|
|
|
~Chenoa~ schreef op 17-12-2004 @ 20:20 :
Jaa, Plint heeft echt leuke gedichtjes. Deze vind ik nog steeds leuk: De pinguïn en de papegaai Dag papegaai, zei de pinguïn. Dag papegaai, zei de papegaai. Nee, zei de pinguïn, jij moet dag pinguïn zeggen. Nee, zei de papegaai, jij moet dag pinguïn zeggen. Nee, zei de pinguïn, ik ben een pinguïn. Nee, zei de papegaai, ik ben een pinguïn. Jij bent een papegaai, zei de pinguïn. Jij bent een papegaai, zei de papegaai. Stomme papegaai, zei de pinguïn. Stomme pinguïn, zei de papegaai.
|
|
he, geweldige gedichten zijn dat ja.
![]() die kussens vind ik ook erg leuk.
|
|
Jaa, die laatste is ook van plint!!
Leuk dat iedreeen er zoveel weet
|
|
Thoughtful schreef op 18-12-2004 @ 12:42 :
Ik heb er ééntje op mijn raam: Vergeet je niet te leven dacht ik laatst de tijd hield stil een adempauze even en als je nu eens zonder haast buiten de tijd om wil slagbomen neergelaten dolgedraaide wijzerplaten onder je door of langs je heen ze laat voor wat ze zijn en dan meer lucht en ogen van het goede aardse zien een beetje ruimte worden en misschien iets meer gericht alleen (wou ik eigenlijk ook kopen, alleen heb ik amper een raam )
|
|
Verwijderd
Plint, die verzorgen toch die raamdichtsels? Nemen ze alleen gedichten van bekende dichters, of kun je zelf ook iets insturen?
|