Oud 09-10-2011, 20:03
Verwijderd
Oh fuck, ik word écht oud
Advertentie
Verwijderd
Men, ik vind alle muziek die ik opzet stom!
Verwijderd
Citaat:

Nee, ik vind het wel mooi geweest! 22 uur mensen om me heen is genoeg!
Ik had 28 uur mensen om me heen ennn heb gereisd, ik win.

Citaat:
Oh fuck, ik word écht oud
Fijn dat je het zelf al zegt.
Oud 09-10-2011, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ik had 28 uur mensen om me heen ennn heb gereisd, ik win.

Fijn dat je het zelf al zegt.
Nou ja technisch gesproken komt er nog 8 uur werktijd bij, dus dan is het 30 uur
Oud 09-10-2011, 20:05
Verwijderd
Maar het was heel gezellig met ouders en broertje, en ook met Bas en het was een goede dag Als m'n 25e levensjaar gemiddeld zo wordt klaag ik verder niet
Oud 09-10-2011, 20:05
Verwijderd
klinkt fijn sanne!

http://www.buzzfeed.com/expresident/...-of-shadow-art <3
Oud 09-10-2011, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Nou ja technisch gesproken komt er nog 8 uur werktijd bij, dus dan is het 30 uur
Nee joh werktijd telt juist niet. Sociaal-doe-tijd wel.

Citaat:
Maar het was heel gezellig met ouders en broertje, en ook met Bas en het was een goede dag Als m'n 25e levensjaar gemiddeld zo wordt klaag ik verder niet
Wat fijn. Ik vond het echt zo gaaf dat 'ie er ineens was. En dat we nu een beetje een gemeenschappelijke nerd-voorliefde hebben, hu hu.
Oud 09-10-2011, 20:06
Verwijderd
Oh en bedankt voor je lieve berichtje vannacht Joris <3
Oud 09-10-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Nee joh werktijd telt juist niet. Sociaal-doe-tijd wel.

Wat fijn. Ik vond het echt zo gaaf dat 'ie er ineens was. En dat we nu een beetje een gemeenschappelijke nerd-voorliefde hebben, hu hu.
Ja ik ook Echt totaal niet verwacht <3 Hehe ja
Oud 09-10-2011, 20:07
Verwijderd
De hamburger mag ik pas de 29e
Oud 09-10-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
De hamburger mag ik pas de 29e
Fuuhhhh! Wasdanou!
Oud 09-10-2011, 20:16
Verwijderd
Iets met mentaal er nog niet klaar voor en BLABLABLA
Oud 09-10-2011, 20:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik snap echt niet dat jullie meer dan 24 uur achterelkaar met mensen om je heen kunnen zijn Ik zou er kkbrak van worden, zeker na een dag werken.

Kijk, vakantie van 10 dagen met 7 man is me wel gelukt, maar daar had ik op een moment ook wel zoiets van: nu even niet.
Oud 09-10-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik snap echt niet dat jullie meer dan 24 uur achterelkaar met mensen om je heen kunnen zijn Ik zou er kkbrak van worden, zeker na een dag werken.

Kijk, vakantie van 10 dagen met 7 man is me wel gelukt, maar daar had ik op een moment ook wel zoiets van: nu even niet.
Heb ik ook hoor Wel afhankelijk van de mensen, maar wat dat betreft vind ik het ook niet heeeeel erg dat ik vanavond verder geen plannen heb.
Oud 09-10-2011, 20:19
Verwijderd
Citaat:

word
Verwijderd
Citaat:
Iets met mentaal er nog niet klaar voor en BLABLABLA
Ja fuck dat, hij heeft zich maanden mentaal kunnen voorbereiden. Ik proef een verborgen agenda!

Citaat:

Inclusief slapen he. En om heel wat gemis aan sociaal leven in te halen. En niet na een dag werken, maar in het weekend. En verder is het ook geen hobby van me maar nu was het wel even heel fijn om al die lieve mensen eindelijk weer eens te zien.
En zo'n vakantie vind ik ook gruwelijk, zelf in een weekendje weg ga ik vaak 'even een uurtje wandelen, ktnxbey.''
Is het nog wat geworden met dat opdrachtje trouwens?
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
word
Hoezo zou hij dit in Word moeten typen?
Oud 09-10-2011, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Ja fuck dat, hij heeft zich maanden mentaal kunnen voorbereiden. Ik proef een verborgen agenda!

Inclusief slapen he. En om heel wat gemis aan sociaal leven in te halen. En niet na een dag werken, maar in het weekend.
En zo'n vakantie vind ik ook gruwelijk, zelf in een weekendje weg ga ik vaak 'even een uurtje wandelen, ktnxbey.''
Mannen zijn gewoon mietjes
Oud 09-10-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook hoor Wel afhankelijk van de mensen, maar wat dat betreft vind ik het ook niet heeeeel erg dat ik vanavond verder geen plannen heb.
Dat zeg je nu wel, maar je hebt wel (zoals ik het lees) bijna elke avond, of dan toch in ieder geval een paar dagen in de week vanalles te doen, met mensen.
Ik zou dat niet willen/trekken.

Zoals Quis die hierboven ook zegt dat ze energie heeft gekregen van sociaaldoen en dingen, pff, ik word daar juist doodmoe van.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo allemaal!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik lees dat je een leuke verjaardag hebt Sann?
Oud 09-10-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg je nu wel, maar je hebt wel (zoals ik het lees) bijna elke avond, of dan toch in ieder geval een paar dagen in de week vanalles te doen, met mensen.

Zoals Quis die hierboven ook zegt dat ze energie heeft gekregen van sociaaldoen en dingen, pff, ik word daar juist doodmoe van.
Oh ja, maar dat is maar een paar uurtjes per dag, dat is prima. Maar zo'n marathon met mensen om me heen, daar ben ik niet zo goed in. Dan is 24 uur wel de max. Tenzij me ik erop instel, dan lukt een lang weekend ofzo ook wel, maar dan ben ik daarna kapot.
Oud 09-10-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:

Het is in dit geval zo dat ik er energie van kreeg omdat het om mijn beste vrienden ging die ik heel weinig gezien heb de laatste tijd, en dat ik juist moe was van al die weken 'werken en verder niet veel.' Sociaal doen in het algemeen vind ik vaak ook tamelijk uitputtend, dus ik snap heel goed wat je bedoelt. Het is iets met balans en zo, gok ik!
Oud 09-10-2011, 20:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Inclusief slapen he. En om heel wat gemis aan sociaal leven in te halen. En niet na een dag werken, maar in het weekend. En verder is het ook geen hobby van me maar nu was het wel even heel fijn om al die lieve mensen eindelijk weer eens te zien.
Nee helaas, ze gingen niet akkoord met mijn (overigens zeer bescheiden) offerte, omdat ze een te laag budget hadden voor het werk dat ik ervoor moest doen. Ik heb nog een middenweg-voorstel gedaan, maar ook dat was out of the question. Maar bedankt voor de moeite hoor, ik waardeer het zeer!
Oud 09-10-2011, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Ik lees dat je een leuke verjaardag hebt Sann?
Ja het was heel gaaf Gister had ik Quis, Lorelei en Absinthe op bezoek, en Roos was er (huisgenoot en een van beste vriendinnetjes) we begonnen bij onder water pijpen, en gingen toen via politiek, subsidies en kunst naar baby's en rammelende eierstokken terug naar vieze seksuele aangelegenheden Met taart en cadeautjes en bier en wijn tussendoor.

Quis bleef logeren en vanmiddag stond Bas opeens onaangekondigd als verassing op de stoep <3 Daarna kwam mijn broertje en daar heb ik lekker mee bijgepraat en toen kwamen m'n ouders en hebben we hier vlakbij heel lekker gegeten. En nu is iedereen weg en ga ik lekker chillen En dan de 29e mijn échte feest
Oud 09-10-2011, 20:25
Verwijderd
Oh en ik heb voor het eerst in maaaaaanden weer eens fatsoenlijk gedanst en het was zo fijn en liefde en hmmmm. <3
Nu heb ik eindelijk de motivatie om -heel vervelend- allerlei proeflessen af te gaan om een goede leraar te vinden.
Oud 09-10-2011, 20:26
Verwijderd
Je vergeet OV-concessies
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Quis bleef logeren en vanmiddag stond Bas opeens onaangekondigd als verassing op de stoep <3
was leuk ja
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet OV-concessies
Dat was vanmiddag, niet gisteravond

Maar lieverd, ik vond het echt duizendgaaf, wat een goede verrassing <3
Oud 09-10-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
was leuk ja
Hihi, jammer dat de bas die ik bedoelde nu net het topic is binnengewandeld
Oud 09-10-2011, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Nee helaas, ze gingen niet akkoord met mijn (overigens zeer bescheiden) offerte, omdat ze een te laag budget hadden voor het werk dat ik ervoor moest doen. Ik heb nog een middenweg-voorstel gedaan, maar ook dat was out of the question. Maar bedankt voor de moeite hoor, ik waardeer het zeer!
Jammer! En wel suf, van dat lage budget. Moeten ze waarschijnlijk maar zo'n straattekenaar inschakelen, zoals in die wijk in Parijs.

Citaat:
Je vergeet OV-concessies
Oud 09-10-2011, 20:28
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Hihi, jammer dat de bas die ik bedoelde nu net het topic is binnengewandeld
op welke verjaardag was ik dan gister
Verwijderd
Mooi dat het fijn was .sann
Verwijderd
Citaat:
op welke verjaardag was ik dan gister
Niet die van mij!

Citaat:
Mooi dat het fijn was .sann
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja het was heel gaaf Gister had ik Quis, Lorelei en Absinthe op bezoek, en Roos was er (huisgenoot en een van beste vriendinnetjes) we begonnen bij onder water pijpen, en gingen toen via politiek, subsidies en kunst naar baby's en rammelende eierstokken terug naar vieze seksuele aangelegenheden Met taart en cadeautjes en bier en wijn tussendoor.

Quis bleef logeren en vanmiddag stond Bas opeens onaangekondigd als verassing op de stoep <3 Daarna kwam mijn broertje en daar heb ik lekker mee bijgepraat en toen kwamen m'n ouders en hebben we hier vlakbij heel lekker gegeten. En nu is iedereen weg en ga ik lekker chillen En dan de 29e mijn échte feest
Dat klinkt als een prima weekend benieuwd naar het mijne volgende week

Citaat:
Oh en ik heb voor het eerst in maaaaaanden weer eens fatsoenlijk gedanst en het was zo fijn en liefde en hmmmm. <3
Nu heb ik eindelijk de motivatie om -heel vervelend- allerlei proeflessen af te gaan om een goede leraar te vinden.
He wat goed! Was je nou vrijdag nog door de regen erheen gegaan?
Verwijderd
Wat ben ik toch walgelijk blij, de laatste tijd, het begint me bijna tegen te staan.
Oud 09-10-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Wat ben ik toch walgelijk blij, de laatste tijd, het begint me bijna tegen te staan.
:blijheidsboks:
Oud 09-10-2011, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ja het moet inmiddels wel eens stoppen, zo kan ik geen vriendinnen meer met je zijn!
Oud 09-10-2011, 20:30
Verwijderd
Oh en ik heb van Quis en Lorelei en Rationeel heel volwassen servies gekregen. Vet gaaf
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Niet die van mij!

kak!

Maar mooi dat je een fijne hebt gehad
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee zeg Quis, doe eens niet zo vréselijk blij
Verwijderd
Citaat:
Dat klinkt als een prima weekend benieuwd naar de mijne volgende week

He wat goed! Was je nou vrijdag nog door de regen erheen gegaan?
Nou, bijna wel! Ik had me ein-de-lijk omgekleed en mn haar gedaan en alles en mijn schoenen onder het stof vandaan gehaald, maar toen ging het nog harder regenen. Echt van die regen waarin je na drie seconden doorweekt bent, regenpak of niet. Dus toen gaf ik het alsnog op, want de andere omstandigheden waren ook al niet ideaal. Maar vanmiddag was in Utrecht, met een goede vriend, en daar trof ik ook nog wat vage kennissen, en dat was dus heel geslaagd dus nu zit ik weer helemaal in de 'flow' of hoe je dat moet noemen. En ik kon het nog allemaal, na al die tijd!
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik heb van Quis en Lorelei en Rationeel heel volwassen servies gekregen. Vet gaaf
Burgerlijkheid heeft plaatsgemaakt voor volwassenheid?
Oud 09-10-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Scherp.
Oud 09-10-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
kak!

Maar mooi dat je een fijne hebt gehad
Volgend jaar weer een kans!

Citaat:
Ik heb vannacht wel een gesprek afgekapt met een beroep op mijn 25e levensjaar en nog niet klaar zijn om te praten over STERILISATIE NADAT JE 3 KINDEREN HEBT GEHAD. Echt wtf Ik moet niet aan kinderen denken, laat staan dat ik er 3 heb en m'n man z'n buisje moet laten afbinden
Verwijderd
Citaat:
Volgend jaar weer een kans!

Ik heb vannacht wel een gesprek afgekapt met een beroep op mijn 25e levensjaar en nog niet klaar zijn om te praten over STERILISATIE NADAT JE 3 KINDEREN HEBT GEHAD. Echt wtf Ik moet niet aan kinderen denken, laat staan dat ik er 3 heb en m'n man z'n buisje moet laten afbinden
De tering
Citaat:
Scherp.
Verwijderd
Citaat:
Ja het moet inmiddels wel eens stoppen, zo kan ik geen vriendinnen meer met je zijn!
Als het me weer eens tegenzit, al dan niet denkbeeldig, ben je de eerste die het hoort, beloofd!
Oud 09-10-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
De tering
Was ik maar weer 24, toen hadden we het niet over zulke ongein

Verwijderd
Citaat:
Als het me weer eens tegenzit, al dan niet denkbeeldig, ben je de eerste die het hoort, beloofd!
Verwijderd
Citaat:
Oh en bedankt voor je lieve berichtje vannacht Joris <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten