Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Oja, en je bent 18, dus je hebt je ouders heus niet nodig om hulp te zoeken. Maak gewoon eens een afspraak met de huisarts of de ggd. Zij kunnen je ook meteen wel vertellen hoe je het verzekeringswijs moet regelen. Hoeven je ouders niet te doen voor je. Maar ik denk overigens dat hulp zoeken voorlopig nog niet eens nodig is. Ik zou als ik jou was gewoon jezelf ertoe dwingen lastige situaties niet uit de weg te gaan. Zoek mensen op (doe een teamsport) en ga niet in de stilste hoekjes zitten (juist dan kijken ze je zonderling aan). En je mag gerust denken dat de wereld een complot is, doe ik ook wel eens, maar hou het gewoon bij denken..
Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 11:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vanmiddag was er ook weer zo iets, ik wilde voorin de trein zitten zodat ik op het station waar ik moest zijn direct de trap kon pakken, ik liep al iets meer naar voren, maar het was erg druk, ik durfde gewoon niet verder te lopen, klap op zulke momenten echt helemaal dicht. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
einde of niet van mijn relatie :( v1nA | 11 | 03-06-2015 17:22 | |
Psychologie |
Problemen op stage en met sporten Jordy204 | 1 | 03-10-2010 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Persoonlijke problemen binnen relatie(s) Trance Maniak | 36 | 20-05-2009 08:00 | |
Psychologie |
UIt huis door problemen thuis. Verwijderd | 12 | 08-06-2005 21:10 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 |