Oud 11-12-2004, 19:37
Lagerfeld
Lagerfeld is offline
hee
ik heb een probleem met klaarkomen..mn vriend wil echt ontzettend graag dat ik ook kom tijdens de sex..en hij gaat heel lang door, maar ja..het lukt gewoon echt niet..het is niet dat hij het slecht doet ofzo maar ik baal hier echt ontzettend van..
zelf kan ik het wel..maar het duurt bij mij ook al een eeuwigheid als ik het zelf doe..het ging vroeger sneller omdat ik toen een douche met zon harde straal had..maar nu ik het zelf doe zeg maar schiet het echt niet op..soms lukt het zelfs helemaal niet..heeft iemand dit ook gehad..en denk je dat door veel te oefenen het beter/sneller zal gaan..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:09
AngelLena
AngelLena is offline
even opnieuw
Oud 12-12-2004, 03:32
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 11-12-2004 @ 23:09 :
even opnieuw
gmenerd
zijn meerdere mensen die moeite hebben met klaarkomen niks aan te doen en je hoeft toch niet klaar te komen om er van te geniten (ja tis wel fijn enzow maar toch klaarkomen is een bijkomstigheid volgens de evolutietheorien)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 11:12
Verwijderd
Bij het neuken wordt je clitoris doorgaans ook niet echt gestimuleerd, en de meeste meisjes hebben clitorisstimulatie nodig om klaar te komen. Als je vriend (of jijzelf) je vingert tijdens (rustige) seks, dan lukt 't misschien wel
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 14:02
filia dei
filia dei is offline
Ik denk dat je 't wel kan oefenen. Eerst kon ik het binnen 1 minuut 40, maja... nu is 't wel weer iets langer denk.

Misschien moet je 't eens proberen met een trileitje of 'n vibo ofzo???
Oud 12-12-2004, 15:32
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
filia dei schreef op 12-12-2004 @ 15:02 :
Eerst kon ik het binnen 1 minuut 40
Oud 12-12-2004, 15:37
DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Eerst kon ik het binnen 1 minuut 40,
respect
Oud 12-12-2004, 15:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Hoe groot is z'n schwanz?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 15:53
Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
de natuurkundigen onder ons gaan nu berekenen dat de trillingstijd van 1 trilling (de op en neer gaande beweging van de hand langs zijn schwanz) erg kort moet zijn, om het x aantal trilling dat nodig is om klaar te komen, binnen 1min40s te halen, heel erg kort is..en hij dus echt een kleintje heeft *kijkt medelijdend*
Oud 12-12-2004, 15:55
EggeD
EggeD is offline
Hopeloos, de vorige reacties waren leuker, AngelLena.
Oud 12-12-2004, 15:57
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
EggeD schreef op 12-12-2004 @ 16:55 :
Hopeloos, de vorige reacties waren leuker, AngelLena.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 15:58
Land_of_spirits
nja...het zinnige is toch al gezegd? (in de eerste replies?)
Oud 12-12-2004, 16:01
EggeD
EggeD is offline
Ja, ik vond mijn immuniteit beter dan het trilei-voorstel.
Oud 12-12-2004, 16:04
Land_of_spirits
yaaay gaan we nou discusieren of jou voorstel beter was dan het andere....en is juffrouw dinges nog steeds niet geholpen
Oud 12-12-2004, 16:09
EggeD
EggeD is offline
Die juffrouw zie je niet meer terug.
Oud 12-12-2004, 23:02
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Lagerfeld schreef op 11-12-2004 @ 20:37 :
hee
ik heb een probleem met klaarkomen..mn vriend wil echt ontzettend graag dat ik ook kom tijdens de sex..en hij gaat heel lang door, maar ja..het lukt gewoon echt niet..het is niet dat hij het slecht doet ofzo maar ik baal hier echt ontzettend van..
zelf kan ik het wel..maar het duurt bij mij ook al een eeuwigheid als ik het zelf doe..het ging vroeger sneller omdat ik toen een douche met zon harde straal had..maar nu ik het zelf doe zeg maar schiet het echt niet op..soms lukt het zelfs helemaal niet..heeft iemand dit ook gehad..en denk je dat door veel te oefenen het beter/sneller zal gaan..
Je hebt professionele hulp nodig!
Met citaat reageren
Oud 12-12-2004, 23:11
MB
MB is offline
wordt je wel geil van je vriend?
Oud 12-12-2004, 23:16
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 13-12-2004 @ 00:02 :
Je hebt professionele hulp nodig!
Mr. HypertExt to the rescue !
Oud 13-12-2004, 14:55
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
EggeD schreef op 13-12-2004 @ 00:16 :
Mr. HypertExt to the rescue !
[ongegeneerd]
Nouja, ik ben heel behulpzaam, dus als je hulp nodig hebt, moet je het zeggen.
[/ongegeneerd]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 14:56
Nona
Nona is offline
Ontopic?
Oud 14-12-2004, 15:11
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Lagerfeld schreef op 11-12-2004 @ 20:37 :
hee
Wat is "een eeuwigheid"? Bij mij duurt het ook een kwartier als ik het zelf doe. Mij lijkt het dat je wat teveel met die douchekop aan de slag bent gegaan, daar gaat je clit minder gevoelig van worden waardoor je het met de handjes minder snel lukt.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 12-12-2004 @ 16:53 :
de natuurkundigen onder ons gaan nu berekenen dat de trillingstijd van 1 trilling (de op en neer gaande beweging van de hand langs zijn schwanz) erg kort moet zijn, om het x aantal trilling dat nodig is om klaar te komen, binnen 1min40s te halen, heel erg kort is..en hij dus echt een kleintje heeft *kijkt medelijdend*
*kijkt nog medelijdender*
17 jaar en hij kan nog niet eens een v van een m onderscheiden...

@ts:
Het zou best kunnen dat het door regelmatig masturberen na een tijdje sneller gaat, doordat je lichaam dan 'went' aan klaarkomen en het liever wil (je libido gaat er in elk geval van omhoog!). Maar het hoeft toch niet snel? Veel leuker als je er even mee bezig kan zijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:34
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Ik denk dat je 't wel kan oefenen. Eerst kon ik het binnen 1 minuut 40
ga je dat klokken ffs
was je echt zo stierlijk aan het vervelen toen ?
Oud 15-12-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 14-12-2004 @ 16:11 :
Wat is "een eeuwigheid"? Bij mij duurt het ook een kwartier als ik het zelf doe. Mij lijkt het dat je wat teveel met die douchekop aan de slag bent gegaan, daar gaat je clit minder gevoelig van worden waardoor je het met de handjes minder snel lukt.
Dat zal wel meevallen toch..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 19:27
juno
juno is offline
Dat is het niet zozeer, maar je lichaam went aan een veelgebruikte methode. Veel afwisselen, anders verleer je het op de andere manieren.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 15-12-2004 @ 20:27 :
Dat is het niet zozeer, maar je lichaam went aan een veelgebruikte methode. Veel afwisselen, anders verleer je het op de andere manieren.
Ja, zou best kunnen idd.
Als jij (TS) gewend was aan die douchestraal, dan is het voor jou misschien moeilijker geworden om klaar te komen door gewone aanrakingen, zeker door zachte/subtiele aanrakingen.
Dus probeer daar een beetje aan gewend te raken, en dan niet door je daar meteen tijdenlang op te gaan concentreren en helemaal moeilijk te doen. Probeer het samen met je vriendje en dan heel rustig beginnen, heel langzaam alles doen, eerst alleen zoenen, dan op bepaalde plaatsen zachtjes aanraken, enz.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:31
Optima
Optima is offline
misschien dat dit je enigszins geruststelt:

Vroeger toen ik 16 was, en de hormonen nog door mij lijf gierden, had ik helemaal geen problemen om tijdens seks een orgasme te krijgen. Idem dito voor wat je zegt met de douchestraal etc.

Toen ik ouder werd had ik er gewoon geen zin in om een man net zo lang aan mijn lijf te laten plukken totdat ik een orgasme kreeg. Veelal moet je het mannen dat ook uit gaan leggen ( wat de romantiek ook behoorlijk wegneemt).

nog een nuttige tip: probeer onthouding
Oud 16-12-2004, 12:06
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Misschien heb je je zenuwen weggestraalt met die harde straal van je.
Oud 16-12-2004, 12:31
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Optima schreef op 16-12-2004 @ 12:31 :
misschien dat dit je enigszins geruststelt:

Vroeger toen ik 16 was, en de hormonen nog door mij lijf gierden, had ik helemaal geen problemen om tijdens seks een orgasme te krijgen. Idem dito voor wat je zegt met de douchestraal etc.

Toen ik ouder werd had ik er gewoon geen zin in om een man net zo lang aan mijn lijf te laten plukken totdat ik een orgasme kreeg. Veelal moet je het mannen dat ook uit gaan leggen ( wat de romantiek ook behoorlijk wegneemt).

nog een nuttige tip: probeer onthouding
maar betekent dit dan dat je nu geen jongens meer aan je lijf laat plukken zoals je dat zo mooi omschrijft!! Ik heb mijn vriendje "opgeleid"in het verwennen van mijn persoon (net zoals hij me ook wel wat tips heeft gegeven hoor) waardoor wij beide nu veel meer plezier hebben!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 14:53
Diavoletta
Diavoletta is offline
1m40??
Had je dr een stopwatch bij ofzo??
Gewoon dr bovenop gaan zitten. Gegarandeerd.
Als t dan nie lukt, maak t uit en neem een kat.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 15:12
sgaapje
sgaapje is offline
Gwoon oefenen zonder vriendje en zonder douchestraal...dus gewoon met je handjes. Misschien kom je er zo achter wat je lekker vindt bij het handwerk..dit zou je dan toe kunnen passen tijdens neuken. Dus, jezelf vingeren tijdens neuken..want van neuken alleen kom jij duidelijk niet klaar
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 20:19
filia dei
filia dei is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 15-12-2004 @ 19:34 :
ga je dat klokken ffs
was je echt zo stierlijk aan het vervelen toen ?
Nee, twas een wedstrijd... en ietwat arrogante jongen beweerde dat hij sneller kon klaarkomen dan ik, dus... uiteindelijk heeft hij die wedstijd wel gewonnen... 38 seconden was zijn laatste record en daar ben ik niet meer onder gekomen.

De andere twee onderdelen heb ik trouwens wel gewonnen
Oud 17-12-2004, 11:28
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Optima schreef op 16-12-2004 @ 11:31 :

Ik zou hier niet zo'n probleem van maken; als m'n partner me tenminste uitlegt hoe en waarom. Je moet het je partner toch naar zijn of haar zin maken, klaarkomen hoeft niet persé het middel te zijn om dat geluk te bereiken

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten