Oud 13-01-2003, 21:00
TAFKAB
TAFKAB is offline
Ik zie dat er vaak websites worden gepost waar het "waar voldoet een website aan"-gehalte erg laag ligt.
En vervolgens worden mensen afgekraakt om hun werk terwijl zij uiteraard ook niet beter weten.
Vandaar dacht ik misschien een topic over het wel en wee van het maken van een website.
Waar moet je opletten? Wat niet te doen? Kleuren combinaties? etc etc
Een idee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 21:04
Beyoned
Beyoned is offline
tjah...
zon kenner ben ik ook niet
kvind alleen de grootste fout die n00b's maken (als ik er zelf geen ben ) is een site maken met frames wat opzich wel goed is,ook de achtergronden van de frames in elkaar overlopend en dan laten ze de frameborders staan daar kan ik me matenloos aan ergeren.

wat ik ook irritant vind zijn sites die gemaakt zijn op 1100+ weight

en natuurlijk de comet cursors
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:11
Verwijderd
Laat ik eens beginnen met de fouten die ze maken
- frames
- font (of ze doen geen, of ze gebruiken comic sans MS)
- kleurgebruik
- plaatjes (heb mooie, of gebruik er geen)
- nuteloze javascripten (of zoals gezegd comet cursos)
- muziekjes :r

Maar al doen ze dit toch, het is en blijft beter dan cu2 :r
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:17
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
nouw
1 gebruik nooit een zwarte achtergrond
2 hou je site vrolijk maar gebruik niet te veel verschillende kleuren (niet meer dan 3 oid)
4 gebruik tabellen
5 hou je site rustig
6 maak de teksten leesbaar
7 gebruik GEEN animatedgif
8 gebruik niet te grote letters
9 hou rekening met lage resoluties (800*600)
10 maak niet te veel gebruik van plaatjes... (alleen plaatjes in de header tableheaders en als tablebars en als het nodig is informatie te verduidelijken)
11 gebruik geen js of gebruik het goed (geen vervelende popups, geen rightmousblokade, geen allerts etc)
12 zet geen onzin op je site zo als javaklokjes marquee's muziekjes etc

ghe zo genoeg ?
Oud 13-01-2003, 23:06
p-chez
p-chez is offline
Ik vind het gebruik van frames an sich dus helemaal niet verkeerd. Alleen gebruik ze goed en netjes.
Beter frames dan een zware pagina telkens weer laden...
Oud 13-01-2003, 23:17
zazzie
zazzie is offline
in willekeurige volgorde:
1. websites moeten in alle browsers werken.
2. animated gifs zijn hoogst irritant.
3. gebruik rustige kleuren, geen spierwitte achtergrond of zwart, en dus ook geen half fluoriserende kleuren.
4. gebruik leesbare (standaard) fonts.
5. gebruik geen onnodige scriptjes.
6. vermijd java applets
7. gebruik niet teveel kleuren
8. werk niet in frontpage, daar wordt de site zoooooo straag van...
9. etc..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:18
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
p-chez schreef:
Ik vind het gebruik van frames an sich dus helemaal niet verkeerd. Alleen gebruik ze goed en netjes.
Beter frames dan een zware pagina telkens weer laden...
mee eens

en hou je teksten ook leesbaar met kleuren
zorg voor duidelijke navigatie
optimaliseer de plaatjes die je hebt
Oud 14-01-2003, 09:33
TAFKAB
TAFKAB is offline
Dit gaat de goede kant op
Mensen moeten ook letten op het gebruik van teksten, reduceer een tekst zoveel mogelijk (en mocht je veel tekst hebben verdeel de tekst in blokken dat leest een stuk makkelijker) omdat daar niemand op zit te wachten.
Een plaatje zegt 1000 woorden.
Verder is het belangrijk dat als je een logo hebt je die laat terug zien op je site (noem je "branding"), dit alles in t kader van herkenning die je mee moet geven aan de bezoekers.
En zorg voor CONTINUITEIT! op je pagina's...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 09:37
Beyoned
Beyoned is offline
zwarte achtergrond vind ik bullshit je hebt ook wel goede sites met zwarte achtergrond..

jullie willen dus zeggen dat bijvoorbeeld

http://www.tupacrulezz.web1000.com/tupac een n00b site is door de achtergrond?

verder zijn er ook wel goede animated gifs.
vind ik dus ook onzin want dat zou betekenden dat de mensen die tegen animated gifs zijn ook nooit smilys in de topic plaatsen?

verder lettertype gebruik een lettertype die op veel pc's staat. die fout heb ik ook gemaakt (n00b he ) ik heb lucida bright op de saxion site, maar als ik bij friends kijk hebben ze dat niet

(niet dat dat een probleem is want de bedoeling was een inTRAnetsite en op alle pc's hier staat wel lucida bright.. mahtoch als het geen intranet site was geweest had ik een probleem gehad)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 09:46
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:

Verder is het belangrijk dat als je een logo hebt je die laat terug zien op je site (noem je "branding"), dit alles in t kader van herkenning die je mee moet geven aan de bezoekers.
En zorg voor CONTINUITEIT! op je pagina's...
offtopic: I did that YEAH I'M NOT A N00B
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:02
Verwijderd
Citaat:
tupac.netmenu.nl schreef:
zwarte achtergrond vind ik bullshit je hebt ook wel goede sites met zwarte achtergrond..

verder zijn er ook wel goede animated gifs.
vind ik dus ook onzin want dat zou betekenden dat de mensen die tegen animated gifs zijn ook nooit smilys in de topic plaatsen?
Professioneel oogt die site anders ook niet hoor..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:03
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
McLaren schreef:

mah dat zeg ik ook niet!
mah kvind hem niet n00b
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:11
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
McLaren schreef:
Nee...Maar ik vind dat zwart maar 1 vd factoren is die de look van de site bepaalt.
Dus om nou te zeggen dat de kleur ZWART sites dood schopt vind ik wat ver gaan.
Kleur gebruik is belangrijk, denk dat het met zwart meer gaat om de samenhang tussen kleuren, bv neon groen op zwart ofzo: big mistake.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:34
Manuzhai
Manuzhai is offline
Zelfs met neon-groen op zwart kan je een mooie site maken. Het gaat erom dat je de kleuren goed gebruikt, consistent, en dat ze goed bij elkaar passen. Verder is het belangrijk dat je maar 1 of maximaal 2 verschillende fonts gebruikt, geen nutteloze javascripts of java-applets, frames als je dat kunt gebruiken om bijvoorbeeld laadtijden te verminderen, maak cross-browser compatible sites...

En tupac-figuur: dat is misschien *net* geen n00b-site meer.
Oud 14-01-2003, 10:42
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Zelfs met neon-groen op zwart kan je een mooie site maken. Het gaat erom dat je de kleuren goed gebruikt, consistent, en dat ze goed bij elkaar passen. Verder is het belangrijk dat je maar 1 of maximaal 2 verschillende fonts gebruikt, geen nutteloze javascripts of java-applets, frames als je dat kunt gebruiken om bijvoorbeeld laadtijden te verminderen, maak cross-browser compatible sites...

En tupac-figuur: dat is misschien *net* geen n00b-site meer.
Voorbeeld?
Soms zijn extreme klerencombinaties wel mooi, maar dat ligt maar aan de vormgeving.
Verder ben ik ook een voorstander (vaak) van het "less is more"fenomeen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:11
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
mah dat zeg ik ook niet!
mah kvind hem niet n00b
ik wel (waarom -> de kleur van achtergrond (donker grijs) en dan het zwart als achtergrond tabellen,het plaatje boven submenu met zelfde achtergrond kleur en slechte kwaliteit letters met randje eromheen, links met streepjes eronder mooier als streepje eronderkomt als je er overheen gaat bijv., 2 verschillende kleuren rood om de tabellen , boogjes/hoekjes enzo niet echt mooi afgewerkt...)

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:00
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
ik wel (waarom -> de kleur van achtergrond (donker grijs) en dan het zwart als achtergrond tabellen,het plaatje boven submenu met zelfde achtergrond kleur en slechte kwaliteit letters met randje eromheen, links met streepjes eronder mooier als streepje eronderkomt als je er overheen gaat bijv., 2 verschillende kleuren rood om de tabellen , boogjes/hoekjes enzo niet echt mooi afgewerkt...)
dat maybe wel mah de opbouw.. grafisch en toch snel,
makkelijk te editen etc..

ooit een n00b een site zien bouwen met 2 iframes
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:09
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:

Stop met dat zeuren over NOOB's, je moet het met een korreltje zout nemen omdat iedereeen hier wel wat aan heeft.
Behalve ik dan
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:12
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Stop met dat zeuren over NOOB's, je moet het met een korreltje zout nemen omdat iedereeen hier wel wat aan heeft.
Behalve ik dan
haha mah anders kank niet slapen neej je ehbt wel geklijk hoor iemand hier nolg tips?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:20
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
haha mah anders kank niet slapen neej je ehbt wel geklijk hoor iemand hier nolg tips?
Gebruik flash goed of gebruik het niet
Ps ben je dronken ofzo?? Je typed als een halvezool!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:24
TIGEK
TIGEK is offline
Wat ook heel irritand is: zijn plaatjes op de achtergrond. En dan vooral als de tekst ook al niet leesbaar is.
Oud 14-01-2003, 12:27
TAFKAB
TAFKAB is offline
Owja..
En onthoud dat je ...moet communiceren met je website....emoties aanwakkeren...laat je thema duidelijk zijn...en continuiteit (heb ik dat al gezegd?)....zorg voor een duidelijk signaal...
" Ass the mass and volume of information increases, people search for a clear signal - one who gives pattern, shape and direction to the noise" - Designer Bruce Mau

zorg dat je eerst je sitew hebt gepresenteerd aan test publiek voor ultiemte feedback ipv huiverig metteen je ding te showen aan de buitewereld...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:57
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Owja..
En onthoud dat je ...moet communiceren met je website....emoties aanwakkeren...laat je thema duidelijk zijn...en continuiteit (heb ik dat al gezegd?)....zorg voor een duidelijk signaal...
" Ass the mass and volume of information increases, people search for a clear signal - one who gives pattern, shape and direction to the noise" - Designer Bruce Mau

zorg dat je eerst je sitew hebt gepresenteerd aan test publiek voor ultiemte feedback ipv huiverig metteen je ding te showen aan de buitewereld...
oftwel aan je opdrachtgevers cq collega's indien zakelijke site
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:02
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
oftwel aan je opdrachtgevers cq collega's indien zakelijke site
Niet indien zakelijk site, als je een site maar serieus wilt nemen laat je het eerst zien aan " beta testers" .
Dat ook ivm met browser compatible stuff etc
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:27
JJzD
JJzD is offline
nog een tip:
laat duidelijk zien wat links zijn en waar ze naartoe gaan als je snel leest
dus geen
"als je een verhaal wil lezen klik hier"
maar
"natuurlijk hebben wij een verhaal geschreven"
Oud 14-01-2003, 14:24
dafelix
dafelix is offline
voldoet mijn site hieraan?

http://httpd.chello.nl/c.luiten/Floris

Waar ik mij erger aan site's zijn die geripte plaatjes die met zen allenstaan te bewegen (CU2!!!) of idd irritante javascriptjes
Oud 14-01-2003, 14:44
TIGEK
TIGEK is offline
De melding onder aan je pagina mag van mij direct weg. 1 keer op home is genoeg.
Oud 14-01-2003, 14:46
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
TIGEK schreef:
De melding onder aan je pagina mag van mij direct weg. 1 keer op home is genoeg.
oek anders nog?
Oud 14-01-2003, 14:57
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
dafelix schreef:
voldoet mijn site hieraan?

http://httpd.chello.nl/c.luiten/Floris

Waar ik mij erger aan site's zijn die geripte plaatjes die met zen allenstaan te bewegen (CU2!!!) of idd irritante javascriptjes
- waar is design??
- mensen houden niet van beeldschermen lezen dus hou je regels max 10 woorden breed
- design voor 800x600 dat is de standaard
- lelijk menu
- niet all1 is die melding over IE 6 + reso lelijk maar ook nog eens dom
- oranje op lichtgrijs is nauwelijks te lezen
- let op spelfouten
- waar ben ik geweest?? geen idee

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 15:00.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 15:16
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:

ik had het vooral over het uiterlijk ja
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:52
p-chez
p-chez is offline
Weet je waar het om gaat met een zwarte achtergrond? Het is irritant aan je ogen. Ga maar eens een stuk tekst op een site lezen die een totaal zwarte achtergrond heeft, en kijk daarna een andere kant op, of naar een ander window. Zie je allemaal vlekken, etc. Heel irritant dus. Vandaar.

't Kan heel mooi zijn, maar zeer onprettig.
Oud 14-01-2003, 17:00
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
ik had het vooral over het uiterlijk ja

verder voor degen die vroeg of de site eraan voldoet ehm kdenkyt niet..

http://fb.saxion.nl wel toch? en nu aub green voordelen en nadelen zeggen geowon jah of neej, dit is geen sitecheck topic!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 19:12
ekki
ekki is offline
Citaat:

verder voor degen die vroeg of de site eraan voldoet ehm kdenkyt niet..

http://fb.saxion.nl wel toch? en nu aub green voordelen en nadelen zeggen geowon jah of neej, dit is geen sitecheck topic!
ziet er prima uit.

ik ben het wel eens met alle tips, maar ik vind dat frames soms toch wel handig kunnen zijn. zeker met slome internetverbindingen. zelfs als sites gecached worden kan het nog best lang duren voor ze geladen zijn voor de tweede keer (ik heb het nu over casema).

het enige nadeel dat ik eraan zie is dat zoekmachines niet liev doen met frames.
Oud 14-01-2003, 19:29
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
ekki schreef:
ziet er prima uit.

ik ben het wel eens met alle tips, maar ik vind dat frames soms toch wel handig kunnen zijn. zeker met slome internetverbindingen. zelfs als sites gecached worden kan het nog best lang duren voor ze geladen zijn voor de tweede keer (ik heb het nu over casema).

het enige nadeel dat ik eraan zie is dat zoekmachines niet liev doen met frames.
mijn frame gebruik is toch goed? kijk tligt eraan met welke gedachte als je abd bekijkt.. tjah zijn iframes.. geowon overzichtelijk en met die blonde secetaresses van tegenwoordig moeit toch simpel houde

verde r de enigste frames zijn de buitenkanden en dat is om de site te positioneren..

ik vind een frame pas goed als je er niet in kan scrollen (menu frame dan he ) en als zowel het linkerframe als het rechterframe in elkaar overloopt. dat is mijn mening over een goed frame.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:16
cartman666
cartman666 is offline
ik vind dit een wat vage topic, we zitten hier te bepalen waar een site aan moet voldoen, maar verschilt dat niet per doel?(retorische vraag).
voor een bedrijfssite moet je geen felle kleuren gebruiken. en voor een site waar mensen snel voorbij surfen moet je zorgen dat je logo achter blijft in de gedachte van de bezoeker. maar mensen die gewoon hun eigen smaak en gedragingen op internet willen zetten kunnen best felle kleuren, breezah taal, animated gif's en mousetrails gebruiken. als dat hun smaak is, en als zij vinden dat hun site daar leuker door wordt. maar op een bedrijfssite moet je dat natuurlijk niet proberen.

kort samengevat: het is maar wat je doelgroep(of doel van je site) is.

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:20
cartman666
cartman666 is offline
de enige zinnige dingen die ik gehoord heb zijn:
- zorg dat het op 800*600 ook goed te lezen is
- gebruik geen onbekende fonts
- zorg dat de site niet nodeloos groot is. (dus maak niet in word, en als je dat toch doet laat dreamweaver het dan opruimen )
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:25
Dminor
Dminor is offline
Geen idee.
Oud 14-01-2003, 20:42
Beyoned
Beyoned is offline
waar gaat dit over?
en vecht dit mah in feedback uit!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:53
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:

sorry maar dit vind ik dus een noobsite:
- wit op zwart > dit moet je niet doen met teksten het zorgt er voor dat mensen niet eens de moeite nemen de tekst door te kijken...
-tabellen staan scheef en hebben leluqe headers die ook scheef zijn (linkerkant is groter dan de rechterkant)
- leluqe neonglow om t fototje heen... het is nergens goed voor en haalt de layout achteruit het wordt er btw ook niet sneller op
- een nieuwe frame voor t submenu?!?!
- 2 x info in t menu?!
- menu is saai
- tekst in de header onleesbaar
- knoppen onder in de site werken niet
- de rode tekst op de zwarte achtergrond is moeilijk te lezen... (je moet even kijken)
- het lijkt als of t submenu soms niet bij de site hoort...
- scrollbar is leluq
- foutje in de coding van de tabellen (rechts boven onder het menu zit een openstukje dwz dat je daar een <tr> of <td>te veel of te weinig hebt)
Oud 14-01-2003, 22:11
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
de enige zinnige dingen die ik gehoord heb zijn:
- zorg dat het op 800*600 ook goed te lezen is
- gebruik geen onbekende fonts
- zorg dat de site niet nodeloos groot is. (dus maak niet in word, en als je dat toch doet laat dreamweaver het dan opruimen )
ik zal een voorbeeld geven van een noobsite... :\

http://www.geocities.com/boeliemind/

1 het begint met zwart als achtergrond met daar op loei groot in t groen klik op de onderstaandelink bla bla... meteen daar onder staat een gejatte animgif.
daaronder staat een blauwe link naar zn site :\

waar dat dit goed voor is weet niemand :\

nu heb ik al 3 dingen... kleurgebruik gebruik animgif en lettertype

laten we verder gaan...
t 1e wat ik zie is een frame met in t mainframe nog een frame gevolg een leluqe witte rand.
het 2e wat me opvalt is de scrollbar... denk dat ik daar niet veel over hoef te zeggen
verder zie ik ook weer een leuke animgif die nergens op slaat
leuke blauwe lettertjes die moeilijk leesbaar zijn
wat ik nog meer zie is dat de ontwerper nog nooit gehorod heeft van regel1<br>regel2 en dan maar <p>regel1</p><p>regel2</p> gebruikt gevolg leluqe openingen in de tekst die het niet duidelijker maken
hij gebruikt in eens weer mooi groen

laat ik op 'over mij' kliken
letters in eens weer loei groot en mooi blauw
een img die niet werkt... vast een animgif
en onderaan weer een animgif en ook deze slaat nergens op

ik klik op 'vrienden'
nu kun je zien dat zwart als achtergrond kleur zwaar klote is...

'sport'
nu krijgen we in eens een gele tekst en een mooi onovertje in t linkje alleen de tekst zelf wordt ook groter

'ringtones'
in eens een witte pagina met gele tabellen... opzich zit dit er 3 keer beter uit alleen je moet wel bij 1 style blijven

de rest
kleuren veranderen tekst grotes veranderen :\
en in t menu zitten linkjes die maar half link zijn :\

ghe als dit niet waar is weet ik t ook neit meer :\

[edit]
nog iets... hij zet bmps als fotos op zn site :\
[/edit]
Oud 14-01-2003, 22:46
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Dreamzilla schreef:

1 het begint met zwart als achtergrond met daar op loei groot in t groen klik op de onderstaandelink bla bla... meteen daar onder staat een gejatte animgif.
daaronder staat een blauwe link naar zn site :\

waar dat dit goed voor is weet niemand :\

nu heb ik al 3 dingen... kleurgebruik gebruik animgif en lettertype

laten we verder gaan...
t 1e wat ik zie is een frame met in t mainframe nog een frame gevolg een leluqe witte rand.
het 2e wat me opvalt is de scrollbar... denk dat ik daar niet veel over hoef te zeggen
verder zie ik ook weer een leuke animgif die nergens op slaat
leuke blauwe lettertjes die moeilijk leesbaar zijn
wat ik nog meer zie is dat de ontwerper nog nooit gehorod heeft van regel1<br>regel2 en dan maar <p>regel1</p><p>regel2</p> gebruikt gevolg leluqe openingen in de tekst die het niet duidelijker maken
hij gebruikt in eens weer mooi groen

laat ik op 'over mij' kliken
letters in eens weer loei groot en mooi blauw
een img die niet werkt... vast een animgif
en onderaan weer een animgif en ook deze slaat nergens op

ik klik op 'vrienden'
nu kun je zien dat zwart als achtergrond kleur zwaar klote is...

'sport'
nu krijgen we in eens een gele tekst en een mooi onovertje in t linkje alleen de tekst zelf wordt ook groter

'ringtones'
in eens een witte pagina met gele tabellen... opzich zit dit er 3 keer beter uit alleen je moet wel bij 1 style blijven

de rest
kleuren veranderen tekst grotes veranderen :\
en in t menu zitten linkjes die maar half link zijn :\

ghe als dit niet waar is weet ik t ook neit meer :\

[edit]
[/edit]
Jesus gozer!
Dat je hier moeite voor neemt.
Als er ergens een alles zeggend voorbeeld van is, is het deze wel!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 11:27
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Jesus gozer!
Dat je hier moeite voor neemt.
Als er ergens een alles zeggend voorbeeld van is, is het deze wel!

dit noem ik nietr eens een site
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 12:55
DeSSie
DeSSie is offline
De meeste site die hier gepost zijn zijn site van lik me versje....

Maar iedereen probeerd het moeten ze ook doen zo leer je het maar laat pas iets zien als het ECHT mooi en klaar is en niet zomaar kijk wat ik in 1 dagje heb gemaakt.....

Dan zou er denk ik al heel wat betere site's komen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:12
cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Dreamzilla schreef:

het ons wel bekende afkraakproces

[edit]
[/edit]
oke, dit is typisch een site voor randebielen. mensen die niets anders te doen hebben dan lachen om mislukkingen. daarom is de site ook van het niveau randebiel. maar daarom nog niet minder effectief. de site is bedoelt voor simpel vermaak, niet om klanten te trekken, of om beoordeeld te worden op kwaliteit. Het is een site voor klasgenoten en bekenden.
Als iemand zoiets zo'n site wil laten beoordelen dan moet hij dit laten doen door zijn vrienden/klasgenoten. niet door 'professionals' als jullie.

[edit]
ja, die BMP-blunder is wel erg ja. hoewel traag verschijnende p0rn ook wel leuk is
[/edit]
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:14
Beyoned
Beyoned is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
oke, dit is typisch een site voor randebielen. mensen die niets anders te doen hebben dan lachen om mislukkingen. daarom is de site ook van het niveau randebiel. maar daarom nog niet minder effectief. de site is bedoelt voor simpel vermaak, niet om klanten te trekken, of om beoordeeld te worden op kwaliteit. Het is een site voor klasgenoten en bekenden.
Als iemand zoiets zo'n site wil laten beoordelen dan moet hij dit laten doen door zijn vrienden/klasgenoten. niet door 'professionals' als jullie.
net alsof zijn klasgenoten hem wel mooi vinden
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:16
cartman666
cartman666 is offline
hahaha, en nu is ie overbelast .
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:19
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
cartman666 schreef:
hahaha, en nu is ie overbelast .
logisch je moet owk geen geocities nemen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 06:49
Dreamzilla
Dreamzilla is offline
LoL ghe meer is er niet te zeggen naja ik heb nog wel een site om af te kraken...
http://dreamzilla.endoria.net/dreamzilla

naja dit is dus mijn site... :\
Oud 16-01-2003, 09:41
zazzie
zazzie is offline
Citaat:
Dreamzilla schreef:
LoL ghe meer is er niet te zeggen naja ik heb nog wel een site om af te kraken...

vind um er wel oke uitzien, vooral die sectie kinderpr0n
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 12:03
ekki
ekki is offline
Citaat:
Dreamzilla schreef:

mjah, er is weinig te zien, maar het ziet er verder wel ok uit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten