de telefoon had gekregen die zij dat de klanten van dat moment zijn belangrijkste zorg waren en dat er een wonder moest gebeurde wilde mijn examen doorgaan. Bleek dat die man eigenlijk helemaal niet daar de telefoon mag opnemen en hij mij gewoon had moeten indelen voor rijlessen, al was mijn examen dan toch afgelast en hij mocht sowieso niet zeggen dat mijn examen zeerwaarsch. niet door zou gaan. En als had hij dat moeten doorgeven dat hij dat had gezegd zodat ze me hadden kunnen bellen. )

Maar mooi niet dus. Ze heeft helemaal niet gebeld en ik snap echt niet meer waar ik het aan verdient heb dat iedereen me bezeikt.

Mijn vertrouwen in mensen staat nu echt op -99999999999999999999 ofzo

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 20:10.
Oud 06-03-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 06-03-2006 @ 20:53 :
of je wel je cijfers teruggehad hebt? Of niet? Of vielen ze tegen?
Dat staat er toch?: "Geen cijfers terug gehad."

Ik heb dus geen cijfers teruggehad.
Oud 06-03-2006, 20:14
Verwijderd
@Aragnabite: Morgen weer bellen (of vanavond, soms is er nog wel iemand tot laat op een rijschool) en heel boos worden.
Oud 06-03-2006, 20:21
moon
moon is offline
AAAAAARG! Kan het wat rustiger worden in mijn hoofd? er hoeft bijna niks voor te gebeuren of mijn stemming slaat alweer om. Het kan echt met de minuut omslaan, ik word er stapel gek van. Waarom heb ik dat nu ineens zo erg? De ene minuut kan ik alleen maar bedenken hoe ik zelfmoord moet plegen, de volgende minuut loop ik te dansen en te zingen door de kamer heen. Ik ben echt gek! ik ben gek! ik ben echt gek! ik ben gestoord! *zucht*

En voor hem...voor hem heb ik bewondering. Hij is ondanks zijn ziekte veel stabieler dan ik. Hij mag over 1 of 2 weken met ontslag. Maar dan is de ellende nog niet voorbij want dan wordt zijn moeder (mijn schoonmoeder) opgenomen want die is zwaar overspannen. En zijn opa, zijn opa is psychotisch door een ziekte en die heeft niet lang meer te leven. Toch gaat hij er goed mee om.

Hij wisselt met mijn stemming mee, de ene minuut heb ik zin om hem aan zijn haren mee te trekken en buiten de deur te zetten, de volgende minuut kan ik wel in hem kruipen en weet ik niet hoe dicht ik bij hem moet zijn. (het klinkt een beetje borderline achtig eigenlijk , maar het is wel echt zoals ik het voel)
Maar hoe hij ook mee wisselt, ik zal hem nu niet in de steek laten. Natuurlijk heeft hij altijd wat en is er altijd een reden om het niet uit te maken, maar nu heeft hij niemand om op terug te vallen dus laat ik hem niet zomaar zitten.
Oud 06-03-2006, 20:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-03-2006 @ 21:12 :
Dat staat er toch?: "Geen cijfers terug gehad."

Ik heb dus geen cijfers teruggehad.
ik las geen goede cijfers teruggehad, kennelijk word ik blind of seniel
Oud 06-03-2006, 20:30
Verwijderd
Eetbui. Zoveel gegeten. Gatverdamme. Braakdrang. Maar ik mag het niet. Anders kan ik woensd niet zeggen dat ik het niet meer gedaan heb. Maar omg... morgen zal ik zo dik zijn. Buhuhuh.
Oud 06-03-2006, 20:35
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
sonho schreef op 06-03-2006 @ 21:30 :
Maar omg... morgen zal ik zo dik zijn.
Ja vast...

Alsof je dik word van een eetbui. Dik word je van een eetleven.
Oud 06-03-2006, 20:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb vandaag toch wel moeten lachen . Ik was onderweg naar school toen ik in de hal van Rotterdam CS werd aangesproken door iemand "Kelly Evita Louise, isn't?" Ik had natuurlijk gelijk weer als reactie: "Ehh yes, but who the fuck are you?" Omdat het toch wel vreemd is wanneer een wildvreemd persoon jou naam weet, je geboortedatum + plaats etc.

Het werd al heel snel duidelijk wie ik voor me had. 5 jaar geleden leerde ik via kinderlines.nl (ik was toen 13, dus dat mocht ) een jongen kennen. Hij woonde sinds 10 jaar in de VS, was destijds bijna 17 en zocht via verschillende sites naar contact met Nederlandse jeugd, omdat hij zelf van origine ook uit Nederland kwam en zijn taal een beetje bij wilde houden. We raakte aan de praat, en geen idee waarom we ooit aan elkaar zijn blijven hangen maar we hebben +- 3 jaar lang heel intensief contact gehad . We waren op dezelfde dag jarig, waren beide gek op sport, hadden veel van dezelfde problemen en lagen elkaar eigenlijk best wel.

Zowel zijn als mijn mail werd gehackt, maar we wisten via via weer aan elkaar email-adressen te komen. Blij toe. Toen het opnieuw fout ging (mijn account werd o.a. verwijderd) zijn we elkaar totaal uit het oog verloren , en hebben we elkaar nooit meer gesproken. Dit is +- 1,5 jaar geleden geweest.

We hebben van het begin af aan tegen elkaar gezegd "Ooit kom ik jou tegen, ik weet het zeker" vandaag liep ik dan ook de verkeerde kant van de stationshal op, eigenlijk gewoon zomaar. Ja, het bleek hem te zijn, en dat kon ook niet anders. Ik ben veel verandert de afgelopen jaren maar volgens hem was het alsnog een 'peace of cake' om me te herkennen: "That... hmm ik ga het in het Nederlands proberen, dat kleine... Fuck how do you call that? Neusje van je?!" Grappig om op te merken dat een totaal Nederlands persoon zo 'ver-Engelsen' kan.

Hij was met zijn vader meegekomen om wat familie en oude vrienden op te zoeken (Hij heeft altijd in de buurt van Rotterdam gewoond). Ik vond het enorm jammer dat ik per sé naar school moest, want we hadden elkaar graag nog wat langer gesproken. Maargoed, dit was al een leuke ervaring opzich... en het stomme: We vergaten elkaars emailadres te vragen, maar dat is misschien maar beter ook, haha.

Kreeg vanmiddag van m'n vriend btw een nieuw spelletje voor op m'n ps2. Vet lief, en dat gewoon zomaar!!

Laatst gewijzigd op 06-03-2006 om 20:38.
Oud 06-03-2006, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Blood Fire Rage schreef op 06-03-2006 @ 21:35 :
Ja vast...

Alsof je dik word van een eetbui. Dik word je van een eetleven.
Nee, maar ik heb vijf/zes eetbuien per week. Daarnaast voel ik me nu gewoon rot.
Oud 06-03-2006, 20:47
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Het gaat goehoed, ik ben nog niet allemaal over de depressie heen, maar ik voel me in ieder geval het best sinds die ongein begon. Tof
Oud 06-03-2006, 20:56
Miracle
Miracle is offline
Ik ben zó moe.
En ik hoop zo dat het goed gaat morgen. Het moet gewoon!
Morgen weer fijn een rustig dagje, daar ben ik wel weer ff aan toe.
Oud 06-03-2006, 21:30
Roosje
Roosje is offline
Jezus, ik ben het gewoon even helemaal zat.
Oud 06-03-2006, 23:49
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Tsja. Hoe het gaat.

Over het algemeen wel goed. Elke dag lijkt alleen zo anders te voelen. Niet meer zoals ze gevoeld hebben.
Ik denk dat ik op dit moment aandacht mis.

Vadaag even mijn telefoon laten deblokeren.
Dat is in ieder geval ook weer gebeurd.
Afgelopen vrijdag ook nog een project ingeleverd en een presentatie.
T ging wel aardig. Niet heel goed. Ook niet slecht. Waarschijnlijk wel een 7 ofzo Toch best trots op.

Tsja. Verder. Morgen een nieuw project. Multimedia en Design. Hopen dat het iets leuks is

Ik vond vandaag ook nog een stukje van me terug.

==

Soms vraag ik mezelf wel eens af,
waarom dingen opeens zo anders kunnen zijn.
Toen we elkaar voor het eerst zagen,
het voelde zo vertrouwd, zo fijn, zo nieuw.

Het leek wel of we langzaam dichter bij elkaar groeiden, ik je hand steeds langer vasthield.
Op de weg naar de top, ben jij, en ik, een aantal keren gevallen.
We leerden elkaar steeds beter kennen, en leerden van de keren dat we gevallen waren.

Waar de top bereikt was, verloor je mijn hand, en ik de jouwe.
Ik viel naar beneden, in een zwart gat.
Ik kwam niet meer boven, ik viel steeds verder in het gat.
Het gat dat geen einde leek te hebben.

Opnieuw zag ik een hand, ik zag hem langzaam naar me toe komen. De vetrouwde hand die me steun gaf.
Ik wilde weer naar de top, waar we elkaar verloren.
Dit keer niet om verder te gaan, want dan zou ik weer in het zwarte gat vallen.
Om terug te lopen, naar waar ik ben gebleven.
Om de berg te ontwijken, en een andere te zoeken.
Een berg die oneindig hoog is.
Op weg naar het engeltje, hoe mijn leven hoort te eindigen.

==

Die hand die me kon helpen heb ik geweigerd.
Waarom, godverdomme.

Het voelt alsof het de enige hand was.
De enige met het nodige vertrouwen om mij uit dat gat te krijgen.

Wanneer, wanneer kan ik iemand weer dat vertrouwen geven?
Om daarmee vervolgens mij van mijn oude pad af te lopen, en naar die nieuwe berg? Er is geen brug meer om over het ravijn heen te lopen. De tijd heeft het gesloopt.

Oh, ik krijg deze week weer lenzen. Eindelijk. Dat is wel weer gaaf<3

edit; aan dit stukje is ook wel weer te zien hoeveel gevoelens ik nu voel =\
Oud 07-03-2006, 01:23
fractuur
fractuur is offline
Whieieie.. leuke avond gehad!! *springspring*
Oud 07-03-2006, 05:29
Verwijderd

Doei.
Oud 07-03-2006, 08:35
Nijn*
Nijn* is offline
Zometeen een maatschappijleer examen. Heb goed geleerd, ben stuk minder zenuwachtig dan gisteren, maar dat komt ook omdat ik hiervoor al bijna een 8 gemiddeld sta. Had een 6,7 voor m'n inleidingsexamen dus als het cijfer wat ik nu haal hoger is dan dat telt deze mee, is 'ie lager dan telt die 6,7 mee. En omdat ik een 8,6 voor m'n PO had, sta ik al bijna een 8! Hoe dan ook, er valt niets mee te verliezen. Daarna even een uur biologie leren, en dan nog een vragenuurtje voor biologie. Ook even met M. praten, hoop dat het allemaal lukt. Morgen biologie en anw, *zucht* en ik moet álles nog leren... Maar goed, we gaan er tegenaan! En nu mag iedereen gaan duimen voor me!
Oud 07-03-2006, 09:01
Verwijderd
Soms vraag ik me af wat ik hier nog doe. Ik maak ruzie met iedereen, ik voel me rot, maar ik blijf wel lachen hoor.
Ik haat de mensen die vragen hoe het met je gaat, maar het antwoord niet willen horen; niet dat ik het aan iemand zou vertellen, nee.

Waarom kan je niet voor een trein springen, niet om dood te gaan, maar dat bepaalde dingen er gewoon niet meer zijn. Dat mensen niets van je verwachten. Dat je er niet meer bent en opnieuw mag beginnen.

Alles is verpest en ik doe het zelf
Oud 07-03-2006, 09:05
coopergirl
coopergirl is offline
Vandaag stemmen
Oud 07-03-2006, 11:04
kroot
kroot is offline
precies stemmen ja, alleen waarop??
Oud 07-03-2006, 11:34
Nona
Nona is offline
Citaat:
kroot schreef op 07-03-2006 @ 12:04 :
precies stemmen ja, alleen waarop??
Volgens mij heeft iedereen op de kieslijst zich hier in een bezemkast opgesloten en zo veel mogelijk zijn best gedaan niets van zich te laten horen.
Oud 07-03-2006, 12:13
create
create is offline
soms zou ik willen dat dromen werkelijkheid werden. maar wat niet is kan nog komen.
Oud 07-03-2006, 13:15
Stefanie
Stefanie is offline
Ik vind de stage zooo leuk, maar het op tijd opstaan is zo vermoeiend voor me. Pfff... Ga het wel missen!
Oud 07-03-2006, 14:04
Gothic
Gothic is offline
een bevredigend antwoord op m'n vraag...

[edit] oeps verkeerd topic

Laatst gewijzigd op 07-03-2006 om 14:40.
Oud 07-03-2006, 14:35
Verwijderd
Stap je, enigszins een heel klein beetje, over je frustraties heen, krijg je geen smsje terug. Bel je, neemt er niemand op. En vervolgens is er ook nog es niemand op msn

Maar zien hoe het vanavond gaat.
Oud 07-03-2006, 14:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik word blij van verkiezingen, hopelijk mag het snel weer.

Eindelijk kon ik een kieslijst in mijn verzameling stoppen waarbij ik met rood heb omcirkeld op wie ik echt heb gestemd. Hier heb ik acht jaar op gewacht

Rijles ging wel. Ik kan nog steeds geen bijzondere verrichtingen. Maar het ging wel ietsje beter dan de vorige keer.
Oud 07-03-2006, 15:36
Verwijderd
Ik heb gewoon de hele dag nog niets nuttigs uitgevoerd, maar ben gewoon zo verschrikkelijk moe:\. Zo ik pfeiffer hebben ofzo, tis de laatste tijd zovaak.
Mja vanaaf maar op tijd naar bed ofzo.
Oud 07-03-2006, 15:42
anterx
anterx is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 07-03-2006 @ 15:40 :
Ik word blij van verkiezingen, hopelijk mag het snel weer.

Eindelijk kon ik een kieslijst in mijn verzameling stoppen waarbij ik met rood heb omcirkeld op wie ik echt heb gestemd. Hier heb ik acht jaar op gewacht

Rijles ging wel. Ik kan nog steeds geen bijzondere verrichtingen. Maar het ging wel ietsje beter dan de vorige keer.
Ik heb ook eindelijk mogen stemmen
Oud 07-03-2006, 15:58
Nona
Nona is offline
Jesus holy fucking christ.
Oud 07-03-2006, 16:09
Nijn*
Nijn* is offline
Maatschappijleer ging wel redelijk maar slechter dan m'n eerste examen. Ach boeiend, ik sta toch al een 7 of hoger gemiddeld. Wiskundetoets terug: een 3,7. Dat betekend dat ik een 3,5 op m'n rapport sta is dus net een 4 en dus blijf ik daarop waarschijnlijk zitten dit jaar. Biologie net eerste hoofdstuk in m'n hoofd gestampt, maar moet er nog véél mee oefenen. Tweede hoofdstuk ga ik nu aan beginnen, en dan moet ik ook nog ANW gaan leren. Juistem, gaat lekker lukken en zo. En dan hebben mensen nog het lef te vragen waarom het zo verfuckt met me gaat. Duh, ik blijf fucking hard zitten dit jaar, wat zeikt iedereen toch man. Wat een afgang, ik kan ook niets he.
Oud 07-03-2006, 17:09
Gothic
Gothic is offline
OMG wat is m'n broertje toch triest. Hij weet alles beter en alles is de schuld van de allochtonen, wij moeten met cijfers komen en vervolgens baseert hij alles op die 3 allochtonen die hij ziet rondhangen in een bepaalde wijk
Oud 07-03-2006, 17:16
Verwijderd
Ok, dat was heel eigenwijs, maar wat ben ik blij dat ik het heb gedaan.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten