Wat ontzettend goed gemaakt. Veel detail enzo.
Ik zou nog geen acrylschilderij van een olieverfschilderij kunnen onderscheiden, dus daar laat ik me niet over uit.
Ik snap niet helemaal hoe deze mevrouw de pest vertegenwoordigd. Behalve wat glazige ogen zie ik geen ziekteverschijnselen.
Het lijkt ook alsof je soms wat plekken niet zo netjes hebt ingekleurd, dan lijkt er nog wat wit zichtbaar, dat vind ik wel erg slordig. Maar goed, de kwaliteit van de foto is natuurlijk ook bagger, en het zijn best wel kleine foto's...
Goed, de achtergrond is eenvoudig...misschien had er iets meer mee gekund, maar ik kan ook nix concreets bedenken.
Dan snap ik dr torso niet zo goed...die 2 bruine dingen vooral dan. Dat zijn schouders neem ik aan? Dan hadden ze wel wat lager gekund denk ik. En dat witte op dr borst? Jammer dat het detail van het gezicht niet zo aanwezig is bij de rest van het lichaam. Maar dat kan natuurlijk ook weer aan de kwaliteit van de foto liggen.
Ik ben ook niet zo weg van de dikke lijnen in haar kapsel, past niet zo bij al die details.
Kleurgebruik is wel heel goed...dat groenige ook, heel mooi.
Kan je niet wat duidelijkere foto's posten?
Ik geef zelf ook altijd kritiek en post bijna nooit iets...snie zo verantwoord enzo...