![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, er gaan ene paar foto's aan vooraf voordat ik dan een 'leuke' foto van mn buik ofzo heb, waar het niet teveel lijkt alsof ik dik ben ofzo. Nee, ik ben niet het dikste mens dat ik gezien heb nee, en in vergelijking met anderen zoals bijvoorbeeld de moeder van mijn ex, ben ik wel dun ja (al is mijn ex ook weer heel dun, maar dat is een ander verhaal ![]() ![]() ![]() ![]() Daarom doe ik ook niet meer aan gewicht etc en heb ik al lang niet meer op de weegschaal gestaan. Ik wil me gewoon goed voelen ongeacht mijn gewicht. En goed voelen doe je niet alleen door naar je lichaam te kijken, maar ook je gewoon goed in je vel te voelen. En ja, ik kan me best goed in mn vel voelen met die paar kilootjes meer, maar nu dus niet. Er moet toch iets af. En dan als ik me goed voel, dan stop ik weer en hou t een beetje constant. ![]() ![]() Maar lief dat je t zegt. Ik zal t onthouden ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oftewel: Er zijn net zo goed anderen die jouw lichaam perfect vinden. (Wat niet wil zeggen dat ik niet vind dat Loontjuhs figuur niet perfect is en ook niet dat ik niet niet dolgelukkig zou zijn wanneer ik haar lichaam zou hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Ik wil niet mezelf uithongeren, aangezien ik wel begrijp dat dat niet werkt (ja zolang je het doet wel, maar dan verpest je ook je hele lichaam en zodra je weer eet kom je gewoon weer aan). Ik heb inmiddels als voorlopig doen gesteld: 57 kg of heupomtrek 91/92, dan neem ik aan dat m'n benen ook wel een stuk dunner zijn geworden (ik durf ze niet te meten, misschien zou dat handig zijn, dan kun je het verschil meten). Wat een geschikte tijd ervoor is weet ik niet precies, want ik ben al tijdje bezig met afvallen (met tussenpozen waarin ik vast weer aangekomen ben) en omdat ik niet te dik ben gaat het ook niet zo snel. Dus ongeveer 4 kilo eraf zal dan wel 8 weken ofzo duren. Ik stel wel als limiet 3 juni (dan heb ik m'n laatste examen gehad).
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() heb de afgelopen dagen wel vrij goed gegeten voor mijn doen enzo, maar ben wél behoorlijk wat aangekomen... Werkt ook niet erg motiverend om zo door te gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Als je een slechte week hebt, waardoor komt dat dan? (heeft dat elke keer een soortgelijke oorzaak, of komt het elke keer door verschillende dingen?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() [/QUOTE]Als je een slechte week hebt, waardoor komt dat dan? (heeft dat elke keer een soortgelijke oorzaak, of komt het elke keer door verschillende dingen?) [/QUOTE] thangt bij mij van mn humeur af.. als ik heel somber ben ga ik eten, om wat te doen te hebben en niet te hoeven denken, als ik heel blij ben ga ik eten voor de gezelligheid ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En; het hangt er ook maar vanaf wat jouw bouw is, wat het beste bij je past ed. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet... :x
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien een idee om te zoeken naar een andere manier om je te uiten als je je kut voelt oid? (afleiding zoeken oid, of zeg ik nu iets heel raars?) |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zelf ook een taille van 78 cm, dus 60 is echt niet haalbaar voor mij. Ik streef naar 70, maar ik betwijfel of ik dat zelfs haal (ik wil nog 5 tot 10 kilo kwijt). Mijn buste is 93 en mijn heupen 103 dus ik ben erg uit proporties, al is het niet echt aan me te zien. Ik denk niet dat mijn borsten nog veel kleiner worden aangezien ze nauwelijks een halve cupmaat zijn geslonken terwijl ik 10 kilo ben afgevallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en 3 kilo afvallen voor een stepje?!?!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en 3 kilo dat lukt me wel hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je quetelet-index is 17.7! Dat moet tussen de 20 en 25 liggen als je met je gewicht gemiddeld (wil) zit(ten)!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
om je bovenlichaam, om je taille, op het dunste punt om je onderlichaam, om je kont, op het dikste punt '90-60-90' is trouwens niet normaal ofzo, een bovenmaat van 85-100 cm is normaal, een taille van 68-80 cm en een heupwijdte van 95-105 cm. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |