Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je schrijft: Liefde zou het woord zijn Maar mijn weg was vol met... Dus het zou het woord zijn, maar dit ontkracht je met de tweede strofe. Je zegt het gevoel (liefde) bleek enkel het woord maar in de tweede strofe geef je een argument (beginnende met Maar) dat dit ontkracht. Maar ik zit nu echt over mierenneukerigge (wat een woord) poëtische kleinigheden te lullen, maargoed. Ik vond trouwens je oorspronkelijke laatste zin: zoals ik haar ooit heb verleid fantastisch, het geeft een melancholische naschok, die moét je erin houden. Groeten.
|
Ja, de laatste zin vind ik ook mooi.
En hou die want vooral op de plaats waar je ze nu hebt staan, want dat vind ik juist leuk. ![]() Verder vind ik het toch een beetje jammer dat er nu (bijna) geen rijm meer in zit, omdat je verder ook niet echt met de woorden 'speelt'. Dat maakt de vorm (in ieder geval voor mij) een beetje saai. Misschien ook omdat het zo verhalend is. Maar, zoals je de inhoud hebt verwoord, dat vind ik goed. ![]()
|
Bedankt voor de comments
![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stel dat "god" vandaag of morgen besluit, voet te zetten op de aarde Verwijderd | 95 | 15-04-2009 15:12 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist? Verwijderd | 217 | 25-12-2008 02:48 | |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
actualiteiten? dandybutthole | 13 | 26-03-2003 14:27 |