Ja, op de website van de Fancy of de Tina zul je dat soort tests waarschijnlijk wel vinden, maar ik denk niet dat die voor jouw leeftijdscategorie zijn bedoeld (no offense

)
Als je jezelf al afvraagt of je hem eigenlijk nog wel leuk vindt, dan ben je behoorlijk ver heen, denk ik. Kijk, je hoeft natuurlijk niet te verwachten dat je je hele relatie smoorverliefd op hem blijft. Dat is ook onmogelijk. Eeuwige verliefdheid bestaat niet, dat is allang bewezen en aangetoond. Mensen die daarin geloven, geloven in een fabeltje, of ze hanteren een verkeerde definitie van verliefdheid.
Je moet jezelf de vraag stellen: wat verwácht ik nog van deze relatie? Wil ik echt iemand waar ik heel erg gek op ben, die mijn hart nog steeds doet smelten (*ahum*), echt De Ware (de gepassioneerde relatie)? Of ben ik meer op zoek naar iemand waar ik op kan bouwen, een maatje, iemand bij wie gezelligheid en vertrouwen belangrijker is dan blinde lust (de primair vriendschappelijke relatie). Aan de hand daarvan kun je bepalen wat je van jezelf en je vriend verwacht.
Maar goed, als je jezelf al afvraagt of je hem überháupt nog wel leuk vindt, is het misschien gewoon over. Dat kan, daar hoef je je niet voor te schamen. Op sommige mensen raak je gewoon uitgekeken.