Oud 13-01-2003, 17:06
Rabbiteen
Rabbiteen is offline
hmmz..tja, zoenen met hetzelfde geslacht..waarom niet *kijkt onschuldig rond*
Oud 13-01-2003, 17:22
legatus
legatus is offline
Shemale?
Oud 13-01-2003, 17:24
marlies
marlies is offline
Ik vind vrouwen niet aantrekkelijk. Ik heb veel liever een man. Dus 2 mannen wel maar niet met een vrouw.
Oud 13-01-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
sammiej schreef:
wat vinden jullie daar nou van?
en zou je zelf seks (willen) hebben (of gewoon all1 zoenen, kan ook) met iemand van hetzelfde geslacht! je beste vriend(in) bijvoorbeeld!
nee.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:52
Verwijderd
Vrouwen zijn gewoon aantrekkelijker om naar te kijken, so why not En juist het liefst met een vriendin, dat is het meest vertrouwd.

Het is dat (in mijn ogen) we hier op aarde zijn gezet om ons voort te planten.. want anders

Veel vrienden van me vinden het ook geen probleem om met een andere jongen te zoenen. Tegenwoordig doet niemand meer moeilijk(: gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:01
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
sammiej schreef:
wat vinden jullie daar nou van?
en zou je zelf seks (willen) hebben (of gewoon all1 zoenen, kan ook) met iemand van hetzelfde geslacht! je beste vriend(in) bijvoorbeeld!
Zou ik geen problemen mee hebben.
Oud 13-01-2003, 20:45
Verwijderd
Ik heb met 6 jongens gezoend. Geen interesse meer naar. Twas bij 4 zelfs biezonder smerig de enige echte homofiel zoende dan wel weer lekker , maar die was waarschijnlijk ook de enige die er niet van walgde

Maar ik ben uitgexperimenteert en ik hou het toch maar bij alleen vrouwen .

En sex wil ik niet eens aan denken met mannen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 20:53
Dying Bride
Dying Bride is offline
Ik heb een exvriendin... en nee dan ga je geen scrabble spelen.
Seks met meisjes vind ik geweldig, soms zelfs leuker dan met jongens. Toch doen jongens me nog wel wat

Ik vind seks met hetzelfde geslacht dus gewoon heel leuk. Al merk ik wel aan mezelf dat ik kritischer ben qua meisjes dan qua jongens...
Oud 13-01-2003, 21:47
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
heb weleens met goede [toen zown btje beste] vriendin gezoend, maar geen seks mee gehad...

was wel okee...maar vind met een jongen beter, dan voel je er teminste wat bij...

ik val niet op vrouwen...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:10
sterre
sterre is offline
heb eens getongzoend met men beste vriendin en dat was heel verruimend laten we maar zeggen
1 keer eens 'seks' gehad met een meisje, maar toen wist ik nog niet dat dat 'seks' was, maar ik weet nog wel dat het erg lekker was! maar seks met een jongen is ook wel leuk hoor dan heb je er wel meer aan eigenlijk...
Oud 14-01-2003, 20:16
Koffie_kus
Koffie_kus is offline
ja ik vind het ook wel okeej eigenlijk...

twee mannen, NEE, dat vind ik jachh, twee mannen die aan elkaar zitten

maja vrouwen zijn lief en mooi en begrijpen je ook beter meestal

k ben denk ik voor 70% hetero
Oud 14-01-2003, 22:41
Sarsefras
Sarsefras is offline
Ik heb wel eens gezoend met een meisje maar niet dat ik er wat voor voelde.... de ene keer waren we heel dronken en was het een soort afspraak (als we niemand hadden die avond dan elkaar) en de 2e keer was omdat een jongen ons heel graag wou zien zoenen en ons een fles malibu ervoor gaf ach ja, zoenen kan geen kwaad.. maar of ik nou sex wil met een meisje?? Kdenk het niet, laat ik eerst maar es wat ervaring met jongens opbouwen...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:02
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik val op zowel jongens als meisjes, en ik heb al meer dan anderhalf jaar een hele mooie lieve vriendin.

Meisjes zijn mooi, lief, zacht en karaktervol. Waar jongens, en nu ga ik generaliseren, veelal teveel aan henzelf denken, een aantal uitgezonderd dan. Maar ik zie en ontmoet gewoon wel veel meer leuke meisjes dan leuke jongens, dat valt me gewoon op.

Veel meisjes zouden wel eens een ervaring met een andere meid willen. Ben je dan lesbisch/bi? Niet persé, eigenlijk maar zelden denk ik. Homoseksueel zijn (en in het geval van vrouwen dus lesbisch zijn) betekent meer dan alleen seks hebben met iemand van je eigen geslacht lekker vinden. Het betekent ook verliefd worden, en alles wat bij een relatie komt kijken.

Waarom meisjes veelal wel geïnteresseerd zijn in een avontuurtje met een meisje en mannen met een andere man niet? Ik denk dat dat vooral maatschappelijk bepaald is. Om dat uit te leggen moet ik nog verder gaan: ik geloof namelijk dat er geen fundamenteel verschil is tussen mannen en vrouwen, afgezien van maatschappelijke invloeden, lichamelijke kenmerken en verschillen in hormonen. Het verschil tussen een meisje en een jongen wordt in mijn ogen vooral maatschappelijk bepaald, je groeit op, je leert dat. Je leert ook dat poep en plas vies is, terwijl jonge kinderen van nature dat helemaal niet vies vinden; het is iets wat je jezelf aanleert.

Maargoed dit is een heel andere discussie

Conclusie: je hoeft als meisje niet lesbisch/bi te zijn om seks met een ander meisje lekker te vinden. Ik zou zeggen: probeer het eens. Misschien een leuke ervaring wat je wel eens vaker wilt doen, misschien vind je het maar niks of doet het je weinig, dat is iets wat je zelf uit kunt proberen. En misschien ontdek je wel gevoelens van jezelf die je nog niet eerder kendde..

Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 20:06.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef:

Veel meisjes zouden wel eens een ervaring met een andere meid willen. Ben je dan lesbisch/bi? Niet persé, eigenlijk maar zelden denk ik. Homoseksueel zijn (en in het geval van vrouwen dus lesbisch zijn) betekent meer dan alleen seks hebben met iemand van je eigen geslacht lekker vinden. Het betekent ook verliefd worden, en alles wat bij een relatie komt kijken.

Waarom meisjes veelal wel geïnteresseerd zijn in een avontuurtje met een meisje en mannen met een andere man niet? Ik denk dat dat vooral maatschappelijk bepaald is. Om dat uit te leggen moet ik nog verder gaan; ik geloof namelijk dat er geen fundamenteel verschil is tussen mannen en vrouwen, afgezien van maatschappelijke invloeden, lichamelijke kenmerken en verschillen in hormonen. Het verschil tussen een meisje en een jongen wordt in mijn ogen vooral maatschappelijk bepaald, je groeit op, je leert dat. Je leert ook dat poep en plas vies is, terwijl jonge kinderen van nature dat helemaal niet vies vinden; het is iets wat je je aanleert.

ik heb dus over dat onderzoek ernaar iets gezegd... het was een officieel sexuologisch onderzoek, en ze hebben de lichamelijke reactie gemeten.... de lichamelijke reactie op iets is niet maatschappelijk bepaald, maar biologisch

wel ben ik met je eens dat als een meisje bent en wel eens sex met een meisje zou willen hebben, dat niet betekent dat je bisexueel of lesbisch bent - ik zou sex met een meisje best wel eens willen uitproberen maar moet er niet aan denken om een relatie met een meisje te hebben...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 20:08
Verwijderd
Ik heb, op mijn veertiende, een tijdje 'iets' gehad met een vriendin van me. We hebben elkaar dus ook gezoend, en tja.. het is voor mij niet specialer dan met een jongen ofzo hoor... Ik vond haar toen gewoon interessant, maar gek genoeg keken we wel allebei naar leuke jongens enzo...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 21:54
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik heb dus over dat onderzoek ernaar iets gezegd... het was een officieel sexuologisch onderzoek, en ze hebben de lichamelijke reactie gemeten.... de lichamelijke reactie op iets is niet maatschappelijk bepaald, maar biologisch
Ja maar lichamelijke reaktie komt toch uiteindelijk van je hersenen? Als een jongen een stijve krijgt komt dat toch door zijn hersenen, omdat hij opgewonden van iets raakt? En dat kan zeker wel maatschappelijk worden beïnvloed, zo niet bepaald.

Ik geloof dat als een jongen geboren zou worden in een wereld met alleen jongens, hij weet niet dat er zoiets als een meisje bestaat, dat hij dan ook op jongens zou vallen.

Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 21:59.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 02:28
Verwijderd
Njet, no, nein, nee, non

2 meisjes die zoenen vind ik wel echt lekerrrrrrr om te zien
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 12:54
SounD
SounD is offline
>Misschien omdat lesbische vrouwen heel erg vrouwelijk zijn, >maar homosexuele mannen vaak bijzonder watterig/vrouwelijk >zijn. Kennelijk is dat iets dat je nodig moet hebben om echt op >mannen te vallen

Wat een onzin zeg.. dit zijn echt vooroordelen.
Mensen zijn uniek en ieder heeft eigen mix van mannelijk en vrouwelijk gedrag.

Bij opwinding en met wie je sex zou willen hebben denk ik dat conditionering heel belangrijk is.
Op homo's en sex tussen mannen worden veel negatieve reacties gegeven.. er komen dus bij veel mensen negatieve gevoelens vrij door het te zien, er over te horen of er aan te denken.
Vrouwen worden juist sterk als lust object gezien en sex tussen twee vrouwen wordt geprezen en als geil gezien.

Ligt dus aan de maatschappij.. je eigen mening wordt sterk beinvloed hierdoor..

Kijk in de geschiedenis.
Bij de oude grieken werd juist het mannenlichaam als lustobject gezien en daar was 90% van de mannen homo of bi..
Mannenlichaam was geweldig sex met mannen dus ook en sex en liefde tussen 2 mannen was helemaal geweldig en het ideaal.. vrouw was dan soms alleen voor de kinderen.

Misschien moet je dus niet gelijk Gadver gaan roepen ofsow..

Ik vind ongedwongen liefde en sex tussen mensen van welk geslacht ook iets moois en vaak liefs hebben.
Natuurlijk zijn er dingen die ik absoluut niet zou doen zelf.. maar als anderen dat willen doen is dat hun keus.
Oud 17-01-2003, 13:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Mooi gezegd, SounD.
Oud 17-01-2003, 17:29
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik zou het wel willen het zoenen beviel me prima dusse..
Oud 17-01-2003, 20:30
Studentje
Studentje is offline
Ik zou er niet aan moeten denken om met een kerel te zoenen, al dat haar, dat hoekige enz...Stoppels enz...

Vrouwen zijn veel mooier, mooi rond, lekker zacht, niet overal haar...
Oud 18-01-2003, 14:43
wixxer
wixxer is offline
daar ben ik ni voor te vinden
Oud 19-01-2003, 18:18
Evil creature
Evil creature is offline
Veel meisjes doen het. Volgens mij zijn de meeste meisjes minstens licht bi-sexueel.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten