Oud 05-12-2004, 13:26
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Voor mijn praktische opdracht M&O ben ik verschillende krantenartikelen aan het indelen in categoriëen. Nu heb ik een groepje artikelen waarvoor ik maar geen goede categorienaam kan bedenken. De artikelen heten:

Jaarverslag is toe aan vermageringskuur
Vrouwen houden het moeilijk in bedrijfstop
Brussel wil versoepeling arbeidstijdenwet

De categorienaam 'Organisatie' vindt mijn leraar te vaag, en ikzelf bij ander inzien ook. Wie weet er een goede naam voor deze categorie?

Omdat de artikelen misschien niet helemaal goed bij elkaar passen kan er ook eentje afgehaald worden om een goede categorienaam voor de overgebleven twee te geven, zolang Jaarverslag is toe aan vermageringskuur er maar in blijft.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2004, 21:26
Freestyler*
Freestyler* is offline
je weet toch hopelijk zelf wel waarom je deze artikelen bij elkaar in een catagorie hebt geflikkerd, nou maak daar dan een titel omheen
Oud 11-12-2004, 09:53
Verwijderd
Hm, ik vind ze eigenlijk helemaal niet zo goed bij elkaar passen. Dat eerste artikel heeft betrekking op jaarrekeningenrecht, dus verslaglegging, formele aspecten van verantwoording. Het tweede is meer sociale problematiek, namelijk gelijke verdeling van hoge functies over de beide geslachten. En het derde is weer een ander onderdeel, namelijk sociaal-economisch.

Waarom vind je ze zelf bij elkaar passen?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:09
Freestyler*
Freestyler* is offline
ja alleen die laatste twee zou je misschien nog bij lekaar kunnen stoppen, maar dat mag dan weer net niet
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten