![]() |
|
![]() |
ik heb ff een vraag,
met welk programma kan je een site zoals deze maken: http://www.simsnetwerk.com kijk ff allemaal want ik zou het echt niet weten. je kan dus reageren enzo op alles..volgens mij is het geen html alvast bedankt als je geen serieuze reacties kunt geven antwoord dan ook niet.. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
![]() Want deze taal blijft de voertaal op het net.
||
![]() |
Citaat:
php nuke achtig systeem? uitleg plz.. server?dat heb ik allemaal niet joh...ik doe het gewoon via internet..gratis ruimte enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ok, dit word echt erger per seconde
![]() dreamweaver downloaden is niet koel. Gedit/kladblok wel ![]() dreamweaver kopen, dat kan dan weer wel. Als je niet geld ervoor wil uitgeven moet je het ook niet gebruiken. *klik* op deze url staat 'n hoop info over html, css, javascript en hier en daar ook wat php, maar dat is een stuk minder. En zonder eigen server begin je niet zoveel, zoek anders op cgi scripts. |
![]() |
||
Citaat:
verder zie je dat op die site de bestandstypes .PHP zijn, php gaat verder dan HTML wat statisch is, php is dynamisch. PHP code word vaak naast de HTML code gezet waarbij de bestand de extensie van .PHP meekrijgt omdat de webserver de php code eerst door de php parsher heen moet halen en die output dan statisch HTML code. daarom zal je om websites nooit de bron van de php kunnen zien. HTML code kan je met de hand maken in kladblok of een html editor, ook zijn er programmas voor zoals frontpage (slecht) en Dreamweaver (goed) PHP code moet je zelf schrijven, maar er bestaan ook al complete sites in php code zoals phpnuke.com ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijf eens van die drank af ![]() Je lult vaag |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
als je makkelijk een redelijk goed uitziende site wilt maken, kun je idd het beste phpnuke of deze vind ik ook wel goed: http://e107.org/download.php?list.2. Admin is in het Nederlands voor diegene die geen engels kunnen...
Om dit te kunnen draaien heb je een host nodig die php en mysql ondersteunt, voordat de volgende vraag is waar je die gratis kan vinden: lycos... en als je d'r echt niet uitkomt stuur maar een pm dan wil ik hem wel voor je installeren aangezien ik toch vakantie heb.. gegroet!, Flamez
|
![]() |
|
![]() |
en als je nou echt geen goed engels kan, kun je zoeken in google naar nederlandse sites of babelfish gebruiken... voorbeeldje: geenstijl.nl vertaalt naar het engels je krijgt soms wel stomme en debiele zinnen maar het kan er een stuk makkelijker opmaken.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|