Oud 09-11-2004, 14:38
anja
anja is offline
Het is me nu al 2 maanden na elkaar opgevallen dat als ik twee dagen voor ik m'n menstruatie normaal moet krijgen een paar keer na elkaar flink klaarkom, mijn menstruatie enkele uren nadien begint. Ik gebruik de pil niet. Kan het zijn dat zo'n orgasmestorm de menstruatie sneller laat beginnen, omdat de samentrekkingen de baarmoeder laat bewegen? Hebben jullie dit ook al gehad?
Oud 09-11-2004, 14:47
Verwijderd
t kan wel, ik heb een vergelijkbaar iets, net nadat ik ongesteld ben gehad, als ik dan klaarkom heb ik eerder een nadrupdag, zoals ik t noem, dus t kan wel lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 15:03
Lorelei
Lorelei is offline
't Klinkt inderdaad als iets wat makkelijk kan. Soort van logisch. Geen idee of ik er zelf ook last van heb.. geloof het wel, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 15:03
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 09-11-2004 @ 15:47 :
t kan wel, ik heb een vergelijkbaar iets, net nadat ik ongesteld ben gehad, als ik dan klaarkom heb ik eerder een nadrupdag, zoals ik t noem, dus t kan wel lijkt me.
hek ook
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 18:51
Mara
Mara is offline
Ja, dit kan inderdaad.

Bij je menstruatie maakt je baarmoederslijmvlies zich los uit de baarmoeder en 'komt eruit'. Als je klaarkomt beweegt je baarmoeder heftig, volgens mij ook ritmisch. Als je dan ook nog meerdere keren klaarkomt, is alles aardig heen en weer geschud
Je slijmvlies is dus sneller losgegaan en komt er dus 'makkelijker' uit. Voor veel vrouwen die problemen hebben met de menstruatie, er last van hebben, is dit een goede methode om 't wat dragelijker te maken.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:12
Nyai
Nyai is offline
ik had dat ook altijd
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:33
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb dat ook weleens gehad idd meetsal zet t bij mij sochtends pas door ook al voel ik t al aankomen.. maar als ik dan sex heb gehad en een orgasme dan zet t dezelfde avond nog door...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 09:46
sofie3
sofie3 is offline
Interessant, nog nooit bij stilgestaan. De moeite om eens uit te testen!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 10:31
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 10-11-2004 @ 10:46 :
Interessant, nog nooit bij stilgestaan. De moeite om eens uit te testen!
Weer een excuus voor meer seks
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:40
Ninnoc
Ninnoc is offline
heb ik ook altijd, rond de dag dat ik ongesteld moet worden (ik hou t nooit bij, ik slik ook geen pil, ik voel t aankomen aan mijn buik). als ik dan bijv s ochtends klaarkom wordt ik max. 1 uur daarna ongesteld. t orgasme is btw ook anders, soort golfbeweging in klein gebied.
Oud 16-11-2004, 13:12
SnOeSePoEs
SnOeSePoEs is offline
Door het klaarkomen... knijpt je baarmoeder heel vaak samen.. dan laat dus sneller die wand los en word je dus ongesteld.. Ik heb zelfs ooit gelezen dat als je klaarkomt tijdens je menstruatie dat je dan meer bloed verliest.. en dus eerder van je menstruatie afbent...
Oud 16-11-2004, 18:11
Nyai
Nyai is offline
Citaat:
SnOeSePoEs schreef op 16-11-2004 @ 14:12 :
Door het klaarkomen... knijpt je baarmoeder heel vaak samen.. dan laat dus sneller die wand los en word je dus ongesteld.. Ik heb zelfs ooit gelezen dat als je klaarkomt tijdens je menstruatie dat je dan meer bloed verliest.. en dus eerder van je menstruatie afbent...
Dan zou je ook niet kunnen klaarkomen als je zwanger bent, anders veroorzaak je een miskraam?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2004, 18:18
Mara
Mara is offline
Citaat:
Nyai schreef op 16-11-2004 @ 19:11 :
Dan zou je ook niet kunnen klaarkomen als je zwanger bent, anders veroorzaak je een miskraam?
Natuurlijk niet, je hormonen zorgen er toch al voor dat die wand 'losgaat'.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2004, 13:56
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ja dat is tog gewoon zo omdat door een orgasme je baarmoederwanden een beetje samentrekken....

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten