![]() |
|
http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1100501163729.html
Pamflet 'Mohammed pedofiel' verwijderd De politie heeft afgelopen weekeinde in verschillende plaatsen in West-Friesland ongeveer veertig tot vijftig pamfletten verwijderd met teksten als 'Mohammed een pedofiel'. Een van de pamfletten is bij een moskee aan de Tureluurshof in Enkhuizen in de brievenbus gedaan. Dat heeft de politie vandaag gemeld. In totaal waren er volgens de politie drie of vier verschillende versies. Zo was er ook de versie 'Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan?' en een tekst als 'Wanneer een moslim iets zegt, is het geloofsovertuiging, wanneer een blanke iets zegt, is hij een racist en wordt hij vermoord'. De pamfletten, die onder meer ook in Andijk en Hoogkarspel werden aangetroffen, zijn afkomstig van 'Het Westfries Legioen'. De politie zegt de organisatie niet te kennen, maar op zoek te zijn naar de personen er achter. Mohammed had toch sex met een 9-jarig meisje? Of valt dit pamflet onder dezelfde idiote actie als "Gij zult niet doden"? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Opzouten man. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Een ander ding is dat het verwijderen in dit geval vermoedelijk terecht was omdat ze waren aangeplakt aan andermans gebouwen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of is dit jouw manier om toe te geven dat anderen jouw religieuze literatuur beter kennen dan jij zelf? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zie niet wat voor verschil dat maakt voor de perversiteit van kinderverkrachting.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vroeger trouwde kinderen hier zeker ook niet op jonge leeftijd ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en dat over trouwen is waar, maar negen jaar is een exces, los van de standaards van de tijd. dus nogmaals, a difference that makes no difference
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jaha zeker wel toen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja leuk de alles klakkeloos van twijfelachtige figuren als hirsi over nemen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
je weet op telepatische wijze waar mijn bronnen zijn? lekker geinformeerd. ![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
profeten zijn trouwens mensen, mensen die goede dingen doen, foute dingen doen, hun pantser en wapens uit moeten lenen tegen woekerprijzen en daardoor trauma's oplopen ( ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
snees:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als een kerel daarwerkelijk met zijn leuter staat te zwieren voor een onschuldig kind? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de natuur is het vrij gebruikelijk bij (voor zover ik weet alle) zoogdieren om geslachtsgemeenschap te hebben zodra de wijfjes geslachtsrijp zijn. Bovendien is het normaal dat zoogdieren zin krijgen in seks zodra ze geslachtsrijp zijn. Het is terecht om te stellen dat dit in de huidige maatschappij bij mensen niet meer sociaal geaccepteerd is. Het is onterecht te stellen dat dit een soort verheven moraal is, die altijd en per definitie 'beter' is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Betekent dat automatisch dat ie ook meteen seks had met haar? Hoeft toch niet? ![]() Is niet per se een logisch gevolg hoor.
||
Citaat:
Maar op de een of andere manier kijk ik toch bedenkelijk als een volwassen man met een meisje zou trouwen. Zeker als men kijkt naar de huidige normen en waarden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ook niet bepaald iemand die ik als mijn grote voorbeeld zou accepteren. om nog maar niet te spreken van andere zaken....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|