![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Die eerste kwam ik ook niet uit nee; wat nou de bedoeling was .. beneden stikt 't van de monsters ook. En er zit zo'n brug die rond draait, maar hoe je daar kwam, is me nooit duidelijk geworden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als je ook goed geluisterd had, legde die kapitein vent dat ook uit even vantevoren door je comlink speaker dinggeval. ![]() ![]() Een van die routes was kort, maar heel gevaarlijk .. de andere was langer .. NEway, ik heb dus uiteindelijk voor de loopbrug gekozen en toen kwam ik wel verder .. |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon je run-knop inhouden en dan met een sprintje erover heen jumpen. Vergeet niet om de run-knop in te blijven houden voor de volgende sprong. Vond het makkelijk, want het deed me denken aan die spring-oefening die je ook kreeg bij half-life.
Laatst gewijzigd op 08-08-2004 om 09:46. |
![]() |
||
Ok dan, hier komt de tip van de week
![]() Citaat:
Dit op een 3100 Amd, ati radeon 9600 pro met 700+ ddr ram... Ik zou zeggen try it! maar op eigen risico, 't is mijn persoonlijke hoogtepunt van de week geweest ![]() nogmaals, eigen risico! enjoy!
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast kun je het nog hebben over de kwaliteit van kleuren e.d., maar daar ging 't niet over. ------ Verder ben ik benieuwd hoe het loopt op AMD Atlohn64 3400+, 1024MB en een ATI X800PRO 256MB. Redelijk soepel neem ik aan ![]() Minpuntje alleen dat ik die videokaart nog niet binnen heb.
||
Citaat:
![]() Btw heb je een Vivo gekocht?Die kan je heel makelijk flashen naar een XT, krijg je een dikke performance boost ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zal de screenshot maar niet laten zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Binnenkort toch maar eens een nieuwe videokaart kopen denk ik. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Zo niet blijft doom 3 ze gewoon gebruiken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
640 x 480, alles low, bij advanced alles uit, 100% CPU load (Athlon Thnderbird 1GHz), Matrox Parhelia (overkill gezien de processor) en dan nog maar 8 fps halen ![]() Beat that! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
:begin render frame goto begin Een snellere machine zal dus meer frames renderen in dezelfde tijd, maar eigenlijk nooit minder dan 100% CPU nemen (terwijl 'ie echt op de GPU zit te wachten, maar dat komt eigenlijk nooit voor). Valt weinig aan te argumenteren dus, standaard game architectuur. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Athlon64 3400+, 1GB RAM, 2x 7200rpm hd's in raid-0 en 1 10,000rpm hd waar windows op staat, ATI X800XT Platinum Edition. (jammer genoeg niet mijn pc....) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me een beetje overbodig; de CPU rendert niet, dat doet de GPU. Naar mijn idee moet de CPU alleen instructies doorsturen (en toestenbord/muis e.d. afvangen). Dat lijkt mij niet zo intensief. Maar ik zal eens wat opzoeken over '3D game programming'. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
Klinkt nogal kinda ongeloofwaardig dat je van haperende fps @ 640 x 480 @ meduim detail naar 1024 x 768 gaat @ high details volledig soepel kunt spelen......
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je een baggerpc die Doom III nooit vloeiend zal kunnen draaien, omdat de snelheid gewoon ver onder de maat is, dan heeft fragmenteren natuurlijk totaal geen zin. Op mijn systeem (XP2400+ @ 15.0x155, 512 MB, Radeon 9700, Western Digital 120 GB / 8 MB) scheelde deze truuc toch wel flink in snelheid - echter niet in pure framerates maar vooral in loadtimes. Als je bijv. een hoek omdraait waar een ingewikkelde kamer of scène achter zit, dan hapert-ie nu niet meer en dat is toch wel fijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Voor ati gebruikers voor een performance winst deze tweak doen:
http://esprit.campus.luth...doom3PerformanceTweak.rar Citaat:
||
Citaat:
![]() Hier is de goede link.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, het kan natuurlijk best zijn dat jouw PC vóór het defragmenteren heel erg kut geconfigureerd was ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Voor de echte die-hard-doom3-heroes:
Een deel van de sounds van trent Reznor, die oorspronkelijk alles zou verzorgen, zijn alsnog in te voeren: http://www.actiontrip.com/files/movies/doom3.phtml |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Stelling: Spellen bieden geen waar voor je geld Verwijderd | 61 | 01-11-2005 13:37 | |
Games |
C&C Generals op ATI Radeon 9000 IGP Destralak | 26 | 04-02-2005 15:12 | |
Games |
Half-Life 2 ! Shitfly | 95 | 28-05-2003 12:48 | |
Games |
Doom 3 Alpha leak Verwijderd | 44 | 30-11-2002 13:58 | |
Games |
Doom III Opties en tips! Purgatori | 1 | 04-11-2002 21:34 | |
Games |
De nieuwste Quake 1 Source mod Droyd | 9 | 03-09-2002 09:35 |