Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hele grote knuffel voor Luna, en groovy!
Hier weinig vooruitgang. Heb 'm vandaag alleen heel even gezien met heel veel mensen eromheen, dus dat was ook niet meer dan hoi en doei. Morgenavond huisfeest van een vriend waar bijna niemand heen kan. Wij hadden allebei gezegd misschien te gaan, dus ik ga hem mooi morgenavond bellen of ie gaat. Zaterdagavond zijn we allebei op een groot feest met veel vrienden, dus eens kijken hoe gezellig we dan doen. |
![]() |
|
Heel veel sterkte Luna, het lijkt me echt verschrikkelijk om dat mee te moeten maken.
OT: woon nu een paar weken samen, maar het huis is nog zo'n zooi. We hebben gewoon niet de tijd om alles uit te pakken en een plaats te geven. alleen de studeerkamer is enigszins af, omdat we die echt nodig hadden. Verder heb ik het zo extreem druk met mijn studie dat ik bijna geen tijd heb voor een sociaal leven. En een vriendinnetje van mij gaat naar de andere kant van het land verhuizen... dat is alweer nummer zoveel. Ik realiseerde me toen ik het nieuw hoorde dat met een aantal mensen die ik als vriend beschouwde het contact echt is gereduceerd tot 1 keer per jaar, sinds ze niet meer in de buurt wonen en dat ik dus best veel vrienden uit het oog verloren ben de laatste tijd. Volgens mij wordt het tijd om weer wat nieuwe dingen te gaan doen, zodat ik meer mensen leer kennen...
|
Verwijderd
|
Gefeliciteerd ICU, das nog best snel gegaan dan?
OT: Kutdag, complete kutdag. Toen ik net ook nog compleet verregend thuis kwam was mijn huisgenootje er gelukkig, anders had ik 'm echt gebeld vrees ik. In lijn met vandaag zou hij vanavond niet komen en heel kortaf/ongeïnteresseerd doen als ik straks bel. Dus laat er iets meevallen vandaag, en bij voorkeur dat... |
![]() |
|
Luna en justhanna, heel veel sterkte voor jullie! En ook voor de rest die het moeilijk heeft
![]() ot: mama mag hopelijk na het weekend weer naar huis en dan moet ze verplicht nog een week uitrusten omdat mijn vader haar af heeft gemeld op haar werk voor komende week. ![]() ![]()
|
@Luna: jeetje, wat vreselijk. Een grote knuffel en ga door met dingen blijven ondernemen hè! Sterkte!
@ICU: gefeliciteerd! Huur of koop? (Ik wil ook maar het duurt zo ongelofelijk lang.) OT: jeetje, het is zo heerlijk met hem <33. Gister was ik ziekjes, maar ik ging naar hem en met een dekentje op de bank hangen en ik kreeg thee en zakdoekjes en paracetamol en water en alles wat ik wilde van hem. En vanochtend ging het alweer een stuk beter ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik herken me trouwens heel in in de situatie. Een vriendinnetje van me is een paar jaar terug ook voor de trein gesprongen, geheel onverwachts. Ik kon toen ook een tijd niet slapen, en zag al die beelden steeds voor me. Dat m'n vader in de trein zat waar ze voor was gesprongen maakte het allemaal nog erger/vreemder. Ik moest toen de dag daarna met de trein naar m'n opa, en toen was ik echt hyperalert toen ik op het station stond, en ik was zoooo blij toen ik weer uit de trein was. Daarna heb ik 2 maanden niet met de trein gereisd omdat ik me steeds bij elkaar moest pakken als ik alleen al dacht aan het idee dat ik met de trein ergens naartoe moest. Heel veel sterkte ermee. Verder is mijn relationele gebied prima, ook op het gebied van vrienden gaat het meer dan prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gister leuk feestje en met die ene jongen weet ik het nog steeds niet, zucht. ik weet gewoon niet hoe ik de dingen die hij doet moet zien. beetje ingewikkeld ook dat zn vriend me geloof ik steeds beetje aan het versieren is. en over paar dagen zie ik de date jongen weer en daar heb ik zin in ![]() en over paar dagen ga ik naar mn beste vriendin!!!!
|
Verwijderd
|
Leuk Ster, veel plezier! Heb wel eens van een vriendinnetje gehoord dat er hele leuke meiden op af komen, maar dat de kerels echt verschrikkelijk waren
![]() OT: Gisteravond was... ja vaag. Had hem 2x gebeld omdat verder ook niemand opnam. Maar ook hij nam niet op. Uiteindelijk gebeld door een andere vriend en wel naar het feestje gegaan, want er waren toch veel bekenden. Alleen bleek daar dat hij een aantal van hen wel gebeld had ![]() Vanavond dus weer een feestje, eens kijken hoe gezellig we dan doen. Nadeel: ondertussen weten heel veel mensen er wat van. En morgen dus ook nog. Hmm. |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: het is echt een lieverd en ik heb zo'n leuk weekend gehad. Gisteren zei hij dat hij me eerder had willen leren kennen, maar dat dat niet kon omdat ik dan dertienw as geweest ![]()
|
![]() |
@neko: Sterkte... lijkt me heel vervelend, zo net met een huisje enzo.
OT: goed weekend voor mijn zelfvertrouwen haha. Vandaag de ouwe weer eens irl gezien en gesproken. We gaan nu echt goed met elkaar om, maar kan die aantrekkingskracht niet ontkennen. Gelukkig doen we er niets mee en is het nu gewoon normaal en goed ![]() |
![]() |
|
@ luna & neko: sterkte!
OT: Scharrel sliep hier zaterdag weer en dat was gezellig. Had hem echt al drie weken niet gesproken maar 's avonds lopen smsen en toen kwam hij gezellig slapen. Ik voel er verder bijster weinig bij maar dat mag de pret niet drukken ![]() Verder verdeel ik mijn aandacht niet al te best. Zie een paar vriendinnen echt dagelijks en anderen veel te sporadisch. Gelukkig volgende week naar een vriendin aan de andere kant van het land. Zinin! |
![]() |
|
Dank! Nou, tis huur en een drie kamer appartement. Very nice enzo
![]() Nog een heel gedoe en ik heb echt behoefte aan een knuffel van hem enzo, gewoon om te weten dat het allemaal nog helemaal goed zit. Dat weet ik wel, maar ik wil het weer ff voelen! Verder is het gewoon errug druk, maar dat komt ook goed. Januari zal wel helemaal erg worden, dan krijgen we de sleutel... Oh well.
|
Nou het speeddaten was dus echt niks haha. De vriendin van skyblue had helemaal gelijk, de vrouwen waren leuk en de mannen niet. Heb wel leuke gesprekken gehad, maar de mannen waren gewoon oud en niet aantrekkelijk. Nouja het was wel grappig om een keer te doen.
Vanavond met de date jongen eten ![]()
|
Hmm, tijdje niet meer gepost
![]() Maar goed, gaat best goed. Moeten onze weg een beetje vinden samen, maar dat is niet zo gek. Langzaamaan worden we er steeds beter in ^^ En hij's zo lief/leuk/knap/knuffelbaar/heet. Ik word gek van mn eigen gezwijmel ![]() Alleen zo jammer dat ie niet zo is van de familie dingen enzo, helemaal gezien mn oma vandaag jarig is.. Maar ja, het hoort bij hem, en dat accepteer ik ![]() Verder fijn om mn beste vriendinnetje weer terug te hebben ![]() Best veel bij elkaar en dat maakt me blij. Hoop dat het een beetje helpt voor haar. Ze is lief <3
||
Citaat:
Ik zei: Gefeliciteerd en jij zei: heb je het vlees uit de vriezer gehaald? dus ![]() maar inderdaad gaat lekker en goed ![]()
|
agossie hij is ziekig. Heb hem lekker in bed gestopt met een kruik en een flesje water. Hij is altijd zo zielig als hij zich niet lekker voelt
![]() Kan ik mooi mijn zorgende natuur weer naar boven laten komen ![]() Juudt en Rob, gefeliciteerd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ja kut. Vrijdag bleek ie bij het ene chickie te zijn toen ie niet opnam, en zaterdagavond heeft ie de andere weer gescoord. Dat deed me op zich niet heel veel, want ik wist het toch al half. En ik was er al wel uit dat we allebei nog wel wat volwassener moeten worden voordat dit kan werken. Maar niks tegen mij zeggen, en het er ondertussen met allerlei andere mensen over hebben. Ik heb al van meerdere vrienden gehoord dat hij zich schuldig voelt en blablabla. Maar waarom zegt ie dat niet gewoon tegen mij?! Alles gaat nu alleen via-via en ik word er moe van. Zondag was gelukkig nog wel heel gezellig. Eigenlijk wilde ik er vandaag over beginnen, maar hij deed zo stom toen ik 'm tegenkwam dat ik er niet eens zin in had. Ik bel 'm morgenochtend dus mooi of ie mee koffie gaat drinken, en dan kunnen het we het er hopelijk eens normaal over hebben. Pff, en dan zeggen ze dat vrouwen moeilijk doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
@Skyblue
Hebben jullie eigenlijk al eens uitgedrukt wat jullie voelen voor elkaar? Of praat je er altijd maar langs. Misschien vindt hij het gewoon leuk zeker te zijn voor jou, of misschien beseft hij niet goed wat je waard bent en moet je hem duidelijk maken dat je hem nu wilt maar dat je misschien morgen wel een andere jongen tegenkomt. OT: Ik probeer mijn eigen gevoelens te ontleden en te begrijpen. Ik kan me eigenlijk geen toekomst met hem inbeelden... maar ik kan ook geen eigen toekomst inbeelden... dus dat heeft niets met hem te maken, ofwel? Hoe doe je dat, afstuderen, werk zoeken, een appartementje zoeken, inboedel etc. Het lijkt me al moeilijk op mijn eentje, maar als we dit samen doen moet ik er mee rekening houden dat ik eventueel geen ouders heb die me financiëel willen steunen, en ik heb niets, en hij heeft amper iets... Maar wel weet ik dat ik hem elke dag weer opnieuw wil. Het zijn wel zorgen voor later... en tussen ons kan er ondertussen nog zoveel gebeuren, maar soms houdt het me bezig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@ Juana: we hebben het er nooit over gehad. We zijn goed bevriend en kunnen over alles praten, dus het is heel makkelijk om het er niet over te hebben. Maar hij heeft het er dus blijkbaar wel met anderen over. Ik wil gewoon wel eens met hem bespreken hoe we er allebei tegen aankijken, los van al het geroddel erover.
|
![]() |
|
@ Skyblue: is het niet ook een ex van je? of ben ik nu in de war?
De date was echt heeel erg leuk ![]() ![]() Morgen naar beste vriendin!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|