Oud 23-11-2002, 13:17
slimmieslak
slimmieslak is offline
HELP!
ik weet het niet meer, ik heb bijna een jaar een vriend. maar eigenlijk gaat het niet zo goed tussen ons, ik vind dat we te veel van elkaar verschilllen. hij zegt als je twijfelt dat het meestal uitgaat.
nu zit ik erover te dnekne om het uit te maken, maar ik weet het niet! ik weet niet eens meer of ik hem wel leuk vind!
soms denk ik van wel, soms van niet.
tuurlijk weet ik nu wel dat er "" iets" niet goed zit tussen ons.
maar echt heel erg slecht gaat het nou ook weer niet.

is er geen test waardoor je erachter kan komen of je iem,and nog leuk vind of niet?
en als ie er niet is.. heeft iemand nog tips??
x
Oud 23-11-2002, 13:24
Verwijderd
Ja, op de website van de Fancy of de Tina zul je dat soort tests waarschijnlijk wel vinden, maar ik denk niet dat die voor jouw leeftijdscategorie zijn bedoeld (no offense )

Als je jezelf al afvraagt of je hem eigenlijk nog wel leuk vindt, dan ben je behoorlijk ver heen, denk ik. Kijk, je hoeft natuurlijk niet te verwachten dat je je hele relatie smoorverliefd op hem blijft. Dat is ook onmogelijk. Eeuwige verliefdheid bestaat niet, dat is allang bewezen en aangetoond. Mensen die daarin geloven, geloven in een fabeltje, of ze hanteren een verkeerde definitie van verliefdheid.

Je moet jezelf de vraag stellen: wat verwácht ik nog van deze relatie? Wil ik echt iemand waar ik heel erg gek op ben, die mijn hart nog steeds doet smelten (*ahum*), echt De Ware (de gepassioneerde relatie)? Of ben ik meer op zoek naar iemand waar ik op kan bouwen, een maatje, iemand bij wie gezelligheid en vertrouwen belangrijker is dan blinde lust (de primair vriendschappelijke relatie). Aan de hand daarvan kun je bepalen wat je van jezelf en je vriend verwacht.

Maar goed, als je jezelf al afvraagt of je hem überháupt nog wel leuk vindt, is het misschien gewoon over. Dat kan, daar hoef je je niet voor te schamen. Op sommige mensen raak je gewoon uitgekeken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 09:48
moenbase
moenbase is offline
Ik zou niet uitgaan van de test in de fancy oid.
Je zegt dat jullie teveel verschillen. Je kunt dan 2 dingen doen:
1) Het uitmaken
2) Ondanks de verschillen toch aan de relatie werken
Oud 26-11-2002, 17:52
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Volgens mij weetje zelf heel goed wat je wilt, maar durf je het naar mijn mening gewoon niet zo goed.
Bang er spijt van te krijgen ?
Ik zit zelf ook een beetje in een soortgelijk probleem.
Volg je gevoel,
dat is het beste...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:31
afrobitch
afrobitch is offline
Uitmake en kijke hoelang je t zonder m volhoudt!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2002, 14:16
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou zeggen aan dat warme gevoel wat je krijgt wanneer: die weer een lieve actie maakt, wanneer die iets leuks voor je gekocht heeft, je fijn in zn armen ligt...

of kriebels in je buik... ja, ik heb nu ook al 19 maanden met mn vriend en ik ben nog steeds vreselijk verliefd op m en hou ook zielsveel van m. ik heb me zelf ookal eens afgevraagd of ik t me allemaal niet inbeeld ofzo, maar nee. wanneer ik dan weer bij m ben, word ik weer helemaal blij, wanneer hij me lief knuffelt krijg ik helemaal gekke kriebels in mn buik. ja... t is allemaal wat moeilijk uit te leggen.

ik zou t nog ff aanzien en t er anders maar met je vriend over hebben. uitmaken omdat je t ff niet meer weet, zou ik niet doen. t is immers wel al een jaar aan, dat gooi je toch niet zomaar weg? (ik weet t is niet zomaar weggegooid, fijne herinneringen blabla... )

en tests? daar geloof ik niet in. het is toch jouw gevoel, je laat een test toch niet zeggen hoe jij je leven moet leven, kom nou.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten