Oud 29-06-2009, 15:02
Verwijderd
Misschien beetje lomp verwoord Ik bedoel het niet gemeen ofzo, juist bezorgd. En d'r is niks mis met klef! Zolang je maar niet denkt dat je de ander nodig hebt
Advertentie
Oud 29-06-2009, 16:21
Roosje
Roosje is offline
Ik ben het stiekem wel eens met Freyja. Gelukkig worden van je vriendje of vriendinnetje is super natürlich, maar niet als je niet meer gelukkig bent zonder diegene. Je leven af laten hangen van een ander werkt uiteindelijk niet - althans, dat is mijn ervaring ermee.
Oud 29-06-2009, 17:07
blurred
blurred is offline
Citaat:
Ik vind het altijd een beetje eng als mensen hun geluk in zo'n mate af hebben hangen van andere mensen. Het is heel 'gevaarlijk' om je 'basisgeluk' af te laten hangen van een iets of iemand, want alles verandert en verdwijnt uiteindelijk.
Ha, vertel dat mijn vriend maar eens. Toen ik hem alleen maar vertelde dat ik zeker weet dat ik ooit voor langere tijd weer naar China wil flipte hij al compleet. Toen tot hem doordrong dat het daarom nog wel eens uit zou kunnen gaan zei hij dingen als: "Dat kan toch niet?!" en "Ik ga echt niet acht jaar van mijn leven weggooien!" Omdat ik besloten heb er echt met hem over te praten als ik weer in Nederland ben heb ik hier niet op in kunnen gaan, maar ik vind dat je het niet moet zien als "weggooien". Zoals Dr. Seuss het mooi zegt: Don't cry because it's over, smile because it happened.

En dan moet ik daar straks vlak na terugkomst mee in gesprek. Ik denk dat ik tot nu toe niet beseft heb hoe erg hij afhankelijk is van onze relatie, van mij dus eigenlijk. Misschien zie ik dat pas omdat ik mezelf nu van hem los heb gemaakt en het dus wat meer van een afstand kan bekijken. Maar ik zie er zo tegenop om hem te vertellen dat het uit zal gaan! Voor hem komt het echt als donderslag bij heldere hemel dat dit gaat veranderen, hij kan en wil het denk ik ook niet accepteren. Hoe vertel ik het hem dan...
Oud 29-06-2009, 17:42
justhanna
justhanna is offline
bah, ik ben een beetje uit m'n hum. Ik had vanmiddag bij de dagbehandeling het gesprek over de huisregels, en ik heb nu al een aversie gekregen tegen de behandeling. Gewoon teveel en onzinnige regels. Al snap ik ze wel hoor, daar niet van. Maar je mag bijv. tijdens de behandeling niet op vakantie. Ze deed er moeilijk over dat ik mijn vakantie al geboekt heb staan, we gaan nog kijken hoe dat moet worden opgelost Ook als je bijv. een bruiloft hebt kan je niet zomaar vrij krijgen, dit moet je eerst in de groep bespreken en daarna schriftelijk bij de teamleiders indienen, en dan nog is niet zeker of je vrij mag. Als je ziek bent, mag je alleen thuis blijven als je een verklaring hebt van de huisarts. Ook mag je tijdens je behandelingen geen grote veranderingen doorgaan, je mag geen relatie beginnen of verbreken, je mag geen grote verhuizing doen of andere drastische veranderingen, zoals het beginnen van een studie of het wisselen van baan. Daarnaast hebben ze 1 keer per jaar een week 'outdoor', naar de ardennen, en dan word van je verwacht dat je goede wandelschoenen en dergelijke koopt, wat volgens hun een investering moet zijn van ongeveer 250 euro, en dat is voor je eigen rekening omdat het een investering is in jezelf

Sommige dingen wil ik gewoon nu niet beloven, ik wil gewoon zelf de controle houden over mijn leven, en ik vind het gewoon allemaal wat overdreven.
Oud 29-06-2009, 17:44
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Lentekriebel,

Ik weet niet of je dit nog er tussenuit gelezen krijgt. Iets dat ik mij probeer te laten helpen voor de momenten dat ik weer in een depressie zit of dreig te raken, is mezelf eraan te herinneren dat ik er tot nu toe altijd weer uitgekomen ben. Dat het nooit voor altijd uitzichtloos geweest is. Probeer daar aan vast te houden!

Hier gaat het intussen lekker de soep in met mijn eet geklooi. Was ik eerst nog netjes aan het dieten, schiet ik nu toch wel redelijk door. Ik heb nog ruim overgewicht, dus niemand die het op zal vallen. Maar het voelt o zo controleerbaar en fijn. Ik ben met het dieet tien kilo afgevallen en dat daagt me zo ontzettend uit. Somebody stop me now.
Oud 29-06-2009, 17:53
Verwijderd
@ nienna: ik weet het heel goed, maar ik vind het zo moeilijk vol te houden allemaal. Op sommige momenten kan ik er echt niet meer tegen. Het is niet zo dat ik direct plannen heb, maar het kost me zoveel moeite om te blijven staan.
@ droomvlucht: ik weet dat die momenten er ook zijn, maar ik vind het moeilijk daaraan terug te denken. Naar mijn gevoel zijn dat zulke korte momenten dat ik het nauwelijks de moeite waard vind...

Ik voel me nog steeds niet happy. Ik heb maar een gesprek aangevraagd. Vandaag weer de hele dag in bed gelegen. Ik wil er niet in blijven hangen, maar ik weet niet waar de knop zit.
Oud 29-06-2009, 17:57
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Ik ben het stiekem wel eens met Freyja. Gelukkig worden van je vriendje of vriendinnetje is super natürlich, maar niet als je niet meer gelukkig bent zonder diegene. Je leven af laten hangen van een ander werkt uiteindelijk niet - althans, dat is mijn ervaring ermee.
Idem dito.

@ Blurred: Ik snap je dilemma heel goed, maar probeer je er nu nog niet te druk om te maken. Geniet nog even van de tijd die je in China hebt, met of zonder de drummer, het kan nog wel een tijd duren voordat je er weer zult zijn. En steek die brug met je vriend over als je 'm tegenkomt (makkelijk praten!)
@ Justhanna: Jezus, dat klinkt echt heel intens. Ik zou daar inderdaad ook niet gelukkig van worden zeg. Aan de ene kant snap ik wel waar ze naartoe willen maar mijn god, zo moet je wel heel veel van je eigen leven uit handen geven.. Ik wil niet te negatief zijn maar ik zou er persoonlijk toch wel erg veel moeite mee hebben.*knuf* Waar/wanneer ga je in behandeling als ik vragen mag?
@ Redhair: Goed om te horen van je slaapritme! Je bent al ontzettend 'gegroeid' volgens mij, samen zijn zonder drugs en alles, knap hoor
@ Lentekriebel; meis, hou vol. Goed dat je een gesprek hebt gevraagd. PM als je wilt.

OT: Therapie was moeilijk, al mijn gedrag hangt er mee samen, mijn lichaam kapot maken. Het eten, am, roken, drugs enz. Het is allemaal destructief en tegen mezelf gericht. Mijn lichaam is niet van mij. Ik weet hoe het komt, ik weet dat ik het (soms meer soms minder bewust) doe, maar we hebben het nu voor het eerst uitgesproken en dat komt toch wel hard aan ofzo. Ik ben beschadigd, kapot gemaakt en als toppunt maak ik mezelf nog meer kapot. Way to go girl.

Ik heb waarschijnlijk vanaf 1 januari een appartementje Het staat nog niet helemaal vast maar het wordt steeds definitiever. Het is op een superleuke locatie, voor mij en een vriendin, heel goedkoop en omg het lijkt me zo gaaf als het lukt.
Oud 29-06-2009, 18:15
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Er is misschien toch een kans dat ik zonder die stomme test naar school kan.
Ik heb vandaag met een mevrouw van de opleiding gebeld en ze vond me gemotiveerd en ze was met me eens dat recht niets met rekenvaardigheid te maken had.
Ze ging met iemand praten en morgen hoor ik meer. Maar ja de test is er niet voor niets.
Verder zei ze dat ze oprecht hoopte dat het zou lukken want de meeste studenten wilden noet zo graag als ik. Damn wat zou ik graag student zijn...
Oud 29-06-2009, 18:17
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
@ Justhanna: Jezus, dat klinkt echt heel intens. Ik zou daar inderdaad ook niet gelukkig van worden zeg. Aan de ene kant snap ik wel waar ze naartoe willen maar mijn god, zo moet je wel heel veel van je eigen leven uit handen geven.. Ik wil niet te negatief zijn maar ik zou er persoonlijk toch wel erg veel moeite mee hebben.*knuf* Waar/wanneer ga je in behandeling als ik vragen mag?
Nouja, ik heb er zelf dus ook wel moeite mee, en ik vraag me af of deze manier van behandelen ook wel bij me past, ik ga er ernstig over twijfelen eerlijk gezegd... Maar goed, ik heb de wajong gekregen omdat ik in dagbehandeling ga, dus nu zal ik er aan moeten geloven ook?

Ik kan (moet) maandag beginnen in de voorwerkgroep, dat is 1 dag in de week, en na een maand of 3 stroom je dan door in de behandelgroep, die 2, 3 of 5 dagen in de week is, afhankelijk van wat voor doelen je hebt/wat aansluit bij de problematiek. Het is bij Dimence in Zwolle, afdeling persoonlijkheidsharmonisatie (viel voorheen onder de Zwolse Poort).
Oud 29-06-2009, 20:22
Heksjuh
Heksjuh is offline
Nienna: volgens mij had ik het nog niet gezegd, goed van je decentrale selectie!

Ik ben chagrijnig, ziek van de warmte en het slaaptekort en vreselijk in de war.
En meer kan ik er niet over kwijt omdat ik het gevoel heb dat ik hier niet meer echt anoniem ben.
Oud 29-06-2009, 22:12
Verwijderd
lol, wat gaaf zo'n discussie

ik ben me dat heel erg bewust, maar ik typ het 'eruit' hier, alle overdreven blijheid enzovoorts. adhd speelt mee in het hele verhaal he! ik ben wel vaker verliefd geweest hoor! ik facineer mezelf gewoon heel erg en dat probeer ik te verwoorden en te relativeren
superlief dat ik die tips krijg, one way or another.
er is veel meer dan alleen dat wat me happy maakt, maar ik ben gewoon gefocust op haar, en dat slijt wel op een positieve manier, en daar heeft zij ook 'last' van (bíjna overal over praten FTW )
oh urenlang hebben we gepraat over aandacht en overkill's en jaloezie en te weinig jaloezie en ga-zo-maar-door
ik ben geen naïef poppetje hoor ^^ wel heel verliefd, maar niet blind; want roze bril
Oud 29-06-2009, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Gewoon teveel en onzinnige regels. Al snap ik ze wel hoor, daar niet van. Maar je mag bijv. tijdens de behandeling niet op vakantie. Ze deed er moeilijk over dat ik mijn vakantie al geboekt heb staan, we gaan nog kijken hoe dat moet worden opgelost Ook als je bijv. een bruiloft hebt kan je niet zomaar vrij krijgen, dit moet je eerst in de groep bespreken en daarna schriftelijk bij de teamleiders indienen, en dan nog is niet zeker of je vrij mag. Als je ziek bent, mag je alleen thuis blijven als je een verklaring hebt van de huisarts. Ook mag je tijdens je behandelingen geen grote veranderingen doorgaan, je mag geen relatie beginnen of verbreken, je mag geen grote verhuizing doen of andere drastische veranderingen, zoals het beginnen van een studie of het wisselen van baan.
Dit zijn wel redelijk normale afspraken binnen een intensieve behandeling denk ik. Bij degene waar ik zit zijn ze ook zo nml. Moet daar wel bij zeggen dat het niet altijd zo streng is. Zelf ben ik wel een week weggeweest tijdens mijn behandeling en ook groepsgenootjes konden vrij gemakkelijk een week weg (langer werd wel lastig). Bij ons werd/wordt er met strippen gewerkt. Je had er tien voor je hele behandeling, één therapieonderdeel kost één strip, een hele dag geloof ik drie. Wat betreft de grote veranderingen was het vooral belangrijk dat je het besprak en niet zomaar van baan wisselende oid. Want ook grote veranderingen kwamen bij ons voor (relaties aangaan en verbreken, van baan wisselen, verhuizing).
Kortom, laat je door de regels niet te veel afschrikken en laat het zeker geen reden zijn om niet in behandeling te gaan.
Oud 30-06-2009, 07:13
blurred
blurred is offline
Wat leuk is aan weer naar Nederland gaan:
- Weer over de dijk langs het IJsselmeer lopen!
- Mijn ouders weer zien,
- dat ik (waarschijnlijk) naar het concert van Gomez ga,
- dat ik mijn zusje kan steunen en helpen met op kamers gaan,
- dat ik mijn verjaardag groots ga vieren met een barbecue in de tuin en gekleurde lampjes en al mijn familie,
- dat ik een dierbare vriend weer terug ga zien,
- dat ik vanuit een ander oogpunt dan vanuit China naar de toekomst kan kijken,
- dat ik weer onbeperkt crackers met oude brokkelkaas kan eten!

En aan al die minder leuke dingen denk ik nu gewoon eventjes niet, of dat probeer ik althans.

Wat leuk is aan nog in China zijn:
- Morgen zie ik de drummer weer, en we hebben eindelijk een hele week om samen door te brengen!
- Mijn zusje staat over een-week-plus-een-dag op het vliegveld en dan gaan we reizen! Naar de zee!
- Al mijn vrienden die er dan nog zijn komen 10 juli naar het concert kijken,
- na morgen heb ik nooit meer tentamens!

En voor dat laatste tentamen zal ik nu maar eens gaan beginnen met leren.
Oud 30-06-2009, 08:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Repelsteel, van mij mag je zo blij zijn als je wilt, dat hoort bij verliefd zijn. Zolang je maar niet in de waan verkeert dat het betekent dat vanaf nu Alles goed zal gaan Voor Altijd en zo

OT: Mijn leven is te maf
Oud 30-06-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:
lol, wat gaaf zo'n discussie

ik ben me dat heel erg bewust, maar ik typ het 'eruit' hier, alle overdreven blijheid enzovoorts. adhd speelt mee in het hele verhaal he! ik ben wel vaker verliefd geweest hoor! ik facineer mezelf gewoon heel erg en dat probeer ik te verwoorden en te relativeren
superlief dat ik die tips krijg, one way or another.
er is veel meer dan alleen dat wat me happy maakt, maar ik ben gewoon gefocust op haar, en dat slijt wel op een positieve manier, en daar heeft zij ook 'last' van (bíjna overal over praten FTW )
oh urenlang hebben we gepraat over aandacht en overkill's en jaloezie en te weinig jaloezie en ga-zo-maar-door
ik ben geen naïef poppetje hoor ^^ wel heel verliefd, maar niet blind; want roze bril
Haha nou goed dan! Ik zou het zonde vinden als je ooit in een enorm gat valt als het eventjes níet meer zo lekker gaat. En er is een verschil tussen verliefd en verliefd hè Maar het is logisch dat je gefocust bent, dat is het hele punt van verliefd zijn. Als je maar bij jezelf blijft. (Euh dat klinkt zweveriger dan ik het bedoel.)

Ben zelf trouwens ook vreselijk verliefd
Oud 30-06-2009, 14:03
Verwijderd
Het was fijn om gisteravond even met de verpleging te praten, gewoon even al mijn zorgen eruit gooien. Niet dat zij zoveel voor me kunnen doen, maar het lucht op. Vandaag stond ik al een stuk beter op, veel energieker. De psychiater wilde me ook nog even spreken omdat hij gehoord had dat het niet lekker ging. Ik ben wel blij dat ze het hier in de gaten houden. Wat ook meespeelt is dat ik me niet zo lekker voel in deze groep. Dat heb ik nog niet uitgesproken, ik durf het niet uit te spreken, maar het speelt wel mee. Het is niet zo dat ik niet mee kan draaien ofzo. De mensen doen wel aardig tegen me, maar er is niemand met wie ik echt optrek. Dat vind ik gewoon jammer en dat maakt het moeilijker om het vol te houden. Daarentegen is de behandeling wel goed, en daar zou het om moeten draaien toch? Niemand zit hier voor zijn/haar plezier. Maar goed, kijken naar vandaag, vandaag gaat het wel redelijk. Volgens de psychiater kan het ook nog door mijn schildklier komen dus is het hopen dat dat ook nog beter wordt.
Oud 30-06-2009, 14:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik voel me met de dag beroerder. Ik voel aan mijn lichaam dat ik gespannen ben. Ik heb last van mijn rug, mijn buikspieren doen zeer, mijn benen. Ik heb hoofdpijn, ben 's ochtends een tijdje duizelig geweest, ik krijg amper eten naar binnen. Het ligt deels aan het weer en aan slaapgebrek, maar mijn rug is echt puur de spanning.
En ik weet niet wat ik doen om die spanning kwijt te raken en ik kan mijn ei ook niet kwijt Ik heb het idee dat ik alles met de dag ingewikkelder voor mezelf maak, maar ik kan niemand om advies vragen. Alles was veel makkelijker voor dit gedoe.
Ik heb het idee dat een lange, zware zomer gaat worden.
Oud 30-06-2009, 16:14
Verwijderd
Waarom ben ik zo naar de klote. Ik zoek nar excuses, twijfel aan de relatie, maar ergens weet ik dat het daar niet aan ligt. Mijn relatie zit wel goed. Deze twijfels zou ik net zo tyfushard hebben bij andere jongens of meiden, want het zit in mij.

En verdomme, ik krijg het er maar niet uit. Dit gaat helemaal verkeerd, wist ik maar waarom.. Waaromwaaromwaaromwaarom.
Oud 30-06-2009, 18:25
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb een nieuwe kamer Jeetje, dat ging echt snel! Ik ben gisteren wezen kijken. De huur is hoger dan bij mijn vorige kamer en de ligging iets minder ideaal, maar het is bij mijn vriendinnetje in de straat en ik heb een eigen keukenblok en een eigen badkamertje met een douche.
Oud 30-06-2009, 19:13
marrel
marrel is offline
Sow Heksjuh klinkt niet verkeerd! Nu nog een beetje ontspannen

Pff ik weet niet wat ik er mee moet. Ik was eerst zooooooo onderseboven en nu al niet echt meer.
Maar ik ben wel afgestudeerd, m'n eindpresentatie gehaald Wel jammer dat het geen 8 werd, ze vonden m'n opdracht niet zwaar genoeg maar ik ben gigantisch blij! Morgen eerste werkdag op m'n oude stagedag. Paar daagjes werkeloos was ook wel fijn geweest maargoed Nog eventjes niet echt rust maarja.
Oud 30-06-2009, 19:18
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ darkfairy: kom op meis. Niet opgeven! Knuffel!

Pfff ik moet vandaag beslissen of ik die kamer wil bij begeleid wonen. Dit is namelijk de laatste en er zijn 2 mensen voor. Het is dus max. voor 1 jaar, na een half jaar volgt een evaluatie en als je geluk hebt, mag je dan als je het goed doet, doorstromen naar een eigen appartmentje. Ik wil eigenlijk een eigen appartementje met begeleiding, maar ze vonden dat ik daar nog niet aan toe was, en dus eerst dit moet gaan doen. Ik twijfel: als ik nee zeg, verspeel ik misschien mijn kans op een appartement.
Nadeel:
-het is in zo'n uithoek: 20 min met de tram en 30 min fietsen naar centrum/station/werk
-het is niet ideaal om piano en slagwerk te studeren, ze vonden het opzich wel oke als er maar duidelijke afspraken worden gemaakt.
-het is niet heel groot 25 m2 inclusief keukenblokje, douche en toilet
Nou ik ga het er morgen met mijn begeleider nog maar over hebben. Maar ik vrees dat ik het gewoon maar moet doen.
dankjewel.

Citaat:
ik luister janis joplin en canned heat.
mijn vriendinnetje en ik zijn naar papa roach geweest. geweldig concert, we staan op de foto met de zanger. fijn om zo bij haar te zijn en 2 dagen niet slapen..
we zijn zulke hippie's <3 ...
ik droom ofzo <3
en waarom huil ik dan zo. straks word ik weer wakker in 1999..niets kan zo perfect zijn als dit. wat idioot en naïef voelt het. ik kan zo moeilijk vertrouwen, mezelf en anderen, ik doe heel erg mn best voor de liefde van mijn leven, dat weet ze, en ze ziet het, gelukkig.
ik moet wennen aan vrolijke situaties. mensen die zoveel om me geven.
ben net een egeltje. nu wil ik een knuffel. 'teveel emoties, zoveel liefde heb ik wel nodig maar trek ik niet', en zij heeft hetzelfde daar zijn we op onze manier heel blij mee.
nog steeds vlinders na haar 8 weken te kennen. en dan wederzijds.
:egel uitrol:
jou berichten zijn zo positief .
Citaat:
Ik vind het altijd zó lief hoe je over haar praat, Repelsteel. Ik krijg er bijna tranen in m'n ogen van.

En lentekriebel, darkfairy, Kingeldingel, ik weet niet goed wat te zeggen, maar jullie zijn het in ieder geval allemaal waard. *knuffelt*

Redhair, jij bent van voor mijn tijd, maar ik vind het echt ontzettend knap dat je je leven weer zo opgepakt hebt Nu alleen je eetritme nog, maar dat gaat ook allemaal weer de goede kant op. Wauw.

En ik voel me nou heeeeel erg sneu als ik zeg dat ik ongesteld ben en me dus een beetje loom voel. Want het slaat natuurlijk gewoon nergens op vergeleken met jullie dingen.
jij bent het zelf ook waard en natuurlijk slaan jou berichten wel ergens op.
Citaat:
Op Onzin is zo'n topic over of je ouders nog gelukkig zijn en samen enzo. Nouja ik heb gepost dat de mijne dat niet zijn enzo.
Met een heel verhaal erbij en nou doen ze allemaal hartstikke sarcastisch en lullig van 'hadden ze dan bij elkaar moeten blijven voor jou' en 'dat ik hulp moet zoeken want zo wordt het nooit wat' terwijl m'n ouders scheiding pas drie jaar geleden was en heel erg pijnlijk en niemand heeft door dat het me gewoon nog steeds echt heel veel pijn doet, zeker als de ouders van al m'n vrienden nog helemaal gelukkig zijn samen enzo en de mijne niet.
En ik snap gewoon niet dat ze hier allemaal zo lullig moeten doen want scheidingen zijn echt een hele impact op je leven. *overstuur*
op onzin kun je dat het beste niet serieus posten nee *knuffel*.
Citaat:
bah, ik ben een beetje uit m'n hum. Ik had vanmiddag bij de dagbehandeling het gesprek over de huisregels, en ik heb nu al een aversie gekregen tegen de behandeling. Gewoon teveel en onzinnige regels. Al snap ik ze wel hoor, daar niet van. Maar je mag bijv. tijdens de behandeling niet op vakantie. Ze deed er moeilijk over dat ik mijn vakantie al geboekt heb staan, we gaan nog kijken hoe dat moet worden opgelost Ook als je bijv. een bruiloft hebt kan je niet zomaar vrij krijgen, dit moet je eerst in de groep bespreken en daarna schriftelijk bij de teamleiders indienen, en dan nog is niet zeker of je vrij mag. Als je ziek bent, mag je alleen thuis blijven als je een verklaring hebt van de huisarts. Ook mag je tijdens je behandelingen geen grote veranderingen doorgaan, je mag geen relatie beginnen of verbreken, je mag geen grote verhuizing doen of andere drastische veranderingen, zoals het beginnen van een studie of het wisselen van baan. Daarnaast hebben ze 1 keer per jaar een week 'outdoor', naar de ardennen, en dan word van je verwacht dat je goede wandelschoenen en dergelijke koopt, wat volgens hun een investering moet zijn van ongeveer 250 euro, en dat is voor je eigen rekening omdat het een investering is in jezelf

Sommige dingen wil ik gewoon nu niet beloven, ik wil gewoon zelf de controle houden over mijn leven, en ik vind het gewoon allemaal wat overdreven.
het klinken als strenge regels ja.
weet je al wat je er mee doet?.
Citaat:
Lentekriebel,

Ik weet niet of je dit nog er tussenuit gelezen krijgt. Iets dat ik mij probeer te laten helpen voor de momenten dat ik weer in een depressie zit of dreig te raken, is mezelf eraan te herinneren dat ik er tot nu toe altijd weer uitgekomen ben. Dat het nooit voor altijd uitzichtloos geweest is. Probeer daar aan vast te houden!

Hier gaat het intussen lekker de soep in met mijn eet geklooi. Was ik eerst nog netjes aan het dieten, schiet ik nu toch wel redelijk door. Ik heb nog ruim overgewicht, dus niemand die het op zal vallen. Maar het voelt o zo controleerbaar en fijn. Ik ben met het dieet tien kilo afgevallen en dat daagt me zo ontzettend uit. Somebody stop me now.
ik herken dat van je eten.
wel proberen wat te eten *knuffel*.
Citaat:
Wat leuk is aan weer naar Nederland gaan:
- Weer over de dijk langs het IJsselmeer lopen!
- Mijn ouders weer zien,
- dat ik (waarschijnlijk) naar het concert van Gomez ga,
- dat ik mijn zusje kan steunen en helpen met op kamers gaan,
- dat ik mijn verjaardag groots ga vieren met een barbecue in de tuin en gekleurde lampjes en al mijn familie,
- dat ik een dierbare vriend weer terug ga zien,
- dat ik vanuit een ander oogpunt dan vanuit China naar de toekomst kan kijken,
- dat ik weer onbeperkt crackers met oude brokkelkaas kan eten!

En aan al die minder leuke dingen denk ik nu gewoon eventjes niet, of dat probeer ik althans.

Wat leuk is aan nog in China zijn:
- Morgen zie ik de drummer weer, en we hebben eindelijk een hele week om samen door te brengen!
- Mijn zusje staat over een-week-plus-een-dag op het vliegveld en dan gaan we reizen! Naar de zee!
- Al mijn vrienden die er dan nog zijn komen 10 juli naar het concert kijken,
- na morgen heb ik nooit meer tentamens!

En voor dat laatste tentamen zal ik nu maar eens gaan beginnen met leren.
en hoe denk je er nou over?.
Citaat:
Repelsteel, van mij mag je zo blij zijn als je wilt, dat hoort bij verliefd zijn. Zolang je maar niet in de waan verkeert dat het betekent dat vanaf nu Alles goed zal gaan Voor Altijd en zo

OT: Mijn leven is te maf
maf in positieve zin?.

@ heksjuh leuk zeg gefeliciteerd met je nieuwe kamer.

ot.
welkom terug zelfdestructief gedrag.
en ook welkom terug am.
maar ik probeer positief te denken.
er is gisteren een nieuwe man hier op de afdeling opgenomen.
en die vind ik vanaf het eerste moment dat ik hem zag heel leuk enzo.
en hij is ook heel aardig gelukkig.
gisteren hadden we bij EMDR het hoofdstuk aanranding afgesloten.
en we hadden al zinnen opgeschreven voor het volgende hoofdstuk.
voor volgende week het hoofdstuk pesten beginnen we dan mee.
en gisteren avond kon ik het krabben weer niet laten.
en dan heb ik ook aangegeven bij de verpleging.
gelukkig kon ik dat andere wel inhouden.
maar dat ook alleen omdat het niet lukten.
dat heb ik haar ook eerlijk gezegd in een gesprek voor ze naar huis ging.
en een mede patient ze iets wat me wel even op pepte.
van gewoon doorgaan en we gaan er tegen aan enzo.
en dan vond ik heel fijn om te horen.
en dat heb ik haar ook gezegd vanochtend.
en door de hitte en de onrust sliep ik was om 2:15.
ik ben vantevoren nog even naar de nachtdienst gelopen.
en daar even een praatje meegemaakt.
en gezegd dat ik niet kon slapen.
daarna nog even gelezen.
en daarna eindelijk in slaap gevallen.
en we zijn vanmiddag naar de paarden melkerij in zeeland geweest.
met praktische vaardigheden en ik ben blij dat ik toch ben meegegaan.
en ik ben bij de dietiste geweest.
en ik ben 4 ons afgevallen nouja het is beter dan niks.
en nou ben ik gelukkig weer wat kwijt okal is het niet veel.
en daarna ben ik naar de fyshio geweest voor me nek.
en me spieren zaten weer flink vast en ze waren nog steeds hard.
dus ze ging er flink aan duwen en trekken.
en dan deed behoorlijk pijn maarja het is alleen maar goed.
en ik heb er nou geen tape op.
maar ze gaf me oefeningen bij hoe ik me spieren los kon krijgen.
als ze weer eens vast zaten.
want daardoor krijg ik hoofdpijn door me verkeerde houding.
en toen werd ik nadat het een week rustig was aan me telefoon.
weer gebeld door dat onbekende nummer.
en eerst zeide ze 'met de politie uit limburg'.
daar trapte ik dus natuurlijk niet in.
en daarna belde een andere dan denk ik teminste.
en die zei 'hallo lissa met anne ken je me niet meer'.
dus ik dacht dat het een meisje was die hier ook ooit opgenomen was.
want die heet anne dus ik belde haar op.
en ik vroeg of ze toevallig met een onbekend nummer belden.
maar zij bleek van niks te weten.
dus ik weet nog steeds niet wie er belde.
en toen ze bij de fyshio nog een keer belde had ik me telefoon maar laten overgaan.
en nou ben ik weer onrustig.
maar dat was ik toch al.
zometeen nog even een wasje in de wasdroger doen en in me kast leggen.
en ik probeer zo weinig mogelijk dwanggedachtes te doen.

Laatst gewijzigd op 30-06-2009 om 19:33.
Oud 30-06-2009, 19:23
Verwijderd
blugh, hoe gaan die kutkilo's er nú weer afkomen? Ik ben het zo zat he...
Anyway, vandaag was een prima dag, en gisteren ook, maar ik ben wel moe nu.
Oud 30-06-2009, 19:35
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, ik ben ook weer back in town en back in business.
Meer dan een week niet op het forum geweest omdat ik op vakantie was. Lekker een weekje in Centerparcs gezeten in Limburg. Ik was er geloof ik wel aan toe want ik heb daar zoveel geslapen. We hebben ook veel leuke dingen gedaan natuurlijk, lekker eten, veel ijsjes , gezwommen, elke ochtend verse broodjes, dagje naar Maastricht, dagje naar het oorlogsmuseum in Overloon, terrasje en natuurlijk lekker niks gedaan. Gisterochtend zijn we teruggekomen en 's middags heb ik alweer gewerkt en lang ook. Vandaag ook het volledig aantal uur per dag. Ik had eerst de indruk dat de werkhoeveelheid aan het teruglopen was, maar vandaag en gisteren was er zoveel werk. Ik voel m'n keel/stem nu weer wel, maar het is anders dan een paar weken geleden. Ik probeer nu ook meer te drinken en Isla te slikken.

Ik heb nog een paar vacatures gezien, maar ik weet niet wat ik er mee moet. Eentje heeft m'n vader doorgestuurd, vanuit de krant, maar ik denk dat die veel te zwaar voor mij is. Het beroepsveld trekt mij wel, maar die functie is denk ik veel te zwaar. Dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Ik heb natuurlijk ook totaal geen ervaring, maar dat heb ik nergens. Nog maar even over nadenken.
Oud 30-06-2009, 19:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Zo, ik ben ook weer back in town en back in business.
Meer dan een week niet op het forum geweest omdat ik op vakantie was. Lekker een weekje in Centerparcs gezeten in Limburg. Ik was er geloof ik wel aan toe want ik heb daar zoveel geslapen. We hebben ook veel leuke dingen gedaan natuurlijk, lekker eten, veel ijsjes , gezwommen, elke ochtend verse broodjes, dagje naar Maastricht, dagje naar het oorlogsmuseum in Overloon, terrasje en natuurlijk lekker niks gedaan. Gisterochtend zijn we teruggekomen en 's middags heb ik alweer gewerkt en lang ook. Vandaag ook het volledig aantal uur per dag. Ik had eerst de indruk dat de werkhoeveelheid aan het teruglopen was, maar vandaag en gisteren was er zoveel werk. Ik voel m'n keel/stem nu weer wel, maar het is anders dan een paar weken geleden. Ik probeer nu ook meer te drinken en Isla te slikken.

Ik heb nog een paar vacatures gezien, maar ik weet niet wat ik er mee moet. Eentje heeft m'n vader doorgestuurd, vanuit de krant, maar ik denk dat die veel te zwaar voor mij is. Het beroepsveld trekt mij wel, maar die functie is denk ik veel te zwaar. Dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Ik heb natuurlijk ook totaal geen ervaring, maar dat heb ik nergens. Nog maar even over nadenken.
Fijn dat je vakantie leuk was Lekker is dat om ff heel iets anders te doen.

Als je twijfelt over die vacature maar het bedrijf wel wat vindt kan je natuurlijk altijd een open sollicitatie sturen waarbij je wel verwijsd naar die vacature maar ook gewoon heel eerlijk bent dat je niet weet of dat wat voor je is maar dat het bedrijf je wel trekt en of ze misschien iets anders voor je hebben
Oud 30-06-2009, 20:04
Verwijderd
Ik weet wat zin voor mij heeft. Ik heb inprincipe het zelf inzicht wel. Ik weet dat ik door de stress en frustratie dingen doe waarvan ik het achteraf wel eens stom vind.
Medicatie, Ik haat ze en wil er op den duur echt vanaf. Nooit meer, geen een meer.

Nog 2 weken voor de baan, de adhdcoach is langs geweest en vrijdag belt me reintegratiecoach of hij wat heeft kunnen regelen.

Ik hoop dat ik het zaterdag weer goed gaat bij het restaurant en ik kan niet wachten om te werken bij TNT. die 2 uurtjes zijn niet goed genoeg. maar me reintregratiecoach heeft hopelijk snel iets erbij gevonden.

Ik wil het afsluiten met de psychiatrie, ik weet wel hoe het zit alleen me emoties worden soms teveel, me frustratie wordt soms wel eens te hoog. Dat niets in je leven te doen hebben, dat niets moeten. Ik wil me dagen zo gevuld hebben dat ik moe thuis kom en lekker kan slapen op de bank.

Antidepressivum is geen oplossing (voor mij ieder geval niet) Ik moet me als het zo ver is voorbereiden op ontwenningsverschijnselen. Bij de opbouw begon waren het ook wel wat psychotische verschijnselen.
Psy's doen wel vaak alsof medicatie niet zoveel kwaad kan. A-D is troep.
Oud 30-06-2009, 20:48
indigo
indigo is offline
Au, waarom doet mijn rug zo pijn . Nu kan ik alleen maar op bed liggen leren want zitten is vervelend, maar op bed val ik in slaap. Heksjuh, ik kan me ineens veel beter voorstellen hoe naar dat moet zijn! (Gefeliciteerd met je kamer trouwens! )
En Hi is stom want die medewerkers weten niks en het is duur en de rekening is onduidelijk en nouja. En nu moet ik nog iets van 180 pagina's leren voor mijn tentamen maar ik wil gewoon in slaap vallen in de armen van vriendjelief en vakantie hebben. Blegh. Nog 3 dagen...
Oud 01-07-2009, 08:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@darkfairy: Ja, op zich wel een positieve maf inderdaad Jij veel succes met proberen positief te blijven!

OT: Stomme stomme masterformulieren, ik heb het natuurlijk toch weer fout gedaan en hopelijk kan ik het vandaag regelen, want anders ben ik dadelijk niet eens afgestudeerd ook nog.
Oud 01-07-2009, 09:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
OT: Stomme stomme masterformulieren, ik heb het natuurlijk toch weer fout gedaan en hopelijk kan ik het vandaag regelen, want anders ben ik dadelijk niet eens afgestudeerd ook nog.
Ik vraag me af wat er bij jou op die formulieren dan nog extra staat, want bij mij was het echt alleen persoonlijke gegevens invullen, cijferlijst erbij en die twee laten ondertekenen door de studieadviseur. Ik moest wel wachten totdat m'n scriptiecijfer doorgevoerd was.
Hoeveel moet je nog wat betreft het scriptie schrijven?

OT: ik heb helemaal geen zin om vanmiddag weer te werken. Hoop echt dat we vandaag eerder naar huis kunnen. Qua uren en dus inkomen is het prima, maar het is zo lang en elke keer hetzelfde verhaal. En ik denk dat ik maar geen Engelse gesprekken meer ga doen, want dat is erg slecht voor mijn productie. Dan worden die maar niet gedaan, krijgen die mensen wel een brief. De rest van mijn collega's vertikken het ook om Engels te spreken, terwijl die het even goed als ik kunnen.

Zo nog even boodschappen doen en naar de dierenwinkel. Kattenmelk kopen (kijken of hij het lust, maar hij lust eigenlijk alles ) en voor een tunnel. Aangezien hij zo dol is op donkere hoekjes...
Oud 01-07-2009, 09:25
darkfairy
darkfairy is offline
@vogelvrij dan mis het alleen maar goed.
en bedankt .

ot.
ik vind het fijn dat me moeder gisteren belde.
want ik was haar 2 dagen terug vergeten terug te bellen.
en vanmorgen alweer gelijk gekrabt.
dan ging dus niet zo goed.
ik ben redelijk rustig.
Oud 01-07-2009, 09:31
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vraag me af wat er bij jou op die formulieren dan nog extra staat, want bij mij was het echt alleen persoonlijke gegevens invullen, cijferlijst erbij en die twee laten ondertekenen door de studieadviseur. Ik moest wel wachten totdat m'n scriptiecijfer doorgevoerd was.
Hoeveel moet je nog wat betreft het scriptie schrijven?
Er staan hier acht dingen die je in moet leveren Waaronder een goedkeuring van het programma en ik dacht dat ik dat nog niet kon inleveren omdat ik nog geen cijfer van mijn scriptie heb (en dat moet daar ook op worden ingevuld en dan moet je een handtekening hebben van een contactpersoon van het masterprogramma), maar nu kreeg ik ineens een mailtje met dat ik dat formulier nu ook al moet inleveren. Ik vind het maar gek, hoe kunnen ze nu hun handtekening op een onvolledig ingevuld formulier zetten. Maar blijkbaar moet dat. Dus dan doe ik dat maar. Grrr.
Oud 01-07-2009, 09:53
Rationeel
Rationeel is offline
ik word zo vrolijk van (waggelende) eendjes
Oud 01-07-2009, 10:17
Alyssia
Alyssia is offline
Ik denk dat ik nog steeds gevoelens heb voor die andere jongen. Ik krijg 'm in ieder geval niet uit m'n hoofd. Stomme droom.
Oud 01-07-2009, 10:17
Verwijderd
@darkfairy: ik droomde gisteren dat je bij mij in de groep zat hihi. Beetje maf was het wel. Het was een hele nieuwe kliiniek en we kregen frietjes omdat het de eerste dag open was en iedereen kende elkaar wel via via en het was heel gezellig
Oud 01-07-2009, 11:30
Verwijderd
Nog 11 dagen en dan mag ik beginnen met de post. hehe eindelijk!
Ik haat nog steeds me medicatie en hoop snel eerst op 10mg te functioneren en daarna voorgoed te stoppen met medicijnen. Hooguit RTMS.

Het is eenzaam geweest om zo lang werkenloos geweest te zijn, het leek zo hopeloos en alles leek onmogelijk. Reintegratiebureau's die 2 maanden moesten wachten door het gerommel van het UWV.
en ik wacht nu nog steeds.

Ik probeer overal de midden weg in te vinden en ben blij dat ik nu echt een ADHDchoach heb en zo verder te kunnen. Ik verlang gewoon zo naar werk. gewoon wat relax werk en weg van thuis.
Oud 01-07-2009, 11:30
Verwijderd
Mijn nagel is gescheurd en hij was net zo lang .
En ik weet nu al dat het vast mis gaat, maar het moet nu echt even.
I know it's wrong why does it feel so right.
En gisteren was het wel leuk en gezellig, maar ik ben soms echt een vreselijke onaardige bitch en dan maak ik gewoon een vriend aan het huilen en nu voel ik me de hele dag al rot en hij reageert ook niet op mijn smsje(s). .
Your smiling back at me I wanna do it.
Good god, my mind won't let me think right I know you're trouble...
Oud 01-07-2009, 14:18
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Ik denk dat ik nog steeds gevoelens heb voor die andere jongen. Ik krijg 'm in ieder geval niet uit m'n hoofd. Stomme droom.
dit ja...

En voor de rest voel ik me behoorlijk belabbert, werken gaat opzich wel maar ben moe chago en heb gewoon zin om te slapen.
Oud 01-07-2009, 15:19
Stefanie
Stefanie is offline
Als ik dit tentamen heb gehaald, dan ben ik klaar met school! Hopelijk zijn ze een beetje snel met nakijken...
Oud 01-07-2009, 15:59
kroot
kroot is offline
Ik heb toch besloten om het te doen, die kamer. Alleen had de andere persoon alle papieren al op orde. Dus nu sta ik 1e op de wachtlijst. Er zitten wel een hoop nadelen aan. Maar ach, het is hooguit voor een jaar, en als ik daarna kan doorstromen naar een eigen appartementje....
En net belastingaangifte gedaan over 2007 en 2008, pfoe wat wordt je daar moe van.
Nu ga ik mijn kamer opruimen, want die lijkt net op een vuilnisbelt.
Oud 01-07-2009, 16:00
blurred
blurred is offline
Citaat:
en hoe denk je er nou over
Ik denk dat ik het beste kan wachten met nadenken totdat ik weer thuis ben. Omdat, als ik nu dingen ga beslissen, het waarschijnlijk weer verkeerd of dramatisch uitpakt, zoals toen ik mijn vriend over de telefoon vertelde dat ik zeker weer voor langere tijd terug naar China wil. En tot die tijd geniet ik van alles wat hier nog kan!

OT: Vandaag mijn aller-aller-allerlaatste tentamen ooit gehad. Vrijdag mijn scorelijst ophalen en dan is het he-le-maal voorbij... Dat zint me aan de ene kant helemaal niks. En aan de andere kant is ieder einde een nieuw begin, en waar dit nieuwe begin me heen gaat brengen weet ik ab-so-luut nog niet. En eigenlijk is dat ergens heel prettig.
Oud 01-07-2009, 16:04
Dith
Dith is offline
Vandaag was de allerlaatste keer dat ik op de Uithof rondliep en ik vond het héérlijk! Ben elke dag blijer dat ik ben gestopt en kan me niet voorstellen dat ik hier ooit spijt van krijg.
Verder word ik moe van alle mensen die maar klagen over het weer, écht, geniet ervan, het is Nederland, mooier zal het niet worden! Maar goed, zulke mensen klagen altijd dus die mag ik sowieso al niet.
Oud 01-07-2009, 17:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@darkfairy: ik droomde gisteren dat je bij mij in de groep zat hihi. Beetje maf was het wel. Het was een hele nieuwe kliiniek en we kregen frietjes omdat het de eerste dag open was en iedereen kende elkaar wel via via en het was heel gezellig
hehe apart ja .
en frietjes zijn lekker.
en het klinkt gezellig.

Citaat:
Ik denk dat ik het beste kan wachten met nadenken totdat ik weer thuis ben. Omdat, als ik nu dingen ga beslissen, het waarschijnlijk weer verkeerd of dramatisch uitpakt, zoals toen ik mijn vriend over de telefoon vertelde dat ik zeker weer voor langere tijd terug naar China wil. En tot die tijd geniet ik van alles wat hier nog kan!

OT: Vandaag mijn aller-aller-allerlaatste tentamen ooit gehad. Vrijdag mijn scorelijst ophalen en dan is het he-le-maal voorbij... Dat zint me aan de ene kant helemaal niks. En aan de andere kant is ieder einde een nieuw begin, en waar dit nieuwe begin me heen gaat brengen weet ik ab-so-luut nog niet. En eigenlijk is dat ergens heel prettig.
ok het is ook beter om het tegen hem zelf te zeggen ja.
en niet door de telefoon.

ot.
we hadden net een bbq van de dienst ontspanning.
en er is vandaag weer een jongen op de opname gekomen.
die hier al soms in dagbehandeling was.
en nou is er ook een jongen terug gekomen.
die een paar weken geleden met ontslag ging.
dus veel jongens ineens.
die van maandag en die nieuwe van vandaag en die jongen die pas met ontslag was.
en het is gelijk te merken.
en dan zaten er al een man en een jongen in de opname.
dus nou zijn het 5 jongens.
maarja het is wel leuk.
Oud 01-07-2009, 19:55
boe-1986
boe-1986 is offline
dop er op, fles is leeg.
voel me kut. heb met mijn psych afgesproken dat ik niet meer zou drinken, was ook enige tijd gelukt, maar heb een kut week gehad.
alcohol verslaafde ex tegen gekomen, pestkop uit verleden tegen gekomen en een veel te hectische dag op vrijwilligerswerk vandaag.
van het volgende weet ik niet of het nou door de week die achter me ligt komt of door de alcohol:
heb weer zelfmoordgedachten en irriteer me mateloos aan een vlieg die rondjes om me hoofd zoemt.
morgen gesprek psychotherapeut èn psychiater. zal wel een vol gesprek worden.
Oud 01-07-2009, 20:02
Verwijderd
Citaat:

ot.
we hadden net een bbq van de dienst ontspanning.
en er is vandaag weer een jongen op de opname gekomen.
die hier al soms in dagbehandeling was.
en nou is er ook een jongen terug gekomen.
die een paar weken geleden met ontslag ging.
dus veel jongens ineens.
die van maandag en die nieuwe van vandaag en die jongen die pas met ontslag was.
en het is gelijk te merken.
en dan zaten er al een man en een jongen in de opname.
dus nou zijn het 5 jongens.
maarja het is wel leuk.
Vind jij het vervelend om met zoveel jongens te zitten? Ik zit in een groep met allee maar jongen en erg prettig vind ik het niet. Ik zou wel wat meer aansluiting willen.

OT: pfoe. Ik doe mee aan een onderzoek naar de erfelijke factoren van schizofrenie en wat het verschil maakt dat sommige mensen wel psychoses krijgen en andere mensen (uit de zelfde familie) niet. Ik heb echt een hele middag in het ziekenhuis doorgebracht. Ik kreeg een best heftig interview en dan nog een mriscan en er werden me 7 buisjes bloed afgetapt. Nou, ik was best gaar vanavond en het is nog niet eens af, morgen middag ga ik weer.
Verder gaat het wel redelijk met me. Ik ben nu even op mijn eigen kamer en het bevalt me niet slecht. Ik ben best energiek en weet me gelukkig wel redelijk te vermaken. Hopen dat dit doorzet!
Oud 01-07-2009, 20:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Heksjuh, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn.
Oud 01-07-2009, 20:46
Nijn*
Nijn* is offline
@ Lentekriebel: klinkt intensief zeg, zo'n onderzoek!

OT: Vandaag de hele dag gewerkt, bah dat extra uurtje door de weeks is toch altijd weer afzien. Ik ben gewend tot 17.00 uur te werken en niet tot 18.00 en op de een of andere manier is dat laatste uur echt veel te lang. Vooral omdat vandaag ons internet + telefoon eruit lag en we dus heel veel dingen moesten laten liggen. Thank god voor de airco op m'n werk trouwens, mijn god wat was het warm vandaag. Helemaal niet erg maar wel frustrerend als je dan niet in de tuin kunt liggen. Morgen weer de hele dag werken en hopelijk doet alles het dan weer, want in deze hitte etalages maken is echt niet te doen en dat is het enige wat er over blijft als bestellen e.d. wegvalt.
Vanavond lekker in de tuin gezeten en de laatste ER aflevering gekeken, bah nu moet ik weer sparen voor het volgende seizoen. En OMG, biggest news ever: ik kreeg net een mail van C. waarmee we hebben samengewerkt voor het daklozenproject. Nogmaals complimenten, ze willen graag het verslag e.d. en ten slotte;

En als je ooit nog een baan nodig hebt, neem dan contact met ons op. Mensen zoals jij kunnen we zeker gebruiken binnen onze organisatie.

OMG, WOOOOOT!!!!!! Hoe gaaf is dat, vooral omdat ik echt meteen al zoiets had bij dit project van: ik zou echt wel binnen deze organisatie willen werken! Whihihi, niet dat ik nu mijn huidige baan ga opgeven maar omg, dit is zeker iets waar ik over na ga denken voor na m'n studie ofzo! Voel me helemaal al naast mijn schoenen lopen.
Hihi.
Oud 01-07-2009, 20:56
Verwijderd
ah wat tof nijn! dat is wel een felicitatie waard vind ik gefeli!
Oud 01-07-2009, 21:55
Verwijderd
Nou ik heb bijna mn p binnen. Ben wel echt vet trots op mezelf. Het hele jaar heb ik tegen de praktijktoets opgezien en nu heb ik het dus gehaald met allemaal 8en.. aan de ene kant echt superblij maar aan de andere kant denk ik waarom moest dit jaar zo gaan. Ik heb al zo vaak tegenover mezelf bewezen dat ik veel meer kan dan dat ik dacht en toch geloof ik mezelf keer op keer niet, vermoeiend..
Maargoed verder gaat 't wel goed en heb ik lekker vakantie
Oud 01-07-2009, 22:29
Tink*
Tink* is offline
Ik was net zo overstuur en in paniek. Ik voel me weer net als een aantal jaar geleden, maar toch ook weer niet. Zo instabiel en paniekerig, maar toch totaal anders dan toen omdat ik veranderd ben en alles verder ook. Ik vraag me soms echt af waarom er zulke kutte dingen bestaan in de wereld.
Oud 01-07-2009, 22:34
Alyssia
Alyssia is offline
De diplomauitreiking was erg leuk Ik had wel last van plaatsvervangende schaamte toen de leraren gingen zingen. Omg wat waren ze slecht Maar het was wel erg leuk gedaan Iedereen werd op karakter/studiekeuze ingedeeld en dan moest er steeds een groepje naar voren komen. Ik was ingedeeld bij de Generalisten omdat ik altijd alles van meerdere kanten bekijken ik natuurlijk naar Roosevelt Academy ga, wat ook heel breed is. En ik heb ook meteen mijn Cambridge certificaat en Sociale Wetenschappen certificaat gehad. ^^
Mijn vriendje was een Techneut want hij gaat elektrotechniek doen en hij is ook altijd met allerlei dingen bezig, uit elkaar halen en weer in elkaar zetten en alles (vrij irritant op zich, want hij zit ook aan mijn spullen, maar dat zie ik dan maar door de vingers.). En die andere jongen was Zielenknijper omdat hij Psychologie gaat doen en ja. Het geldt vast niet voor iedereen maar wie hem kent, weet dat het echt zo'n ontzettend bijzondere jongen is en hij echt een spoor in je hart zal achterlaten, als hij al ooit uit je hart vertrekt. Pff het is zo moeilijk
En ik kan gewoon geen dag zonder aan hem te denken, maar ergens is het ook wel fijn? Een soort houvast ofzo.
Nu ga ik snel slapen want ik geloof dat ik morgen moet werken, daar word ik dus morgenochtend voor gebeld.
Oud 01-07-2009, 23:52
Dith
Dith is offline
Mijn relatie is echt een achtbaan. Het ene moment zijn we zo dolgelukkig en het andere moment is er een ruzie om werkelijk niks en slaan de twijfels aan beide zijden toe. Het kwam altijd wel weer goed omdat ik dan altijd degene was die belde en mijn excuses aanbood maar nu is het zo anders. Ik heb sorry gezegd voor mijn aandeel maar ik éis excuses van hem voor iets wat hij zei en die krijg ik niet. Zolang ik ze niet krijg hoef ik hem niet te spreken en eerlijk gezegd heb ik hem nog geen minuut gemist sinds onze ruzie (oke, hij was pas gisterochtend maar toch). Natuurlijk heb ik aan hem gedacht maar ik hoef hem nu ook niet bij me te hebben....

Moeilijk want als het goed gaat dan is hij het helemaal voor mij maar soms is hij zó'n dramatische lul en geeft hij mij van alles de schuld waardoor mijn zelfvertrouwen daalt, ik weer chagrijnig word op hem etc.etc.
Iemand tips?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten