Advertentie | |
|
![]() |
|
Shot through my heart
I thought we felt the same I thought too much Shot throught the heart Thinking I loved you Thinking you loved me back Each bullet hurts More than I could say Every time a little part of me dies Untill I've got only 1 thing left That is my love My love for you will always excist
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Morphia, thanks. Needed that! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En je sig. is ook al zo mooi..
|
Verwijderd
|
De wereld draait door
Maar ik sta stil Verloren in jouw woorden Woorden die je raken Kapot kunnen maken En ik gil Maar ik word nooit gehoord En de stilte om me heen Doet zeer aan mijn oren Soms wil ik weg van hier Heb het wel gezien hier Maar ik ga niet Omdat ik je zou missen Kapot van verdriet Ik wil niet bij je weg Ik wil je woorden niet missen Ik kan alleen maar gissen Naar je gevoel... Damn, het lukt me niet meer. Toch maar posten... Knuf Inge |
![]() |
|
![]() |
zo warm, zo koud
zon stilte, zon lawaai zo lief, zo gemeen zon honger, maar geen trek.. zo moe, maar geen slaap zo druk, zo rustig zo bang, zo dapper zo jij, zo ik en toch hou ik van je....
|
Liedje waar ik een einde voor zocht...speel er al de hele avond mee in mijn hoofd maar schrijf het nu pas...spontaan
Secrets Secrets in the deep dark night, a bleeding stone layed by my side. In the heart the memories recall, what it was, nothing at all... Secrets behind the borderline, get me restless every time. I don't remember being with you, I do know what I shouldn't do. Now, there is a black color called night, beating the darkness from the light. It doesn't matter when you try. It will catch you, and you will cry. Secrets behind the light of fire, The bright color of desire. Wich, if I may say, isn't that bad. It's dissapointment that makes yous sad. Secrets behind a heart of stone. It breaks you down untill the bone. Till it may found what it's looking for. The room without the secret door. There's a cold night called freedom. That's the day when you will leave. When the walls are broken down, and I'm ready to recieve. Secrets behing my bleeding heart. Get's me tired, makes me sad. I think time has run me by. I beginning to think it is not that bad. Secrets, ohw secrets, lying deep inside. And I'm tired of running, don't want to hide. I want to love again some day. I ask you to leave my head, and pray There's a light where this tunnel ends. It's only a mile away, behind walls of stone. If I asked you to be my gide and than, I pay, that would you leave me alone?
|
![]() |
Vannacht weer over je liggen dromen
Samen liepen we hand in hand Niemand kon tussen ons komen Vanochtend weer alleen wakker Alleen in mijn veel te grote bed Zonder jou voel ik me zo'n stuk zwakker Oke dit is echt lachwekkend slecht. Maar goed, het is het eerste wat er in me opkwam...... ik lach me dood. Jullie vast ook ![]() Liefs Kimry |
![]() |
||
Citaat:
Tis op rock in ieder geval...sterke beat, zachte woorden...
|
Pas je op meis,
ik wil je niet kwijt, hou hier mee op meis, hiervan krijg je spijt. Kom je bij mij meis, ik voel me zo alleen, hou me vast meis, steek het levensvuur aan, wat vorige week verdween. Ik wil je zien meis, Ik wil je helpen met je pijn, Hou je vol meis, een leven zonder jou, is niet bepaald fijn... Heel dom ![]()
|
Die vreemde tekens,
de prachtige verhalen, het net van gramatica, daar wil ik in verdwalen. Ik ging op deze school, Omdat het moeilijkste te doen, Hier vond ik mijn liefde voor hen, dankzij die lerares. Zij was zo gedreven met de talen, Vertelde zo mooi de verhalen, Al haar lessen waren zo fijn, zij is de oorzaak voor mij liefde, voor grieks en latijn... dom ![]()
|
Lange blonde krullende haren,
dat is waar ik meteen op val, hij laat mijn hart sneller kloppen, ik denk dat hij dat blijven doen zal. Hij is niet als andere jongens, hij is niet in een hokje te stoppen, en met zijn lieve lach, laat hij mijn hart sneller kloppen... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *shot* ...beautiful... trouwens, dat van het niet meer kunnen... klopt niet echt geloof ik.... kuzzies jenny
||
Citaat:
your good Nog eentje, dit keer nederlands waarvan ik weet dat het niet zo goed gaat... maar tog, het gevoel telt ~~~~~~~~~~~~ Ik zou willen dat je me vergat Dat je me nooit meer zou zien Zodat ik nooit meer in je ogen hoef te kijken Want zij vertellen mij, wat ik niet verdien Ik zou willen dat je niet meer praatte Dat je me nooit meer kon vertellen Zodat ik nooit meer hoef te luisteren Want jouw woorden zeggen mij, dat ik jou nooit meer kan hebben.... ~~~~~~~~~~~~
|
Verwijderd
|
Duivelin met scherpe tanden
haar haat in overvloed Verduistert mijn leven Verduistert mijn geluk Maakt een eind aan al mijn moed Duivelin van grote waarheid Zinnen die ik niet wil horen Ze fluistert mijn naam Ze fluistert de haat Ze zegt me dat alles is verloren Duivelin met rode ogen Haar blik staart me aan Twijfels over de waarheid Twijfels over morgen Heeft ze me voorgelogen? Of schuilt er waarheid in haar naam? Okay, geef je mening..Schroom niet, het is echt zo'n 1-minuut gedicht dus.. |
![]() |
|
Een laatste blik.. een flits
zie je zo nog staan.. wilde je helpen.. te laat.. jij moest gaan.. Een traan..t regent zie je gezicht.. NEE het kan niet..en toch.. je ogen zijn dicht.. Een gedachte..een zin dat ene woordje 'stop'..Lef vaak gehad.. maar nu.. was het op..
Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 13:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Wezenloos bestaan
Als ik huil, zijn er geen tranen Als ik praat, zijn er geen woorden Als ik leef, is er geen lichaam De pijn komt overal De pijn gaat overheersen Het is de pijn Die het overnemen zal Huilen, zonder tranen Praten, zonder woorden Leven, zonder lichaam Ik durf niet meer te geven Bang voor wat er komen gaat Durf ik al bijna niet meer Naar de toekomst toe te leven (kee, beetje depri en beetje snel geschreven...maar was eerste wat in me op kwam (ook omdat ik er al mee bezig was), en dat was waarom je vroeg, dus ja... En meissie, jij niet opgeven! Als ik iets voor je kan doen, let me know.)
Laatst gewijzigd op 27-05-2002 om 16:06. |
![]() |
|
Ik kan niets zeggen
Hoewel woorden Suizen, loeien Vragen om zinnen Mijn hart schreeuwt Onvertaalbaar zuiver Woorden lijken Slechts illusies Veel verlangen Tot het zeggen Van alle dingen In mijn hoofd Liefde stokt Achte mijn ogen Slechts de wind Het schipperskind Dat zonder tijd En zonder jaren Gedwongen was Tot eeuwig varen Op eigen golven Zout van tranen Doorweekt met Ongevormde zinnen Woorden blijken Steeds onmachtig Tot zingen van Mijn hartekreet Liefde blijft Als mijn gedachten Ingevlochten Buiten krachten Vaag. ![]()
||
Citaat:
Hoewel ik denk dat mijn engels erop achteruit gaat haha nog eentje in het nederlands! Anyway het feest was wel leuk ![]() ![]() ![]() Oh, nog een gedichtje trouwens.... ---------------------------------------------------------- Daar zit ik dan Helemaal alleen Verlaten en gedaan Helemaal alleen Niemand om me heen Helmaal alleen Iedereen weggejaagd Helemaal alleen Alles voor mezelf Helemaal alleen Hier zit ik dan Helemaal alleen Geen Liefde, Geen Vriendschap Helemaal alleen Niemand om me heen ---------------------------------------------------------- ![]()
|
![]() ![]() Vreemd dat ik die dingen nooit in een keer kan bdenken ![]() trouwens, *grote bewondering voor mensen die deze gedichten hebben gemaakt * -waarom kan ik nou nie zoiets doen?! ![]()
|
Over de woorden
vervlogen de jaren de harten verscheurd en vergrijst de haren Over de liefde verdrongen de kinderen de wereld ontdekken hen kon niets hinderen Over de eeuwigheid schrijf ik hier in het stof Besluit met een gedachte aan het leven, vol lof
|
![]() |
iedereen zegt wat te doen
doe dit doe dat laat me met rust gun me die rust die ik zo hard nodig heb alles gaat te snel alles draat om geld ik wil geen geld ik wil geen snelheid laat mij toch met rust kan ik niet in frankrijk wonen diep in die mooie alpen in mn eentje alles alleen geen snelheid en ook geen geld
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik doe ook eens wat proberen.
Ik staar, naar die diepe, blauwe licht. En de mooie, witte wolken Ze vormen langzaam je gezicht Uren, zou ik er naar kunnen kijken En dan denken aan hoe je vroeger was Ik zou je zo graag, nog even voelen Maar het kan niet, je bent echt weg Dan opeens, schrik ik weer wakker De wolken drijven uit mekaar Dit was het dan, lieve pap, we komen nooit meer bij elkaar I know, tis nie alles. Maar het schoot me opeens te binne. kiss mij.
|
Het is zo druk op school,
ik moet nog zoveel doen, en ik wil zo graag een vriendje, en van hem een zoen. Ik wil niet meer alleen zijn, ik wil iemand om me heen, ik wil me weer goed voelen, en niet meer vallen als een steen... Hmz slaat echt nergens op ![]()
||
Citaat:
![]() alleen w'rom zo graag een vriendje? van je vrijheid moet je genieten ![]() ![]() ![]()
|
Ied're dag is een nieuwe kans,
voor jou is het een nieuwe dag. Voor mij is het de volgende kans, die ik tegemoet loop met een glimlach. Mijn handen en voeten beven een beetje. Alles lijkt anders met deze nieuwe kans. Maar toch doe ik het ied're dag hetzelfde. En dezelfde gedachten komen weer langs. Kreeg ik maar van jou wat ik niet krijgen kan. Een nieuwe dag waarop het een beetje anders is. Kreeg ik maar dat gevoel terug wat alleen jij, alleen jij kon het me geven, dat gevoel dat ik zo mis.
||
Citaat:
jammer, ik zou er een einde aan verzinnen, vind het wel een leuke opzet...
|
Look at all those people
Dancing, singing all so happy I wish I could feel the same Except I know there's something wrong with me Look at all those people Talking, sitting all so quiet I wish I could do the same Except I know there's some stuff i can't quit Look at all those people Crying, all so sad I wish I'd feel different Except I can't, and that's what gets me mad ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Three little words With so much value Nobody's got any idea What they mean Or the damage they bring Three little words I tell you every day Hoping you understand What they mean Or the happiness they bring Three little words I want to hear them Hoping you'll tell me Because it means alot too Those three words I love you ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ? weet niet waar dit vandaan kwam maar het klopt niet echt geloof k....
|
Verwijderd
|
mijn energie verdwijnt
als de zon die ondergaat Mijn ogen vallen dicht Te moe, te levenloos Het overstijgt me maakt me zo boos! Waarom kan iedereen alles aan En blijf ik maar aan de zijlijn staan? Het leven leeft mij niet ik het leven Te druk, zo veels te druk! Ik ren, vlieg en hol mijzelf voorbij Ik wou dat ik kon dromen kon slapen een vogel was... want dan was ik vrij.. vreselijk slecht, maar even mijn gevoel in een snelle poging tot een gedicht... |
![]() |
|
Ik wou dat ik kon zeggen
Wat ik je vertellen wil Ik wou dat ik kon laten zien Wat ik je laten horen wil Ik wou dat ik je kon laten praten Waar ik naar wil luisteren Ik wou dat ik kon vertellen Wat ik je zeggen wil Ik wou dat ik kon laten zien aan jou Wat het nou eigelijk betekent Ik wou je laten horen Lieverd, dat ik van je hou
|
I just wanna leave this place,
this world full illusions. I wanna go where I don't feel a thing, don't feel this pain you left in my heart. You didn't want me that's okay, but hurting me was not necessary. Live your life without me, I'll live mine without you... (cliche maar ik voel me zo .. damn)
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedachten over (ge)dichten Geel | 125 | 24-01-2013 15:14 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] de deur moet op een kiertje 1. metzondernix | 5 | 11-10-2002 16:40 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |