![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Is het verder geen idee om dan een zuur bij de zeep te doen, zoals azijn afzo, dan maak je de neutrale zeep een beetje meer zuur. Maar dan zal je al de Ph graad moeten meten van je vagina. Zou ik eigenlijk best wel eens willen weten hoeveel dit is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mij is ook altijd aangeleerd om alleen met water te wassen, zodat je zuurtegraad niet verandert. als je ergens last van hebt, kan je het beste gewoon alles goed wassen met water, enkele dagen lang, en dan zal het vanzelf wel oplossen. (gebeurt dit niet, aarzel dan niet te lang, maar ga naar de dokter) suc6 er nog mee [SIZE=1][COLOR=darkred]
|
Geweldig hoe de enige man hier het juiste antwoord geeft!
![]() Het is inderdaad niet goed om zeep te gebruiken of Lactacyd of weet ik het wat voor middel. Water is het beste. Verklaring: zie het pH-verhaaltje van MysticDust, klopt perfect! ![]()
|
Ik ga ff in mn binas kijken of het beter is om met warm of koud water te wassen.
Daarin staat (simpel gezegd) dat bij een lagere temperatuur de Ph van water hoger (basischer) is dan bij warm water. Dus het beste moet zijn dat je je met zo warm mogelijk water wast. Maar je moet natuurlijk ook uitkijken voor verbranding, dus warm maar niet te warm raad ik aan. Dus eigenlijk lauw aan de warme kant. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
bij mij prikte het ook altijd, toen las ik dat 't niet goed was en sindsdien was ik het altijd met alleen lauwwarm water.
||
Citaat:
Heel erg bedankt dat je het wil proberen! en ekki, bedankt voor je reactie, daar heb ik wat aan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik hoop dat het voor jou een goed antwoord is-je snapt wat ik bedoel-
||
![]() |
Citaat:
![]() PH-waarde van je vagina meten is trouwens heel makkelijk, met een kalmoes-papiertje.....dat verkleurt dan.......en met behulp van die kleur kan je de PH bepalen |
![]() |
||
Citaat:
jeetje, ontzettend bedankt dat je het uitgeprobeerd hebt! Ik weet niet zeker of het "goed" is of niet. Het kan perongeluk zijn gebeurd, dat er zeep "daar" kwam, maar dat weet ik niet zeker. Ik kom er vast nog wel eens achter hoe of wat... Thnx in elk geval! Liefs, Stelo |
![]() |
||
Citaat:
Moewah met een lakmoes papiertje kan je echt niet nauwkeurig de pH bepalen hoor, het wordt alleen groen of rood. Dan kan je beter een pH-indicator papiertje nemen, daar zitten 10 verschillende indocators op ofzo. Ik zal kijken of ik er eentje kan jatten bij scheikunde ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vulva Artemist | 43 | 25-06-2008 07:52 | |