![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Oh ja, wat aldus de bannende FB nog wel het grofste was was dat ik loog over symbolen van de islam. Dat er namelijk pre-islamitische munten met halve manen bestonden was niet waar volgens klagers. Een lijst met citaten en foto's maakte uiteraard niet meer uit, wie het I-woord aanvalt krijgt problemen. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens, Mickey, beste vrind, wil ik jou in al je blindheid even wijzen op de Christenen. Balkenende, onze premier nota bene, was in Indonesië. Hij zei daar dat we in Nederland weliswaar het homohuwelijk hebben, maar hij haastte zich om erbij te vertellen dat hij echt wel er tegen had gestemd. Er werden Kamervragen over gesteld. Donner gaf aan dat hij wilde dat hij het concert van Madonna kon verbieden. Eerder wilde deze goochemerd, direct na de moord op Van Gogh, nota bene de Wet op (smadelijke) Godslastering aanscherpen. Maar alleen de Islam is gevaarlijk, als je Mickey mag geloven. En dan heb ik het nog niet eens over de VS, waar christelijke evangelist Pat Robertson op nationale tv oproept tot het vermoorden van Hugo Chavez, waar christelijke auteur en politicus Pat Buchanan op nationale tv de man van Terri Schiavo vergelijkt met een Nazi. Waar de president het onderzoek op reeds bestaande stamcellen verbiedt op religieuze gronden, terwijl er honderden mensenlevens mee gered hadden kunnen worden. Waar er een rel van nationale aard ontstaat als een beeldhouwwerk van de Tien Geboden uit een rechtszaal moet worden verwijderd. Waar christelijke betogers met borden als "all gays will burn in hell" staan voor rechtbanken die het homohuwelijk hebben goedgekeurd. Afijn, zo kan ik nog uren doorgaan. En de lui van het CIDI zijn ook bij iedere scheet op hun pik getrapt. Maar de Islam ,díe is toch erg.. |
![]() |
||
Citaat:
Om nog maar te zwijgen over het volledig blokkeren dat de klager kennelijk deed bij de claim dat de islam symbolen kopieerde. De meteoriet onder de Kaaba werd voor de islam aanbeden, nu is het een punt van aanbidding voor moslims. Er is geen speld te krijgen tussen beide redenaties. Is er dan niet iets mis in de opstelling als moslims op dat niveau al dichtslaan?
||
![]() |
Citaat:
Bovendien krijg ik voortdurend geklets van "je overdrijft, moslims zijn niet gevaarlijk, je weet er niks van etc." naar het hoofd geslingerd. Zeg jij me dan maar even waar het op staat: -Streef jij na een verbod op het beledigen van allah/profeet/... -Streef jij na een verbod op homosexualiteit? -Vind jij dat veel westerse vrouwen door hun gedrag en verschijning hoereren en dat daar iets aan gedaan moet worden? -Zou jij de sharia (of delen daarvan) ingevoerd willen zien? Als dit inderdaad zo is, dan is het vermoeden voor de hand liggend, dat er heel wat meer moslims zijn die dat ook vinden. Aangezien de islam groeit, er dus steeds meer van zulke moslims bijkomen, en die ook stemrecht hebben, is politieke invloed van de islam -met zijn op punten beslist pernicieuze moraal- geen illusie en dan loopt Mickey niet hysterisch te overdrijven. @Marcus: voor de 30ste keer, van mij mag je het christendom en het jodendom (als religie) vrolijk door de plee spoelen, als je de islam er maar bij doet.
Laatst gewijzigd op 13-10-2006 om 23:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een tipje van de sluier?
't was effe zoeken en nog geen éénduidig antwoord, maar toch een verdediging richting sharia. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geloof dat niet, als je het niet erg vind. |
![]() |
|||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij eist van anderen antwoorden op domme vragen, waarna hij verwacht dat hij daaruit de opinie van miljoenen moslims kan destilleren... ...maar zelf geeft hij inhoudelijk nooit thuis. Maar de moslims ontwijken debat, volgens T_ID. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik weet voldoende, een oud Hollands gezegde (wie zwijgt stemt toe) geeft weer uitkomst. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
a) meent daaruit een mening te kunnen destilleren over een bevolkingsgroep van enkele miljoenen b) hem criminaliseert als 'verdachte' Denk je nu echt dat een moslim uit Saudi-Arabië hetzelfde is als een moslim uit Marokko? Gast, kijk eens hoeveel er in Irak gevochten wordt tussen Sunnieten en Sji'ieten. Ook allemaal moslims. Hoe verklaar je dat dan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @Marcus: die laatste post van je voegt niks toe (ik denk ook dat Kenni zich ook wel zonder jou kan redden, O Nobele Beschermer der Zwakken en Onderdrukten), ik zeg niet dat Kenni tot iets verplicht is. Alleen is het zo dat het er in deze discussie juist om gaat, wat moslims eigenlijk vinden/willen.
|||
Citaat:
![]() Niet alsof ik zo'n bewering ga doen zonder dat te kunnen onderbouwen. Citaat:
Sterke ideologische remmingen dus. Waarom zou ik een filosofie die een rechtsysteem opleverde met zulke uitspattingen enig vertrouwen geven? Voorstanders van die filosofie zou ik verwijten blind te zijn voor de negatieve kanten. Voordat daar kritiek op komt: extreem-rechts zoals de NVU heeft een punt in hun hameren op ordehandhaving. Is iemand, wie dan ook, van plan om het regeringsbeleid extreem-rechts te maken om aan dat ene voordeeltje van ordehandhaving te komen?
Laatst gewijzigd op 13-10-2006 om 23:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
-Streef jij na een verbod op het beledigen van allah/profeet/... nee -Streef jij na een verbod op homosexualiteit? ![]() -Vind jij dat veel westerse vrouwen door hun gedrag en verschijning hoereren en dat daar iets aan gedaan moet worden? nee -Zou jij de sharia (of delen daarvan) ingevoerd willen zien? als het niet tegen de mensenrechten instrookt en men wilt het, waarom niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij ondervinden er nadelen van en niemand ondervind er voordelen van. Ziedaar je conclusie over hoe slim het is principes te betrekken in situaties waar dat geen zin heeft,
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
@Kenjirro
er ligt toch nog eenvraagje (het topic is toch al verkracht): Hoe rijm je je eerste twee standpunten met je derde? Moet ik het zien als een "light versie" sharia? Waarom zou je dat als wet in een land voorschrijven? Wat is er mis met de huidige wetgeving? |
![]() |
||
Citaat:
Als de hele wereld tegen zou werken, zou er misschien eens wat verwerken. Maar zolang er nog laffe meelopers zijn die alleen aan zichzelf denken, zal dat helaas niet gebeuren en blijven de mensen op Guantanamo gemarteld worden.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat zou Nederland er aan kunnen doen? Ook niets. Yay, een patstelling waar je niets kunt doen en jezelf slechts pijn kunt doen door overmatig te reageren op Amerika. Welkom in de internationale machtsverhoudingen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Russische journaliste, kritisch over Tsjetsjenië, vermoord Mark Almighty | 91 | 19-10-2006 00:20 | |
"AEL wil zelfmoordacties steunen'" Gatara | 321 | 06-05-2003 18:19 | |
Het Interview: Mohammed Cheppih BiL@L | 61 | 04-05-2003 17:18 |