Oud 19-03-2005, 07:48
Verwijderd
Wanneer er bij mij een melding komt dat ik een nieuwe email heb ontvangen, en als ik daar dan op klik, komt er automatisch een nieuw Internet Explorer venster met daarin de betreffende email. Ook als ik vanuit het hoofdvenster van MSN Messenger op E-Mail klik krijg ik hetzeflde. Hoe kan ik zorgen dat hij niet meer IE opend, maar gewoon FF? Firefox is al ingesteld als standaard browser, dus daar kan het niet aan liggen. In de opties van MSN heb ik ook niks kunnen vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2005, 08:05
dafelix
dafelix is offline
Dat gaat niet simpel, ik weet niet hoe maar bij mij ging hij op een geven moment openen in Mozilla, maar volgens mij kwam dat omdat ik de toegang tot IE verboden had voor programma's. (Set programs and Defaults in WinXP)

M$ kennende is er geen gemakkelijke oplossing...
Oud 19-03-2005, 08:08
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 19-03-2005 @ 09:05 :
Dat gaat niet simpel, ik weet niet hoe maar bij mij ging hij op een geven moment openen in Mozilla, maar volgens mij kwam dat omdat ik de toegang tot IE verboden had voor programma's. (Set programs and Defaults in WinXP)

M$ kennende is er geen gemakkelijke oplossing...
'Set programs and Defaults in WinXP', wat is dat in het Nederlands? (n00bvraag )

Misschien zou het lukken als ik msn opnieuw installeerde en dat hij FF dan automatisch detecteerde als de standaardbrowsder, maar daar heb ik nu geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 08:57
Verwijderd
Of zit dan in configuratiescherm -> software -> programmatoegang en -instellingen?
Maar ook daar heb ik niks gevonden, alles stond er zoals ik het ingesteld is. Anders zal ik ff een mailtje naar msn zelf sturen of zo.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:09
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
mrboot schreef op 19-03-2005 @ 09:57 :
Of zit dan in configuratiescherm -> software -> programmatoegang en -instellingen?
dat zou 't wel eens kunnen wezen, ik ken de NL versie niet
Daar moet je dan 'Enable Acces for this program" ("Toegang tot dit programma"??) van Internet Explorer afvinken, let wel: hierdoor verdwijnen de icoontjes van Internet Explorer, maar het programma zal zichzelf niet verwijderen (dat schijnt niet te kunnen)

ik weet zeker niet of dit werkt overigens
Oud 19-03-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 19-03-2005 @ 10:09 :
dat zou 't wel eens kunnen wezen, ik ken de NL versie niet
Daar moet je dan 'Enable Acces for this program" ("Toegang tot dit programma"??) van Internet Explorer afvinken, let wel: hierdoor verdwijnen de icoontjes van Internet Explorer, maar het programma zal zichzelf niet verwijderen (dat schijnt niet te kunnen)

ik weet zeker niet of dit werkt overigens
Oja, dat zal ik es proberen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:42
Verwijderd
Er zijn ook plugins voor msn die dit kunnen...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 19-03-2005 @ 10:42 :
Er zijn ook plugins voor msn die dit kunnen...
Ik zal eens zoeken, maar op tweakzone.nl heb ik deze vraag ook gevraagd en daar kreeg ik ook een plugin aangeraden, maar die heb ik nog niet uitgetest
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 13:50
Verwijderd
MSN Plus + Stuff 'n Plug
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 20:39
Wammus
Wammus is offline
Ik gebruik ook Firefox en geen MSN maar Trilian. Ik heb vanaf het begin af aan geen enkel probleem gehad en hij pakte meteen Ff ipv IE.
Oud 20-03-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 20-03-2005 @ 21:39 :
Ik gebruik ook Firefox en geen MSN maar Trilian. Ik heb vanaf het begin af aan geen enkel probleem gehad en hij pakte meteen Ff ipv IE.
Ja, oke. Zijn er veel voordelen van Trilian tov MSN? (ik ken het namelijk niet)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:29
31337
31337 is offline
check dit topic maar ff van een ander forum... zo heb iuk het ook gedaan...

http://forum.tweakzone.nl/topic/42480
Oud 21-03-2005, 14:07
Verwijderd
Citaat:
31337 schreef op 21-03-2005 @ 13:29 :
check dit topic maar ff van een ander forum... zo heb iuk het ook gedaan...

http://forum.tweakzone.nl/topic/42480
Bedankt, maar die plugin had ik ook al gevonden (en ook van hetzelfde forum)
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:34
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mrboot schreef op 20-03-2005 @ 21:42 :
Ja, oke. Zijn er veel voordelen van Trilian tov MSN? (ik ken het namelijk niet)
Ja.

Je kan inloggen onder verschillende accounts zonder het programa een tweede keer op te starten ( het zou goed kunnen dat dit ook in MSN kan maar dat heb ik iig nooit gevonden ). Verder mischien wel het grootste voordeel dat het ook met AIM, ICQ, IRC en Yahoo messenger overweg kan en je kan alles in een contactlijst weergeven of voor elke cliënt een aparte lijst maken. Er zijn meer dan genoeg skins voor en standaard zitten er veel meer smileys in. Er zijn nog veel meer dingen maar ik heb nu geen zin om alles neer te zetten. Kijk ff in het centrale topic daar staat vast nog wel meer info in. Ik heb overigens wel de pro versie dus ik weet zo niet wat er allemaal in de personal versie zit. Als je het echt wilt weten kan je het natuurlijk ook altijd invoeren op Google daar kan je ook een hoop info vinden.
Oud 22-03-2005, 16:45
dafelix
dafelix is offline
het vervelende is dat hij je lijsten door elkaar gooit, in de versie die ik heb gebruikt iig

hierdoor waren mijn contacts van 2 MSN accounts ineens even vol, tevens heb ik mijzelf nu in mijn lijsten staan (niet dat dat opzich heel erg is, maar ik geloof dat je dat niet in MSN Messenger kan doen). wat ook vervelend was dat hij/zij mijn contact-namen veranderde naar het email-adres toen ik weer terugswitchede naar Windows Messenger, pas als gebruikers weer online kwamen kon ik de 'echte' nick weer zien.
het is vervelend als Trillian zomaar dingen veranderd zonder toestemming, maar als je definitief overstapt op Trillian zal je daar iig geen last van hebben
Oud 22-03-2005, 16:48
Verwijderd
Oke, bedankt. Misschien eens uitproberen, dan kijk ik wel of ik het wat vind.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 22-03-2005 @ 17:45 :
het vervelende is dat hij je lijsten door elkaar gooit, in de versie die ik heb gebruikt iig

hierdoor waren mijn contacts van 2 MSN accounts ineens even vol, tevens heb ik mijzelf nu in mijn lijsten staan (niet dat dat opzich heel erg is, maar ik geloof dat je dat niet in MSN Messenger kan doen). wat ook vervelend was dat hij/zij mijn contact-namen veranderde naar het email-adres toen ik weer terugswitchede naar Windows Messenger, pas als gebruikers weer online kwamen kon ik de 'echte' nick weer zien.
het is vervelend als Trillian zomaar dingen veranderd zonder toestemming, maar als je definitief overstapt op Trillian zal je daar iig geen last van hebben
Kan bij MSN wel, jezelf toevoegen in je lijst.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 18:24
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Mortification schreef op 22-03-2005 @ 17:57 :
Kan bij MSN wel, jezelf toevoegen in je lijst.
toendertijd kon ik dat niet bij MSN Messenger, maar het kan zijn dat het tegenwoordig wel lukt

zijn de 'bugs' die ik hierboven aangaf ondertussen verholpen overigens?
Oud 22-03-2005, 18:28
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 22-03-2005 @ 19:24 :
toendertijd kon ik dat niet bij MSN Messenger, maar het kan zijn dat het tegenwoordig wel lukt
Kan nu wel, maar of je ook met jezelf kan chatten weet ik niet.

Citaat:
zijn de 'bugs' die ik hierboven aangaf ondertussen verholpen overigens?
Welke bugs? Of bedoel je mijn vraag? (Die is inmiddels wel opgelost )
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 18:50
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
mrboot schreef op 22-03-2005 @ 19:28 :
Kan nu wel, maar of je ook met jezelf kan chatten weet ik niet.
Nope , via contextmenu kun je alleen 'send mail' kiezen ^_^

Citaat:
mrboot schreef op 22-03-2005 @ 19:28 :

Welke bugs? Of bedoel je mijn vraag? (Die is inmiddels wel opgelost )
Nee, niet uw vraag, maar de bugs die ik aangaf iets eerder terug, als je er niet veel waarde aan die rariteiten hecht zal ik je zeker niet tegenhouden Trillian te gebruiken
Oud 23-03-2005, 00:35
Verwijderd
Citaat:
dat kan al sinds de eerste public beta.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten