![]() |
||
Citaat:
En ik weet niet of het echt depri aanvallen zijn. Ik heb wel veel gehoord over dat je door prednison depri kan worden. Maar ik slik prednison omdat ik colitus ulcerosa heb dat is een soort ziekte van chron. De rede waarom ik bijvoorbeeld zo'n aanval heb is meestal om iets heel stoms en kleins, vaak ook door mijzelf. Als ik haast heb en er achter kom dat ik iets vergeten ben bijvoorbeeld echt heel raar, het duurt ook meestal niet echt lang en ik kan mezelf wel in bedwang houden. Of mijn moeder die nog steeds elke dag als ik van huis wegga mij moet naroepen of ik mijn sleutels wel bij me heb (dat doet ze dus altijd en laatst toen ze dat deed voelde ik weer die hele erge woede/agressie opkomen terwijl ik dat normaal hoogestens irritant vind.. Maar dat gevoel.. die golf van woede wat ik ineens krijg kan ik gewoon niet echt bevatten. Heel raar want ik ben een heel rustig meisje en helemaal niet snel kwaad.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb het inderdaad ook weleens dat ik zeg maar boos ben op mijn ziekte ![]() (wat jij zei: misschien nog niet helemaal geaccepteerd) Raar maar waar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of ik het voor altijd moet blijven slikken, maar steeds als ik een paar miligram afbouw wordt ik weer ziek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat van je heup komt zeker door botontkalking? Geloof dat dat ook een bijwerking is. Inderdaad echt vervelend |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|