Oud 07-04-2004, 20:04
MieX
MieX is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 20:55 :
als dit als reactie is op mijn stukje --> ik val af totdat ik mezelf goed vind. Ik weet nu ook wel onderhand dat ik niet zo'n slanke den zal worden zoals je in de reclames ziet. Ten eerste heb ik daar een te stevige bouw voor en ten tweede zie ik dat ook niet echt zitten. Ik ga gewoon afvallen totdat ik me lekker in mn vel voel. Maarja, idd, sommigen weten niet waar de grens ligt.

zo niet tegen mij --> heb niets gezegd
Het was niet specifiek tegen jou gericht, meer tegen mensen die al een hoop zijn afgevallen en dan nog roepen dat ze nog meer moeten afvallen omdat hun buik/bovenbenen/kont etc nog niet genoeg is afgevallen, je moet weten dat er een grens is
Oud 07-04-2004, 20:40
Zazoo
Zazoo is offline
ik had een vraagje aan jullie. de laatste maand eet ik weer normaal. ik dieet niet ofzo, maar ik snoep weinig en eet niet zoveel. nu eet en drink ik denk ik net zoveel als toen ik nog slank was. ik ben door gewoon eten wel afgevallen maar ik val liever nog meer af zodat ik weer net zo ben als vroeger. als ik nu zo doorga, word ik dan weer net zoals vroeger? moet ik gewoon nog even geduld hebben? of moet ik er ook bij sporten? kan ik ook slank worden zonder te sporten? ik ben niet zo'n sportfreak meer... misschien kan ik niet meer zo worden als vroeger zonder te sporten want toen reed ik 3 x per week paard... misschien zijn dit domme vragen maar toch hoop ik dat jullie ze willen beantwoorden .
Oud 07-04-2004, 20:47
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 07-04-2004 @ 15:58 :
Gisteren goed gegaan; gefitnessed en gejogged.

Als je een keer zondigt, na hoeveel tijd zie je dat dan aan je gewicht?
Ik vraag me eigenlijk af of je dat na 1 dag al ziet en of het niet wat langer duurt voor je lichaam dat eten heeft opgeslagen..
Je "ontwijkt" een aantal vragen meid!.
Oud 07-04-2004, 20:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-04-2004 @ 20:55 :
als dit als reactie is op mijn stukje --> ik val af totdat ik mezelf goed vind. Ik weet nu ook wel onderhand dat ik niet zo'n slanke den zal worden zoals je in de reclames ziet. Ten eerste heb ik daar een te stevige bouw voor en ten tweede zie ik dat ook niet echt zitten. Ik ga gewoon afvallen totdat ik me lekker in mn vel voel. Maarja, idd, sommigen weten niet waar de grens ligt.

zo niet tegen mij --> heb niets gezegd
Van jou snap ik ook echt niet waarom jij in godsnaam wil afvallen. Echt jouw lichaam is perfect zover ik kan zien. Als ik jouw lichaam zou hebben zou ik dolgelukkig zijn...
Oud 07-04-2004, 21:02
MieX
MieX is offline
Citaat:
Zazoo schreef op 07-04-2004 @ 21:40 :
ik had een vraagje aan jullie. de laatste maand eet ik weer normaal. ik dieet niet ofzo, maar ik snoep weinig en eet niet zoveel. nu eet en drink ik denk ik net zoveel als toen ik nog slank was. ik ben door gewoon eten wel afgevallen maar ik val liever nog meer af zodat ik weer net zo ben als vroeger. als ik nu zo doorga, word ik dan weer net zoals vroeger? moet ik gewoon nog even geduld hebben? of moet ik er ook bij sporten? kan ik ook slank worden zonder te sporten? ik ben niet zo'n sportfreak meer... misschien kan ik niet meer zo worden als vroeger zonder te sporten want toen reed ik 3 x per week paard... misschien zijn dit domme vragen maar toch hoop ik dat jullie ze willen beantwoorden .
om kort te zijn: vet verbrand je nauwelijks als je stil zit
Oud 07-04-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-04-2004 @ 21:50 :
Van jou snap ik ook echt niet waarom jij in godsnaam wil afvallen. Echt jouw lichaam is perfect zover ik kan zien. Als ik jouw lichaam zou hebben zou ik dolgelukkig zijn...
Gothic, foto's zijn foto's. Ik bedoel: ik ga toch echt niet de allerlelijkste foto's van mijzelf online zetten. Dat is toch het presenteren van jezelf nietwaar?
Ja, er gaan ene paar foto's aan vooraf voordat ik dan een 'leuke' foto van mn buik ofzo heb, waar het niet teveel lijkt alsof ik dik ben ofzo. Nee, ik ben niet het dikste mens dat ik gezien heb nee, en in vergelijking met anderen zoals bijvoorbeeld de moeder van mijn ex, ben ik wel dun ja (al is mijn ex ook weer heel dun, maar dat is een ander verhaal ). Maar ik ben niet tevreden met mijn lichaam. Ik voel me er niet goed bij. Ik erger me dood aan mijn buik en dat als ik een broek aan heb, je echt zo ziet dat ik een beetje een buikje heb. Ook mijn dikke bovenbenen vind ik vreselijk. Nee, ik weet dat ze niet ineens inkrimpen als ik ga afvallen en veel sport, maar ze worden iig wat steviger zodat ze niet meer zo blubberen En dat geldt ook voor mijn buik. Ik hoef echt niet een maatje 32 te hebben, want een beetje vet is wel lekker. Heeft je vriendje of toekomstige tenminste nog wat om vast te houden .
Daarom doe ik ook niet meer aan gewicht etc en heb ik al lang niet meer op de weegschaal gestaan. Ik wil me gewoon goed voelen ongeacht mijn gewicht. En goed voelen doe je niet alleen door naar je lichaam te kijken, maar ook je gewoon goed in je vel te voelen. En ja, ik kan me best goed in mn vel voelen met die paar kilootjes meer, maar nu dus niet. Er moet toch iets af. En dan als ik me goed voel, dan stop ik weer en hou t een beetje constant. Een hele opgave opzich

Maar lief dat je t zegt. Ik zal t onthouden Trouwens, ik zou dolgelukkig zijn met t jouwe.. Ruilen?
Oud 08-04-2004, 05:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 07-04-2004 @ 21:50 :
Het gras aan de overkant is altijd groener, zullen we maar zeggen.

Oftewel: Er zijn net zo goed anderen die jouw lichaam perfect vinden. (Wat niet wil zeggen dat ik niet vind dat Loontjuhs figuur niet perfect is en ook niet dat ik niet niet dolgelukkig zou zijn wanneer ik haar lichaam zou hebben. )
Oud 08-04-2004, 06:57
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 07-04-2004 @ 21:47 :
Je "ontwijkt" een aantal vragen meid!.
Ja, sorry, ik zal het zo even beantwoorden maar had gisteren niet zoveel zin/tijd.
Oud 08-04-2004, 07:10
Divina Flor
Divina Flor is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 06-04-2004 @ 20:53 :
Misschien heb ik het verkeerd, maar om een 1 of andere manier heb ik het gevoel dat er bij jou -onder het dunner willen worden-iets psychisch zit. Waarom nog dunner?, je bent al slank, vanwaar die drang?.
Citaat:
Leonoor schreef op 06-04-2004 @ 21:12 :
Dat idee heb ik ook heel sterk...en ik vraag me dat ook (heel erg) af... Divina Flor, je bent zelfs eerder dun dan slank...waarom dan nog meer er af?
Misschien is het psychisch, dat kan ik zo niet zeggen (in mijn ogen niet, maar andere mensen (b.v. m'n vriend) vinden het maar erg vreemd dat ik af wil vallen en dergelijke en die vinden het dan ook niet nodig, misschien denken zij dan dat het psychisch zou kunnen zijn). Ik vind m'n bovenbenen heupen gewoon wat te breed en vind dat niet mooi (misschien is het m'n bouw, misschien heb ik het idee ergens van gekregen, maar feit is dat ik ze nu graag wat slanker wil). Aangezien me verteld is (en ik ook wel geloof) dat vet niet plaatselijk te verbranden is moet ik dan maar afvallen. Overigens fitness ik wel waardoor ik hoop dat m'n lichaam wat mooier gevormd/gespierder word.
Ik wil niet mezelf uithongeren, aangezien ik wel begrijp dat dat niet werkt (ja zolang je het doet wel, maar dan verpest je ook je hele lichaam en zodra je weer eet kom je gewoon weer aan).

Ik heb inmiddels als voorlopig doen gesteld: 57 kg of heupomtrek 91/92, dan neem ik aan dat m'n benen ook wel een stuk dunner zijn geworden (ik durf ze niet te meten, misschien zou dat handig zijn, dan kun je het verschil meten). Wat een geschikte tijd ervoor is weet ik niet precies, want ik ben al tijdje bezig met afvallen (met tussenpozen waarin ik vast weer aangekomen ben) en omdat ik niet te dik ben gaat het ook niet zo snel. Dus ongeveer 4 kilo eraf zal dan wel 8 weken ofzo duren. Ik stel wel als limiet 3 juni (dan heb ik m'n laatste examen gehad).
Oud 08-04-2004, 07:15
Verwijderd
@Divina Flor: Een bepaalde bouw kan je niet veranderen...je bent al zo wat mager als ik naar foto's van je kijk. 57 kg is te weinig, volgens mij, en ik weet niet of die heupomtrek van 91/92 haalbaar is (ivm je bouw). Volgens mij stel jij je doelen steeds lager bij (en ik zeg niet dat je een eetstoornis hebt, maar dat kan wel een kenmerk ervan zijn). Bovendien hoeft het niet zo te zijn dat je benen daardoor 'een stuk' dunner worden. Ik denk dat je beter kunt proberen jezelf te accepteren.
Oud 08-04-2004, 08:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Divina Flor: Hoe lang ben je en hoeveel weeg je? Dat vraag ik me nou toch wel af... Je ziet er namelijk zelfs eerder te dun uit dan normaal.
Oud 08-04-2004, 13:05
Gothic
Gothic is offline
Divina Flor... ik denk dat je beter na je examens kunt gaan afvallen. Als je te weinig eet voel je je minder goed en kun je je minder goed concentreren op leren en je examens. Als je goed eet haal je betere resultaten.
Oud 08-04-2004, 14:26
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-04-2004 @ 14:05 :
Divina Flor... ik denk dat je beter na je examens kunt gaan afvallen. Als je te weinig eet voel je je minder goed en kun je je minder goed concentreren op leren en je examens. Als je goed eet haal je betere resultaten.
Dat is inderdaad een goede tip, maar denk er wel aan dat je ook 'gezond' kunt afvallen. Door bijv in plaats van snoep, chips, koekjes wat eerder een boterham of wat fruit te pakken. Je kunt dan toch genoeg voedingsstoffen binnenkrijgen zodat je schoolprestaties daar niet onder hoeven te lijden. Verder denk ik ook wat wel meer mensen hier denken... Divina Flor ziet er in ieder geval niet 'dik' uit. Ik vind dat ze zelfs hele slanke benen heeft enzo.. Weet dus niet of het dan meer psychisch is dan realistisch om te willen afvallen in haar geval, kijk daar iig mee uit.
Oud 08-04-2004, 14:31
sublime
sublime is offline
tgaat niet goed en ik voel me dik

/edit; zo frustrerend, altijd gaat t een week of twee goed, val ik twee kilo af, en dan gaat het weer een week slecht en kom ik weer twee kilo aan.. kortom; ik ben bestwel een zwakkeling met een te groot gebrek aan zelfdiscipline *schop*

Laatst gewijzigd op 08-04-2004 om 14:41.
Oud 08-04-2004, 14:40
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-04-2004 @ 15:31 :
tgaat niet goed en ik voel me dik
Vanhetzelfde.

heb de afgelopen dagen wel vrij goed gegeten voor mijn doen enzo, maar ben wél behoorlijk wat aangekomen... Werkt ook niet erg motiverend om zo door te gaan.
Oud 08-04-2004, 14:42
sublime
sublime is offline
Citaat:
Arashi schreef op 08-04-2004 @ 15:40 :
Vanhetzelfde.

heb de afgelopen dagen wel vrij goed gegeten voor mijn doen enzo, maar ben wél behoorlijk wat aangekomen... Werkt ook niet erg motiverend om zo door te gaan.
nee indeed het zou gewoon veel eerlijker zijn als je zoveel afviel als het je moeite koste...
Oud 08-04-2004, 14:44
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-04-2004 @ 15:42 :
nee indeed het zou gewoon veel eerlijker zijn als je zoveel afviel als het je moeite koste...
Dan woog ik nu niet meer dan een veertje.

Als je een slechte week hebt, waardoor komt dat dan? (heeft dat elke keer een soortgelijke oorzaak, of komt het elke keer door verschillende dingen?)
Oud 08-04-2004, 14:49
sublime
sublime is offline
Citaat:
Arashi schreef op 08-04-2004 @ 15:44 :
Dan woog ik nu niet meer dan een veertje.
mja same here

[/QUOTE]Als je een slechte week hebt, waardoor komt dat dan? (heeft dat elke keer een soortgelijke oorzaak, of komt het elke keer door verschillende dingen?) [/QUOTE]

thangt bij mij van mn humeur af.. als ik heel somber ben ga ik eten, om wat te doen te hebben en niet te hoeven denken, als ik heel blij ben ga ik eten voor de gezelligheid maar dat laatste heb ik wel redelijk onder controle, maar als ik me kut voel is chocola érg aantrekkelijk (en nu is het pasen dus word je overal doodgegooit met paaseitjes )
Oud 08-04-2004, 16:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Replica schreef op 08-04-2004 @ 16:40 :
Ik vind het best frustrerend dat ik me niet kan wegen, want heb helemaal geen idee of ik afval of niet. Het is natuurlijk gezonder om te eten zoals ik nu doe dan dat ik deed, maar als ik op de weegschaal verschil zie is dat wel meer motivatie.
meet dan je heup, taille en been omtrek dan kun je ook dingen zien veranderen... Dat lijkt me meer een motivering dan een kilo minder die je niet ziet
Oud 08-04-2004, 16:14
Gothic
Gothic is offline
Trouwens zit ik hier vaak met verbazing te lezen welke mensen op welke manier willen afvallen. Mensen die ik echt heel slank en mooi vind, zitten ook in dit topic... Er zitten hier een hoop mensen die absoluut een heeeeeeeeeel verkeerd zelfbeeld hebben en ik vraag me werkelijk af wanneer het echt een keer (weer) fout gaat.
Oud 08-04-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-04-2004 @ 17:14 :
Trouwens zit ik hier vaak met verbazing te lezen welke mensen op welke manier willen afvallen. Mensen die ik echt heel slank en mooi vind, zitten ook in dit topic... Er zitten hier een hoop mensen die absoluut een heeeeeeeeeel verkeerd zelfbeeld hebben en ik vraag me werkelijk af wanneer het echt een keer (weer) fout gaat.
Dit geldt in mijn ogen voor jou net zo goed...en dat geloof je ook niet.
Oud 08-04-2004, 18:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-04-2004 @ 17:21 :
Dit geldt in mijn ogen voor jou net zo goed...en dat geloof je ook niet.
Maar ik ben niet aan het lijnen en zij wel. Ik eet precies volgens de aanbevolen hoeveelheden...
Oud 08-04-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 08-04-2004 @ 19:57 :
Maar ik ben niet aan het lijnen en zij wel. Ik eet precies volgens de aanbevolen hoeveelheden...
Wat niets veranderd aan de rest van je post...
Oud 08-04-2004, 20:18
tuttebel
tuttebel is offline
hoe zit dat met die ideale maten?

90 6090? 90 is van heup en borst? en 60 taille ofzo?

-
het gaat al een tijdje de verkeerde kant op met lijnen.
heel weinig eten en dan vreetbuien. dan moet er wat gebeuren.
Oud 08-04-2004, 20:39
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Replica schreef op 08-04-2004 @ 21:34 :
Ik heb geprobeerd mijn taille te meten, ik kwam op 90 uit ofzo Dat is dus te veel volgens diverse sites, en veel meer dan dat ideale. Nou hoef ik heus geen modellentaille, maar is 90 CM echt zo slecht? Ik ben niet slank, maar ook niet echt dik, dacht ik
Heb je op het breedste of op het smalste stuk gemeten?

En; het hangt er ook maar vanaf wat jouw bouw is, wat
het beste bij je past ed. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel
weet... :x
Oud 09-04-2004, 07:16
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-04-2004 @ 19:59 :
Wat niets veranderd aan de rest van je post...
Ik las hem ff opnieuw, maar ik bedoelde de nadruk op het verkeerd lijnen en zeker bij mensen die al (te) dun zijn... ja dat zelfbeeld is vrees ik meisjeseigen
Oud 09-04-2004, 10:05
Arashi
Arashi is offline
Citaat:
sublime schreef op 08-04-2004 @ 15:49 :
thangt bij mij van mn humeur af.. als ik heel somber ben ga ik eten, om wat te doen te hebben en niet te hoeven denken, als ik heel blij ben ga ik eten voor de gezelligheid maar dat laatste heb ik wel redelijk onder controle, maar als ik me kut voel is chocola érg aantrekkelijk (en nu is het pasen dus word je overal doodgegooit met paaseitjes )
Herkenbaarheid. (al wisselt dat ook heel erg tussen eten <> niet eten enzo, maar goed. :x)

Misschien een idee om te zoeken naar een andere manier om je te uiten als je je kut voelt oid? (afleiding zoeken oid, of zeg ik nu iets heel raars?)
Oud 09-04-2004, 11:02
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Replica schreef op 08-04-2004 @ 21:34 :
Ik heb geprobeerd mijn taille te meten, ik kwam op 90 uit ofzo Dat is dus te veel volgens diverse sites, en veel meer dan dat ideale. Nou hoef ik heus geen modellentaille, maar is 90 CM echt zo slecht? Ik ben niet slank, maar ook niet echt dik, dacht ik
90 cm duidt op overgewicht. Naast het uitrekenen van je BMI kun je ook de tailletest doen om te zien of je overgewicht hebt en bij meer dan 80 cm is dat het geval. Ik heb in dit topic niet kunnen vinden hoe het zit met die pomp(?) maar als je een chronische ziekte heb gaan de standaardregels natuurlijk niet voor je op.

Ik heb zelf ook een taille van 78 cm, dus 60 is echt niet haalbaar voor mij. Ik streef naar 70, maar ik betwijfel of ik dat zelfs haal (ik wil nog 5 tot 10 kilo kwijt). Mijn buste is 93 en mijn heupen 103 dus ik ben erg uit proporties, al is het niet echt aan me te zien. Ik denk niet dat mijn borsten nog veel kleiner worden aangezien ze nauwelijks een halve cupmaat zijn geslonken terwijl ik 10 kilo ben afgevallen.
Oud 09-04-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 09-04-2004 @ 12:39 :
Nah ja, ik weeg ongeveer 66 kilo bij 1.77M, en heb maat 40 ongeveer. Niet heel slank dus, maar ook geen overgewicht lijkt me?
Lijkt je...? Absoluut geen overgewicht. Als je 78kg zou wegen zou je nog geen overgewicht hebben (wel net op de grens dan ), nu dus helemaal niet.
Oud 09-04-2004, 12:05
Verwijderd
ja, ik moet ook ff af gaan vallen, want ik heb zo n leuk stepje gezien maar de draagkracht is 50 kilo
en ik weeg 53 kilo dus ff 3 kilo eraf..
ff meer gaan bewegen moet ik.. (met de hond wandelen ofzo)
Oud 09-04-2004, 12:25
Dolores
Dolores is offline
Pff het gaat bij mij niet zo goed.. Ik heb afgelopen week veel te veel gegeten (nja, k heb geen gigantische vreetbuien gehad, maar toch wel net iets te veel paaseitjes bij de thee etc.) en vanavond gaat het helemaal niets worden.. dan ga ik spinazie met botersaus eten.. (traditie bij onze familie op goede vrijdag) En dat is zo ongezond dat ik het thuis nooit krijg (m'n moeder is dietiste, dus ik eet thuis sowieso wel gezond, daar niet van) maarja nu bij mn opa en oma wel. Dus vandaag gaat het niet lukken en het weekend zit ook nog wel vol met verjaardagen en dergelijke, maar vanaf maandag ga ik weer vol goede moed beginnen! 'k Heb afgelopen week trouwens wel goed bewogen (paar keer wezen hardlopen), dus dat is wel weer een pluspunt. Nja, tot zover mijn verslag (Niet boeiend voor jullie waarschijnlijk, maar ik moet toch ergens mijn verhaal kwijt )
Oud 09-04-2004, 13:16
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ben net weer gaan fitnessen, al de vierde keer deze week. K heb me meer uitgesloofd dan de andere dagen, en ben niet eens echt moe ofzo. K heb alleen een slechte conditie en dat merk ik terwijl ik bezig ben, niet erna. Ook nog geen spierpijn gehad.

Maar k besloot me eindelijk een keer te gaan wegen (na een jaar ofzo!) en k kwam op ruim 76 kilo Ik ben 1 m 78 dus dat valt wel weer mee. Maar k weet nu zeker dat ik veeeel minder ga snoepen! Vandaag 1 bruine boterham met gekleurde hagelslag op en twee bekers thee en een beker yogho. Nu net een spiegelei en een glas cola light en zometeen nog een appel... Ik heb ook niet echt honger ofzo maar de drang om al die lekkere snoepjes in de kast op te eten is zoo hoog!

1 troost: vanaf eind december (na alle feesten en vlak voor k op vakantie ging) heb ik bijna niks meer gedaan aan mijn beweging. Mijn vriend kocht een auto en sindsdien heb ik niet meer gefietst op een paar keer na. Nu sport ik ineens heel intensief voor mijn doen dus ik hoop dat ik veel afval!
Oud 09-04-2004, 13:22
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 13:05 :
ja, ik moet ook ff af gaan vallen, want ik heb zo n leuk stepje gezien maar de draagkracht is 50 kilo
en ik weeg 53 kilo dus ff 3 kilo eraf..
ff meer gaan bewegen moet ik.. (met de hond wandelen ofzo)
Hoe lang ben je?

en 3 kilo afvallen voor een stepje?!?!
Oud 09-04-2004, 13:54
Basia
Basia is offline
woooow wat een vreetdag vandaag :$
Oud 09-04-2004, 13:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-04-2004 @ 14:16 :
Ik ben net weer gaan fitnessen, al de vierde keer deze week. K heb me meer uitgesloofd dan de andere dagen, en ben niet eens echt moe ofzo. K heb alleen een slechte conditie en dat merk ik terwijl ik bezig ben, niet erna. Ook nog geen spierpijn gehad.

Maar k besloot me eindelijk een keer te gaan wegen (na een jaar ofzo!) en k kwam op ruim 76 kilo Ik ben 1 m 78 dus dat valt wel weer mee. Maar k weet nu zeker dat ik veeeel minder ga snoepen! Vandaag 1 bruine boterham met gekleurde hagelslag op en twee bekers thee en een beker yogho. Nu net een spiegelei en een glas cola light en zometeen nog een appel... Ik heb ook niet echt honger ofzo maar de drang om al die lekkere snoepjes in de kast op te eten is zoo hoog!

1 troost: vanaf eind december (na alle feesten en vlak voor k op vakantie ging) heb ik bijna niks meer gedaan aan mijn beweging. Mijn vriend kocht een auto en sindsdien heb ik niet meer gefietst op een paar keer na. Nu sport ik ineens heel intensief voor mijn doen dus ik hoop dat ik veel afval!
Gek he dat je zin hebt in snoepjes. Ten eerste is het gewoon lekker, ten 2e heb je kennelijk toch wel wat trek, kan niet anders want je eet gewoon veel te weinig. Als je nou iets meer brood eet, verdwijnt die trek en kun je makkelijker van die snoepjes afblijven. Zeker als je zoveel sport, moet je goed blijven eten...
Oud 09-04-2004, 15:43
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-04-2004 @ 14:57 :
Gek he dat je zin hebt in snoepjes. Ten eerste is het gewoon lekker, ten 2e heb je kennelijk toch wel wat trek, kan niet anders want je eet gewoon veel te weinig. Als je nou iets meer brood eet, verdwijnt die trek en kun je makkelijker van die snoepjes afblijven. Zeker als je zoveel sport, moet je goed blijven eten...
Ja maar als ik ga eten voor ik sport krijg ik snel steken in mijn zij. Daarom zo weinig vanochtend omdat ik om 12 uur ging fitnessen... Net nog een beschuit met muisjes gegeten (kraamvisite) en mijn moeder is nu al aan t koken dus k ga geen brood meer eten vantevoren...
Oud 09-04-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Dreamerfly schreef op 09-04-2004 @ 14:22 :
Hoe lang ben je?

en 3 kilo afvallen voor een stepje?!?!
ik ben ongeveer 1.73 en 16 jaar
en 3 kilo dat lukt me wel hoor
Oud 09-04-2004, 15:44
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 16:43 :
Dat je al een vrij laag gewicht hebt doet er dan niet toe?
Oud 09-04-2004, 15:45
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 16:43 :
JIJ BENT VEEEEL TE DUN!!!

Je quetelet-index is 17.7! Dat moet tussen de 20 en 25 liggen als je met je gewicht gemiddeld (wil) zit(ten)!!
Oud 09-04-2004, 15:45
tuttebel
tuttebel is offline
hoe zat dat nou met die 90 6090 maten?
waar moet je die meten??
Oud 09-04-2004, 15:52
Verwijderd
maar het is niet dat ik eruit zie als een magere lat ofzo..
ik ken veel dunnere mensen..
ik weeg gewoon niet zo veel..
maar ik heb ook gewoon maat s ofzo hoor..
(alleen mn bovenbenen zijn in verhouding met de rest wel dik)

soms is het ook wel handig vooral bij mn buik want ik heb een egt bikinibuik volgens mn vriendin
Oud 09-04-2004, 15:59
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 16:52 :
maar het is niet dat ik eruit zie als een magere lat ofzo..
ik ken veel dunnere mensen..
ik weeg gewoon niet zo veel..
maar ik heb ook gewoon maat s ofzo hoor..
(alleen mn bovenbenen zijn in verhouding met de rest wel dik)

soms is het ook wel handig vooral bij mn buik want ik heb een egt bikinibuik volgens mn vriendin
Je hoeft jezelf toch niet te vergelijken met anderen? Als jij nog 3 kg afvalt, dan ben je volgens mij gewoon gewoon dun. En zeker als de reden van dat afvallen een stepje is, vind ik dat vrij stom...
Oud 09-04-2004, 16:00
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-04-2004 @ 16:45 :
JIJ BENT VEEEEL TE DUN!!!

Je quetelet-index is 17.7! Dat moet tussen de 20 en 25 liggen als je met je gewicht gemiddeld (wil) zit(ten)!!
bmi is voor volwassenen, ze is 16...maar ze is wel behoorlijk slank.
Oud 09-04-2004, 16:06
Verwijderd
ja, ik ben ook wel slank
maar het is ook niet zo van ik eet wat en gelijk kom ik aan.
het zit ook in onze familie..
allemaal slanke mensen
en ik kan wel veel gaan eten maar dan komt het juist op de verkeerde plekken aan..
Oud 09-04-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 09-04-2004 @ 17:06 :
ja, ik ben ook wel slank
maar het is ook niet zo van ik eet wat en gelijk kom ik aan.
het zit ook in onze familie..
allemaal slanke mensen
en ik kan wel veel gaan eten maar dan komt het juist op de verkeerde plekken aan..
Ik zeg toch ook niet dat je meer moet gaan eten? Ik zeg alleen dat het me niet verstandig lijkt als je drie kilo af gaat vallen.
Oud 09-04-2004, 16:23
KiMZz
KiMZz is offline
Maatje S... das toch dun genoeg? Mens ik heb meestal maat L of hooguit een groot uitgevallen maat M!! Maak je niet dik je bent al dun genoeg!
Oud 09-04-2004, 18:29
Verwijderd
Citaat:
bazfall schreef op 09-04-2004 @ 16:45 :
hoe zat dat nou met die 90 6090 maten?
waar moet je die meten??
om je bovenlichaam, om je borsten, op het dikste punt
om je bovenlichaam, om je taille, op het dunste punt
om je onderlichaam, om je kont, op het dikste punt

'90-60-90' is trouwens niet normaal ofzo, een bovenmaat van 85-100 cm is normaal, een taille van 68-80 cm en een heupwijdte van 95-105 cm.
Oud 09-04-2004, 20:46
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Replica schreef op 09-04-2004 @ 12:39 :
Nah ja, ik weeg ongeveer 66 kilo bij 1.77M, en heb maat 40 ongeveer.
Nee, dan kun je idd niet zeggen dat je overgewicht hebt. Ik vind die tailletest ook heel raar hoor, maar het is een officiele test.
Oud 09-04-2004, 20:47
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 09-04-2004 @ 19:29 :
om je bovenlichaam, om je borsten, op het dikste punt
om je bovenlichaam, om je taille, op het dunste punt
om je onderlichaam, om je kont, op het dikste punt

'90-60-90' is trouwens niet normaal ofzo, een bovenmaat van 85-100 cm is normaal, een taille van 68-80 cm en een heupwijdte van 95-105 cm.
En binnen welke maten valt dat 'normaal'dan? 38-40?
Oud 10-04-2004, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Miss Quasy schreef op 09-04-2004 @ 21:47 :
En binnen welke maten valt dat 'normaal'dan? 38-40?
Ik denk wel iets meer. De omtrek van mijn heupen is bv. geen 105cm en ik heb ook maat 40.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten