Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op 9Gag stond iets met Some of the most delicious food creations en ik zit een beetje te kijken en eigenlijk staat me niks zo aan dat ik echt iets heb van OHJAWATEENGEWELDIGIDEE! Ohnee wacht, de Oreotiramisu vind ik wel een grappig idee. Vooral het hartige voedsel maakt dat mijn maag al *iep* zegt
![]() Spoiler voor Fizzle, want ik weet niet wat je wel of niet graag gespoilerd hebt en kom laten we eens lief zijn want het is een afbeelding met een enorme hoeveelheid calorieën ^^
Spoiler
Ik vind het wel ![]() |
![]() |
|
Superlief dat er rekening mee gehouden wordt <3 ik vind het niet lastig om plaatjes van eten te zien hoor ^^ Ik vind het alleen vervelend om aantallen calorieën(/vetten/suikers) te lezen, of precieze hoeveelheden van wat iemand gegeten heeft, of plaatjes van duidelijk onvolwaardige maaltijden.
Ik heb trouwens het goeie voornemen gemaakt om elke dag drie dingen in het waardeertopic te posten, ook als het slecht gaat, zodat ik mezelf tot positiviteit dwing. En nu ga ik slapen! kusjes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, hier kun je de aantallen calorieën wel van een kilometer afstand aan zien ^^
En goed voornemen ![]() Ik ga vanavond weer een uur lezen terwijl ik plasma doneer. Eigenlijk is dat gewoon tof, ik plan een leesuurtje in, maar ik ga het ergens doen waar ik nuttig ben tijdens het lezen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|