Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Staat de cooler er wel goed op? Als je aan de onderkant ervan kijkt, zie je een uitsparing; deze moet wel aan de juiste kant zitten anders maakt hij slecht contact.
Mijn pa heeft het nu al 2 keer gepresteerd een cooler zo te monteren ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van de heatsinks die ik in handen heb gehad was 't oppervlak altijd egaal. Geen uitsparingen ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar da's niet het hele probleem, want dat zorgt niet voor een temp van 70 graden denk ik zo. Ik zou gewoon naar de winkel gaan en daar vragen of ze niet een betere koeler of extra casefans hebben. |
![]() |
|
ik heb geen zin om casefans aan te sluiten aangezien dat voor extra geluid zorgt. heb er wel aan gedacht om een nieuwe koeler te kopen, maar deze zou het ook gewoon goed moeten doen :/
morgen maar koelerpasta halen. aan welke kant moet de uitsparing komen te zitten eigenlijk? heb nog nooit een koeler aangesloten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hey. ik kan eindelijk spellen spelen. mijn cpu is nog steeds te heet, maar het probleem lag bij de mobo. ik moest de vcore verhogen. dit probleem is bij bijna elke GigaByte GA-7VRXP mobo te vinden icm een 4x agp kaart.
ik kreeg een zogenaamde loop error. bedankt voor de overige hulp :] Laatst gewijzigd op 26-05-2002 om 23:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
35 graden stressed. zijn niet echt duur trouwens. ik had eerst ook hitte problemen. (die van mij werd eerst 75 graden. ik heb eens een keer een netwerk kaart gesmolten lol)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een Cooler Master DP5-6I31C en die houdt m'n Duron 1200@1320 idle op 43 graden en stressed op ongeveer 50 graden. Ik heb gewoon het thermal pad gebruikt dat standaard op het koelblok zat. Het schijnt beter te koelen met echte koelpasta, maar die had ik zogauw niet voor handen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() hey et is niet optimaal maar je moet wat he?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|